حمل بار به تمرچین با کمترین نرخ کرایه

حمل بار به مرز تمرچین بصورت همه روزه

 

در این مقاله قصد ارائه خدمات حمل بار به تمرچین با کامیون و تریلی را از تمامی نقاط کشور به عزیزان داریم . اگر می خواهید انواع بارهای تجاری و صنعتی و حتی بارهای شخصی نظیر اثاثیه منزل را از تمامی نقاط کشور به تمرچین ارسال کنید با ما همراه باشید .

 

باربری به تمرچین به صورت تخصصی و با کمترین نرخ کرایه به شما ارائه خواهد شد تا در کمترین زمان خدمات دقیق و حرفه ای را در اختیار داشته باشید.

 

ما برای حمل بار به مرز تمرچین ، می بایست به صورت کامل از نوع بار و ابعاد و وزن آن اطلاع داشته باشیم تا در کمترین زمان نسبت به ارسال آن اقدام نماییم.

 

برای حمل بار به تمرچین ، آنی بار از هر نقطه ای از کشور آماده بارگیری و انتقال محموله های شما می باشد و در اسرع وقت آماده ارسال محموله ها است . باربری تخصصی برای مرز تمرچین را از آنی بار بخواهید. 

 

باربری از تهران به تمرچین

 

برای حمل بار به مرز تمرچین ، تهران به عنوان پایتخت و بزرگترین قطب صنعتی کشور همواره سهم بالایی در ارسال بار و کالا داشته و خواهد داشت.

 

 

از همین جهت و بنا بر نیاز خدمات سریع حمل و نقل بار و کالا ، آنی بار دفتر مرکزی خود را در استان تهران و شهر تهران راه اندازی نموده است تا در کمترین زمان ممکن امکان خدمات رسانی به شهرک های صنعتی و کارخانجات فراهم گردد.

 

حمل بار به تمرچین بصورت کامل تحت پوشش بیمه انجام میشود و محموله های صادراتی شما با ایمنی بالایی حمل خواهند شد.

 

 

برای حمل بار به تمرچین ، ما از همه نقاط استان تهران خصوصا از ورامین ، رودهن ، اسلامشهر ، شهر قدس و . . . بهترین خدمات را در اختیار شما قرار میدهیم.

 

 

باربری به مرز را بصورت تخصصی از آنی بار بخواهید.

 

حمل بار به تمرچين
حمل بار به تمرچين

حمل انواع بار و کالا به تمرچین 

 

 

برای حمل بار به تمرچین ،آنی بار همه روزه انواع خودروی باربری را در کمترین زمان ممکن با بهترین رانندگان در اختیار شما قرار میدهد . ما بصورت تخصصی و همه روزه برای باربری به مرز تمرچین اقدام به انتقال محموله ها و کالاهای مختلف می نماییم.

برای حمل کالاهای مختلف ، کارشناسان ما با توجه به نوع بارتان ، وزن و حجم آن مناسب ترین کامیون یا تریلی را در اختیارتان قرار می دهد.

حمل تمامی بارهای صنعتی و تجاری ، حمل لوازم شخصی و . . .تماما ََ تحت پوشش بیمه نامه حمل بار به مرز تمرچین انجام می شود .

  • باربری و حمل کیسه مواد به تمرچین
  • حمل و باربری تره بار به تمرچین
  • ارسال مواد پلاستیک به تمرچین
  • باربری و حمل آهن به تمرچین
  • باربری و حمل ورق به تمرچین
  • حمل بشکه مواد به تمرچین
  • حمل ام دی اف به تمرچین
  • حمل لاستیک به تمرچین
  • حمل جهیزیه به تمرچین
  • حمل میلگرد به تمرچین
  • حمل چوب به تمرچین
  • حمل خودرو به تمرچین

 

حمل بار به تمرچین تخصصی است که آنی بار برای آن بیش از 30 سال زحمت کشیده است . برای ارزانترین و تخصصی ترین خدمات حمل بار به مرز تمرچین با ما در تماس باشید . 

 

حمل بار به مرز باشماق با انواع تریلی و کامیون و . . . 

 

حمل بار به تمرچین با تریلی

 

تریلی ها معمولا برای حمل بارهای با وزن و ابعاد بالا استفاده میشوند . انواع مختلف تریلی برای نوع های متفاوت بار مورد استفاده قرار میگیرند که برای حمل بار به تمرچین نیز میتوانید از آنها استفاده نمایید.

 

تریلی کفی برای حمل انواع بارها و دستگاه های صنعتی مورد استفاده قرار میگیرد . در برخی موارد دستگاه های راه سازی و ساختمان سازی نظیر لودر یا بیل مکانیکی نیز توسط تریلی کفی حمل می شوند.

 

 

تریلی بغلدار نیز مانند تریلی کفی می باشد که لبه هایی به طول حدود 1 متر برای حفاظت بار در کناره ها ایجاد شده است . بارهای فله ای مهمترین مصرف این تریلی می باشد. برای حمل بار به مرز تمرچین با تریلی کفی ، مهار و بستن محموله از مهمترین موضوعات است.

 

 

تریلی کمرشکن نیز برای حمل بارهای فوق سنگین مورد استفاده قرار میگیرد. حمل بارهای بسیار سنگین تا وزن های 40-50 تن توسط این نوع تریلی خاص انجام میگیرد.

 

حمل بار به تمرچین با استفاده از تریلی ها از همه نقاط کشور انجام میشود. 

 

حمل و نقل انواع بار با استفاده از تریلی کفی
حمل و نقل انواع بار با استفاده از تریلی کفی

 

حمل بار به مرز بازرگان در کمترین زمان ممکن همراه با کاملترین بیمه نامه از همه نقاط کشور 

 

ارسال کالا با کامیونت و خاور به تمرچین

 

برای حمل بار به تمرچین ، آنی بار بهترین و مناسب ترین کامیونت و خاور را در اختیار شما قرار میدهند . کامیونت و خاور بهترین و مناسب ترین گزینه برای حمل و نقل بارهای با وزن حدود 3-4 تن به مرز تمرچین پیرانشهر می باشند.

 

 

ارسال بار و کالا با کمترین هزینه و نرخ کرایه به تمرچین به صورت دربستی انجام میگیرد و امکان حمل اثاثیه و لوازم منزل و اداری ، بارهای تجاری و شخصی با تناژ و ابعاد مخصوص کامیونت و خاور میسر است.

 

 

کامیونت و خاور دارای 2 نوع مسقف و روباز می باشند که بر اساس نوع بار شما مناسب ترین آنها انتخاب می گردند. برای حمل بار به تمرچین از کامیونت یا خاور بغل بازشو نیز می توان استفاده کرد. 

 

 

حمل بار با خاور
حمل بار با خاور

علاوه بر تمرچین ، حمل بار به مرز پرویزخان نیز بصورت تخصصی و همه روزه انجام میشود . با ما در تماس باشید . 

باربری با کامیون به مرز تمرچین

 

ما برای  حمل بار به تمرچین ،  انواع کامیون و تریلی را در تناژ های مختلف و با ابعاد مختلف در اختیار شما قرار میدهیم.

 

 

شما می توانید با ارائه مشخصات کامل در خصوص بار ، بهترین و مناسب ترین خودروی باربری را از کارشناسان ما بخواهید و یا در صورتی که از انتخاب خودروی مناسب آگاهی دارید ، بهترین و مناسب ترین گزینه را سفارش دهید .

 

انواع کامیون ها

 

ما برای حمل بار به تمرچین ، انواع کامیون ها را در اختیارتان قرار میدهیم. کامیون ها دارای تناژ مختلف و توان حمل مختلفی دارند که بر اساس نیاز شما در اختیارتان قرار خواهند گرفت.

 

 

کامیون 10 تن و کامیون 15 که به نام کامیون تک و کامیون جفت نیز شناخته میشوند برای حمل انواع بار تا وزن های گفته شده مناسب می باشند.

 

 

این کامیون ها دارای اتاق با طول حدود 6 متر و حدود 7 متر می باشند که مناسب برای حمل و نقل انواع بارها می باشند.

 

حمل بار به تمرچین با کامیون از تخصص های باربری آنی بار است و با ارزانترین تعرفه انجام میشود. 

 

حمل بار با کامیون به تمرچین
حمل بار با کامیون به تمرچین

حمل بار به لطف آباد بصورت تخصصی و همه روزه انجام خواهد شد. 

نیسان تهران به تمرچین

 

در خدمات حمل بار به تمرچین ، برای حمل و نقل بارها سبک و بارهای کم حجم بهترین گزینه استفاده از نیسان وانت است. نیسان بار به دلیل ابعاد محدود اتاق بارگیری  برای حمل برخی بار ها مناسب نمی باشد.

 

 

حمل و نقل بار با نیسان به مرز تمرچین در کمترین زمان ممکن به صورت دربستی در اختیار شما قرار میگیرد.

 

 

نیسان برای حمل بارهای با وزن حدود 2 تن مناسب است.  ما از تهران به تمرچین باربری با نیسان را در اختیار شما قرار میدهیم .

 

حمل بار به مرز جلفا و حمل بار به مرز سومار از دیگر خدمات تخصصی آنی بار می باشد . 

 

 

نحوه حمل بار و کالا به تمرچین

 

 

برای ارسال بار به مرز تمرچین ، تنها کاری که لازم است انجام دهید ، ثبت درخواست حمل و نقل بار و کالا در سامانه آنی بار است.

 

 

در این سامانه شما می توانید با صرف کمترین زمان ممکن درخواست خدمات باربری را از تمامی نقاط کشور به تمامی نقاط دیگر ثبت نمایید. پس از ثبت درخواست شما مبنی بر کامیون یا تریلی برای حمل بار به تمرچین ، کارشناسان ما با بررسی محموله و شرایط ان ، مناسب ترین خودروی باربری را در اختیار شما قرار میدهند. 

 

این فرایند برای تمامی شهرستان های کشور امکان پذیر می باشد و تنها مختص به پایانه های مرزی کشور نمی باشد .

شماره تماس آنی بار
شماره تماس آنی بار

بیمه نامه مخصوص حمل و نقل بار  به مرز تمرچین

 

بیمه نامه مهمترین و اصلی ترین مورد در ارائه خدمات حمل و نقل بین شهری و حمل بار به مرز تمرچین می باشد . برای حمل بار های بین شهری می بایست از بهترین و کاملترین بیمه نامه استفاده نمود تا در کمترین زمان و با بالاترین میزان امنیت به انجام برسد.

 

 

بیمه نامه مسئولیت کامل بروز هرگرونه حادثه و ایجاد خسارت به بار در مان حمل و نقل را برعهده خواهد گرفت و با خیال آسوده می توانید بار خود را به تمرچین یا سابر نقاط کشور ارسال نمایید.

 

 

آتش سوزی ، سرقت و تصادفات به صورت کامل تحت پوشش بیمه آنی بار است.  برای حمل بار به تمرچین ، باربری آنی بار تا 100 میلیون تومان بیمه بصورت رایگان به شما عزیزان ارائه می نماید و محموله های شما را با ایمنی کامل منتقل می نماید.

 

حمل بار به عراق از طریق مرز تمرچین بصورت همه روزه انجام میشود و آنی بار کاملترین خدمات باربری را به شما عزیزان ارائه مینماید . 

 

استعلام کرایه باربری برای تمرچین

 

برای استعلام دقیق ترین و بروز ترین نرخ کرایه برای حمل بار به مرز تمرچین ، می توانید در کمترین زمان ممکن با شماره تماس کارشناسان ما در ارتباط باشید . ارسال بار و کالا تحت پوشش بیمه نامه با انواع کامیون ها بر اساس شرایط متعددی دوچار تغییر هزینه می شوند.

 

  • شرایط خاص محل بارگیری یا تخلیه
  • شرایط آب و هوایی 
  • وضعیت اقتصادی و شرایط خاص در کشور 
  • و بسیاری موارد دیگر 

 

 

هزینه های حمل بار به تمرچین دوچار تغییر میشوند . حمل و نقل بار و کالا به صورت همه روزه در کمترین زمان ممکن برای شما از تمامی نقاط تهران و شهرستان های دیگر در اختیارتان قرار میگیرند.

 

حمل بار به مرز خسروی با کمترین نرخ کرایه در باربری آنی بار  

 

مشاوره و ثبت درخواست باربری به مرز تمرچین 

 

 

کارشناسان ما همه روزه در تمامی ساعت کاری آماده پاسخ گویی و ارائه خدمات باربری به مرز تمرچین به شما عزیزان می باشند .

 

کارشناسان ما در انتخاب خودرو باربری ، کاهش هزینه های باربری ، هماهنگی زمان و مکان باربری و . . .به شما مشاوره رایگان می دهند.

 

آنی بار ؛ ارزانترین ، معتبرترین باربری برای حمل بار به تمرچین 

 

جهت ثبت درخواست باربری به تمرچین می توانید از روش های زیر اقدام کنید :

 

  1. تماس مستقیم با کارشناسان ما از طریق شماره 57669-021
  2. پرکردن فرم تماس درج شده در اوایل متن
  3. دانلود و نصب اپلیکیشن آنی بار و ثبت درخواست باربری در هر ساعت از شبانه روز 

 

خدمات آنی بار به صورت همه روزه و دربستی می باشد ؛ شما می توانید انواع خودرو باربری را برای حمل بار به تمرچین را از آنی ابر دریافت کنید . 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هرگونه استفاده از خدمات آنی بار به معنی پذیرش قوانین آنی بار می باشد
تماس سریع