حمل بار به یزد با ارزانترین نرخ کرایه + بیمه رایگان

ارسال بار به یزد بصورت همه روزه و با کمترین هزینه

 

حمل بار به یزد یکی از خدماتی است که مجموعه آنی بار برای هموطنان عزیز از همه نقاط کشور ارائه می نماید و انتقال انواع بار و کالا در اسرع وقت با نازلترین نرخ کرایه انجام خواهد شد . مجموعه آنی بار برای باربری به یزد بصورت همه روزه و با کمترین هزینه انواع خودروهای باربری که متناسب با نوع محموله شما و شرایط آن میباشد را در اختیار شما قرار میدهند تا امکان انتقالی سریع و ارزان برای شما فراهم گردد.

 

یکی از ویژگی های آنی بار ، حمل بار به یزد تحت پوشش کاملترین بیمه نامه میباشد که برای افزایش ایمنی محموله بسیار مهم خواهد بود.

 

حمل بار به یزد توسط آنی بار برای انتقال انواع کالا و محموله های تجاری ، صنعتی ، شخصی و اثاثیه و لوازم خانه انجام خواهد شد . در اسرع وقت بهترین خدمات را می توانید از طریق تماس با آنی بار در اختیار داشته باشید.

 

 

برای حمل بار به یزد و انتقال محموله های مختلف شما  ، ما تا 100 میلیون تومان بیمه رایگان در نظر گرفته ایم که در صورتی که محموله شما ارزش بیشتری دارد با پرداخت هزینه ای اندک میزان پوشش بیمه نیز افزایش خواهد داشت. 

 

 

برای باربری از تهران به یزد یا از سایر شهر ها ، خدمات آنی بار با انواع خودرو ها در اختیارتان قرار میگیرد : 

 

 

  • انواع کامیون ها ( تک / جفت و 911 ) 
  • تریلی ها ( کفی ، بغلدار ، ترانزیت چادری و کمرشکن ) 
  • انواع خاور و کامیونت (مسقف ، روباز ، بغل بازشو ) 
  • وانت برای حمل بار به یزد

 

بهترین و ارزانترین خدمات را با آنی بار تجربه کنید. 

 

حمل بار به یزد که توسط آنی بار انجام میشود کاملترین خدماتی است که می توانید از طریق شرکت های باربری به آن دسترسی داشته باشید . 

 

چه محموله و کالاهایی به یزد ارسال میشوند ؟ 

 

 

برای ارسال انواع بار و کالا میتوانید روی آنی بار حساب کنید . مجموعه آنی بار برای باربری به یزد هیچگونه محدودیتی ندارد و امکان انتقال انواع کالا و محموله های مجاز توسط ما فراهم میباشد . حمل بار به یزد تنها درصورتی امکانپذیر نمیباشد که محموله از نظر قانونی منعی برای جابجایی داشته باشد . در غیر این صورت ، آنی بار به راحتی و در اسرع وقت با استفاده از مناسب ترین خودروهای باربری آماده جابجایی محموله های شما میباشد . 

 

 

انواع کالاهای تجاری و صنعتی ، قطعات صنعتی و تجاری ، دستگاه های صنعتی ، مواد خوراکی و پتروشیمی و . . . بصورت همه روزه با استفاده از خودروهای باربری آنی بار به نقاط مختلف استان یزد ارسال میشوند و حمل بار به یزد با کمترین هزینه انجام خواهد شد . 

 

 

  • باربری و حمل کیسه مواد به یزد
  • حمل و باربری تره بار به یزد
  • ارسال مواد پلاستیک به یزد
  • باربری و حمل آهن به یزد
  • باربری و حمل ورق به یزد
  • حمل بشکه مواد به یزد
  • حمل ام دی اف به یزد
  • حمل لاستیک به یزد
  • حمل جهیزیه به یزد
  • حمل میلگرد به یزد
  • حمل چوب به یزد
  • حمل خودرو به یزد

 

برای حمل بار به یزد ، همه نوع محموله ها و کالاهای شما با بهترین بیمه نامه بارگیری و منتقل میشوند . 

اسنپ بار ، متخصص حمل بار به تمامی نقاط کشور

 

برای حمل بار به یزد شرکت آنی بار همه روزه بهترین خدمات را در اختیار شما قرار میدهد . تنها کافیست با شماره های مجموعه در ارتباط باشید و از مشاوره رایگان کارشناسان ما بهره مند شوید . 

 

حمل بار به يزد
حمل بار به يزد

 

آیا برای حمل بار به یزد از بیمه استفاده میشود ؟

 

بله ، برای حمل بار به یزد ( هر نوع بار ) استفاده از بیمه نامه یک امر ضروری و کاملا مهم است . در صورت بروز حوادث در هنگام حمل بار به یزد یا هر نقطه دیگری از کشور ، بیمه نامه مسئولیت جبران خسارات را بصورت کامل بر عهده خواهد داشت . بسیاری از شرکت های باربری ، برای کاهش هزینه های حمل و نقل از بیمه ها با سطح پوشش بسیار پایین استفاده مینمایند که در صورت بروز حوادث ممکن است بخش از خسارات پرداخت نشوند . 

 

 

مجموعه آنی بار حمل بار به یزد را با بیمه ایران ( قانون تجارت ) انجام میدهد و برای انواع خودروهای باربری از بیمه نامه ای کامل استفاده مینماید . 

 

 

بیمه نامه آنی بار تا سقف 100 میلیون تومان بصورت رایگان و برای محموله های با ارزش بالا تر ، با پرداخت هزینه ای اندک قابل استفاده میباشد .

 

 

آتش سوزی ، سرکت ( کلی و جزئی ) ، شکستگی و آب خوردگی و . . . . همگی تحت پوشش بیمه حمل بار به یزد آنی بار هستند و با پرداخت هزینه ای اندک ، با ایمنی کامل محموله های شما حمل خواهند شد . 

 

هرگونه حادثه طبیعی و غیر طبیعی که سبب آسیب رسیدن به محموله شود ، بصورت کامل تحت پوشش بیمه آنی بار است . 

 

 

برای حمل بار به یزد ، هر نوع محموله ای که توسط شرکت آنی بار منتقل میشود تحت پوشش بیمه خواهد . از همین جهت می توانید بدون نگرانی محموله های گران قیمت و ارزان قیمت خود را با خیال آسوده به کارشناسان ما بسپارید . 

 

بیمه ایران
بیمه ایران

خدمات آنی بار محدود به حمل بار برای یزد نیست بلکه شما می توانید برای حمل بار و کالا از باربری یزد به سایر شهرها نیز از خدمات آنی بار استفاده کنید .

 

کدام شهر های استان یزد تحت پوشش آنی بار هستند ؟

 

 

برای حمل بار به یزد ، آنی بار بصورت کامل همه شهر های استان یزد را تحت پوشش قرار داده است . شما می توانید از همه شهرها و شهرستان های کشور برای همه نقاط این استان پهناور انواع بار و کالا را بصورت همه روزه ارسال کنید و در اسرع وقت با بالاترین ایمنی محموله خود را دریافت کنید . 

 

برای حمل بار به یزد ، ما همه روزه خدمات مورد نیاز شما را در تامین می نماییم تا با بالاترین کیفیت بهترین خدمات را تجربه کنید . 

 

  • حمل بار از سراسر کشور به يزد 
  • حمل بار به ميبد یزد
  • حمل بار به اردكان یزد
  • حمل بار به بافق یزد
  • حمل بار به مهريز یزد
  • حمل بار به ابركوه یزد
  • حمل بار به مروست یزد

 

علاوه بر شهر های ذکر شده ، برای روستا ها و شهرستان های کوچک این استان نیز خدمات باربری بصورت تخصصی و همه روزه ارائه میشود . 

 

یزد، مرکز استان یزد و شهرستان یزد است که جزو ۱۸ کلان شهر ایران محسوب می‌شود و در مجاورت کویر مرکزی ایران قرار گرفته‌است.

 

 

حمل بار به یزد که توسط آنی بار انجام میشود تخصصی ترین خدمات در بین شرکت های باربری است و با سابقه روشن و چندین ساله می توانید بهترین خدمات حمل بار به یزد را از طریق ما درخواست نمایید . 

 

علاوه بر حمل بار به یزد ، حمل بار به بندرعباس بصورت سراسری انجام میشود و از همه نقاط کشور برای همه نقاط استان یزد خدمات باربری توسط آنی بار ارائه می شود. 

 

آیا اثاث کشی به یزد نیز انجام میشود ؟

 

بله ، آنی بار علاوه بر خدمات حمل بار به یزد ، خدمات اثاث کشی به یزد را که جزو خدمات تخصصی و حرفه ای ما میباشد را به شما ارائه مینماید . برای اسباب کشی به یزد ، ما همه روزه سرویس های اثاث کشی را با کامیونت های مسقف مخصوص حمل و نقل لوازم خانه در اختیار شما قرار میدهیم تا با نازلترین نرخ کرایه ، امکان انتقال اثاث کشی اصولی و حرفه ای با بهره مندی از بهترین کارگران و زبده ترین بارچین ها برای شما فراهم شود. 

علاوه بر حمل بار به یزد ، برای اثاث کشی به یزد نیز آنی بار از کامیونت روباز و وانت نیز در صورت درخواست شما استفاده خواهد نمود . برای حمل اثاث به یزد ، مهمترین موضوع بسته بندی مناسب و تخصصی است که سبب حفاظت دوچندان از محموله شما میشود . استفاده از پتو لابلای وسایل نیز سبب میشود که اثاث شما کمترین فشار را متحمل شوند . 

 

حمل بار به یزد بصورت کامل با استفاده از بیمه نامه انجام میشود و محموله های شما با بالاترین امنیت جابجا خواهند شد. برای انتقال لوازم منزل نیز از بیمه نامه با پوشش مناسب ( طبق اعلام ارزش محموله توسط شما ) استفاده خواهد شد.

 

باربری به یزد برای اثاثیه و لوازم منزل معمولا از کامیونت ایسوزو مسقف استفاده میشود  اما این موضوع و انتخاب خودروی باربری بسته به شرایط و درخواست شما دارد . 

 

حمل بار به اهواز از تمام نقاط کشور با ارزانترین نرخ کرایه 

 

حمل اثاثیه منزل
حمل اثاثیه منزل

 

علاوه بر حمل بار به یزد ، برای باربری به اصفهان با ارزانترین نرخ کرایه بصورت همه روزه  می توانید با آنی بار در تماس باشید. 

 

شماره تماس آنی بار
شماره تماس آنی بار

 

حمل بار با انواع کامیون به یزد

 

برای حمل و نقل بخش زیادی از انواع بار و کالا ، استفاده از کامیون ها مناسب ترین و بهترین روش باربری است . به عنوان مثال ، برای حمل بار به یزد ، در صورتیکه محموله شما وزن حدود 10 تن دارد ، امکان استفاده از کامیون تک وجود دارد و هزینه های حمل و نقل شما تا حد زیادی نسبت به سایر خودروهای باربری مدیریت خواهد شد. 

 

 

کامیون ها دارای انواع مختلفی هستند که هر کدام توان حمل بار مشخص و ابعاد اتاق بار مشخصی دارند و برای حمل بار به یزد باید مناسب ترین نوع انتخاب شود:

 

  • کامیون 10 تن یا کامیون تک ( 6 چرخ ) : حمل بار به یزد با کامیون تک بصورت همه روزه از همه نقاط کشور انجام میشود. 
  • کامیون 15 تن یا کامیون جفت ( 10 چرخ ) : حمل بار به یزد با کامیون جفت برای محموله های سنگین مناسب است.
  • کامیون 911 

 

کامیون 10 تن ، دارای توان حمل بار حدود 10 تن  و اتاق بار با طول حدود 5 متر و 80 است . عرض اتاق این کامیون نیز حدود 2 متر و 10 سانت است که برای حمل و نقل بسیاری از انواع کالاها و محموله های صنعتی و تجاری برای یزد مناسب است . علاوه بر این ، کامیون 15 تن نیز دارای توان حمل 15 تن  ، عرض اتاق بار حدود 2 متر و 30 سانت و طول 6 متر و 80 است.

 

برای حمل بار به یزد ، کامیون های آنی بار با ارزانترین تعرفه ها محموله های شما را بارگیری میکنند . با شماره 5 رقمی آنی بار در تماس باشید.

این کامیون ها برای حمل و نقل همه نوع بار و کالا در صورت امکان بارگیری مناسب هستند . مجموعه آنی بار انواع کامیون را برای حمل بار به یزد بصورت همه روزه در اختیار شما قرار خواهد داد .

 

حمل بار به یزد با کامیون ها بصورت کامل تحت پوشش بیمه انجام میشود و تا 100 میلیون تومان پوشش بیمه رایگان خواهد بود . 

 

باربری با انواع کامیون ها
باربری با انواع کامیون ها

 

علاوه بر حمل بار به یزد ، حمل بار به کرمان بصورت تخصصی و با ارزانترین نرخ کرایه توسط آنی بار انجام میشود . تنها یک تماس با خدمات سراسری آنی بار فاصله دارید . 

 

حمل بار با تریلی به یزد

 

برای حمل بار به یزد و انتقال محموله های با وزن و حجم بیشتر ، تریلی ها گزینه های مناسبی هستند که این امکان را برای شما فراهم می نمایند . تریلی های آنی بار همه روزه برای حمل و نقل محموله های شما از همه نقاط کشور در اختیارتان قرار میگیرد که یکی از این مقاصد ، استان یزد میباشد . برای حمل بار به یزد با تریلی ، مجموعه آنی بار انواع تریلی را با نازلترین نرخ کرایه در اختیار شما قرار میدهد تا در صورتی که نیاز به حمل بار سنگین دارید ، در اسرع وقت این فرایند انجام گیرد.

 

 

  • حمل بار با تریلی کفی و بغلدار : حمل بار به یزد تا 24 تن 
  • حمل با تریلی ترانزیت یا چادری  : حمل بار به یزد تا 24 تن 
  • باربری با تریلی کمرشکن و کمپرسی  : تریلی کمرشکن ، حمل بار به یزد تا حدود 70 تن 

 

 

برای حمل و نقل بسیاری از انواع بار و کالا و خدمات حمل بار به یزد ، تریلی کفی و بغلدار مورد استفاده قرار میگیرند . این تریلی ها امکان حمل انواع دستگاه های صنعتی ، کانکس ، آهن آلات ، کیسه مواد و . . . . . را دارند . تریلی ترانزیت چادری نیز یک تریلی مسقف است که به خوبی امکان بارگیری محموله های نیازمند به چیدمان ( کارتنی ) را برای شما فراهم می نماید . علاوه بر این ، امکان پلمپ بار در گمرک نیز فراهم خواهد شد. 

 

برای حمل بار به یزد ، در صورتی که محموله شما از نوع بار ترافیکی و محموله های فوق سنگین باشد ، برای حمل و نقل آن باید از تریلی کمرشکن استفاده کرد. 

 

آنی بار حمل بار به یزد را با بهترین کیفیت و در اسرع وقت انجام میدهد . 

 

باربری با انواع تریلی ها
باربری با انواع تریلی ها

 

 

تریلی کمرشکن مخصوص حمل و نقل فوق سنگین است که امکان انتقال بارهای تا تناز حدود 70 تن را برای شما فراهم می نماید . این تریلی برای حمل و نقل بار نیاز به مجوزات مشخصی دارد که توسط آنی بار از مراجع مربوطه اخذ خواهد شد .  برای حمل بار به یزد ، تریلی کمرشکن در ابعاد مختلف آماده بارگیری است.

حمل بار به یزد با خاور و کامیونت

 

 

برای حمل و نقل محموله های نیمه سنگین که وزن زیادی ندارند ، استفاده از کامیونت و خاور گزینه اول و مناسب ترین گزینه است . کامیونت و خاور توان حمل بار حدود 3-4 تن را دارند و از ویژگی های خوب آن ، امکان تردد در معابر شهری بدون ممنوعیت قانونی است که برای حمل بار به یزد بسیار مناسب است . 

 

 

شما می توانید از هر نقطه ای از کشور ، محموله خود را بارگیری و در محل مورد نظر تخلیه نمایید .  خدمات باربری به یزد که توسط آنی بار به شما ارائه میشود بصورت رایگان تا 100 میلیون تومان تحت پوشش بیمه خواهد بود .

 

 

کامیونت و خاور  برای حمل بار به یزد دارای 2 نوع است : 

 

 

  • کامیونت و خاور مسقف 
  • کامیونت و خاور روباز  ( لبه دار یا بغل بازشو ) 

 

در خدمات حمل بار به یزد ،کامیونت یا خاور روباز برای حمل و نقل همه نوع بار و کالا مورد استفاده قرار میگیرد و توان حمل آن حدود 3-4 تن است . اما کامیونت مسقف  بیشتر برای حمل محموله ها و کالاهای حساس و تجاری ، اثاثیه و لوازم منزل و . . . مورد استفاده قرار میگیرد. 

برای حمل بار به یزد با استفاده از انواع کامیونت و خاور ، بهترین و سریعترین راه تماس با کارشناسان و متخصصین آنی بار است . 

 

باربری خاور
باربری خاور

 

کامیونت ها دارای طول 4/5 متر تا 5/5 متر هستند و عرض آنها نیز حدودا 2 متر است . این خودروی باربری برای حمل بار به یزد بصورت همه روزه در تعداد بالایی در اختیار شما قرار میگیرد. 

 

حمل بار به یزد با وانت

 

برای حمل و نقل بار و کالا هایی که حجم کمی دارند یا وزن آنها زیر 2 است ، استفاده از وانت کاملا مقرون به صرفه و سریع است . این خودروی باربری برای حمل و نقل محموله های شخصی ، تجاری و صنعتی بسیار مناسب است و حمل بار به یزد را در کمترین زمان ممکن انجام خواهد داد.

 

وانت دارای اتاق بار کوچکی است که عرض ان حدود 1 متر و 30 و طول آن حدودا 2 متر است و برای حمل بار به یزد بصورت همه روزه در اختیار شما قرار خواهد گرفت. 

 

حمل بار با وانت به یزد فقط از استان تهران انجام خواهد شد و از مبداء سایر شهر ها ارائه نمیشود. 

 

حمل بار به یزد با استفاده از وانت بصورت روزانه آماده بارگیری خواهد بود. 

 

باربری به یزد با استفاده از وانت تنها از نقاط مختلف استان توسط آنی بار انجام میشود و محموله های شما با کاملتربن بیمه نامه به یزد ارسال خواهند شد . 

 

باربری با نیسان وانت
باربری با نیسان وانت

علاوه بر حمل بار به یزد ، حمل بار به شیراز بصورت همه روزه و ارزان 

 

بارگیری پارچه به مقصد یزد 

 

 

شماره تماس آنی بار
شماره تماس آنی بار

 باربری با سابقه طولاني در امر حمل بار به شهرستان اولين گزينه و مطمعن ترين گزينه مي باشد.

حمل و نقل سنگین به یزد

 

یکی از خدمات تخصصی آنی بار حمل و نقل سنگین و فوق سنگین است که پیش تر هم در خصوص آن توضیحاتی ارائه شد . برای حمل بار به یزد ، محموله ها به 2 صورت طبقه بندی میشوند :

 

  • محموله های عادی 
  • محموله های ترافیکی 

 

شرکت باربری آنی بار امکان انتقال انواع محموله های سنگین و فوق سنگین و ترافیکی را برای برای شما فراهم نموده است . حمل بار به یزد برای محموله های فوق سنگین با استفاده از کمرشکن و بوژی انجام میشود و محموله های مختلف شما با بیمه نامه کامل حمل خواهند شد. 

آنی بار برای باربری سنگین یزد از تمام شهر ها و شهر های کشور خدمات را به شما عزیزان ارائه خواهد نمود . 

 

حمل و نقل آهن آلات به یزد

 

یکی از تخصص های آنی بار ، حمل و نقل آهن آلات است و به صورت همه روزه برای ارسال آن به نقاط مختلف کشور سرویس های باربری را در اختیار شما قرار میدهد.

 

آنی بار برای حمل بار به یزد به صورت همه روزه امکان ارسال انواع آهن آلات در تناژ مختلف را برای شما فراهم می نماید.

 

  • حمل میلگرد
  • حمل تیرآهن
  • حمل رول ورق 
  • حمل سازه فلزی 
  • حمل قوطی و نبشی

 

برای حمل بار به یزد بر اساس نوع محموله شما و وزن آن و همچنین نحوه مهار آن باید از خودروی مناسب باربری استفاده نمود. از همین جهت، ارسال محموله ها نیاز به مشاوره تخصصی با کارشناسان ما دارد. 

ارسال خودروی سواری به استان یزد

 

 

علاوه بر جابجایی محموله های تجاری و صنعتی و حمل بار به یزد ، یکی از خدمات تخصصی و ویژه در شرکت آنی بار ، حمل و نقل انواع خودروی سواری به نقاط مختلف کشور خصوصا برای استان یزد است. از طریق خدمات حمل بار به یزد آنی بار میتوانید با کمترین هزینه انواع خودروهای خود را به تمام نقاط شهر یزد یا سایر شهرهای این ارسال نمایید . 

 

 

برای حمل و نقل خودروهای سواری ، آنی بار 2 روش را به شما ارائه می نماید : 

 

  • حمل با تریلی خودروبر 
  • حمل بار کامیونت تکی 

 

هریک از این روش ها دارای مزایا و معایب خاص خود هستند . اما تضمین آنی بار ، حمل و نقل سریع و ارزان میباشد .  با کمترین هزینه می توانید بهترین خدمات را برای حمل و نقل بار و کالا و خودرو به یزد داشته باشید . 

 

برای حمل بار به یزد و حمل خودرو ، بیمه نامه توسط آنی بار ارائه خواهد شد . 

 

 

نرخ کرایه حمل بار به یزد چقدر است ؟ 

 

برای حمل بار به یزد نرخ کرایه به صورت روزانه مشخص میشود . از همین جهت برای انتقال محموله ها باید در روز بارگیری نسبت به استعلام کرایه ها اقدام نمایید.

 

نرخ کرایه برای حمل بار به یزد بر اساس نوع محموله ، نوع خودروی مورد استفاده ، شرایط و وضعیت های خاص در کشور ( مانند اعتصاب رانندگان و . . . ) مشخص میشود . علاوه بر این افزایش نرخ ارز نیز در هزینه های باربری موثر است و سبب افزایش هزینه رانندگان میشود.

 

از همین جهت ، معتبر ترین نرخ کرایه برای حمل بار به یزد در روز بارگیری به شما عزیزان ارائه خواهد شد. 

کرایه تریلی کفی  10/000/000
کرایه تریلی بغلدار  10/000/000
کرایه تریلی چادری 11/400/000
کرایه ایسوزو مسقف 4/500/000
کامیون 10 چرخ 8/600/000
کامیون تک  7/500/00

 

نرخ کرایه حمل بار به یزد برای پاییز 1402 می باشد .

 

 

مشاوره تخصصی برای حمل بار به یزد

 

برای حمل بار به یزد ، انتقال محموله با انواع خودروهای باربری انجام میشود که انتخاب یک خودروی مناسب علاوه بر کاهش هزینه های باربری شما ، سبب افزایش ایمنی و تسریع فرایند انتقال هم خواهد شد. اگر قصد دارید اثاثیه یا لوازم منزل خود را نیز به یزد ارسال کنید، آنی بار همه روزه بهترین و کاملترین خدمات را با بیمه نامه حرفه ای در اختیار شما قرار میدهد تا در اسرع وقت اسباب کشی شما انجام شود. 

 

کامیون و تریلی و خاور و وانت برای باربری به یزد از همه شهرستان های کشور در اختیار شما قرار میگیرند. حمل بار به یزد  مشاوه تخصصی و رایگان آنی بار برای کاهش هزینه های و افزایش ایمنی و تسریع خدمات در خدمت شما میباشد . 

12 دیدگاه دربارهٔ «حمل بار به یزد با ارزانترین نرخ کرایه + بیمه رایگان»

  1. با سلام و خسته نباشید.من هفته پیش برای اثاث کشیم از شما ماشین گرفتم خیلی راضی بودم کارگراتون خیلی ماهر بودن وسایلام کوچیکترین آسیبی ندیدن.ممنون از خدمات رسانی عالیتون

  2. سلام میخواستم بدونم شما برای حمل بار به یزد به اندازه یه خاور بارنامه رسمی و دولتی هم میدید و اینکه بار هم بیمه میکنید؟

    1. سلام و درود
      بله ما بارنامه رسمی و دولتی هم صادر میکنیم و بارتون به اندازه ارزش بارتون بیمه میکنیم.

  3. سلام بار من 12 تن هست میخوام بفرستم یزد نمیدونم کامیون تک مناسبه برای بارم یا باید کامیون جفت بگیرم.اگه راهنماییم کنید ممنون میشم

  4. سلام خسته نباشید خدمت مجموعه انی بار میگم برای ارسال بار برای یزد با شما کار کردم خیلی راضی بودم از حمل بار و ساعت بارگیری و ساعت تحویل بار خیلی دقیق و بموقعه بود رضایت داشتم بازهم با شما همکاری خواهم داشت مجموعه مطمئن و دقیقی هستید ارزوی موفقیت بیشتر برای انی بار

    1. کارشناس محتوا ( عباسی )

      سلام آقای ناصرزاده عزیز
      نظر لطف شماست نسبت به مجموعه آنی بار ، همکاری مجدد با شما افتخار ماست .

    1. کارشناس تولید محتوا

      سلام آقای میرزایی
      برای استعلام کرایه نیسان برای شاهدیه ، بهترین راه تماس با کارشناسان ما میباشد که دقیقترین قیمت را به شما ارائه می نماید

  5. سلام خسته نباشی عید مبارک خواستم کرایه کانتینر بیست فوت اثاث منزل بابامه تا اردکان یزد چقدر می باشد

    1. کارشناس محتوا ( عباسی )

      سلام محمود جان
      استعلام هزینه های باربری را باید به صورت روزانه از کارشناسان ما دریافت کنید .
      برای این منظور با شماره 57669-021 تماس بگیرید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هرگونه استفاده از خدمات آنی بار به معنی پذیرش قوانین آنی بار می باشد
تماس سریع