حمل بار به اهواز با کمترین نرخ کرایه + بیمه رایگان

ارسال بار به اهواز با ارزانترین تعرفه بصورت همه روزه

حمل بار به اهواز بصورت تخصصی و سریع و ارزان با نازلترین نرخ کرایه همراه با بیمه کامل و رایگان ؛ ارسال محموله و بار به اهواز با کامیون و تریلی و خاور و نیسان از تهران به صورت همه روزه انجام میشود. برای حمل بار به اهواز ، آنی بار بهترین بیمه را با کمترین هزینه به شما عزیزان ارائه می نماید. 

باربری به اهواز بصورت تخصصی با ارزانترین نرخ کرایه برای همه نقاط شهر اهواز ( شهرک نفت ، کیانپارس ، زیتون ، کوی انقلاب ، کیان آباد ، گلستان ، بهارستان و . . . . ) به شما عزیزان ارائه میشود . 

برای حمل بار به اهواز ، آنی بار بصورت تخصصی و همه روزه از همه نقاط کشور ارزانترین خدمات را با انواع کامیون و تریلی در اختیار شما قرار میدهد تا محموله ها و کالاهای شما در کمترین زمان به نقاط مختلف اهواز ارسال شوند . 

 

  • حمل کالاهای تجاری 
  • حمل مواد غذایی و خوراکی
  • حمل دستگاه و تجهیزات صنعتی 
  • حمل اثاثیه و لوازم خانه 

 

حمل بار به اهواز تخصص باربری آنی بار است که بصورت همه روزه با بهترین کیفیت و با کمترین هزینه انجام میشود . شما می توانید محموله های خود را برای انتقال به اهواز با خیال آسوده به کارشناسان ما تحویل دهید . 

حمل بار به اهواز با بهترین و کاملترین بیمه نامه انجام خواهد شد .

 

ارسال بار و کالا به اهواز

 

حمل بار به اهواز با بهترین و حرفه ای ترین شرکت حمل و نقل بار و کالا به صورت دربستی انجام میشود و امکان ارسال سریع محموله های تجاری و صنعتی و شخصی برای شما فراهم خواهد بود ؛ ارسال بار و کالا با کمترین نرخ کرایه به صورت همه روزه با ارزان ترین و نازلترین تعرفه و نرخ کرایه انجام میشود .

 

 

  • حمل اثاثیه منزل به اهواز , حمل لوازم اداری به اهواز, حمل کالا به اهواز
  • حمل و نقل بین شهری تهران اهواز , حمل دستگاه به اهواز , حمل مواد اولیه به اهواز

 

 

اگر قصد ارسال بار به استان خوزستان را دارید ، می توانید به قدیمی ترین و بهترین باربری که خدمات حمل و نقل را ارائه می نماید اعتماد کنید.

 

 

  • حمل بار به اهواز با کامیون تک ( 10 تن ) 
  • حمل بار به اهواز با کامیون جفت 15 تن 
  • حمل بار به اهواز با کامیون 911 
  • حمل بار به اهواز با تریلی کفی 
  • حمل بار به اهواز با تریلی بغلدار 
  • حمل بار به اهواز با تریلی ترانزیت چادری 
  • حمل بار به اهواز با تریلی کمرشکن

 

برای حمل بار به اهواز ، همه نوع خودروهای باربری با ارزانترین قیمت و نرخ کرایه در اختیار شما قرار میگیرند و امکان انتقال سریع محموله های شما فراهم می شودد . در خدمات حمل بار به اهواز ، خودروها بر اساس نوع بار و شرایط محموله مورد استفاده قرار میگیرد و از همین جهت مشاوره دقیق و تخصصی کمک شایانی در این امر خواهد کرد . 

برای حمل بار به اهواز ، حرفه ای ترین تیم حمل و نقل ایران آماده ارائه خدمات به شما عزیزان می باشد .

 

خدمات اسنپ باربری ( اسنپ بار ) در کمترین زمان ممکن به صورت حمل بار دربستی

 

100 میلیون تومان بیمه رایگان

 

حمل بار از تهران به اهواز

حمل بار از تمام نقاط کشور به اهواز

 

 

آنی بار به عنوان یکی از برترین و حرفه ای ترین شرکت های حمل و نقل و باربری ، همه روزه حمل بار به اهواز را از همه نقاط کشور انجام میدهد.

 

 

ارسال بار به اهواز با انواع کامیون و تریلی از تمامی شهرستان های کشور ، تمامی پایانه های مرزی و روستاها به شما عزیزان ارائه می گردد.

 

  • اصفهان ، شیراز ، قزوین
  • یزد ، کرمان ، تبریز 
  • مشهد ، ساری ، اردبیل 
  • و سایر شهر های کشور 

 

آنی بار برای حمل بار به اهواز ، همه روزه آماده حمل و نقل سریع و تخصصی محموله های شما می باشد . ما برای حمل بار به اهواز از همه شهر های کشور خدمات را با بیمه کامل در اختیارتان قرار میدهیم.

 

باربری تهران به اهواز

 

 

تهران به عنوان پایتخت و قطب صنعت ایران دارای کارخانجات و شهرک های صنعتی بسیار بزرگ و در تعداد زیاد است. ما به عنوان یک شرکت حمل و نقل که دارای دفتر مرکزی در تهران هستیم ، خدمات باربری تهران به اهواز را در کمترین زمان ممکن به شما عزیزان ارائه می نماییم .

 

 

خدمات حمل بار به اهواز از تمامی شهرستان ها و نقاط تهران به شما عزیزان ارائه خواهد شد.

 

 

  1. حمل بار به اهواز از اسلامشهر
  2. حمل بار به اهواز از ورامین
  3. حمل بار به اهواز از رباط کریم 
  4. حمل بار به اهواز از قلعه حسن خان
  5. حمل بار به اهواز از شورآباد
  6. حمل بار به اهواز از شادآباد

 

حمل بار به اهواز از همه نقاط استان تهران با پوشش بیمه نامه و با انواع خودروهای باربری انجام میشود. فقط کافیست با شماره های زیر در تماس باشید. 

 

برای حمل بار به اهواز از نقاط مختلف استان تهران ، ما انواع کامیون و تریلی را در اختیارتان قرار میدهیم.

 

شماره تماس آنی بار
شماره تماس آنی بار

حمل بار به اهواز با کامیون

 

یکی از ویژگی های خدمات حمل بار به اهواز آنی بار در اختیار داشتن تعداد زیادی از انواع کامیون است که انتقال بار را در اسرع وقت انجام میدهند.

 

 

براي حمل بار به اهواز با كاميون ، به سادگي و با كمترين هزينه مي توانيد انواع كاميون هاي باربري از جمله تريلي و ترانزيت خاور را از باربري آني بار دريافت نماييد.

 

باربری با کامیون 6 چرخ ( 10 تن)

 

 

برای حمل بار تا وزن 10 تن ، کامیون تک یکی از بهترین انتخاب ها خواهد بود. کامیون تک دارای طول بار تقریبا 6 متر می باشد که برای حمل بار به اهواز بسیار مناسب است. 

 

 

این کامیون بهترین و مناسب ترین گزینه برای حمل بارهایی است که برای حمل آنها ، کامیونت یا خاور مناسب نیست.

 

 

باربری کامیون 10 چرخ ( 15 تن)

 

 

برای حمل بار به اهواز می توانید از کامیون 10 چرخ استفاده نمایید تا در اسرع وقت محموله های شما را بارگیری و منتقل نماییم . ما برای حمل بار به اهواز همه روزه کامیون 15 تن را جهت انتقال محموله های سبک و سنگین شما در اختیارتان قرار میدهیم .

 

حمل بار به اهواز با کامیون 10 چرخ برای انتقال طیف وسیعی از انواع محموله ها مورد استفاده قرار میگیرد و امکان انتقال سریع از همه شهر ها را فراهم می کند.

 

 

باربری کامیون
باربری کامیون

یکی دیگر از انواع کامیون ها که برای حمل بار به اهواز مورد استفاده قرار میگیرد، کامیون 911 است که توان حمل بار تا 5/5 تن دارد.

 

حمل بار به اهواز با انواع تریلی ها

 

 

آنی بار برای حمل بار به اهواز ، انواع تریلی را نیز در اختیار شما قرار می دهد تا محموله های سنگین و حجیم شما به راحتی به نقاط مختلف این شهرستان ارسال شوند.  ارائه خدمات باربری با تریلی به اهواز را آنی بار با کمترین هزینه به شما ارائه می نماید. تریلی های آنی بار تا 23 تن بار حمل می نمایند.

 

برای حمل بار به اهواز با انواع تریلی ها ، بهترین بیمه نامه در نظر گرفته شده است. 

 

باربری تریلی بغلدار

 

 

تریلی بغلدار برای حمل انواع بار ضایعات آهن و بارهای فله ای استفاده می شود. برخی بار ها که نیاز به مهار از کناره ها دارند ، تریلی بغلدار بهترین و مناسب ترین گزینه می باشد. برای حمل بار به اهواز با تریلی بغلدار ، همه روزه تا 24 تن بار قابلیت بارگیری دارند.

 

برای حمل بار به اهواز ، تریلی بغلدار همه روزه آماده بارگیری محموله های شما میباشد.

 

باربری تریلی ترانزیت چادری

 

 

تریلی ترانزیت چادری بهترین و مناسب ترین گزینه برای حمل بارهای تجاری می باشند. بارهای تجاری عمدتا در حجم بالا و برای ارسال به مناطق مرزی و یا مستقیما به خارج از کشور می باشند.

 

 

تریلی ترانزیت چادری درواقع از انواع تریلی مسقف می باشد که برای حمل بار به اهواز از همه نقاط کشور آماده بارگیری است.

حمل بار به اهواز با انواع تریلی ها
حمل بار به اهواز با انواع تریلی ها

باربری تریلی کفی

 

برای حمل انواع بارهای پالتی ، دستگاه و آهن آلات بهترین گزینه می باشد. این نوع تریلی بهترین و مناسب ترین گزینه برای حمل بارهای مانند کانکس و خودروهایی نظیر اتوبوس ، کامیون و . . . .می باشد.

 

برای حمل بار به هواز با تریلی کفی بهترین و سریعترین خدمات را می توانید از شماره های باربری آنی بار درخواست نمایید.

 

حمل بار به اهواز با کمرشکن

 

 

برای حمل بار به اهواز نوع دیگری از تریلی ها وجود دارند که تریلی کمرشکن نامیده میشوند . این نوع تریلی ها برای حمل و نقل محموله های سنگین و بزرگ مورد استفاده قرار میگیرند.

 

ما برای حمل بار به اهواز انواع کمرشکن را برای انتقال محموله هایی مانند سازه های بزرگ ، جرثقیل ، لودر ، بیل مکانیکی و . . . در اختیار شما قرار میدهیم . 

 

تریلی کمرشکن تا حدود 70 تن محموله و کالا را بارگیری و منتقل می نماید و امکان حمل محموله های ترافیکی غیر استاندارد را دارد . ما برای حمل بار به اهواز ، همه روزه تریلی ها را در کمترین زمان ممکن در اختیارتان قرار میدهیم .

 

تریلی تهران به اهواز
تریلی تهران به اهواز

ارسال بار به شهرستان بصورت همه روزه و حرفه ای 

ارزان و سریع با بهترین بیمه نامه 

 

حمل بار با کامیونت به اهواز

 

 

برای حمل بار به اهواز یکی از انواع خودروهای باربری نیمه سنگین کامیونت ها میباشند. کامیونت ها دارای برند های متفاوتی می باشند که همین امر توان باربری این کامیونت ها را متفاوت نموده است. به صورت عمده چند نوع کامیونت وجود دارد:

 

  • کامیونت کفی بغلدار 
  • کامیونت روباز باری
  • کامیونت مسقف

 

برای حمل بار به اهواز ، آنی بار انواع کامیونت ها را بری انتقال محموله های مختلف در اسرع وقت در اختیار شما قرار میدهد . شما می توانید از همه نقاط کشور درخواست خود را برای حمل و نقل محموله های مختلف ثبت نمایید. 

حمل بار به اهواز با کامیونت ها بصورت همه روزه از همه شهر ها انجام میشود و به صورت کامل تحت پوشش بیمه خواهد بود . ما برای حمل بار به اهواز با کامیونت تا 100 میلیون بیمه رایگان در اختیارتان قرار میدهیم.

حمل بار با خاور به اهواز

 

آنی بار خدمات باربری به اهواز را با انواع کامیونت ها و خاور روباز و مسقف به شما ارائه می نماید. برای حمل بار با خاور مسقف و روباز می بایست به این موضوع توجه داشته باشید که خاور روباز

 

 

 

برای حمل انواع بار و خاور مسقف عموما برای حمل لوازم خانگی و اثاثیه منزل و همچنین بارهای بسته بندی شده سبک مورد استفاده قرار می گیرد.

 

 

  • باربری با خاور روباز ( بغلدار و بغل بازشو ) 
  • باربری با خاور مسقف

 

 

حمل بار به اهواز با خاور بغل بازشو نیز انجام میگیرد که مخصوص حمل محموله هایی است که بصورت پالت و لیفتراک بارگیری میشوند.

 

توان خاور برای حمل بار به اهواز یا سایر شهر های کشور حدود 4 تن است و انواع محموله ها را می توانید از این طریق بارگیری نمایید.

 

حمل بار با خاور به اهواز
حمل بار با خاور به اهواز

 

باربری نیسان اهواز

 

 

آني بار متخصص ارائه خدمات باربری مي باشد كه خدمات باربري را با انواع كاميون و نيسان ارائه مي دهد. ارائه خدمات باربري به اهواز با نيسان ، يكي از مهمترين و اصلي ترين خدمات باربري آني بار مي باشد .

 

 

 

آني بار براي ارائه خدمات حمل بار از تهران به اهواز با نيسان ، كمترين هزينه باربري را به همراه بيمه نامه هاي جبران خسارات به شما ارائه مي نمايد.

 

 

 

با يك تماس با كارشناسان آني بار به سادگي مي توانيد كمترين هزينه باربري و ارسال بار و کالا به اهواز با نيسان را استعلام نماييد.

 

برای حمل بار به اهواز با نیسان وانت ، امکان بارگیری تا 2 تن فراهم است و فقط از تهران این خدمات به شما ارائه میشود. 

 

باربری نیسان
باربری نیسان

باربری ارزان به شهرستان بصورت همه روزه و تخصصی با کمترین هزینه 

 

ارسال خودرو سواری از تهران به اهواز

 

 

یکی از ویژگی های آنی بار برای خدمات حمل بار به اهواز ، امکان ارسال خودروی سواری از تهران به اهواز است که در اسرع وقت و با کمترین هزینه انجام میشود.

 

 

ما برای ارسال خودروی شما ، همه روزه کامیونت مخصوص حمل خودرو را با کمترین هزینه و با بهترین و کاملترین بیمه نامه در اختیارتان قرار میدهیم.

 

 

  • ارسال خودروی سواری 
  • ارسال خودروهای سازمانی
  • حمل و نقل خودروهای سنگین و نیمه سنگین

 

خودروبر اهواز نیز مانند خدمات حمل بار به اهواز بصورت کامل تحت پوشش بیمه نامه انجام میشود .  برای حمل بار به اهواز و انتقال خودروی سواری ، تا 100 میلیون تومان بیمه رایگان است. 

 

حمل خودروهای خارجی
حمل خودروهای خارجی

باربری فوق سنگین برای اهواز

 

 

یکی از ویژگی ها و خدمات آنی بار برای حمل بار به اهواز ، باربری  فوق سنگین است که در کمترین زمان ممکن به شما عزیزان ارائه می شود . ارسال محموله های تجاری و صنعتی و شخصی برای اهواز تحت پوشش بهترین بیمه نامه میباشد و محموله های سنگین نیز از قاعده مستثنی نیستند. 

 

حمل و نقل قطعات نیروگاه ها و پالایشگاه ها ، حمل دستگاه های صنعتی بزرگ و سنگین ، حمل دستگاه های صنعتی برای اهواز و . . .. همگی با کمترین هزینه انجام میشود. 

 

 

حمل بار به اهواز با تریلی کمرشکن نیز جزء دسته بندی محموله های فوق سنگین مباشد. 

 

 

جابجایی و حمل و نقل قطعات سنگین و فوق سنگین از تهران و همه شهرستان های کشور
جابجایی و حمل و نقل قطعات سنگین و فوق سنگین از تهران و همه شهرستان های کشور

 

برای حمل بار به اهواز ، جهت انتقال محموله های فوق سنگین از بوژی نیز استفاده میشود.

 

علاوه بر حمل بار به اهواز ، حمل بار به شیراز از طریق خدمات حرفه ای و ارزان آنی بار بصورت همه روزه انجام میشود . 

 

حمل انواع بار و کالا به اهواز

 

 

برای حمل بار به اهواز ، شرکت آنی بار بصورت همه روزه انواع بار و کالاهای شما را با کمترین هزینه حمل خواهد نمود .   آنی بار متخصص ارسال انواع بارهای سبک و سنگین به تمامی نقاط اهواز می باشد که با در اختیار داشتن ناوگان بزرگی از خودروهای باربری آماده ارائه خدمات حمل بار به اهواز و سایر شهر های استان خوزستان است .

 

 

به دلیل وجود مراکز تولید مواد اولیه در تهران ، تامین نیاز های بسیاری از شهرستان ها از استان تهران صورت میپذرد.

 

 

  • باربری و حمل کیسه مواد به اهواز
  • حمل و باربری تره بار به اهواز
  • ارسال مواد پلاستیک به اهواز
  • باربری و حمل آهن به اهواز
  • باربری و حمل ورق به اهواز
  • حمل بشکه مواد به اهواز
  • حمل ام دی اف به اهواز
  • حمل لاستیک به اهواز
  • حمل جهیزیه به اهواز
  • حمل میلگرد به اهواز
  • حمل چوب به اهواز
  • حمل خودرو به اهواز

 

برای حمل بار به اهواز ، انواع محموله های شما بصورت کامل تحت پوشش بیمه خواهند بود و انتقال سریع و ارزان با بالاترین ایمنی انجام میشود. برای حمل بار به اهواز برخی محموله ها دارای ممنوعیت ارسال هستند و امکان انتقال آنها وجود ندارد . بجز این موارد ، سایر محموله ها بارگیری و منتقل میشوند.

 

تحویل محموله کیسه جامبو : 

 

بارگیری لوله به مقصد اهواز : 

 

 

 

شماره تماس آنی بار
شماره تماس آنی بار

هزینه باربری اهواز چقدر است؟

 

 

هزينه حمل بار به اهواز ، روزانه دچار نوسانات گوناگوني مي گردد. همين امر سبب شده است كه اعلام هزينه حمل بار بسيار سخت شده باشد.

 

 

از همين رو صاحبين بار مي بايست در روز بارگيري اقدام به استعلام هزينه حمل بار به اهواز نمايند.

 

 

مواردی مانند نوع خودروی مورد استفاده ، شرایط بار ، افزایش هزینه های لوازم یدکی و . . . همگی باعث افزایش نرخ کرایه ها میشوند.

 

 

برای گرفتن استعلام هزینه باربری به اهواز میتوانید در كمترين زمان ممكن با كارشناسان آني بار تماس حاصل نموده و هزينه باربري را استعلام نماييد.

 

اهواز  یکی از کلان‌شهرهای ایران است، که در بخش مرکزی شهرستان اهواز قرار دارد و به‌عنوان مرکزاستان خوزستان شناخته می‌شود.

باربری به اهواز با كمترين نرخ کرایه

 

 

براي حمل بار به اهواز با كمترين هزينه ، به راحتي مي توانيد با آني بار تماس بگيريد. باربري آني بار متخصص باربری به اهواز مي باشد كه كمترين هزينه باربري را به شما ارائه مي نمايد.

 

 

براي حمل بار با كمترين هزينه ،‌ آني بار راهكار هاي اختصاصي خود را به رانندگان گرامي ارائه نموده است كه با استفاده از اين راهكارها ، حمل بار به اهواز با كمترين هزينه و به سادگي صورت مي پذيرد. 

بيمه نامه کامل و معتبر حمل بار به اهواز

 

 

بيمه حمل بار به اهواز بر اساس ارزش بار كه توسط صاحبين گرامي بار به كارشناسان آني بار اعلام ميشود محاسبه مي شود.

 

 

بيمه حمل بار به اهواز داراي پوشش هاي متنوع و با قيمت هاي مختلف مي باشد.

 

 

آني بار براي بيمه حمل بار به اهواز برترين بيمه نامه موجود در صنعت حمل و نقل (بيمه تجارت ايران ) را به صاحبين بار پيشنهاد مي نمايد. 

برای خدمات باربری به اهواز تا 100 میلیون تومان پوشش بیمه رایگان خواهد بود . 

 

بیمه ایران
بیمه ایران

 

علاوه بر حمل بار به اهواز ، حمل بار به یزد با کمترین هزینه همراه با کاملترین بیمه نامه نیز از خدمات آنی بار است . 

 

حمل اثاثیه منزل به اهواز ( اثاث کشی به اهواز )

 

 

صاحبين گرامي بار مي توانند به سادگي و بدون دردسر ، انواع كاميون و خاور جهت اثاث كشي و حمل اثاث به اهواز را به آني بار درخواست بدهند.

 

 

 

باربري آني بار ، كمترين هزينه اثاث كشي از تهران به اهواز را به هموطنان گرامي ارائه مي نمايد.

 

 

 

با کمترین هزینه ، اثاثیه منزل خود را از تهران به تمامی نقاط استان خوزستان ارسال نمایید . برای اثاث کشی نیز مانند خدمات حمل بار به اهواز بیمه بصورت کامل برای شما عزیزان در نظر گرفته شده است.

 

حمل و نقل اثاثیه و لوازم منزل
حمل و نقل اثاثیه و لوازم منزل

درخواست باربری برای اهواز

 

صاحبين گرامي بار مي توانند با استفاده از اپليكيشن باربري اينترنتي آني بار ،‌ به سادگي و سهولت درخواست انواع كاميون و تريلي خود را ثبت نمايند و حمل بار به اهواز را در کمترین زمان ممکن انجام دهند.

 

 

همچنین شما صاحبان بار عزیز می توانید به راحتی از با شماره هایی که در زیر ثبت شده تماس بگیرید تا مشاوران آنی بار شما را در خصوص  ارسال و باربری از تهران به اهواز راهنمایی کنند.

 

 

021-57669

 

021-33493350

حمل بار از تهران به اهواز
حمل بار از تهران به اهواز

مشاوره رایگان برای حمل بار به اهواز

 

 

حمل بار به اهواز و تمامی شهرستان های استان خوزستان را به آنی بار بسپارید ، آنی بار متخصص ارسال بارهای سبک و سنگین به صورت دربستی و همه روزه از تهران می باشد که انواع بارهای تجاری و صنعتی را با کمترین هزینه به تمامی نقاط ارسال خواهد نمود .

 

 

بیمه نامه باربری به اهواز آنی بار بهترین و کاملترین بیمه نامه کشور است. آنی بار همه روزه خدمات باربری تهران اهواز را در کمترین زمان ممکن به شما ارائه می نماید. اگر قصد ارسال بار از تمامی نقاط کشور به اهواز را دارید ، با آنی بار در تماس باشید.

 

 

حمل بار به اهواز را به متخصص آن واگذار کنید و با بهترین کیفیت خدماتی تخصصی را تجربه کنید . 

15 دیدگاه دربارهٔ «حمل بار به اهواز با کمترین نرخ کرایه + بیمه رایگان»

  1. سیروس سنایی

    سلام و درود فراوان،شما بی نظیرید هم از نظر ارائه خدمات هم از لحاظ هزینه های مناسب حملتون و از همه مهم تر اخلاق خوب و فوق العاده کارشناسا و راننده های محترمتون.

  2. سلام و خسته نباشید،من یه بار ترافیکی به اهواز داشتم میخواستم بدونم بار ترافیکی در روز چند ساعت و چند کیلومتر میتونه حرکت کنه؟ممنونم

    1. سلام و درود
      بارهای ترافیکی معمولی از ساعت 6 صبح تا 6 بعداز ظهر و در هر ساعت 60 کیلومتر بر ساعت میتواند حرکت کند.

  3. زهره رستگار

    سلام من به اندازه یه نیسان اثاث منزل دارم میخوام بفرستم سراوان،شما نیسان تون پتو داره بپیچه دور اثاث که آسیب نبینه تا سراوان ؟

  4. سلام روزتون بخیر
    برای مسیر چهاردانگه به اهواز خودروهای سنگین هم دارید؟مثل بوژی یا کمرشکن؟برای حمل بارهای سنگیم مثل بیل مکانیکی یا لودر بخوام

    1. کارشناس تولید محتوا

      سلام . روز بخیر . بله انواع خودروی باربری توسط مجموعه انی بار در اختیار شما قرار میگیرد . با کارشناسان ما در تماس باشید

  5. سلام .امامی هستم .خواستم تشکر کنم از خدماتتون .ممنون از کارشناس حمل بارم اقای الماسی خسته نباشید

  6. سلام و عرض ادب خدمت اقای الماسی و تیم خوب و حرفه ای انی بار ضمن تشکر ویژه از شما بابت حمل بار اثاثیه منزل خواستم به اطلاع برسانم مطمعنا بنده برای حمل بار سایرین نیز شما را معرفی خواهم کرد.با ارزوی توفیق روز افزون

    1. کارشناس محتوا ( عباسی )

      سلام خدمت شما جناب لنگرودی
      خوشحالیم که از مجموعه ما راضی هستید ، باعث افتخار است که مجدداََ با شما همکاری داشته باشم.

    1. کارشناس محتوا ( عباسی )

      سلام خانم معصومی
      بله ؛ در صورت نیاز کارگر جهت حمل اثاث و کالا در اختیارتان قرار داده می شود .

  7. کامران دانش فرزام

    با سلام خدمت مجموعه آنی بار خواستم تشکر کنم بابت حمل بار ازتون من دیروز واقعا لنگ ماشین بودم و لحظه ی اخر شما رو پیدا کردم و به دادم رسیدید واقعا حمل این بار برای من حیاتی بود برای اهواز خیلی ممنون دیگه انتخاب اول من شما هستید بازم ممنون ازتون

    1. کارشناس تولید محتوا

      سلام آقای دانش فرزام . ممنون از اینکه مارو انتخاب کردید . امیدواریم باز هم بتونیم با شما همکاری کنیم .

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هرگونه استفاده از خدمات آنی بار به معنی پذیرش قوانین آنی بار می باشد
تماس سریع