حمل بار به کرمان + بیمه رایگان + بارنامه دولتی

ارسال بار به کرمان با ارزانترین نرخ کرایه 

برای حمل بار به کرمان می توانید به صورت همه روزه از خدمات تخصصی آنی بار استفاده نمایید و محموله های خود را با کمترین هزینه بارگیری و منتقل نمایید. تیم متخصص آنی بار برای حمل بار به کرمان در کمترین زمان ممکن بهترین خدمات را در اختیار شما قرار میدهد. 

خدمات حمل بار به کرمان امکان انتقال انواع محموله ها و کالاها را برای شما فراهم می نماید و شما می توانید با ارزانترین قیمت حمل بار به کرمان را در اسرع وقت انجام دهید . برای خدمات باربری به کرمان ، همه روزه تیم آنی بار با مشاوره رایگان در کنار شما می باشد.

برای حمل بار به کرمان ، آنی بار بهترین خدمات باربری را با کمترین نرخ کرایه و هزینه در اختیار شما قرار می دهد تا در اسرع امکان انتقال محموله ها برای شما فراهم شود. انواع خودروهای آنی بار عبارتند از :

 

  • انواع تریلی ( کفی ، چادری ، کمرشکن ) 
  • انواع کامیون ( 10 تن ، 15 تن و 911 ) 
  • انواع خاور و کامیونت ( مسقف و روباز ) 
  • نیسان وانت 

 

 

برای حمل بار به کرمان با انواع خودروهای باربری ، شرکت آنی بار از همه شهر های کشور آماده ارائه خدمات به شما عزیزان میباشد.  یکی از مهمترین ویژگی های آنی بار برای حمل بار به کرمان ، مشاوره تخصصی رایگان است. با شماره 5 رقمی ما در تماس باشید.

 

حمل بار به کرمان توسط آنی بار فقط بصورت دربستی انجام میشود.

 

جدول نرخ کرایه باربری به کرمان 

 

بزرگترین دغدغه برای صاحبین بار ، نرخ کرایه و تعرفه های باربری می باشد . تعرفه حمل و نقل و خدمات حمل بار به کرمان بر اساس موارد متعددی مشخص می شود که تمام این موارد به صورت کامل به صاحب بار گفته می شود.

 

موارد زیر همه روزه تاثیر مستقیم و غیر مستقیمی در هزینه ها و نرخ کرایه حمل بار به کرمان دارند: 

 

  1. نوع کامیون / تریلی 
  2. میزان ارزش بار ( میزان بیمه نامه ) 
  3. شرایط آب و هوایی 
  4. تعداد خودروهای باربری فعال در کشور و میزان بار و کالا موجود در بازار

 

جدول زیر نرخ کرایه حمل بار به کرمان از تهران با انواع خودرو های باربری در زمستان 1402 می باشد.

 

نرخ کرایه نیسان از تهران به کرمان 2.300.000
نرخ کرایه خاور روباز از تهران به کرمان 3.800.000
نرخ کرایه خاور مسقف از تهران به کرمان 4.000.000
نرخ کرایه کامیون 911 از تهران به کرمان 4.600.000
نرخ کرایه کامیون تک از تهران به کرمان 5.200.000
نرخ کرایه کامیون جفت از تهران به کرمان 5.800.000
نرخ کرایه تریلی از تهران به کرمان 6.600.000

 

نرخ کرایه اعلامی برای حمل بار به کرمان بصورت روزانه امکان تغییر دارند . بهترین راه ، تماس با مشاوران و کارشناسان ما میباشد تا دقیق ترین تعرفه را در اختیار شما قرار دهند. 

 

ارسال انواع بار و کالا به کرمان

 

یکی از ویژگی های آنی بار ، امکان حمل و نقل و ارسال انواع بار و کالا به استان کرمان می باشد. برای انتقال محموله های سبک و سنگین ، آنی بار بصورت همه روزه محموله های شما را با ارزانترین نرخ کرایه از طریق خدمات خود به نقاط مختلف کشور ارسال می نماید. 

 

آنی بار محدودیتی در ارائه خدمات حمل بار به کرمان ندارد و با کمترین هزینه انواع بار و کالا را در کمترین زمان ممکن حمل خواهد کرد.

 

  •  حمل اثاثیه به کرمان
  • حمل کالای تجاری به کرمان
  • حمل خودرو به کرمان 
  • حمل لوازم پزشکی به کرمان
  • حمل آهن آلات به کرمان
  • حمل مبلمان به کرمان
  • حمل و نقل میوه و تره بار برای کرمان
  • حمل دستگاه های صنعتی و تجاری 
  • حمل دستگاه های راهسازی و . . . 

 

شما می توانید انواع بار و کالا را با کمترین هزینه و در کوتاه ترین زمان به استان کرمان ارسال کنید ؛ حمل بار به کرمان با انواع خودرو های باربری در کوتاه ترین زمان انجام می شود.  

 

باربری به کرمان برای محموله های خاص و ویژه نیز در اسرع وقت انجام میشود. برای حمل بار به کرمان از بهترین بیمه نامه استفاده میشود و ایمنی کاملی برای محموله های شما در نظر گرفته خواهد شد. 

 

حمل بار و باربري به كرمان
حمل بار و باربری به کرمان

 

حمل بار به شهرستان های مختلف استان کرمان را می توانید با خدمات آنی بار تجربه کنید.

 

ارسال بار و کالا از استان تهران برای کرمان

 

کرمان یکی دیگر از کلان شهرهای ایران و در جنوب شرقی ایران واقع شده است.  برای شهر کرمان هر روز از باربری تهران کالاهای زیادی با کامیونهای سبک و سنگین ارسال می شود که سهم زیادی از آن شامل خدمات حمل بار به کرمان آنی بار است.

 

 

باربری آنی بار به صورت آنلاین با در اختیار داشتن خط انتقال کالا و باربری تهران به کرمان هر روز کار حمل و نقل انواع بارها را به بهترین شکل ممکن انجام می دهد.

 

 

صاحبان باری که قصد حمل بار به کرمان را دارند می توانند با اعلام بار خود به باربری آنی بار کار باربری بار خود را به راحتی انجام دهند.

 

 

کرمان دارای کارخانه های صنعتی میباشد که از تهران هر روز از حمل بار به کرمان از تهران برای این شهر و دیگر  شهرهای استان کرمان بار و کالا ارسال میگردد.

 

آنی بار حمل و نقل کالا از تهران را با کمترین هزینه برای شما انجام خواهد داد. 

 

برای حمل بار به کرمان می توانید از 23 منطقه تهران و اسلامشهر ، ورامین ، رباط کریم و . . . خدمات باربری را درخواست نمایید.

حمل بار به كرمان با كمترين هزينه
حمل بار به کرمان با کمترین هزینه

حمل آهن آلات به کرمان

 

در خدمات حمل بار به کرمان آنی بار ، یکی از مهمترین محموله هایی که بارگیری و منتقل میشوند ، انواع آهن آلات است . برای حمل بار به کرمان و انتقال اهن آلات ، همه روزه می توانید با مناسب ترین خودروی باربری محموله های خود را منتقل نمایید. 

آنی بار بصورت تخصصی حمل و نقل و جابجایی انواع آهن آلات را از همه نقاط برای کرمان در کمترین زمان ممکن انجام میدهد.

 

شما می توانید بهترین و بروزترین خدمات حمل بار به کرمان را از ما بخواهید.

 

  • حمل میلگرد به کرمان
  • حمل تیرآهن به کرمان
  • حمل ضایعات آهن به کرمان 
  • حمل پروفیل و قوطی به کرمان 

برای حمل آهن به کرمان ، ما همه روزه آماده ارائه بهترین خدمات به شما هستیم و بر اساس وزن و ابعاد و شرایط آهن های شما انواع تریلی تریلی و کامیون آماده بارگیری خواهند بود جهت ثبت درخواست حمل بار به کرمان با انواع خودرو های باربری سعی کنید هماهنگی های لازم را از روز قبل انجام دهید.

 

حمل و نقل محموله ترافیکی برای استان کرمان 

 

 

حمل بار به کرمان شامل خدمات بسیاری می شود که یکی از آن ها حمل و نقل محموله های سنگین می باشد. این محموله ها دارای ابعاد ، شرایط و مشخصات ویژه ای هستند که امکان حمل آنها به سادگی وجود ندارد.

 

به عنوان مثال ، ممکن است از نظر طول ، عرض ، ارتفاع یا وزن محموله ای از شرایط عادی خارج باشد و برای حمل بار به کرمان دارای شرایط خاصی باشد که  به این محموله ها ترافیکی گفته می شود و برای حمل و نقل آنها نیاز به مجوزات خاص و همچنین شرایط ویژه داریم. 

 

 برای حمل و نقل بارهای ترافیکی برای کرمان ، بهتر است ابتدا با مشاوران ما در تماس باشید. 

 

حمل بار به کرمان با بزرگ ترین کمرشکن ها و قوی ترین کشنده ها در آنی بار  

 

انواع محموله های ترافیکی
انواع محموله های ترافیکی

حمل بار به کرمان با انواع کمرشکن 5 محوره و 7 محوره و 9 محور به صورت کاملا ایمن

 

ارسال اثاث منزل به کرمان

 

علاوه بر حمل بار به کرمان و انتقال کالاهای تجاری و صنعتی ، برای اثاث کشی به کرمان از تهران ، به سادگی و در کمترین زمان ممکن می توانید بار خود را به تمامی نقاط کشور ارسال نمایید.

 

آنی بار متخصص باربری به استان کرمان می باشد و با کمترین زمان و در اسرع وقت خدمات اثاث کشی به کرمان از تهران را برای شما انجام خواهد داد. 

 

برای اثاث کشی به کرمان از تهران نیاز به کارگران حرفه ای و خودروهای باری مناسب دارید که می توانید با یک تماس آن را در اختیار بگیرید.

 

برای حمل بار به کرمان از تمامی نقاط کشور ، می توانید درخواست خدمات خود را با تماس با سامانه مشاوره ما ثبت نمایید ؛ ارسال بارهای سبک و سنگین ، بارهای عادی و ترافیکی ، بارهای شخصی ، صنعتی و تجاری از تمام ایران به کرمان انجام میشود.

 

حمل خودرو به کرمان

 

خدمات آنی بار تنها محدود به حمل بار به کرمان و حمل اثاثیه نمی باشد ، شما می توانید برای حمل و نقل انواع خودروی صفرکیلومتر و کارکرده از تهران به کرمان ، بهترین خدمات را از آنی بار دریافت کنید.

 

ارسال همه نوع خودروی سواری شخصی و سازمانی در اسرع وقت با استفاده از 3 روش و با کمترین هزینه

 

  • حمل خودرو با خودروبر تکی 
  • حمل خودرو با تریلی خودروبر 
  • حمل خودرو با کامیونت و خاور روباز 

 

علاوه بر حمل بار به کرمان ،برای حمل خودرو نیز باید یکی از روش ها با توجه به نیاز شما در اختیارتان قرار گیرد. حمل خودرو با کامیونت تکی ایمن و سریع و حمل خودرو با کامیونت روباز و خاور کمی با دردسر و هزینه کمتر است.

 

 

بر اساس نوع خودرو  ، شرایط آن و درخواست شما ، ما خدمات حمل و نقل خودرو به کرمان را در اختیار شما قرار میدهیم.

 

 

حمل خودرو نیز همچون سایر خدمات حمل بار به کرمان تحت پوشش بیمه نامه معتبر انجام می شود.

 

درحال حاضر حمل خودرو فقط از تهران به کرمان انجام میگیرد.

حمل بار به کرمان با بیمه نامه معتبر

 

برای اطلاع از شرایط و هزینه بیمه نامه باربری و حمل بار به کرمان ، با کارشناسان آنی بار در ارتباط باشید.

آنی بار متخصص ارائه خدمات باربری و بیمه نامه ارائه شده برای حمل بار توسط آنی بار ، بیمه نامه تجارت ( شرکت بیمه ایران ) می باشد .

 

 

پوشش بیمه بر اساس ارزش بار و نوع بار مشخص می شود و از همین جهت هموطنان می بایست قبل از درخواست کامیون برای حمل بار به کرمان با بیمه نامه معتبر با مشاوران باربری آنی بار مشاوره نمایید .

 

 

علاوه بر بیمه نامه ، بارنامه معتبر و تمبردار دولتی نیز به شما ارائه می گردد. بارنامه های ارائه شده توسط آنی بار بهترین و معتبرترین بارنامه ( بارنامه تمبر دار دولتی ) می باشد که تنها در اختیار شرکت های معتبر باربری می باشد.

 

 

برای حمل بار به کرمان تا 100 میلیون بیمه بصورت رایگان میباشد . 

 

حمل بار به کرمان با بیمه نامه معتبر
حمل بار به کرمان با بیمه نامه معتبر

 

حمل بار با انواع تریلی برای کرمان

 

برای حمل بار به کرمان ، ما انواع تریلی را در اختیار شما قرار می دهیم تا به صورت همه روزه امکان ارسال بارهای سنگین و بارهای حجیم را داشته باشید .

 

 

تریلی ها برای حمل و نقل بارهای تا وزن 23 تن مناسب می باشند و البته برای حمل بارهای ترافیکی و حجیم بسیار مناسب هستند . برای حمل بار به کرمان ، تریلی های زیر را می توانید در اختیار داشته باشید : 

 

 

  • تریلی چادری ، بهترین گزینه برای حمل و نقل بارهای تجاری به کرمان می باشند . تریلی چادری توان حمل بار تا 24 تن را دارد و برای حمل بار به کرمان بصورت همه روزه اماده بارگیری از همه نقاط کشور میباشد.
  • تریلی کفی برای حمل بارهای روی پالت ، کیسه مواد ، آهن آلات و … بسیار مناسب می باشند . تریلی کفی پر استفاده ترین نوع تریلی است. این تریلی برای حمل بار به کرمان در کمترین زمان ممکن آماده بارگیری و انتقال محموله ها خواهد بود. 
  • تریلی بغلدار نیز برای حمل و نقل بارهای متنوع مخصوصا بارهای فله ای مناسب است.

 

 

برای حمل بار به کرمان با استفاده از تریلی ، اگر محموله های شما دارای وزن زیادی باشند باید از تریلی کمرشکن استفاده کرد. این نوع تریلی دارای انواع مختلفی است و توان حمل نهایتا حدود 70 تن را دارد.

 

برای حمل بار به کرمان با استفاده از تریلی ابتدا باید شرایط محموله را برای همکاران ما تشریح نمایید تا مناسب ترین نوع تریلی در اختیار شما قرار گیرد.

 

برای حمل بار به کرمان با تریلی ، محموله های ما بصورت کامل تحت پوشش بهترین بیمه نامه قرار میگیرند . 

 

بهترین باربری با نواع تریلی ها
بهترین باربری با نواع تریلی ها

بغیر از حمل بار به کرمان که تخصص آنی بار است ،  باربری زاهدان با کمترین هزینه نیز بصورت همه روزه انجام میشود. 

حمل بار به کرمان با انواع کامیونها 

 

آیا برای  حمل بار به کرمان به دنبال کامیون باربری کرمان هستید ؟

 

دیگر نیازی به این کار نیست زیرا باربری آنی بار با داشتن بهترین خط ارتباطی و ارسال کالا از باربری به کرمان کار حمل بار به کرمان از تهران و شهرستان را برای شما صاحبان بار و کالا راحت کرده است.

 

  • حمل بار با کامیون 10 تن : برای حمل بار به کرمان با کامیون 10 تن ، از همه شهر های کشور می توانید درخواست خود را ثبت کنید. 
  • حمل بار با کامیون 15 تن : برای حمل بار به کرمان با کامیون 15تن ، امکان بارگیری محموله های سنگین و با ابعادی حدود 6/80 طول و عرض 2/45 فراهم است . 
  • حمل بار با کامیون 911 

کامیون های ذکر شده هر یک دارای ابعاد ، توان و امکان حمل بار متفاوتی هستند که شما عزیزان می توانید با مطالعه مقاله انواع کامیون اطلاعات کاملی را در خصوص آنها بدست آورید.

 

حمل بار به کرمان با استفاده از کامیون از همه نقاط کشور انجام میشود . با کارشناسان ما در تماس باشید و بهترین خدمات را تجربه کنید.

 

آنی بار برای حمل بار به کرمان بصورت همه روزه از همه نقاط با ارزانترین نرخ کرایه بهترین خدمات را به شما ارائه می نماید.

 

حمل بار با کامیون
حمل بار با کامیون

علاوه بر حمل بار به کرمان ، باربری به شیراز بصورت تخصصی و با ارزانترین نرخ کرایه توسط تیم آنی بار انجام خواهد شد . 

 

باربری کرمان با انواع خاور (مسقف و روباز)

 

خاور و کامیونت مسقف و روباز ، بهترین گزینه برای حمل بار به کرمان با حداکثر وزن 3-4 تن می باشد و به دلیل ابعاد متناسب با معابر شهری ، بهترین وسیله برای حمل اثاثیه و لوازمات منزل می باشد.

 

حمل بار به کرمان با خاور های مختلف بصورت همه روزه انجام میشود و انتقال سریع آنها تحت پوشش بهترین بیمه خواهد بود.

 

  • خاور مسقف 
  • خاور روباز 

 

حمل اثاثیه و لوازم معمولا با کامیونت و خاور مسقف انجام میشود اما حمل بارهای غیر حساس و بارهایی نظیر درب و پنجره و آهن آلات ، با کامیونت و خاور روباز انجام میگیرد. برای حمل بار به کرمان ، همه انواع خاور بصورت کامل تحت پوشش بیمه هستند.

 

 

شما می توانید با انواع کامیونت و خاور می توانید بارهای خود را به تمامی نقاط استان کرمان و شهر کرمان ارسال کنید.

 

برای حمل بار به کرمان با خاور ، آنی بار از همه نقاط کشور آماده ارائه خدمات به شما عزیزان می باشد . 

 

باربری با انواع خاور
باربری با انواع خاور

حمل و نقل بار با نیسان از تهران به کرمان

 

 

آنی بار علاوه بر ارائه خدمات حمل بار به کرمان با کامیون ، یکی از برترین ارائه دهندگان خدمات باربری و حمل بار با نیسان به کرمان نیز می باشد.

 

 

آنی بار برای خدمات حمل بار به کرمان با نیسان نیز ، بهترین و برترین بیمه نامه باربری و جبران خسارات را در اختیار شما قرار می دهد.

 

نیسان وانت توان حمل بار تا تناژ حدود 2 تن را دارد و برای حمل انواع محموله های مناسب است . 

حمل بار به کرمان با نیسان را با آنی بار تجربه نمایید.

حمل بار به كرمان با نيسان 
حمل بار به کرمان با نیسان

علاوه بر حمل بار به کرمان ، حمل بار به یزد نیز بصورت همه روزه توسط آنی بار به شما عزیزان ارائه میشود . با ما در ارتباط باشید .

 

حمل انواع کانکس به کرمان 

 

یکی از خدمات آنی بار برای حمل بار به کرمان ، انتقال انواع کانکس و خانه پیش ساخته است . در این خدمات ، بر اساس ابعاد و شرایط کانکس شما از خاور تا تریلی کمرشکن را در اختیارتان قرار میدهیم. 

 

کانکس های معمولی عموما دارای ابعاد غیر ترافیکی هستند و با تریلی کفی قابل حمل هستند . اما در برخی موارد ابعاد و شرایط آنها متفاوت است و برای انتقال آنها باید از تریلی کمرشکن استفاده نمود.

 

حمل بار به کرمان توسط آنی بار برای همه نوع بار و کالا انجام میشود و هیچ محدودیتی در ارائه خدمات به شما وجود نخواهد داشت.

 

برای حمل بار به کرمان و انتقال کانکس  ، بر اساس میزان ارزش کانکس از بیمه استفاده میشود . 

 

حمل کانکس با تریلی کفی
حمل کانکس با تریلی کفی

حمل مواد غذایی به کرمان

 

یکی از خدماتی که آنی بار برای حمل بار به کرمان ارائه می نماید ، حمل و نقل مواد غذایی است . ما به صورت همه روزه برای بارگیری و انتقال محموله های مختلف شما آماده خدمات رسانی هستیم اما برای انتقال مواد غذایی ، تنها مواد غذایی خشک بارگیری و حمل خواهند شد . 

 

برای حمل بار به کرمان و انتقال مواد غذایی ، بیمه نامه ای کامل در نظر گرفته میشود که خیال شما را بابت امنیت محموله های راحت خواهد نمود . 

 

حمل بار به کرمان و انتقال محموله های غذایی با استفاده از کامیون و تریلی انجام میشود : 

 

 

  • حمل و نقل کنسروجات 
  • حمل میوه 
  • حمل و نقل خشکبار 
  • حمل و نقل حبوبات 
  • حمل و نقل چیپس و پفک و آبمیوه 

 

 

حمل بار به کرمان را به آنی بار بسپارید و با خیال آسوده محموله های خود را در مقصد تحویل بگیرید.

 

مشاوره و ثبت درخواست حمل بار به کرمان

 

 

برای مشاوره رایگان حمل بار به کرمان ، بهترین و سریعترین راه تماس با شماره 5 رقمی آنی بار است . مشاوره تخصصی سبب کاهش هزینه و ارائه خدماتی سریع و ایمن میباشد . باربری تخصصی آنی بار در کمترین زمان ممکن بهترین خدمات حمل بار به کرمان را از همه شهر های کشور در اختیار شما قرار میدهد.

 

 

برای ثبت درخواست حمل بار به کرمان نیز می توانید از طریق شماره 5 رقمی و اپلیکیشن آنی بار اقدام نمایید.

 

نتیجه گیری نهایی:

 

 

در پایان به این نتیجه خواهیم رسید که خدمات حمل بار به کرمان تنها توسط شرکت های حمل و نقل معتبر قابل دسترسی می باشند و برای سنجش میزان اعتبار این شرکت ها ، می بایست به خدمات و پشتیبانی آنها دقت نمود.

 

 

شرکت آنی بار برای ارائه خدمات ، بهترین و حرفه ای ترین کارشناسان را در کنار یک اپلیکیشن موبایلی کاربردی در اختیار شما قرار می دهد تا در اسرع وقت و با بهترین و کاملترین خدمات حمل بار به کرمان ، در خدمت شما باشیم.

 

 

ارسال انواع بار با کرایه و تعرفه نهایی و بدون تغییر را برای حمل بار به کرمان در اختیار شما قرار میدهیم.

12 دیدگاه دربارهٔ «حمل بار به کرمان + بیمه رایگان + بارنامه دولتی»

  1. آرمان محبی

    سلام . من یک محموله با وزن 140 تن ( ترانس برق ) برای کرمان دارم . امکان حمل دارید ؟ هزینه آن چقدر است ؟

    1. کارشناس محتوا ( عباسی )

      سلام دوست عزیز
      بله حمل آن توسط باربری آنی بار انجام می شود ، برای اطلاع از قیمت ابتدا باید مبدا بارتان مشخص شود ، لطفا برای هماهنگی و استعلام هزینه باربری با کارشناسان ما تماس بگیرید

  2. من قصد ارسال یک دست مبلمان 9 نفر همراه با میز غذاخوری و سرویس خواب از دلاوران به زرند کرمان را دارم ، باید از چه خودرویی استفاده کنم و هزینش چقدر میشه ؟؟

    1. کارشناس تولید محتوا

      سلام خانم احمدی
      محمولا برای انتقال مبلمان از کامیونت مسقف استفاده می شود که به خوبی امنیت محموله را تامین می نماید . برای استعلام هزینه بهترین راه تماس با شماره 5 رقمی آنی بار است

  3. سلام شما برنج هم حمل می کنید ؟ من یه ترانزیت میخوام که 20 تن برنج رو از بابل به کرمان حمل کنه ، قیمتش چنده ؟

  4. من میخوام یک خودرو با خودروبر تکی به کرمان ارسال کنم ، خودم هم میتونم همراه خودروبر به کرمان برم ؟

    1. کارشناس تولید محتوا

      سلام ساداتی عزیز
      از نظر قانونی امکان حضور شما داخل خودروی در حال حمل وجود ندارد . اما در برخی موارد با هماهنگی راننده امکان حضور شما در خودروبر وجود دارد . با کارشناسان هماهنگی انجام بدید

  5. سلام من قصد ارسال مقداری اثاث منزل به کرمان را دارم ، میخواستم بدونم امکان بارگیری از چند مبدا وجود داره ؟؟ یا فقط بارگیری از یک آدرس انجام میشه؟؟؟؟

    1. کارشناس تولید محتوا

      سلام علیرضا
      بله امکان بارگیری از چند مبدا وجود دارد . لطفا قبل از ثبت سفارش برای حمل بار به کرمان با کارشناسان مطرح کنید

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هرگونه استفاده از خدمات آنی بار به معنی پذیرش قوانین آنی بار می باشد
تماس سریع