حمل بار به پرويزخان | حمل کالا پرویزخان

ارزانترین خدمات حمل بار به پرویزخان با آنی بار

 

حمل بار به پرویزخان به صورت همه روزه با کمترین نرخ کریه با انواع کامیون و تریلی و کامیونت به شما ارائه می گردد تا انواع بارهای تجاری و صنعتی و بارهای شخصی را به صورت همه روزه در کمترین زمان ممکن انجام دهیم.

 

 

اگر قصد حمل بار به پرویزخان از تهران و سایر شهرستان های کشور را دارید. ، ما در کمترین زمان ممکن به صورت همه روزه خدمات حمل و نقل را به شما ارائه می نماییم.

 

 

باربری و حمل بار به پرویزخان با کمترین هزینه و به صورت همه روزه با ارزان ترین نرخ کرایه صورت میگیرد. باربری به مرز پرویزخان به همراه بیمه نامه و بارنامه معتبر برای شما عزیزان انجام میپذیرد.

 

 

  • حمل و نقل بار تجاری به مرز پرویزخان
  • ارسال کالای صادراتی به مرز پرویزخان 
  • حمل و نقل آهن آلات برای صادرات به مرز پرویزخان 

 

 

برای حمل بار به پرویزخان می توانید محموله های خود را با کمترین هزینه از طریق آنی بار از نقاط مختلف بارگیری و منتقل نمایید. بهترین و حرفه ای ترین باربری برای مرز پرویزخان با کمترین هزینه انجام میشود.

 

 

حمل بار به مرز پرويزخان

حمل بار به پرویزخان

 

ارسال بار از تهران به پرویزخان

 

آنی بار همه روزه خدمات باربری را از تمامی نقاط استان تهران به شما ارائه می نماید. آنی بار برای حمل بار به پرویزخان از تهران ، همه روزه انواع خودرو را در اختیار شما قرار می دهد.

 

 

کامیون ها و تریلی های آنی بار از تمامی نقاط تهران و شهرستان های اطراف در خدمت شما می باشند. حمل بار به پرویزخان از جاجرود ، ورامین ، رودهن و بومهن ، رباط کریم و اسلامشهر و . . . به صورت همه روزه انجام میگیرد.

 

 

حمل بار به پرویزخان بصورت همه روزه و تنها بصورت دربستی از استان تهران در اختیار شما قرار میگیرد. حمل خرده بار و روباری توسط آنی بار انجام نخواهد شد.

 

 

شماره تماس آنی بار
شماره تماس آنی بار

حمل بار از تمام کشور به مرز پرویزخان

 

آنی بار علاوه بر ارسال بار و کالا و صادرات از تهران به سایر شهر ها و شهرستان ها ، خدمات حمل و نقل را از تمامی نقاط کشور برای پرویزخان در اختیارتان قرار میدهد. برای حمل بار به پرویزخان ، انواع خودروهای باربری از نقاط مختلف کشور در اختیار شما قرار میگیرد.

 

 

شما می توانید از مشهد ، شیراز ، اصفهان ، بندرعباس ، کرمان و . . . . نسبت به حمل بار به پرویزخان اقدام نمایید. آنی بار خدمات حمل بار به مرز را بصورت سراسری در اختیار شما قرار میدهد تا در کمترین زمان ممکن حمل و نقل سریع و ارزان و تخصصی را انجام دهید.

 

 

  • حمل بار به پرویزخان از شهرها و شهرستان ها
  • حمل بار از بنادر به مرز پرویزخان 
  • حمل بار از گمرکات مرزی به پرویزخان

 

 

برای حمل بار به پرویزخان ، انتقال سریع محموله های شما با استفاده خودروهای باربری تحت پوشش کامل بیمه انجام میشوند . ارسال تخصصی و حرفه ای با بهترین بیمه نامه تا 100 میلیون رایگان است.

 

حمل بار به مرز حاج عمران نیز از خدمات سریع و ارزان تیم آنی بار است . با ما در تماس باشید. 

 

ارسال کالای صادراتی به مرز پرویزخان

 

برای حمل بار به پرویزخان ،  ارسال کالا و محموله های صادراتی و تجاری با کمترین هزینه با انواع کامیون ها و تریلی ها  در اسرع وقت انجام میشود.

 

 

  • ارسال مواد غذایی به مرز پرویزخان
  • ارسال محصولات کارخانجات به مرز پرویزخان 
  • ارسال لوازم منزل به مرز پرویزخان برای مهاجرت 
  • ارسال دستگاه های صنعتی و تجاری به مرز پرویزخان 

 

 

برای ارسال محموله و کالاهای صادراتی به مرز پرویزخان ، میبایست از متخصصینی بهره برد که به خوبی شرایط گمرکی و ارسال کالا را بصورت کامل مطلع باشند . مرز پرویزخان یکی از مهمترین پایانه های مرزی ایران است که بخش زیادی از خدمات حمل و نقل بار و کالا به عراق از این طریق انجام میشود. 

 

 

برای حمل بار به پرویزخان ، ما بهترین و کاملترین خدمات را با نازلترین نرخ کرایه در اختیار شما قرار میدهیم تا تجربه ای خاص از خدمات سریع و ارزان ما داشته باشید.

 

حمل و نقل ارزان به مرز پرویزخان

 

حمل بار به پرویزخان یکی از خدمات آنی بار است که با کمترین هزینه و ارزانترین قیمت انجام میشود . ارسال بارهای شما بر اساس نوع بار و نیاز شما کامیون یا کامیونت مورد نظر را شامل میگردد.

 

 

انواع بارها و اثاثیه منزل را از تمامی نقاط می توانید حمل نمایید. محموله های حمل بار از تهران به پرویزخان ،‌ عموما شامل مصالح ساختمانی، کاشی، سرامیک، سنگ و سیمان، مواد غذایی و خوراکی، لبنیات، میوه و تره بار و شیشه جام و آهن آلات می باشند.

 

 

تولید كنندگان و صاحبین بار با حمل بار به پرویزخان، بار خود را به تجار عراقی می فروشند و به ارزان ترین روش ممکن می توانند محموله خود را از طریق آنی بار به عراق ارسال کنند. خدمات آنی بار سالهاست که جزو ارزانترین ها برای مرز پرویزخان می باشد.

 

 

حمل بار به پرويزخان
حمل بار به پرویزخان

حمل بار به سومار یکی دیگر از خدمات باربری و حمل بار بین شهری در آنی بار می باشد.

 

حمل بار با تریلی به پرویزخان

 

 

آنی بار برای حمل بار به پرویزخان ، انواع تریلی را به شما ارائه می نماید. حمل بار به پرویزخان را می توانید به صورت دربستی با تریلی کفی / تریلی بغلدار / تریلی چادری تجربه نمایید.

 

 

آنی بار متخصص حمل انواع بار سنگین و بارهای حجیم به مرز پرویزخان با تریلی میباشد و به صورت همه روزه انواع بارهای شما را با کمترین نرخ کرایه به پرویزخان ارسال می نماید.

 

برای حمل بار به پرویزخان ، بهتر است ابتدا با انواع تریلی ها آشنا شویم : 

 

حمل بار به پرویزخان با تریلی کفی

 

 

تریلی کفی بسیار پر استفاده میباشد و قابلیت حمل انواع بار و کالا را دارد.ای نوع تریلی معمولا برای حمل و نقل بارهایی مانند آهن آلات ، کانکس ، دستگاه های صنعتی و . . . که قابلیت بارگیری روی کفی تریلی را دارند مورد استفاده قرار میگیرد. حمل بار به پرویزخان با تریلی کفی بصورت حرفه ای و ارزان با بهترین کیفیت میباشد. 

 

 

تریلی کفی توان حمل بار تا 23-24 تن را دارد و ابعاد و مشخصات آن بصورت زیر میباشد : 

 

 

  • توان حمل بار 23-24 تن 
  • طول کفی بار = 12 متر تا 13 متر و 60 سانت 
  • عرض کفی بار = 2/5 متر 

 

برای حمل بار به پرویزخان ، تریلی کفی امکان حمل انواع زیادی از انواع بار های را دارد. انتقال سریع محموله های شما با بهترین کیفیت و در اسرع وقت انجام میشود.

 

باربری با تریلی کفی
باربری با تریلی کفی

حمل بار به پرویزخان با تریلی چادری

یکی از خودروهایی که برای حمل بارهای تجاری و صنعتی مورد استفاده قرار میگیرد ، تریلی چادری است . برای حمل بار به پرویزخان و بازارچه آن ، آنی بار همه روزه تریلی چادری را در اسرع وقت در اختیار شما قرار میدهد تا محموله های خود را با نازلترین نرخ کرایه به این پایانه مرزی ارسال نمایید. 

 

برای باربری به مرز پرویزخان ، آنی بار تریلی چادری با قابلیت پامپ در گمرک را در اختیار شما قرار میدهد . 

 

تریلی چادری توان حمل بار به پرویزخان تا 24 تن را دارد و طول اتاق آن حدود 13 متر 60 است . 

 

برای حمل بار به پرویزخان ، همه روزه تریلی های آنی بار آماده بارگیری محموله های شما هستند.

حمل بار با کمرشکن برای مرز پرویزخان

 

برای حمل و نقل محموله های بسیار سنگین و حجیم ، از تریلی کمرشکن استفاده میشود. این نوع تریلی به دلیل توان زیادی که برای جابجایی بارهای مختلف دارد ، تا 70 تن را حمل مینماید. برای حمل بار سنگین به پرویزخان ، آنی بار همه روزه انواع تریلی کمرشکن را در اختیار شما قرار میدهد تا بر اساس نوع بار و نیازمندی شما خدمات در اسرع وقت انجام گیرد. 

 

تریلی ها برای حمل بارهای سنگین طراحی شده اند و توان حمل بار به پرویزخان تا 23 تن را دارند.

 

برای حمل بار به پرویزخان ، مجموعه آنی بار خدمات تخصصی باربری را با کمترین هزینه در اختیار شما قرار میدهد.

 

حمل بار با کامیون به مرز پرویزخان

 

باربری آنی بار انواع كامیون های باربری جهت حمل بار به پرویزخان را در اختیار دارد. گستره ی  انواع كامیون های آنی بار ، سبب دسترسی سریع صاحبان بار به انواع كامیون شده است.

 

 

ما برای باربری و حمل بار به پرویزخان انواع کامیون را در اختیارتان قرار میدهیم تا به صورت حرفه ای انواع بار با انواع تناژ را حمل و ارسال نمایید . کامیون ها دارای 3 نوع می باشند.

 

 

  • کامیون تک ( 10 تن ) ؛ این کامیون برای حمل بار به پرویزخان با حداکثر وزن 10 تن مناسب می باشد و طول اتاق آن حدود 5 متر و 80 سانتی متر است. 
  • کامیون جفت ( 15 تن ) ، برای حمل بارهای با وزن 15 تن و با طول اتاق 6 متر و 80 سانتی متر است. حمل بار به پرویزخان با استفاده از کامیون جفت از همه شهر های کشور انجام میشود.
  • کامیون 911 نیز توان حمل بار تا وزن حدود 5/5 تن را دارد.

 

 

کامیون ها برای حمل انواع بارهای تجاری و صنعتی مناسب می باشند و شما میتوانید از تمامی نقاط کشور خدمات حمل بار به پرویزخان با کامیون را سفارش دهید.

 

 

شماره تماس آنی بار
شماره تماس آنی بار

 

ویژه >> ارسال بار به مرز باشماق با کمترین هزینه

 

حمل بار کامیونت و خاور برای مرز پرویزخان

 

برای حمل بار به پرویزخان ، ما انواع تریلی و کامیون و کامیونت را در اختیارتان قرار می دهیم. کامیونت و خاور مسقف و روباز از 2 نوع پر استفاده از کامیونت ها هستند که از اولی بیشتر برای اثاث کشی و حمل لوازم حساس و بسته بندی و از کامیونت روباز برای حمل انواع بارها استفاده می شود.

 

 

  • حمل بار به پرویزخان با کامیونت مسقف 
  • حمل بار به پرویزخان با کامیونت روباز

 

 

برای ارسال بارهای تجاری و اثاثیه و لوازم منزل و اداری کامیونت ها بهترین گزینه هستند. این کامیونت ها برای تردد در معابر شهری بسیار مناسب هستند و به دلیل فنربندی نرم توانایی حمل بارهای حساس را دارند. ما برای حمل بار به پرویزخان ، انواع کامیونت را در اختیارتان قرار میدهیم.

 

حمل بار به پرویزخان بصورت همه روزه برای انتقال محموله های سبک و نیمه سنگین با استفاده از کامیونت ها در اسرع وقت انجام میشود.

 

 

نیسان بار تهران به مرز پرویزخان

 

 

برای حمل بار به پرویزخان و انتقال بارهای با وزن زیر 2 تن ، نیسان وانت بهترین گزینه می باشد که توانایی حمل و نقل انواع بار را دارا می باشد. ارسال انواع بار و کالا با استفاده از نیسان وانت بسیار سریع و ساده و ارزان می باشد و امکان بارگیری و تخلیه را در اختیار شما قرار میدهد.

 

 

شما با استفاده از نیسان وانت امکان حمل اثاثیه و لوازم منزل ، لوازم کارگاهی و دستگاه های کوچک و . . . را می توانید به پرویزخان و سایر شهرستانها در اختیار شما قرار میدهیم.

 

 

خدمات حمل بار به پرویزخان با نیسان تنها از مبداء تهران به شما ارائه می گردد و شما می توانید با ارزانترین نرخ کرایه بار و محموله خود را به پرویزخان ارسال نمایید.

نیسان به مرز پرویزخان
نیسان به مرز پرویزخان

 

حمل بار به مرز خسروی بصورت همه روزه 

 

حمل اثاثیه منزل به پرویزخان

 

بهترین و سریعترین خدمات حمل بار به پرویزخان را از آنی بار بخواهید. آنی بار همه روزه خدمات اسباب کشی و ارسال اثاثیه منزل را به شما ارائه می نماید.

 

 

برای اثاث کشی به مرز پرویزخان ، آنی بار بهترین و مناسب ترین کامیونت ها را در اختیار شما قرار می دهد ؛ کامیونت ها به صورت کامل تحت پوشش بیمه آنی بار می باشند و مناسب ترین گزینه برای حمل اثاث و لوازم حساس می باشند.

 

حمل و نقل روزانه اثاثیه منزل به صورت دربستی و سریع به پرویزخان 

 

کمترین کرایه ارسال کالا پرویزخان

 

 

اگر قصد استفاده از خدمات حمل بار به پرویزخان را دارید ، آنی بار خدمات حمل و نقل بار را در کمترین زمان به شما ارائه می نماید.

 

 

 

آنی بار با بررسی کامل بار شما و همچنین بررسی موارد تاثیرگدار در هزینه حمل بار به پرویزخان ، کمترین نرخ کرایه را به شما ارائه می نماید. نرخ کرایه متاسفانه ثابت و مشخص نمی باشد و روزانه دچار تغییراتی بر اساس شرایط می گردند.

 

 

نرخ کرایه و تعرفه حمل بار به پرویزخان بر اساس موارد متعددی مشخص میشود . این موارد برای حمل و نقل بار در سطح شهر برای تمامی نقاط وجود دارند اما برای پایانه های مرزی اندکی موارد بیشتر است.

 

 

  • شلوغی پایانه مرزی و گمرک 
  • شرایط آب و هوایی
  • مسدود بودن یا باز بودن مرز
  • نیاز به پلمپ بار 
  • شرایط خاص در محل بارگیری یا تخلیه
  • و . . . . 

 

حمل بار به پرویزخان بصورت حرفه ای و ارزان با کمترین هزینه با بیمه نامه ای کامل و تخصصی انجام میشود. ارسال سریع و حرفه ای محموله ها با خدمات آنی بار بصورت 24 ساعته است. 

 

همگی در هزینه های باربری تهران به پرویزخان موثر خواهند بود.

 

 

 

حمل و نقل کالا به پرویزخان با بیمه نامه معتبر

 

 

آنی بار به عنوان یکی از تخصصی ترین شرکت های حمل و نقل که همه روز حجم زیادی از انواع کالا و بار را برای مرز پرویزخان و سایر مرز های کشور ارسال مینماید ، بهترین و کاملترین بیمه نامه را برای جبران هرگونه خسارت وارده در حین حمل بار به پرویزخان در نظر گرفته است. 

 

 

شما می توانید بهترین پوشش بیمه را با پرداخت هزینه ای اندک در اختیار داشته باشید و خساراتی نظیر سرقت ، تصادفات ، آتش سوزی ، شکستی و آسیب های جزئی و کلی را در کمترین زمان از شرکت بیمه گذار دریافت نمایید .

 

 

اگر قصد دارید بار کالا و محموله های خود را به پرویزخان ارسال کنید ، ما بهترین و حرفه ای ترین بیمه نامه را برای حفاظت از بار و کالای شما در اختیارتان قرار میدهیم.

 

 

برای حمل بار به پرویزخان ، 100 میلیون تومان بیمه بصورت رایگان ارائه میشود. 

 

بیمه ایران
بیمه ایران

افزایش پوشش بیمه نامه با کمترین هزینه انجام میشود. 

حمل بار به پرویزخان با اپلیکیشن موبایلی

 

 ثبت درخواست حمل بار به پرویزخان، به سادگی و با صرف كمترین زمان ممكن با استفاده از اپلیكیشن باربری اینترنتی آنی بار.

 

 

اپلیكیشن باربری اینترنتی آنی بار ،‌یك اپلیكیشن درخواست كامیون می باشد كه صاحبین بار با صرف كمترین زمان و به سهولت می توانند درخواست كامیون خود را ثبت نمایند.

 

 

با ثبت درخواست كامیون حمل بار به پرویزخان در اپلیكیشن باربری اینترنتی آنی بار ، كارشناسان ما به سرعت با شما تماس برقرار خواهند نمود.

 

 

تمامی راهنمایی های لازم در خصوص ارسال بار به پرویزخان توسط مشاوران باربری آنی بار دراختیار شما قرارخواهدگرفت.

 

 

خدمات حمل بار به پرویزخان را می توانید در کمترین زمان ممکن به صورت همه روزه از آنی بار بخواهید.

 

 

آنی بار با کمترین نرخ کرایه به صورت دربستی خدمات حمل و نقل را به شما ارائه می نماید.

 

 

مشاوره تخصصی جهت ارسال بار به پرویزخان

 

شرکت حمل و نقل آنی بار با در اختیار داشتن بهترین و حرفه ای ترین متخصصان ، بصورت همه روزه آماده ارائه بهترین خدمات مشاوره ای برای حمل و نقل سریع و ارزان و حرفه ای انواع بار و کالا می باشد.

 

 

شما می توانید با مشاوره با کارشناسان ما در کمترین زمان بهترین و حرفه ای ترین خدمات را از ما بخواهید و با ارزانترین نرخ کرایه حمل بار به پرویزخان با بیمه نامه و بارنامه معتبر و مناسب ترین نوع کامیون یا تریلی را دریافت کنید.

 

برای حمل بار به پرویزخان ، مشاوران ما کمترین هزینه های حمل و نقل را برای شما در نظر میگیرند.

 

شماره تماس آنی بار
شماره تماس آنی بار

حمل بار به مرز سومار در اسرع وقت با کمترین هزینه های ممکن انجام میشود.

مرز پرویزخان کجاست ؟

 

مرز پرویزخان یکی از مرزهای غربی ایران است که در شهرستان قصر شیرین در استان کرمانشاه واقع شده‌است و ارتباط ایران را با اقلیم کردستان عراق مقدور می‌سازد.

 

 

مسافران و گردشگران ایرانی می‌توانند با خودروهای شخصی خود از مرز پرویزخان این شهرستان به شهرهای مختلف اقلیم کردستان عراق سفر کنند.

 

 

بازارچه مرزی پرویزخان یکی از قطب‌های اقتصادی کشور است که در سال ۷۶ تأسیس و راه اندازی شد و در ابتدای احداث وسعت آن سه هکتار بود که در زمان فعلی به ۳۰ هکتار افزایش یافته و با برنامه‌های در دست اقدام مسئولین استان، وسعت بازارچه مرزی پرویزخان در آینده به ۴۰۰ هکتار افزایش خواهد یافت.

 

 

حداکثر ارتفاع منطقه حدود ۴۰۰ متر و کمترین ارتفاع حدود ۳۵۰ متر است. ارتفاع متوسط این منطقه از دریا ۳۷۵ متر است.

 

اگر قصد دارید از تهران و سایر شهرستان ها به مرز پرویزخان انواع بار و کالا را ارسال کنید ، می توانید در کمترین زمان ممکن با یک تماس تلفنی خدمات حمل بار به پرویزخان را دریافت کنید .

 

برای بارهای شما ، بیمه نامه و بارنامه معتبر دولتی نیز صادر خواهد شد و حمل بار به پرویزخان با ایمنی کامل انجام خواهد شد. 

 

8 دیدگاه دربارهٔ «حمل بار به پرويزخان | حمل کالا پرویزخان»

  1. سلام خسته نباشید من یه تریلی بار آهن آلات دارم به پرویز خان هزینه حمل رو لطف میکنید و اینکه هزینه خواب ماشین تو مرز چه جوری حساب میشه؟

    1. سلام و درود
      هزینه ها ی حمل به روز بوده و طبق تعرفه سازمان حمل تعیین میشود،برای اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما تماس بگیرید.
      خواب ماشین تا 24 ساعت بعد از ورود ماشین به بازارچه مرزی به پای راننده میباشد و بعد از 24 ساعت صاحب کالا هزینه خواب را طبق تعرفه به راننده پرداخت میکند.

  2. ساناز سمیعی

    سلام خدمت تیم محترم و حرفه ای آنی بار من تقریبا هفته ای 3 تا از شما ماشین میگیرم،خداروشکر به خاطر مدیریت خوب و حرفه ای تیم آنی بار تا به حال مشکلی پیش نیومده ممنون از خدمات شما

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هرگونه استفاده از خدمات آنی بار به معنی پذیرش قوانین آنی بار می باشد
تماس سریع