باربری تهران به بندرعباس | کرایه تریلی تهران به بندرعباس

بهترین باربری تهران به بندرعباس با کمترین قیمت

باربری تهران به بندرعباس از خدماتی است که مجموعه آنی بار به صورت همه روزه برای انتقال محموله های مختلف شما ارائه می نماید. هر گونه محموله سبک و سنگین ، تجاری و صنعتی و کالاهای مختلف با خدمات باربری تهران به بندرعباس به جنوب ارسال میشود. 

برای باربری تهران به بندرعباس از بهترین و کاملترین بیمه نامه نامه نیز استفاده می شود که امنیت بالایی را برای محموله های شما فراهم می نماید. در مجموعه آنی بار برای باربری تهران به بندرعباس محموله های مختلف که دارای ممنوعیت های باربری نیستند قابلیت بارگیری و ارسال دارند.

باربری به بندرعباس با انواع خودروهای باربری مانند کامیون ، تریلی ، خاور و نیسان وانت انجام خواهد شد و محموله های شما با کاملترین بیمه نامه در صنعت باربری به نقاط مختلف خصوصا بندرعباس ارسال میشوند.

کاملترین بیمه نامه برای باربری از تهران به بندرعباس

برای باربری تهران به بندرعباس ، استفاده از بیمه نامه از ضروریات خدمات باربری است . از همین جهت ، مجموعه آنی بار با استفاده از بهترین بیمه ایران ، انواع بار و کالا را تا هر میزان از ارزش بصورت کامل تحت پوشش قرار میدهد. 

بیمه نامه مورد استفاده در خدمات باربری تهران به بندرعباس آنی بار ، در صورت بروز هرگونه حادثه امکان جبران خسارات تا میزان سقف پوشش مشخص شده را برای شما عزیزان فراهم مینماید . خساراتی که بر اثر حوادث طبیعی و غیر طبیعی بوجود می آیند ( مانند آتش سوزی ، سرقت ، تصادف ، آب خوردگی و . . . ) همگی تحت پوشش بیمه آنی بار هستند. 

برای سهولت و همچنین کاهش هزینه های باربری تهران به بندرعباس ، تمامی محموله هایی که توسط آنی بار ارسال می شوند بصورت رایگان تا 100 میلیون تومان بیمه رایگان خواهند داشت.

 

بسیاری از شرکت ها برای خدمات باربری تهران به بندرعباس از بیمه استفاده نمی نمایند که همین موضوع سبب میشود محموله ها با ریسک بسیار بالایی ارسال شوند.

باربری تهران به شهرستان تحت پوشش بهترین بیمه نامه و بارنامه معتبر توسط آنی بار در کمترین زمان ممکن انجام میشود. 

اثاث کشی از تهران به بندرعباس

خدمات ارسال اثاث منزل در باربری تهران به بندرعباس را از آنی بار بخواهید. ما همه روزه خدمات اثاث کشی از تهران به بندرعباس را با کمترین نرخ کرایه کامیون در اختیار شما قرار می دهیم. ارسال بار و کالا با کمترین نرخ کرایه در باربری تهران به بندرعباس را از ما بخواهید.

باربری و ارسال اسباب و اثاثیه منزل به شهرستان های مختلف را می توانید از ما بخواهید. برای ارسال اثاثیه و لوازم منزل از باربری تهران به بندرعباس ، آنی بار همه روزه انواع کامیونت مسقف و روباز و همچنین نیسان وانت را در اختیار شما قرار می دهد.

شما می توانید اثاثیه خود را با خیال آسوده از باربری تهران به بندرعباس تحت پوشش بیمه نامه کامل و حرفه ای  ارسال کنید.

برای باربری تهران به بندرعباس ، متخصصین آنی بار در اسرع وقت آماده ارائه بهترین ها به شما هستند . با ما در تماس باشید.

علاوه بر ارائه خدمات باربری تهران به بندرعباس ، ارسال انواع بار و کالا در باربری تهران به تبریز یکی دیگر از خدمات آنی بار است که همه روزه و در کوتاه ترین زمان در اختیار شما قرار می گیرد. 

حمل اثاث منزل با خاور مسقف
حمل اثاث منزل با خاور مسقف

استعلام نرخ کرایه بندرعباس

برای باربری تهران به بندرعباس یا سایر شهر های استان هرمزگان ، بهترین راه برای استعلام نرخ کرایه ، تماس با کارشناسان آنی بار است . مشاوران ما با بررسی شرایط محموله و نرخ روز باربری ، ارزانترین و دقیق ترین تعرفه باربری را در اختیار شما قرار می دهند . 

برای ثبت درخواست باربری تهران به بندرعباس، مشاوران ما در کمترین زمان ممکن رزرو خودروی باربری مورد نظر را انجام خواهند داد و محموله های شما را علاوه بر انتقال سریع ، با ارزانترین نرخ کرایه به نقاط مختلف منتقل خواهند نمود. 

استعلام کرایه باربری تهران به بندرعباس بصورت تلفنی تنها 24 ساعت اعتبار خواهد داشت. 

کرایه نیسان از تهران به بندرعباس: 2/800
کرایه خاور مسقف از تهران به بندرعباس:  7/200
کرایه خاور روباز از تهران به بندرعباس 6/700
کرایه کامیون تک از تهران به بندرعباس 8/200
کرایه کامیون جفت از تهران به بندرعباس 9/000
کرایه تریلی تهران بندرعباس 12/۰۰۰

برای استعلام کرایه باربری تهران به بندرعباس ، بهترین راه تماس با شماره 5 رقمی ما میباشد .

 

حمل بار به بندرعباس با مناسب ترین و به صرفه ترین هزینه در آنی بار 

 

شماره تماس آنی بار
شماره تماس آنی بار

ارسال انواع محموله های صادراتی به بندرعباس از تهران

برای باربری تهران به بندرعباس ، معمولا حجم زیادی از بار و کالاهای ارسال را محموله های صادراتی و تجاری تشکیل می دهند . این محموله ها از طریق بنادر باهنر و رجایی انجام میشود . 

شرکت آنی بار برای انتقال همه نوع محموله های صادراتی شما که از باربری تهران به بندرعباس ارسال می شوند همه روزه خدمات تخصصی ارائه می نماید . محموله های صادراتی معمولا در حجم زیاد هستند که برای خریدار از نظر اقتصادی مقرون به صرفه باشند . با استفاده از کانتینر های 20 فوت و 40 فوت و در بسیاری از موارد تریلی های چادری این خدمات انجام می شود. 

معمولا بخشی از کالاهای صادراتی نیاز به گمرک و پلمپ در شهر محل بارگیری دارند که این فرایند نیز کمی زمانبر است و توسط باربری تهران به بندرعباس آنی بار در اسرع وقت انجام میشود. 

کالاهای صادراتی که به مجموعه آنی بار جهت باربری تهران به بندرعباس ارائه میشوند ، بصورت کامل تحت پوشش بیمه نامه میباشند.

انواع خودروهای باربری برای بندرعباس

برای باربری تهران به بندرعباس ، آنی بار انواع خودروهای باربری را با کمترین نرخ کرایه به شما عزیزان ارائه می نماید . برای باربری تهران به بندرعباس مجموعه آنی بار محدودیتی در ارسال محموله های شما نخواهد داشت و تنها محدودیت های قانونی و فیزیکی برای انتقال بار مدنظر قرار خواهند گرفت . 

به عنوان مثال ، برای ارسال بارهای فوق سنگین از باربری تهران به بندرعباس ، نیاز به اخذ مجوزاتی هست که وزارت راه متولی صدور آن میباشد که فرایند اخذ این مدارک و مجوزات توسط تیم آنی بار در کمترین زمان ممکن انجام میشود .

اما با این وجود ، برای باربری تهران به بندرعباس ما همه نوع محموله را با انواع خودروهای باری بارگیری و منتقل خواهیم نمود. 

  • انواع کامیون ها ( 10 تن / 15 تن /911 ) 
  • انواع تریلی ها ( کفی / چادری / کمرشکن ) 
  • انواع خاور ( مسقف / روباز ) 
  • انواع نیسان وانت 

 

تمامی خودروهای باربری که در خدمات باربری تهران به بندرعباس مورد استفاده قرار میگیرند به صورت کامل تحت پوشش بیمه نامه می باشند. این بیمه نامه همه نوع محموله ها را تحت پوشش قرار میدهد.

باربری از تهران به بندرعباس با انواع کامیون

برای باربری تهران به بندرعباس یا از سایر شهر ها ، استفاده از کامیون ها را می توان یکی از مهمترین و ساده ترین روش های باربری دانست . کامیون ها برای ارسال همه نوع بار و کالا مناسب هستند و امکان انتقال محموله های با وزن نهایتا 15 تن را برای شما عزیزان فراهم می نمایند.

کامیون های آنی بار برای ارسال محموله های تجاری ، صنعتی ، شخصی و سازمانی از همه نقاط استان تهران اماده بارگیری محموله ها هستند و با ارزانترین نرخ کرایه خدمات باربری تهران به بندرعباس انجام خواهد شد.

  • کامیون 10 تن ( کامیون تک / 6 چرخ )
  • کامیون 15 تن ( کامیون جفت / 10 چرخ )
  • کامیون 911

هر نوع از این کامیون ها دارای توان باربری و ابعاد متفاوتی هستند که امکان ارسال انواع بار و کالا از باربری تهران به بندرعباس بر همین اساس مشخص می شود . 

کامیون 10 تن یا کامیون تک ، برای باربری تهران به بندرعباس مورد استفاده قرار می گیرد که نهایت وزن آن حدود 10 تن باشد . کامیون 10 تن دارای اتاق بار با عرض 2 متر و 10 سانت و طول اتاق حدود 5 متر و 80 سانت است . این کامیون نهایتا امکان ارسال 10تن بار را دارد .

بندرعباس جنوبی ترین شهر کشور است و نسبت فاصله ان با سایر شهر ها بسیار زیاد است . برای باربری تهران به بندرعباس با کامیون ، حداقل 24 ساعت زمان نیاز است که بر اساس فاصله تا 48 ساعت نیز متغیر خواهد بود.

باربری با انواع کامیون ها
باربری با انواع کامیون ها

کرایه تریلی تهران بندرعباس

 ارسال محموله های با وزن بالا در باربری تهران به بندرعباس انواع تریلی مورد استفاده قرار می گیرند . این خودروهای باربری توان ارسال حدود 23-24 تن بار را دارند و در کمترین زمان ممکن می توانند انتقال بار و کالا را برای شما عزیزان انجام دهند. 

تریلی های مجموعه آنی بار برای باربری تهران به بندرعباس شامل کاملترین بیمه نامه نیز هستند و امکان  حمل و نقل بار ترافیکی نیز توسط این تریلی ها برای شما عزیزان فراهم خواهد شد.

در برخی موارد برای ارسال بارهای ترافیکی از باربری تهران به بندرعباس نیاز به اخذ مجوز تردد تریلی می باشد که توسط آنی بار در کمترین زمان ممکن انجام خواهد شد. 

  • تریلی کفی و بغلدار 
  • ترانزیت چادری 
  • کمرشکن 
  • تریلی کمپرسی 

بر اساس نوع محموله و نیاز شما ، نوع تریلی مورد استفاده متفاوت خواهد بود. از همین جهت مشاوره با کارشناسان مجموعه آنی بار امکان ارسال بار با ارزانترین نرخ کرایه تریلی تهران بندرعباس را برای شما عزیزان فراهم خواهد نمود.

به عنوان مثال ، برای باربری تهران به بندرعباس در صورتی که محموله شما انواع آهن آلات ، محموله های بارگیری شده روی پالت ( مانند آب معدنی و . . . ) باشد، استفاده از تریلی کفی بهترین انتخاب است . اما در صورتی که محموله های شما کالای تجاری است و به صورت بسته بندی شده می باشد ، استفاده از تریلی ترانزیت بهترین انتخاب است. 

برای باربری محموله های فوق سنگین در باربری تهران به بندرعباس از تریلی کمرشکن یا بوژی نیز استفاده می شود .

بهترین باربری تهران را با آنی بار تجربه کنید <<

باربری تهران به بندرعباس
باربری تهران به بندرعباس

باربری تهران به بندرعباس با خاور و ایسوزو

کامیونت ایسوزو و خاور برای باربری تهران به بندرعباس استفاده های بسیار زیادی دارند . این خودروهای باربری در کمترین زمان ممکن خدمات باربری را از هر نقطه ای از تهران انجام خواهند داد . از ویژگی های این خودروهای باربری ، امکان تردد در معابر شهری میباشد.

شما می توانید با استفاده از کامیونت و خاور بارگیری و تخلیه در نقاط شهری را در هر ساعت از شبانه روز انجام دهید . برای باربری تهران به بندرعباس ، آنی بار انواع کامیونت و خاور را در اختیار شما قرار میدهد : 

  • کامیونت و خاور مسقف 
  • انواع کامیونت و خاور روباز 
  • خاور و کامیونت بغل بازشو 

از کامیونت و خاور برای ارسال انواع بار و کالا استفاده می شود . از آنجایی که خاور و کامیونت دارای 2 نوع مسقف و روباز هستند ، در شرایط مختلفی می توان از انواع متفاوت آن استفاده کرد . به عنوان مثال ، برای باربری تهران به بندرعباس استفاده از کامیونت و خاور روباز مناسب است اما برای ارسال محموله های حساس ، استفاده از خاور مسقف بهترین انتخاب است . 

باربری تهران به بندرعباس با کامیونت و خاور تا 4 تن انجام می شود .

باربری ارزان خاور به قم
باربری ارزان خاور به قم

 

علاوه بر باربری تهران به بندرعباس ،  باربری از تهران برای قشم بصورت همه روزه انجام میشود.

باربری نیسان وانت از تهران به بندرعباس

نیسان وانت برای ارسال انواع بار و کالا و محموله های کم حجم و سبک وزن در باربری تهران به بندرعباس بسیار مناسب است. از همین جهت ، همه روزه برای ارسال انواع بار و کالا از تهران به بندر عباس در اختیارتان قرار می گیرد.

نیسان وانت برای ارسال اثاثیه ، کالای تجاری و صنعتی و شخصی مورد استفاده قرار می گیرد و امکان ارسال همه نوع بار و کالا را برای شما فراهم می کند . باربری تهران به بندرعباس با نیسان وانت با کمترین نرخ کرایه از همه مناطق تهران به شما ارائه می گردد.

باربری تهران به بندرعباس با نیسان وانت برای محموله های زیر 2 تن مناسب است.

باربری نیسان تهران به بندرعباس
باربری نیسان تهران به بندرعباس

انتقال انواع خودرو سواری از تهران به بندرعباس

برای باربری تهران به بندرعباس ، همه روزه می توانید محموله های مختلف خود را با کمترین هزینه توسط آنی بار منتقل نمایید . یکی از انواع محموله های قابل ارسال ، انواع خودروی سواری است. مجموعه آنی بار برای انتقال خودروهای شما از تهران به بندرعباس ، همه روزه خدمات تخصصی را در اختیارتان قرار میدهد. 

باربری تهران به بندرعباس امکان انتقال خودروهای سواری شخصی و سازمانی را در اسرع وقت برای شما عزیزان فراهم خواهد نمود. باربری حرفه ای محموله های مختلف شما با ارزانترین نرخ کرایه انجام خواهد شد. 

خودروبر حرفه ای و تحت پوشش بیمه نامه را از شماره های ما درخواست نمایید.  باربری تهران به بندرعباس برای ارسال خودروهای ایرانی و خارجی همه روزه به شما عزیزان خدمات ارائه می نماید.

ارسال انواع کانتینر از تهران به بندرعباس

یکی از خدمات ویژه باربری تهران به بندرعباس آنی بار ، انتقال انواع کانتینرها می باشد که برای ارسال محموله های مختلفی مورد استفاده قرار میگیرند .  برای ارسال محموله های شما با کانتینر از تریلی کفی استفاده می شود . 

در خدمات باربری تهران به بندرعباس ، در برخی موارد محموله های شما در داخل کانتینر بارگیری شده و تنهای به تریلی نیازمندید . اما در برخی موارد هم به کانتینر نیاز دارید و هم به تریلی . در هر دو صورت آنی بار آماده همکاری با شما عزیزان است . 

کانتینر ها دارای انواع مختلفی هستند که عبارتند از :

  • کانتینر 20 فوت 
  • کانتینر 40 فوت 
  • کانتینر یخچالی 

برای باربری تهران به بندرعباس ، همه نوع کانتینر را با ارزانترین تعرفه های باربری می توانید از طریق آنی بار در اسرع وقت منتقل نمایید.

باربری کانتینر تهران به بندرعباس
باربری کانتینر تهران به بندرعباس

مشاوره تخصصی و رایگان برای باربری تهران به بندرعباس 

باربری تهران به بندرعباس یکی از خدماتی است که بدون مشاوره امکانپذیر نیست. فاصله زیاد نسبت به استان های دیگر و همچنین حساسیت محموله هایی که به این شهر ارسال میشوند همگی بر لزوم استفاده از مشاوره تخصصی افزوده اند. 

برای باربری تهران به بندرعباس در تمامی خصوص می توانید از طریق شماره های باربری آنی بار بهترین و حرفه ای ترین مشاوره را در اختیار داشته باشید. 

 

باربری هرمزگان به شهرستان ها

 

استان هرمزگان در شمال تنگه هرمز قرار گرفته است. مرکز آن ، کلانشهر بندرعباس می‌باشد . بنابراین باربری بندرعباس زیر مجموعه از خدمات باربری هرمزگان می باشد.

استان هرمزگان دارای 13 شهر بزرگ با نام های ؛ بندرعباس ، بندر لنگه ، میناب ، بشاگرد ، قشم ، ابوموسی ، جاسک ، رودان ، حاجی آباد ، بستک ، پارسیان ، خمیر ، سیریک می باشد . خدمات باربری هرمزگان به شهرستان شامل باربری از تمام این شهرها می شود .

شرکت آنی بار ، انواع کامیون و تریلی و خاور را برای حمل انواع بار های تجاری ، صنعتی ، اثاث منزل ، لوازم اداری ، مواد غذایی ، پوشاک و … در باربری هرمزگان در اختیارتان قرار می دهد.

ارسال بار از باربری هرمزگان به تمام شهرها و شهرستان ها در سراسر کشور انجام می شود . 

نتیجه گیری : 

برای باربری تهران به بندرعباس ، بهترین و معتبرترین خدمات باربری را می توانید از طریق شرکت آنی بار در اختیار داشته باشید و با نازلترین نرخ کرایه اقدام به جابجایی و ارسال محموله های خود نمایید.ارسال کالاهای تجاری و صنعتی با انواع خودروی باربری ( تریلی ، خاور و کامیون و نیسان ) توسط آنی بار از باربری تهران به بندرعباس با ارزانترین نرخ کرایه انجام می شود .  مشاوره رایگان آنی بار نیز برای باربری سریع و ارزان و ایمن آماده ارائه خدمات مشاوره ای به شما عزیزان می باشد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هرگونه استفاده از خدمات آنی بار به معنی پذیرش قوانین آنی بار می باشد
تماس سریع