حمل بار به سمنان با کمترین نرخ کرایه + بیمه رایگان

ارسال بار به سمنان از تمام نقاط کشور

حمل بار به سمنان توسط آنی بار بصورت همه روزه و با توجه به نیاز شما انجام میگیرد و شما می توانید بنابر نوع محموله خود درخواست خودروی باربری متناسب با آن را ثبت نمایید. مجموعه آنی بار با در اختیار داشتن ناوگان گسترده انواع خودروهای باربری ، همه روزه از همه نقاط کشور خدمات حمل بار به سمنان را در اختیار شما قرار میدهد. 

 

 

باربری و حمل بار به سمنان بصورت همه روزه و تنها بصورت دربستی انجام میشود. محموله های تجاری و صنعتی و شخصی در کمترین زمان ممکن با ارزانترین نرخ کرایه به کل استان سمنان منتقل خواهند شد.

 

 

حمل بار به سمنان بصورت دربستی و تحت پوشش بهترین بیمه نامه ( بیمه ایران ) انجام میشود و محموله های شما با ایمنی کامل به محل مورد نظر ارسال خواهند شد . آنی بار برای حمل بار به سمنان از خودروهای زیر استفاده می نماید : 

 

 

  • باربری با تریلی ( کفی ، بغلدار ، ترانزیت چادری ، کمرشکن ) 
  • باربری با کامیون ( تک ، جفت ، 911 ) 
  • باربری با خاور و کامیونت ( مسقف و روباز ) 
  • حمل بار به سمنان با نیسان

 

آنی بار خدمات حمل بار به سمنان را با انواع خودروهای باربری برای شما انجام خواهد داد و بصورت کامل محموله تحت پوشش بیمه خواهد بود .

 

برای انتخاب خودروی متناسب برای حمل بار به سمنان با توجه به نوع محموله ، در ادامه مقاله همراه ما باشید و یا با تماس با کارشناسان ما ، بصورت تلفنی اطلاعات لازم را دریافت کنید . 

 

مشاوران مجموعه آنی بار بصورت همه روزه و تا 10 شب بصورت رایگان آماده ارائه خدمات حمل بار به سمنان به شما عزیزان هستند . 

 نرخ کرایه باربری به سمنان چقدر است ؟

 

نرخ کرایه حمل بار به سمنان بر اساس موارد متعددی مشخص می شود که تمامی موارد به صاحب بار گفته می شود.  موارد زیر همه روزه تاثیر مستقیم و غیر مستقیمی در هزینه ها و نرخ کرایه حمل بار به سمنان دارند: 

 

  1. نوع کامیون / تریلی 
  2. میزان ارزش بار ( میزان بیمه نامه ) 
  3. شرایط آب و هوایی 
  4. تعداد خودروهای باربری فعال در کشور و میزان بار و کالا موجود در بازار

 

این موارد تنها بخشی از مهمترین موارد موثر در هزینه های حمل بار به سمنان می باشند که تاثیر مستقیم در هزینه های حمل و نقل دارند.

 

جدول زیر نرخ کرایه حمل بار به سمنان در تابستان 1402 می باشد؛ برای استعلام قیمت به روز با کارشناسان ما تماس بگیرید.

 

نرخ کرایه نیسان به سمنان 650,000
نرخ کرایه خاور روباز  به سمنان 950,000
نرخ کرایه خاور مسقف به سمنان 1,200,000
نرخ کرایه کامیون تک به سمنان 2,200,000
نرخ کرایه کامیون جفت به سمنان 2,700,000
نرخ کرایه تریلی کفی به سمنان 3,100,000
نرخ کرایه تریلی ترانزیت به سمنان 3,700,000

 

بارگیری سنگ اسلب به مقصد سمنان : 

 

 

بارگیری لوله به سمنان با استفاده از خاور : 

 

 

 

حمل بار به سمنان تخصص شرکت آنی بار است و بصورت همه روزه انواع کالا و محموله های شما به این استان ارسال میشوند .  برای حمل بار به سمنان آنی بار هیچگونه محدودیتی ندارد و انتقال انواع بار و کالا انجام خواهد شد. 

چه نوع کالاهایی به سمنان ارسال میشوند ؟

 

برای حمل بار به سمنان ، باید توجه داشت که امکان انتقال بسیاری از انواع بار و کالا ها توسط آنی بار فراهم شده است اما برخی از انواع محموله های به دلیل شرایط و قوانین و مقررات کشوری قابل انتقال نخواهند بود. 

 

 

به عنوان مثال ، محموله های نظامی ، آتش زا ، برخی محموله های پزشکی ، پتروشیمی و . . . برای جابجایی نیاز به مجوزات خاص دارند و قبل از اقدام به انتقال آنها باید مجوز های مربوطه اخذ گردد. از همین جهت ، حمل بار به سمنان برای اینگونه محموله  ها مقدور نمیباشد.

 

 

در غیر این صورت ، اگر محموله شما فاقد ممنوعیت ها و محدودیت های ترددی باشد ، امکان جابجایی آن از هر نقطه ای از کشور به سمنان توسط  آنی بار فراهم میباشد. 

 

  • باربری و حمل کیسه مواد به سمنان
  • حمل و باربری تره بار به سمنان
  • ارسال مواد پلاستیک به سمنان
  • باربری و حمل آهن به سمنان
  • باربری و حمل ورق به سمنان
  • حمل بشکه مواد به سمنان
  • حمل لاستیک به سمنان
  • حمل جهیزیه به سمنان
  • حمل میلگرد به سمنان
  • حمل چوب به سمنان
  • حمل خودرو به سمنان

 

 

تمامی محموله های نامبرده شده جهت حمل بار به سمنان توسط انواع خودروهای باربری بصورت همه روزه توسط آنی بار با صدور بارنامه دولتی معتبر انجام میشود.

سابقه طولانی آنی بار در خدمات حمل بار به سمنان سبب شده است که انواع کالا و محموله ها در انواع تناژ بصورت تخصصی در اختیار شما قرار گیرند. از همین جهت ما بصورت همه روزه آماده ارائه خدمات هستیم.

 

حمل و نقل کالا
حمل و نقل کالا

 

بهترین خدمات باربری بین شهری را با آنی بار تجربه کنید . 

 

روش های حمل بار به سمنان کدام اند ؟ 

 

برای حمل بار به سمنان روش های مختلفی وجود دارند که هر یک از آنها برای انتقال محموله های با شرایط متفاوت مورد استفاده قرار میگیرند . برای ارسال محموله های سبک ، بسته ، لوازم خانه و . . . هریک شرایط خاصی دارند . 

روش های ارسال بار به سمنان به صورت زیر می باشند  : 

 

  • استفاده از پست و تیپاکس 
  • ارسال محموله ها با قطار 
  • ارسال زمینی به سمنان 

 

مجموعه آنی بار به عنوان متخصص حمل بار زمینی ، همه روزه برای ارسال بار به سمنان از طریق روش حمل زمینی بین شهری با استفاده از کامیون و تریلی آماده ارائه خدمات به شما عزیزان است.  

مجموعه آنی بار برای حمل بار به سمنان بهترین خدمات را با کمترین هزینه در اختیار شما قرار میدهد. حمل زمینی کاملا ایمن ، حرفه ای و همه روزه انجام خواهد شد.

 

باربری از سراسر کشور برای سمنان

 

یکی از ویژگی های آنی بار ،  حمل بار به سمنان از تمام نقاط کشور است . شما عزیزان می توانید انواع بار و کالاهای خود را بدون محدودیت جغرافیایی از طریق خدمات آنی بار به سمنان انتقال دهید.

 

 

مهمترین خدماتی که آنی بار در خصوص حمل بار به سمنان ارائه می نماید  نیز باربری تمام شهرها به سمنان است که بصورت همه روزه و از همه مناطق شهری و صنعتی این استان انجام خواهد شد.

 

 

برای حمل بار به سمنان ، آنی بار همه روزه و در چندین نوبت انواع کامیون و تریلی را در اختیار شما عزیزان قرار خواهد داد تا امکان انتقال بار بصورت سریع و ارزان فراهم باشد.

 

 

حمل بار به سمنان از همه نقاط زیر انجام میشود :

 

 

  • باربری از رباط کریم و اسلامشهر به سمنان
  • باربری از ورامین برای سمنان
  • ارسال بار از رودهن و بومهن برای سمنان
  • ارسال بار از شهرقدس ( قلعه حسن خان ) به سمنان
  • حمل بار از استان البرز ( کرج ) به سمنان

 

 

با انواع خودروهای باربری می توانید در کمترین زمان ممکن حمل بار به سمنان انجام دهید ، تنها یک تماس کافیست. 

 

حمل بار به سمنان را به متخصصین آن واگذار نمایید تا با ارزانترین هزینه و با بهترین خدمات محموله های شما منتقل شوند. 

 

بیمه نامه کامل برای ارسال کالا و بار به سمنان

 

برای حمل بار به سمنان ، مجموعه آنی بار از بهترین و کاملترین بیمه نامه بهره مند میباشد . بیمه نامه آنی بار بصورت کامل تمام محموله را بر اساس میزان ارزش ان تحت پوشش قرار میدهد. اگر در هنگام حمل بار به سمنان ، خسارتی متوجه محموله گردید ، شرکت بیمه ایران بصورت کامل بر اساس میزان پوشش ثبت شده جبران خسارات را بر عهده خواهد گرفت. 

 

 

برای حمل بار به سمنان ، آنی بار تا 100 میلیون تومان بیمه بصورت رایگان به محموله های شما اختصاص میدهد و در صورتی که ارزش محموله شما بیش از این باشد ، با پرداخت هزینه ای اندک می توانید سطح پوشش بیمه خود را تا چندین میلیارد تومان نیز افزایش دهید. 

 

 

برای حمل بار به سمنان ، بروز خسارات زیر بصورت کامل تحت پوشش بیمه است : 

 

 

  • شکستگی ، آب خوردگی ، خط و خش 
  • آتش سوزی 
  • سرقت کلی یا جزئی 
  • تصادف خودروی حامل و ازبین رفتن محموله 
  • و . . . . 

 

حمل بار به سمنان یا سایر شهر ها و استان های کشور بصورت کامل تحت پوشش بیمه نامه انجام میشوند و برای انتقال محموله های سبک و سنگین بیمه نامه بر اساس میزان ارزش محموله ثبت خواهد شد.

 

بیمه ایران
بیمه ایران

 

ارسال اثاثیه و لوازم خانه به سمنان 

 

یکی از خدمات ویژه آنی بار علاوه بر حمل بار به سمنان و انتقال محموله های صنعتی ، حمل و نقل اثاثیه و لوازم خانه به نقاط مختلف استان سمنان است . از طریق این خدمات ، ارسال لوازم خانه و حمل بار به سمنان در کمترین زمان ممکن و با بهره مندی از بهترین امکانات انجام میشود و محموله های شما بدون هزینه های اضافی با ایمنی بالایی به تمام نقاط استان سمنان ارسال میشوند . 

 

 

اثاث کشی به سمنان را با کامیونت مسقف و نیسان وانت در کمترین زمان ممکن میتوانید انجام دهید . اثاثیه با استفاده از کارگران مجرب و آموزش دیده حمل خواهند شد . 

 

 

حمل بار به سمنان را به متخصصی و کارشناسان حرفه ای آنی بار واگذار کنید . حمل و نقل تخصصی با کمترین هزینه همراه با کاملترین بیمه نامه باربری 

 

علاوه بر حمل بار به سمنان ، آنی بار خدمات حمل بار به شیراز را نیز بصورت همه روزه به شما عزیزان ارائه می نماید . 

 

حمل بار به سمنان با کامیون ها 

 

برای حمل انواع محموله ها و کالاها ، کامیون ها بهترین انتخاب و مناسب ترین خودروهای باربری و حمل بار به سمنان هستند . کامیون ها به دلیل اتاق بار مناسب و توان حمل بالایی که دارند برای حمل و نقل بارهای تجاری و صنعتی و . . . کاربرد فراوانی دارند . برای حمل بار به سمنان ، آنی بار انواع کامیون را در اختیار شما قرار میدهد : 

 

  • کامیون تک ( کامیون 10 تن ) 
  • کامیون جفت ( کامیون 15 تن ) 
  • کامیون 911 

 

 

حمل بار به سمنان با کامیون ۱۰ تن:

 

 

کامیون ۱۰ تن یا کامیون تک برای حمل بار به سمنان مناسب است و امکان جابجایی محموله های تجاری و صنعتی و شخصی شما به سمنان را در اسرع وقت فراهم می نماید . ارسال محموله های مختلف با کامیون تک به سمنان با ارزانترین نرخ کرایه کامیون انجام میشود و شما می توانید محموله خود را تحت پوشش بیمه نامه کامل آنی بار به این شهرستان زیبا ارسال کنید. 

 

 

باربری و حمل بار به سمنان با کامیون ۱۰ تن تنها با یک تماس تلفنی امکانپذیر است . ابعاد این نوع کامیون بصورت زیر میباشد : 

 

  • طول اتاق بار = ۵ متر و ۸۰ سانتی متر 
  • عرض اتاق بار = ۲ متر و ۱۰ سانت 
  • توان حمل بار = ۱۰ تن 

 

حمل بار به سمنان با کامیون تک در کمترین زمان انجام میشود . با ما در تماس باشید .

 

کامیون تک 10 تن تهران
کامیون تک 10 تن تهران

 

علاوه بر خدمات آنی بار برای حمل بار به سمنان ، همه روزه برای حمل بار به بندرعباس نیز به صورت ارزان و حرفه ای بهترین خدمات به شما عزیزان ارائه خواهد شد . 

 

حمل بار به سمنان با کامیون جفت (۱۵تن) : 

 

کامیون جفت توان حمل ۱۵ تن بار را دارد. از کامیون جفت برای حمل انواع بارهای در ابعاد ۲/۲۵ با طول۶/۸۰ می باشد که برای حمل بار به سمنان به صورت تعداد زیاد آماده خدمات رسانی به شما عزیزان هستند.

 

 

کامیون جفت به دلیل توان بالا در حمل محموله های سنگین در برخی موارد به عنوان جایگزین تریلی نیز استفاده میشود . با تلفیق  یک کامیون ۱۰ تن و یک کامیون ۱۵ تن می توانیم بار یک تریلی را به سمنان ارسال کنیم . برای حمل بار به سمنان بسته به نوع شرایط محل بارگیری و تخلیه باید انتخاب کامیون به درستی انجام شود. 

 

برای حمل بار به سمنان با کامیون جفت ، ما همه روزه سرویس های حمل و نقل را در اسرع وقت در اختیار شما قرار میدهیم . 

 

کامیون 15 تن جفت
کامیون 15 تن جفت

 

کامیون 911 نیز برای حمل بار به سمنان گزینه بسیار خوبی است . این کامیون توان حمل بار تا 5/5 تن را دارد و اتاق بار آن کوچکتر از کامیون تک و بزرگتر از خاور است . 

 

باربری به اصفهان بصورت تخصصی و ارزان با خدمات آنی بار 

 

باربری به سمنان با انواع تریلی 

 

تریلی ها بهترین و مناسب ترین خودروی باربری برای حمل بار به سمنان با حداکثر وزن 24 تن می باشند . شما میتوانید بارهای سنگین و فوق سنگین ، بارهای حجیم و بزرگ را با تریلی ها به صورت همه روزه به سمنان ارسال کنید.

 

 

برای حمل بار به سمنان با تریلی ، امکان انتقال 24 تن بار برای شما عزیزان فراهم است . از همین جهت ، در صورتی که محموله شما از این وزن سنگین تر است برای در اختیار داشتن کمرشکن یا بوژی با کارشناسان ما مشاوره نمایید. 

 

 

شرکت آنی بار با اتواع تریلی ها خدمات حمل بار به سمنان را در اختیار شما قرار میدهد.

 

  1. تریی کفی و تریلی بغلدار
  2. تریلی ترانزیت چادری
  3. تریلی کمرشکن 
  4. تریلی کمپرسی

 

 

حمل بار به سمنان با تریلی کفی:

 

برای حمل بار به سمنان ،  بسیاری از انواع محموله ها و کالاها استفاده از تریلی کفی حمل میشوند . تریلی کفی و تریلی بغلدار هنگام حمل بار به سمنان امکان باربری تا ۲۳-۲۴ تن را دارند و برای حمل محموله هایی مانند کیسه  جامبو ، آهن آلات ، ضایعات آهن ، لوله و میلگرد ، دستگاه های صنعتی و خط تولید و . . . . مورد استفاده قرار میگیرند. 

 

 

  • طول کفی تریلی = از ۱۲ متر تا ۱۳ متر ۶۰ سانت 
  • عرض تریلی کفی = ۲/۵ متر 
  • توان حمل بار استاندارد = ۲۳-۲۴ تن 

 

 

حمل بار به سمنان با استفاده از تریلی کفی و تریلی بغلدار بصورت همه روزه و با ارزانترین نرخ کرایه تونسط آنی بار به شما عزیزان ارائه میشود و خدمات بصورت کامل تحت پوشش بیمه نامه میباشد.

 

 

"<yoastmark

 

علاوه بر حمل بار به سمنان ، به صورت همه روزه برای حمل بار به تبریز نیز به صورت همه روزه امکان ارائه خدمات به شما عزیزان فراهم است . 

 

حمل بار با تریلی ترانزیت چادری :

 

برای باربری به سمنان در صورتی که محموله شما یک محموله تجاری و بسته بندی شده یا محموله ای حساس باشد ، تریلی ترانزیت چادری گزینه بسیار خوبی برای حمل اینگونه بارها می باشد . تریلی چادری برای حمل بار به سمنان تا تناژ ۲۳-۲۴ تن مورد استفاده قرار میگیرد و به دلیل قابلیت پلمپ در گمرک بارهای صادراتی و تجاری حساس نیز با این تریلی جابجا میشوند.

 

تریلی ترانزیت برای حمل بار به سمنان دارای ابعاد زیر میباشد : 

 

 

  • طول اتاق بار = ۱۳ متر و ۶۰ سانتی متر 
  • عرض اتاق بار = ۲/۵ متر 
  • ارتفاع اتاق = ۲/۷۰ _ ۲/۸۰ 
  • توان حمل بار = ۲۳-۲۴ تن 

 

 

حمل بار به سمنان با تریلی چادری یک امکان مهم را نیز فراهم می نماید . امکان پلمپ بار در گمرک شهر مورد نظر از ویژگی های این خودروی باربری است.

"<yoastmark

 

در خدمات حمل بار به سمنان ،برای حمل و نقل سنگین ، آنی بار از انواع کمرشکن و بوژی استفاده می نماید 

حمل بار به تمام نقاط سمنان با کامیونت و خاور 

 

ما برای حمل بار به سمنان ، انواع کامیونت و خاور را در اختیار شما قرار میدهیم تا به صورت دربستی بارهای با وزن حدود ۳-۴ تن را با کمترین نرخ کرایه حمل و جابجا نماییم.

 

 

برای حمل بار به سمنان با خاور ، می بایست از نوع بار و شرایط آن و سازگاری با انواع کامیونت اطلاع کسب کنید تا در صورت امکان بارگیری و انتقال بار با کمترین هزینه و بصورت تخصصی و ارزان برای شما انجام شود.

 

 

برای حمل بار به سمنان کامیونت ها دارای ۲ نوع مسقف و روباز هستند که بر اساس بار شما نوع مناسب با آن انتخاب می شود.

 

 

  • کامیونت مسقف برای حمل بار به سمنان
  • کامیونت روباز برای حمل بار به سمنان

 

 

خاور و کامیونت روزانه حجم بالایی از بار و کالا را به سمنان از طریق جاده ها حمل می نمایند و ابعاد و شرایط بارگیری آنها بصورت زیر میباشد  : 

 

  • توان حمل بار : 3-4 تن 
  • طول اتاق بار : 4/5 متر الی 5/5 متر 
  • عرض اتاق بار : حدود 2 متر 

 

 

حمل بار به سمنان با خاور بصورت همه روزه انجام خواهد شد . بهتر است با کارشناسان ما برای خدماتی دقیق تر و حرفه ای تر در تماس باشید . 

 

باربری خاور
باربری خاور

 

حمل بار به مشهد بصورت تخصصی و همه روزه

 

حمل بار با نیسان وانت به سمنان

 

 

برای حمل و نقل بار و کالا و محموله هایی که دارای وزن و ابعاد کوچکی هستند ، نیسان وانت گزینه بسیار مناسبی خواهد بود . با استفاده از نیسان وانت برای حمل بار به سمنان ، علاوه بر کاهش هزینه های باربری ، سرعت حمل و نقل و انتقال محموله نیز افزایش خواهد داشت . حمل بار به سمنان با نیسان وانت انجام میشود و تنها موضوع ، امکان بارگیری و شرایط محموله نسبت به این خودرو میباشد.

 

 

برای حمل بار به سمنان با نیسان وانت نیز مجموعه آنی بار از بهترین و کاملترین بیمه نامه استفاده مینماید که امکان پوشش کامل بار را فراهم می نماید. ابعاد و مشخصات نیسان بصورت زیر میباشد: 

 

 

  • طول اتاق بار = 2 متر 
  • عرض اتاق بار : 1 متر و 30 سانتی متر 
  • توان حمل بار = 2 تن 

 

برای حمل بار به سمنان با استفاده از نیسان وانت باید به این موضوع توجه داشته باشید که نیسان بار فقط توان حمل 2 تن بار را دارد.

 

باربری تهران به سمنان با نیسان ، کامیون و تریلی با مناسب ترین هزینه 

 

باربری تخصصی با استفاده از نیسان وانت
باربری تخصصی با استفاده از نیسان وانت

 

 

ارسال خودرو به سمنان در اسرع وقت

 

 

علاوه بر حمل بار به سمنان ، یکی از خدمات شرکت آنی بار امکان ارسال انواع خودروی سواری به شهر های مختلف استان سمنان است . برای حمل خودرو به سمنان ، همه روزه می توانید خودروبر تکی و تریلی را از طریق مشاوره با کارشناسان و متخصصن ما درخواست نمایید.

 

 

 

حمل خودرو به سمنان بصورت تخصصی انجام میشود و برای انتقال خودروهای شما ما بهترین و تخصصی ترین خدمات را در اختیار شما قرار میدهیم. 

 

 

خودروبر نیز مانند حمل بار به سمنان بصورت کامل تحت پوشش بیمه نامه انجام میشود.

 

 

حمل انواع آهن آلات به سمنان

 

 

یکی از سرویس های مجموعه آنی بار ، حمل و نقل انواع آهن آلات با کمترین هزینه است . ارسال آهن آلات یکی از خدمات تخصصی هنگام باربری و حمل بار به سمنان است که شرکت آنی بار برای جابجایی هر تناژ و ابعادی از اهن به شما ارائه می نماید. 

 

حمل و نقل میلگرد ، تیرآهن ، لوله ، پروفیل و . . . . با استفاده از خدمات آنی بار بصورت تخصصی و ارزان قیمت خواهد بود . آنی بار متخصص حمل بار به سمنان است که با کمترین هزینه آماده ارائه خدمات به شما عزیزان است. 

 

 

برای حمل بار به سمنان در صورتی که قصد جابجایی انواع آهن آلات را دارید ، ما همه روزه امکان انتقال آنها را برای شما فراهم می نماییم . حمل و نقل تخصصی و سریع و ارزان فقط با یک تماس با شماره های آنی بار صورت میگیرد . 

 

 

باربری تهران به گرگان نیز از خدماتی است که مجموعه آنی بار در اخیتار شما قرار میدهد . 

 

حمل و نقل فوق سنگین برای سمنان

 

یکی از خدمات تخصصی آنی بار برای حمل بار به سمنان ، ارائه خدمات باربری فوق سنگین است . در این خدمات برای انتقال محموله های بسیار سنگین و بزرگ از تریلی های مخصوص به نام کمرشکن استفاده می شود.

 

در خدمات حمل و نقل فوق سنگین آنی بار ، محموله هایی که دارای ابعاد و یا وزن نامتعارف هستند . اینگونه محموله ها محموله مربوط به نیروگاه ها ، صنایع سنگین و کارگاه های ساختمانی هستند که دارای وزن های زیادی هستند. 

 

برای حمل بار به سمنان و انتقال این محموله ها ، تیم متخصص آنی بار با کمترین هزینه و با بهترین کیفیت آماده ارائه خدمات به شما عزیزان است .

حمل و نقل فوق سنگین برای سمنان
حمل و نقل فوق سنگین برای سمنان

ارسال مواد غذایی به سمنان

 

یکی از دغدغه های برای خدمات حمل بار به سمنان ، امکان ارسال مواد غذایی است . بسیاری از شرکت ها برای انتقال مواد غذایی و خوراکی خدمات حمل زمینی ارائه نمی نمایند . زیرا امکان فساد مواد غذایی بسیار زیاد است. 

 

مجموعه آنی بار برای ارسال بار به سمنان به صورت همه روزه محموله های مواد غذایی خشک شما را با استفاده از انواع خودروهای باری به صورت همه روزه منتقل خواهد نمود. 

 

مجموعه آنی بار با سابقه بسیار زیاد در حمل و نقل انواع مواد غذایی با بهترین کیفیت آماده ارائه خدمات به شما عزیزان است. 

مشاوره رایگان برای ارسال بار به سمنان 

 

برای حمل بار به سمنان ، نرخ کرایه یکی از مهمترین مواردی است که برای صاحبین بار مورد توجه قرار میگیرد . بسیاری از شرکت های باربری با ارائه نرخ کرایه های غیرواقعی و یا بسیار بالاتر از حد معمول ، بسیاری از صاحبین بار را دوچار مشکلات فراوان کرده اند.

 

مجموعه آنی بار با بررسی تمامی موارد موثر در نرخ کرایه ، روزانه ارزانترین تعرفه کرایه برای خودروهای باربری مختلف را با یک تماس تلفنی در اختیار شما قرار میدهد.

 

مشاوران و کارشناسان ما بصورت همه روزه جهت استعلام کرایه از طریق شماره 57669-021 آماده پاسخگویی به شما عزیزان هستند.   حمل بار به سمنان را با شرکت باربری آنی بار تجربه کنید و در اسرع وقت محموله های خود را منتقل کنید. 

8 دیدگاه دربارهٔ «حمل بار به سمنان با کمترین نرخ کرایه + بیمه رایگان»

  1. سلام و خسته نباشید قیمتاتون خییییلی مناسبه به نسبت باربری های دیگه و مهم تر اینکه در مقابل قیمت مناسب خدمات کاملا جامع و کاملی ارائه میدید ممنون

  2. سلام من اثاث کشی دارم به سمنان میخوام از شما ماشین بگیرم شما کارگر هم برای بارگیری و تخلیه در سمنان هم میفرستید؟

    1. سلام و درود برای بارگیری در تهران کارگر میفرستیم خدمتتون ولی برای تخلیه در سمنان باید از خود سمنان کارگر بگیرید.

  3. من اثاث منزلم رو با اعتماد کامل به دست شما سپردم و از حملش راضی بودم خدابهتون برکت فراوان بده شمارو به دوستان و اشنایان معرفی خواهم کرد

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هرگونه استفاده از خدمات آنی بار به معنی پذیرش قوانین آنی بار می باشد
تماس سریع