کرایه کامیون کرمانشاه ( تک / جفت 911 )

کمترین نرخ کرایه کامیون از تهران برای کرمانشاه

 

 

کمترین نرخ کرایه کامیون کرمانشاه از تهران یا سایر شهر های کشور را از آنی بار استعلام کنید . حمل و نقل انواع کالا و اثاث و لوازم منزل بصورت همه روزه با ارزانترین هزینه و نرخ کرایه برای کرمانشاه 

 

آنی بار متخصص حمل بار با کامیون 10 تن ، 15 تن و 911 به تمام نقاط کرمانشاه با نازلترین نرخ کرایه کامیون کرمانشاه می باشد و انواع سرویس های حمل و نقل را همه روزه به شما عزیزان ارائه می نماید . 

 

 

آنی بار برای حمل بار به کرمانشاه ، همه روزه از تهران خدمات باربری را در اختیارتان قرار می دهد تا با کمترین هزینه قابلیت ارسال کالا و بار را داشته باشید.

 

 

حمل و نقل اثاثیه ، کالا ، محموله های تجاری و صنعتی با ارزانترین نرخ کرایه کامیون کرمانشاه ، بصورت همه روزه از همه مناطق استان تهران انجام میشود و شما می توانید بدون هزینه های اضافی با انواع کامیون نسبت به حمل بار به کرمانشاه اقدام نمایید . 

 

حمل و نقل تخصصی بار و کالا از تهران را تنها به آنی بار بسپارید .

 

کمترین و ارزانترین نرخ کرایه کامیون کرمانشاه را همراه با 100 میلیون بیمه رایگان از آنی بار دریافت کنید. 

 

هزینه های جابجایی بار و کالا با استفاده از کامیون برای استان کرمانشاه
هزینه های جابجایی بار و کالا با استفاده از کامیون برای استان کرمانشاه

 

چند نمونه از بار هایی که می توانید با کمترین کرایه کامیون به کرمانشاه ارسال کنید :

  • ارسال دستگاه با کامیون به کرمانشاه 
  • ارسال کالای تجاری با کامیون به کرمانشاه 
  • ارسال مواد اولیه کارخانجات به کرمانشاه
  • ارسال چوب با کامیون به کرمانشاه 

 

حمل انواع بار و کالا در باربری کرمانشاه به سراسر کشور با ارزانترین هزینه 

 

کرایه کامیون 10 تن ( تک ) کرمانشاه 

 

 

کامیون تک یکی از خودرو های باربری برای حمل بار به کرمانشاه است ، شما می توانید با کمترین کرایه کامیون کرمانشاه انواع بار و کالا را به این استان ارسال کنید .

 

 

برای حمل و نقل بار و کالا به کرمانشاه ، نرخ کرایه کامیون 10 تن بر اساس شرایط خاص بصورت روزانه در اختیار شما قرار می گیرد . کامیون تک یا 10 تن امکان حمل بارهای تجاری و شخصی و صنعتی را دارد و پر استفاده ترین نوع کامیون است . زیرا برای تردد در بسیاری از مناطق و محدوده های شهری نسبت به کامیون جفت مناسب تر است و همچنین نرخ کرایه کامیون کرمانشاه کمتر است. 

 

 

 کامیون تک دارای عرض حدود 2 متر و 10 سانت و طول حدود 5 متر و 80 سانت است به دلیل داشتن دیواره های کنار اتاق ، امکان بارگیری از کناره ها فراهم نیست.

 

 

ارزانترین نرخ کرایه کامیون کرمانشاه را با آنی بار تجربه کنید .

 

 

کرایه کامیون جفت ۱۵ تن کرمانشاه

 

 

کامیون جفت ما بین کامیون تک و تریلی می باشد و توان حمل ۱۵ تن بار را دارد . این کامیون را می توانید برای حمل همه نوع بار و کالا به طول حدود ۷ متر استفاده کنید .

 

 

کرایه کامیون کرمانشاه با توجه به نوع کامیون و مقدار بارتان متفاوت می باشد ؛ کامیون جفت ، کرایه ای مابین کامیون ۱۰ تن تک و تریلی دارد و توان حمل آن نیز مابین این ۲ خودرو می باشد .

 

 

شما می توانید برای استعلام نرخ کرایه کامیون کرمانشاه همه روزه با کارشناسان ما تماس بگیرید. 

 

نرخ کرایه کامیون جفت برای کرمانشاه
نرخ کرایه کامیون جفت برای کرمانشاه

 

عوامل موثر در کرایه کامیون کرمانشاه

 

 

برای حمل و نقل بار و کالا با کامیون ها و تریلی ها و . . . . کرایه تریلی بر اساس موارد بسیار زیادی مشخص میشود . نرخ کرایه کامیون کرمانشاه متاثر از موارد روزانه است و تغییرات آب و هوایی نیز در نرخ کرایه ها موثر خواهد بود . 

 

  • به عنوان مثال ، زمانی که در غرب کشور بارندگی ها شروع میشوند ، به دلیل استاندارد نبودن جاده و مشکلات ترددی ، تعداد خودروهای باربری کاهش خواهند یافت . از همین جهت هزینه و کرایه کامیون کرمانشاه تا حد زیادی تغییر خواهند داشت  . 

 

  • نوع کامیون مورد استفاده مهمترین موضوعی است که در هزینه ها و نرخ کرایه کامیون کرمانشاه موثر است . برای مثال ، کرایه کامیون 10 تن نسبت به کامیون 15 تن کمتر و نسبت به 911 بیشتر است . 
  • محل بارگیری و تخلیه بار در هزینه و نرخ کرایه کامیون کرمانشاه موثر است و شرایط مختلف در این محل ( مانند شب بارگیری یا شب تخلیه ، جاده خاکی و . . . ) همگی در هزینه های و کرایه کامیون موثر هستند . 
  • افزایش هزینه های رانندگان نیز در کرایه کامیون کرمانشاه موثر است . در زمانی که هزینه سوخت و لوازم یدکی افزایش بیابند ، نرخ کرایه ها نیز افزایش خواهد داشت . 

 

جدول زیر نرخ کرایه کامیون کرمانشاه از تهران در زمستان سال 1402 می باشد ؛ برای استعلام قیمت به روز با شماره 57669-021 تماس بگیرید.

 

کرایه کامیون 911 از تهران به کرمانشاه 2.200.000
کرایه کامیون تک از تهران به کرمانشاه 2.600.000
کرایه کامیون جفت از تهران به کرمانشاه 3.200.000

 

به دلیل نوسانات زیاد نرخ کرایه کامیون کرمانشاه ، میبایست در روز بارگیری خود با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

 

برای اطلاع از هزینه های باربری تریلی کرمانشاه نیز می توانید با ما در تماس باشید. 

 

هزینه بیمه بار در کرایه کامیون کرمانشاه

 

 

همانطور که میدانید برای حمل و نقل کالا و محموله های تجاری و صنعتی ، باید از بیمه نامه استفاده نمود که این بیمه نامه بر اساس میزان ارزش محموله شما بر روی بارنامه اعمال میشود و هزینه آن به نرخ کلی کرایه کامیون کرمانشاه اضافه می شود .

 

 

پوشش بیمه دارای هزینه هایی است . به عنوان مثال برای پوشش 100 میلیونی بار ، حدود 35 هزار تومان هزینه دارد . برای پوشش های بالاتر نیز به همین ترتیب هزینه بیمه دریافت می گردد که بر روی نرخ کرایه کامیون کرمانشاه اعمال می شود. 

 

 

البته آنی بار 100 میلیون بیمه رایگان برای تمامی بارها در نظر می گیرید که هزینه آن به کرایه کامیون کرمانشاه اضافه نمی شود .

 

 

بیمه نامه برای جبران خسارات احتمالی در صورت وقوع هنگام حمل و نقل بار می باشد که به کرایه کامیون کرمانشاه اضافه می شود.

 

شماره تماس آنی بار
شماره تماس آنی بار

 

باربری شهرک صنعتی کرمانشاه را از آنی بار بخواهید 

 

مشاوره و استعلام کرایه کامیون کرمانشاه

 

 

برای استعلام کرایه کامیون کرمانشاه و یا مشاوره رایگان با کارشناسان ما ، می بایست از طریق شماره تلفن آنی بار بصورت روزانه و نهایتا 24 ساعت قبل از بارگیری نرخ کرایه کامیون کرمانشاه را استعلام نمایید. 

 

 

با اعلام نوع محموله ، محل بارگیری و تخلیه و شرایط ویژه بار ( در صورت ورجود ) کارشناسان ما دقیق ترین نرخ کرایه کامیون کرمانشاه را بصورت تلفنی به شما عزیزان اعلام می نمایند. 

 

 

نرخ کرایه ای که برای حمل بار با کامیون به کرمانشاه اعلام می شود ، هزینه نهایی است و هرگز افزایش نخواهد داشت. 

 

 

برای باربری تهران به کرمانشاه یا از هر نقطه ای از کشور برای تمام نقاط استان کرمانشاه ، استعلام کرایه فقط به مدت 24 ساعت اعتبار خواهد داشت . از همین جهت ، بهترین راه برای اطلاع از دقیق ترین نرخ کرایه کامیون کرمانشاه ، تماس در روز بارگیری است . کارشناسان آنی بار اماده ارائه خدمات دقیق مشاوره ای به شما عزیزان هستند .

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هرگونه استفاده از خدمات آنی بار به معنی پذیرش قوانین آنی بار می باشد
تماس سریع