حمل بار ترافیکی ( حمل محموله ترافیکی با بیمه کامل)

باربری و حمل و نقل بارهای ترافیکی

حمل بار ترافیکی یکی از تخصص های آنی بار است و برای انتقال انواع بارهای فوق سنگین و بزرگ و سنگین انجام میشود . حمل بار ترافیکی نیاز به دانش و استفاده از دستگاه و ماشین آلات مختلف و تخصصی دارد و در صورت سهل انگاری ممکن است خسارات و هزینه های زیادی تحمیل شود.

 

از همین جهت ، برای حمل بار ترافیکی بهتر است با کارشناسان و متخصصین این حوزه در تماس باشید و بهترین خدمات را با کمترین قیمت انجام دهید.

 

محموله ترافیکی به نوعی از بار و کالا ها ساخته شده گفته میشود که دارای ابعادی غیر متعارف هستند و حمل و نقل آنها دارای ضوابط و مقررات خاصی است.

 

 

  • حمل و نقل قطعات بزرگ و سنگین 
  • حمل و نقل دستگاه های صنعتی بزرگ 
  • حمل و نقل سازه های فلزی بزرگ 

 

 

برای حمل بار ترافیکی نیاز به دریافت مجوز هایی از سازمان راهداری می باشد که در برخی موارد نیاز به اسکورت با تیم های راهداری نیز وجود دارد. حمل بار ترافیکی بصورت همه روزه انجام میشود که یک خدمت تخصصی است. شرکت باربری آنی بار با ارزانترین تعرفه ها بهترین خدمات را به شما ارائه می کند. 

 

انواع مختلف بار های ترافیکی و روش حمل آنها

 

محموله های ترافیکی دارای انواع مختلفی هستند . دسته بندی بار های ترافیکی برای انتخاب خودروی متناسب با آن برای جابجایی میباشد. هر یک از بارهای ترافیکی دارای شرایط حمل متفاوتی هستند و خودروی باربری آنها نیز متفاوت است. 

 

  • حمل بار ترافیکی سبک یا نیمه سنگین
  • حمل بار ترافیکی سنگین 
  • حمل بار ترافیکی فوق سنگین 

 

 حمل بار ترافیکی سبک را با تریلی کفی  می توان جابجا نمود. کانکس های بزرگ ، پایه سوله هایی که طول آنها نهایتا 1/5 متر نا 2 متر از طول تریلی کفی بیشتر است جزء دسته بار های ترافیکی سبک هستند.

 

 

محموله های ترافیکی سنگین بارهایی هستند که حمل و نقل آنها با استفاده از تریلی کمرشکن 2 تا 5 محور انجام می شود. این تریلی ها برای حمل بارهای تا 50 تن مورد استفاده قرار میگیرد.

 

 

محموله های فوق سنگین نیز محموله هایی هستند که از نظر ابعاد ، طول و وزن نیاز به تریلی کمرشکن 11 محور یا انواع بوژی دارند. مشاوره حرفه ای سبب انتخاب نوع مناسبی از خودروی باربری میشود و همین امر سبب کاهش هزینه های شما نیز میگردد .

 

 

حمل بار ترافیکی را می توانید فقط با یک تماس تلفنی به متخصصین آن واگذار کنید. ما برای ارسال بار های مختلف همه روزه با ارزانترین تعرفه آماده ارائه خدمات به شما هستیم.

 

حمل محموله ترافیکی با کمرشکن
حمل محموله ترافیکی با کمرشکن

 

 

انواع محموله های ترافیکی قابل حمل

 

بار های ترافیکی دارای انواع مختلفی هستند و دارای ابعاد متفاوتی هستند بنابراین حمل بار ترافیکی با خودرو های متفاوتی انجام می شود.

 

 

اما بیشتر محموله های ترافیکی که روزانه از نقطه ای به نقطه دیگر ارسال میشوند ، شامل موارد زیر هستند که توسط آنی بار قابلیت حمل را دارند.

  1. بار ترافیکی قطعات نیروگاهی 
  2. بار ترافیکی قطعات صنعتی بزرگ 
  3. بار ترافیکی دستگاه های راه سازی مانند ( لودر ، بیل مکانیکی ، گریدر ) 
  4. بار ترافیکی سایدبوم و فینیشر 
  5. بار ترافیکی غلطک و بلدوزر 
  6. بار ترافیکی دستگاه های حفاری
  7. بار ترافیکی سازه های فلزی 
  8. بار ترافیکی ماکت و خانه های پیش ساخته کانکسی 
  9. بار ترافیکی پایه سوله و ستون های فلزی بلند
  10. و . . . . .  

 

غیر از موارد نام برده شده ، هر نوع کالا و بار مجاز که توسط سازمان راهداری و وزارت راه مورد تایید قرار بگیرند و مجوزات حمل بار ترافیکی برای آنها صادر گردد توسط آنی بار قابل حمل خواهد.

 

حمل خودرو سنگین با تریلی کمرشکن 

 

 

حمل بار به شهرستان و انتقال بار های ترافیکی توسط آنی بار به صورت کامل تحت پوشش بیمه نامه انجام خواهد شد.

 

حمل بین شهری بار های ترافیکی

 

آنی بار برای حمل بار ترافیکی شما به شهرستان های مختلف ، همه روزه بهترین خدمات را در اختیارتان قرار می دهد. حمل بار ترافیکی بصورت بین شهری با خودروی مخصوص انجام میشود و تمام نقاط کشور تحت پوشش خدمات ما هستند.

 

 

شما می توانید بهترین و حرفه ای ترین باربری بین شهری برای جابجایی حمل بار ترافیکی چون دستگاه ها ، سازه های صنعتی و قطعات نیروگاهی بزرگ را می توانید از هر نقطه ای از کشور مانند شهر ها و شهرستان ها ، شهرکهای صنعتی و . . .  بصورت کاملا حرفه ای حمل و نقل نمایید.

 

 

حرفه ای ترین خدمات حمل و نقل سنگین را تنها از طریق باربری آنی بار درخواست نمایید. 

 

حمل بار ترافیکی با کمرشکن

 

 

برای حمل بار ترافیکی ، استفاده از کمرشکن بهترین انتخاب است .  در برخی موارد ، برای حمل بار هایی که دارای وزن زیادی نیستند و ابعاد آنها تا حدودی غیر متعارف است ، از تریلی کفی نیز استفاده می شود.

 

 

تریلی کفی ، توان حمل بار ترافیکی تا 24 تن را دارد و ارتفاع بلند تری نسبت به تریلی کمرشکن دارد.

 

 

برای حمل دستگاه های راه سازی و ماشین آلات صنعتی بزرگ و سنگین که شرایط ترافیکی دارند ، از تریلی کمرشکن استفاده می شود.

 

شماره تماس آنی بار
شماره تماس آنی بار

حمل و نقل ترافیکی با بوژی

 

بوژی نوع دیگری از خودروهای باربری است که توان حمل بار ترافیکی تا وزن چند صد تن را دارد. این خودروی باربری بصورت یک کفی با ده ها جفت چرخ ( برخی موارد بالای صد جفت ) می باشد که توسط یک یا چند کشنده بار ای سنگین را جابجا می کند.

 

حمل بار ترافیکی با بوژی دارای شرایط خاصی است و امکان تردد آن در برخی از جاده ها فراهم نمی باشد. به دلیل وزن بالای بار ها ، وزارت راه مسیر ترددی برای بوژی را معمولا از مسیر های بدون پل انتخاب می نماید . در برخی موارد ، تیم های راهسازی باید در کنار مسیر اصلی یا پل مسیر جداگانه ای برای تردد این بار ایجاد کنند.

 

حمل بار های سنگین و فوق سنگین با بوژی بصورت همه روزه از همه نقاط کشور انجام می شود و حمل بار ترافیکی که شرایط آنها برای حمل با کمرشکن را ندارند ، با این خودروی مخصوص حمل می شوند.

 

حمل و نقل با بوژی
حمل و نقل با بوژی

 

بار ترافیکی چیست ؟

 

 بار ترافیکی به بار هایی گفته می شود که دارای ابعاد خیلی بزرگ و وسیع و غیر معمول و یا خارج از ابعاد خودروهای باربری متعارف می باشد .

 

 

در محموله های ترافیکی ، ارتفاع بار بسیار مهم است و در حمل و نقل بارهای ترافیکی مهمترین نقش را بازی می کند .

 

 

دارای جرم حجمی بسیار سنگین و زیاد هستند به این نوع بار ، بار ترافیکی و یا همان محموله ترافیکی گفته می شود.

 

بار ترافیکی به 2 صورت سبک و سنگین دسته بندی می شوند .

 

محموله ترافیکی سبک به سازه های یا قطعات و دستگاه های سبک وزن ولی حجیم گفته  می شود که با بار های عادی تفاوت چشمگیری ندارند .

دسته دوم یا بار ترافیکی سنگین ، بسیار حجیم ، بزرگ یا مرتفع می باشد که می بایست تحت قوانین خاص با بوژی حمل شود .

 

 

ارسال بار ترافیکی از تهران 

 

 

آنی بار به عنوان یک شرکت حمل و نقل سراسری ، ارائه خدمات باربری و حمل بار ترافیکی را از تمام نقاط کشور مخصوصا تهران که بزرگترین بار انداز صنعتی کشور است در اختیار شما قرار می دهد.

 

 

شما می توانید با انواع تریلی کمرشکن بار های ترافیکی شما را هر نقطه ای از تهران با خدمات آنی بار حمل و به سایر مناطق ارسال کنید. علاوه بر شهر تهران ، تمام شهرستان های اطراف و مناطق مسکونی و صنعتی این استان نیز بصورت کامل تحت پوشش خدمات باربری و حمل بار ترافیکی هستند. 

 

 

رباط کریم ، اسلامشهر ، آدران ، جاده قدیم قم ، جاده مخصوص و .  .  .  همگی تحت پوشش آنی بار هستند. برای حمل بار ترافیکی باید شرایط و قوانین و مقررات به درستی رعایت شود تا بدون مشکل امکان انتقال بار ها فراهم شود.

 

انواع محموله های ترافیکی
انواع محموله های ترافیکی

 

نمونه ای  از حمل بار ترافیکی ( برج پتروشیمی ) توسط کمرشکن از بندرعباس به شیراز 

 

حمل بار بین شهری برای بار های عادی نیز توسط آنی بار انجام خواهد شد. 

حمل بار های ترافیکی تحت پوشش بیمه نامه

 

محموله های ترافیکی معمولا دارای ارزش مالی بالایی هستند و همین مورد سبب نیاز به بیمه نامه قوی و حرفه ای تر شده است. بار های ترافیکی دارای ابعاد بزرگ می باشند و معمولا ارزش بسیار بالایی دارند . از همین جهت برای حمل بار ترافیکی باید از بیمه نامه استفاده نمود تا در صورت بروز حادثه امکان جبران خسارات را به صورت کامل داشته باشد.

 

 

شما می توانید با استفاده از خدمات ما ، بهترین بیمه نامه را برای حمل بار ترافیکی دریافت کنید. بیمه نامه مورد استفاده برای حمل بار ترافیکی و بارهای عادی و ترافیکی تا مرز چندین میلیارد تومان نیز پوشش بیمه انجام خواهد و خساراتی مانند ضربه خوردن ، آتش سوزی ، تصادفات و . . . را تحت پوشش کامل قرار میدهد.

 

در زمان بروز حادثه و خسارت در حمل بار ترافیکی ، کارشناسان بیمه در اسرع وقت در محل حاضر شده و نسبت به پرداخت هزینه ها اقدام می نمایند.

 

شماره تماس آنی بار
شماره تماس آنی بار

قوانین و نکات مهم حمل و نقل بار ترافیکی

 

  • محموله ترافیکی هم حد دارد . به این معنی که اگر بار، بیش از حد تعیین شده بیرون زدگی داشته باشد، به  هیچ‌وجه اجازه حمل به آن داده نمی‌شود. 
  • برای حمل بار ترافیکی باید از شرکت‌هایی کمک گرفته شود که در راستای اخذ مجوز های لازم برای حمل بار ترافیکی اقدام کرده باشد و دارای پروانه عبور باشد.
  • قبل از صدور پروانه عبور، شرکت حمل‌ونقل ترافیکی وظیفه دارد نسبت به بررسی محل عبور، بررسی معابر، پل‌ها و محدودیت ارتفاع اقدام کند.
  • ساعات مجاز حمل بارهای ترافیکی، از نیم ساعت بعد از طلوع آفتاب آغاز شده و تا نیم ساعت قبل از غروب آفتاب تمام می‌شود. در همین راستا، باید برای محل استراحت راننده در طول مسیر بررسی‌های لازم صورت بگیرد.
  • تردد در شب با اخذ مجوز برای برخی از حمل‌ها ممکن است. به عنوان مثال، در شهرهایی که محدودیت تردد وجود دارد و رفت و آمد در روز خطرآفرین است، مجوز تردد در شب داده می‌شود.
  • عبور خودرو حمل‌کننده بار ترافیکی از روی برخی پل‌ها ممنوع است. به همین دلیل، پیش از صدور پروانه عبور باید از پل‌هایی که در طول مسیر وجود دارد یاد شده و در صورتی که قصد بر عبور از کنارگذر پل است، باید از ۳ روز قبل این خبر به اداره راه و ترابری منطقه اعلام شود تا تمهیدات لازم برای عبور خودرو اعمال شود.

 

شرایط حمل بار ترافیکی 

 

برای حمل بار ترافیکی ، شرایط و محدودیت های خاصی وجود دارد. این شرایط و ضوابط بر اساس بررسی های کارشناسی تعیین شده است و برای انتقال بار های مختلف در شرایط متفاوت پیش بینی انجام شده است . برای حمل بار ترافیکی در ایران باید تمامی موارد زیر رعایت گردد . در غیر این صورت بار توقیف و شرکت باربری جریمه و دچار مشکلات فراوانی خواهد شد . 

 

سرعت خودرو برای حمل بار ترافیکی

 

  • محموله ترافیکی با طول ۲۰ متر، سرعت مجاز تا ۶۰ کیلومتر، بین ۲۰ تا ۳۰ متر، تا ۴۵ کیلومتر و بیش از ۳۰ متر، تا ۴۰ کیلومتر در ساعت می باشد.
  • محموله ترافیکی با عرض ۲.۶۰ تا ۳ متر، سرعت مجاز تا ۶۰ کیلومتر ، بین ۳ تا ۴ متر، حداکثر تا ۴۵ کیلومتر و بیش از ۶ متر، حداکثر ۴۰ کیلومتر بر ساعت می باشد.
  • بار ترافیکی با ارتفاع ۴.۵۰ تا ۵ متر، سرعت مجاز ۶۰ کیلومتر ، بین ۶ تا ۵ متر، تا ۴۵ کیلومتر و بیش از ۶ متر، حد اکثر تا ۴۰ کیلومتر در ساعت می باشد.
  • بار ترافیکی با وزن کل ۴۰ تا ۶۲ تن، سرعت مجاز ۶۰ کیلومتر ، بین ۶۲ تا ۹۶ تن، تا ۴۵ کیلومتر و بیش از ۹۶ تن، حداکثر تا ۳۰ کیلومتر در ساعت می باشد.

 

تبصره های مربوط به حمل بار ترافیکی چیست؟

 

– برای حمل بار ترافیکی ، باربری باید دارای مجوز فعالیت های دائم در حمل و نقل باشد.

– ساعت مجاز حمل بار ترافیکی را رعایت کند.ساعت مجاز برای حرکت این ناوگان ها نیم ساعت قبل از غروب آفتاب و نیم ساعت بعداز طلوع آفتاب می باشد.

نکته مهم: در بعضی از شهرها که نمی توان در روز حرکت کرد، چون بار باید از پلی عبور کند یا اینکه از میادین شلوغی رد شود، ادامه مسیر باید به ۱۲ شب تا ۵ صبح موکول شود.

– خودرو اسکورت: برای حمل بار ترافیکی باید از خودروی اسکورت استفاده شود. این خودرو به همراه خود علائم و تجهیزاتی را دارد مانند چراغ گردان، تابلوی احتیاط  ، پرچم قرمز رنگ با علائم شب رنگ، چراغ چشمک زن، جعبه های کمک های اولیه و درمانی و همچنین کپسول آتش نشانی.

همیشه خودروی اسکورت باید در جلوی بار ترافیکی با رعایت حدود ۱۵۰ متر فاصله حرکت نماید. در بعضی مواقع بار ترافیکی نیاز به دو خودروی اسکورت دارد، یکی از پشت و دیگری از جلو بار را همراهی می کنند.

– بار حمل شده توسط باربری و اتوبار حتما دارای مجوز باشد و برای مجوز حمل بار ترافیکی باید از طریق وزارت راه اقدام نمایند.

 

مشاوره و استعلام کرایه حمل ترافیکی

 

برای حمل بار ترافیکی ، مشاوره تخصصی و حرفه ای و نهایتا استعلام کرایه از منابع معتبر سبب کاهش هزینه های شما و صرفه جویی زمانی نیز خواهد شد.

 

 

مشاوران و کارشناسان ما در آنی بار آماده ارائه مشاوره و خدماتی برای افزایش سرعت حمل و نقل و خدماتی دقیق و صحیح برای حمل بار ترافیکی به تمامی شهرستان های کشور میباشند.

 

 

برای مشاوره با متخصصین ما ، با شماره تلفن آنی بار در تماس باشید تا بهترین خدمات حمل بار ترافیکی را در اختیار داشته باشید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هرگونه استفاده از خدمات آنی بار به معنی پذیرش قوانین آنی بار می باشد
تماس سریع