ارسال اثاثیه منزل به وان ترکیه ( زمینی و هوایی )

حمل لوازم خانه به وان بصورت همه روزه تخصصی و ارزان

یکی از خدمات  حمل و نقل آنی بار ، ارسال اثاثیه و لوازم منزل به شهر وان ترکیه است . شهر وان به دلیل قرار گرفتن در کنار دریاچه وان به یکی از مقاصد گردشگری ایرانیان تبدیل شده است . از همین جهت در زمان مهاجرت بسیاری از افراد قصد زندگی در شهر وان ترکیه را دارند

 

 

ارسال اثاثیه و لوازم منزل برای شهر وان بصورت همه روزه و با کمترین هزینه انجام میگیرد و شما می توانید بهترین خدمات را از آنی بار بخواهید.

 

ارسال اثاثیه به وان همه روزه توسط آنی بار انجام میشود و خدمات بصورت کامل تحت پوشش بیمه خواهد بود.  برای ارسال اثاثیه به وان بهترین روش ، حمل زمینی است که کمترین هزینه را دارد . در ادامه به معرفی خدمات آنی بار در این خصوص می پردازیم.

 

برای ارسال بار به ترکیه ، مجموعه آنی بار بهترین و تخصصی ترین خدمات را با کمترین هزینه در اختیار شما قرار میدهند . فقط کافیست با ما در تماس باشید. 

حمل و نقل اثاثیه برای شهر وان

 

اگر قصد دارید اثاثیه و لوازم منزل خود را به شهر وان ارسال کنید ، می توانید در کمترین زمان ممکن بهترین خدمات را با کمترین هزینه دریافت کنید. مجموعه آنی بار برای ارسال اثاثیه شما با استفاده از کامیونت مسقف و یا تریلی چادری با نازلترین نرخ کرایه امکان حمل و نقل لوازم شما را فراهم می نماید.

 

حمل و نقل اثاثیه برای شهر زیبای وان تحت پوشش بهترین بیمه نامه و خدمات رسانی از همه شهر ها و شهرستان های کشور انجام خواهد شد.

 

 وان ، بزرگترین شهر در شرق ترکیه که مرکز استان وان می‌باشد . این شهر از شمال و غرب به دریاچه وان از شرق به کوه‌های مرتفع سیاه کوه و اِرک و از جنوب به کوه آرتوس چسبیده‌است.

برای ارسال اثاثیه به وان ، آنی بار با بهترین تیم حمل و نقل اماده ارائه خدمات به شما عزیزان است . 

 

حمل و نقل اثاث و لوازم منزل برای شهر وان در ترکیه
حمل و نقل اثاث و لوازم منزل برای شهر وان در ترکیه

کمترین تعرفه و هزینه ارسال اثاث برای ترکیه = آنی بار 

 

ارسال کالا و بار تجاری از تهران به وان

 

آنی بار یکی از بهترین و حرفه ای ترین سیستم های حمل و نقل و ارسال بار و کالا  و اثاث به وان را در اختیار دارد که با ارزانترین نرخ کرایه امکان ارسال همه نوع بار را برای شما فراهم می نماید .

 

شما می توانید از تهران و همه شهرها و شهرستان های محدوده ان خدمات باربری را برای هر نقطه از ترکیه مخصوصا وان  با کمترین هزینه انجام دهید.

 

 

ما در مجموعه آنی بار ، با نازلترین نرخ کرایه خدمات باربری برای وان  را به شما میکنیم.

 

 

  • حمل کالای تجاری برای وان
  • ارسال اثاثیه و لوازم منزل به وان  
  • ارسال کالاهای صنعتی و تولیدی به وان
  • حمل و نقل دستگاه های صنعتی به وان

 

ارسال اثاثیه به وان به صورت همه روزه انجام میشود و با بهترین بیمه نامه محموله های شما تضمین خواهند شد .

 

ارسال بار به آنتالیا از مهم ترین خدمات باربری شرکت حمل و نقل بین المللی آنی بار در ترکیه می باشد .

 

 

موارد ممنوعه در ارسال اثاثیه به وان

 

 

لیست زیر ، برخی از اقدام و موارد ممنوع شده برای ورود به وان  را مشخص نموده است که این لیست می تواند در روزهای مختلف طی شرایط مختلف دوچار تغییرات گردد.

 

 

 

  1. مواد خوراکی نظیر خشکبار ( آجیل و تنقلات ) 
  2. مواد غذایی شامل حبوبات ، برنج و . . . 
  3. میوه و سبزیجات خشک و منجمد
  4. عرقیجات و ترشیجات 
  5. اقلام آرایشی و بهداشتی ، عطر و ادکلن
  6. انواع دارو و یا دخانیات 

 

بجز این موارد ممنوعه ، سایر موارد مجاز به ارسال می باشند و شما می توانید برای سایر نقاط ترکیه نیز این موارد را ارسال نمایید.

برای ارسال لوازم منزل به ترکیه ، مجموعه آنی بار بهترین خدمات را با مشاوره رایگان به شما عزیزان ارائه می نماید . 

 

اثاث کشی حرفه ای برای شهر های مختلف ترکیه
اثاث کشی حرفه ای برای شهر های مختلف ترکیه

 

خدمات حمل و نقل و اسباب کشی به ترکیه به صورت دو طرفه می باشد یعنی شما می توانید جهت ارسال اثاث از ترکیه به ایران نیز با کارشناسان ما تماس برقرار کنید.

 

 

ارسال اثاثیه برای شهر وان از تمام ایران

 

 

با توجه به موج فزاینده مهاجرت هموطنان از ایران به سایر کشور ها از جمله کشور ترکیه و ارسال اثاثیه منزل و لوازم خانگی از ایران به وان  ، آنی بار ضرورت ارائه خدمات اثاث کشی از ایران به ترکیه را بررسی نموده و آماده ارائه خدمات حمل اثاثیه منزل به تمام نقاط ترکیه می باشد.

 

 

آنی بار یکی از برترین و اصلی ترین متخصصان ارسال اثاث منزل به وان می باشد. آنی بار برای حمل بار به ترکیه به صورت زمینی ، بهترین و مناسب ترین تریلی ترانزیت را در اختیار شما قرار می دهد.

 

 

آنی بار برای حمل بار بین المللی تنها به صورت باربری ترانزیت از تمام نقاط ایران در خدمت شما می باشد.

 

  • ارسال اثاثیه منزل از تهران به وان
  • ارسال اثاث منزل از اصفهان به وان
  • ارسال اثاث منزل از شیراز به وان
  • ارسال اسباب منزل از مشهد به وان
  • ارسال اسباب منزل از کرمانشاه به وان
  • ارسال اثاثیه منزل از کرمان به وان
  • ارسال اثاثیه منزل از کیش به وان
  • ارسال اثاثیه منزل از قزوین به وان

 

علاوه بر ارسال بار و اثاثیه به وان ، مجموعه آنی بار برای باربری تهران به استانبول نیز به صورت همه روزه بهترین خدمات را در اختیار شما قرار میدهد .

شماره تماس آنی بار
شماره تماس آنی بار

بسته بندی اثاث برای ارسال به وان ترکیه

 

 

برای حمل و نقل ایمن و حرفه ای اثاثیه منزل برای وان و سایر شهر های ترکیه ، آنی بار با استفاده از بهترین و حرفه ای ترین متخصصین اقدام به بسته بندی تخصصی اثاثیه شما می نماید.

 

 

بسته بندی بصورت جعبه های چوبی ، کارتن های مقوایی و . . . انجام میگیرد و حمل و نقل بار شما با بهترین و کاملترین امنیت انجام میگیرد.

 

 

بسته بندی سریع و ارزان برای اثاثیه باعث حمل و نقل آسان و ساده تر نیز میگردد و از رسیدن آسیب به لوازم منزل شما جلوگیری میکند.

 

علاوه بر ارسال اثاثیه به وان ، ارسال اثاثیه به ازمیر ترکیه با کمترین هزینه توسط تیم متخصص آنی بار انجام میشود.

بسته بندی تخصصی
بسته بندی تخصصی

 

روش های ارسال اثاثیه به وان با کمترین هزینه

 

 

برای انتقال اثاثیه و لوازم منزل به وان ، روش های مختلفی مورد استفاده قرار میگیرد . مهمترین و ساده ترین و ارزانترین روش حمل اثاثیه به وان بصورت زمینی است.

 

 

در روش حمل زمینی اثاثیه ، لوازم منزل شما با استفاده از کامیونت مسقف یا تریلی چادری از محل مورد نظر بارگیری و به وان منتقل میشود . در این روش ، حمل و نقل به دلیل نزدیک بودن وان به مرز ایران بسیار مقرون به صرفه و ارزانتر از روش حمل هوایی انجام میشود. 

 

در روش حمل زمینی ، اثاثیه شما توسط متخصصین آنی بار بصورت کامل بسته بندی و بارگیری میشود . 

 

 

حمل هوایی برای نقاط مختلف ترکیه 

 

 

یکی از روش های حمل اثاثیه به ترکیه ، حمل هوایی است . در این روش از طریق فرودگاه فرید ملن اثاثیه و لوازم شما به وان منتقل میشود . در روش حمل اثاثیه به وان ، ابتدا باید اثاثیه بصورت کامل سمپاشی شده و گواهی مخصوص دریافت گردد . بسته بندی چوبی نیز برای محموله ها از مهمترین موارد است. 

 

 

روش حمل اثاثیه بصورت هوایی ، از نظر هزینه ای کمی گران تر است اما از نظر زمانی بسیار سریع است. 

 

 

روش حمل هوایی به 2 صورت انجام میشود : 

 

  • فریت بار مسافری 
  • کارگو 

 

فریت بار مسافری برای انتقال محموله های با وزن و حجم کم مورد استفاده قرار میگیرد اما در صورتی که محموله شما دارای وزن و حجم زیادی است باید از روش کارگو استفاده نماییم.

 

 

هزینه حمل اثاثیه از هر یک از شهر های ایران به وان ترکیه چقدر است ؟

 

 

نرخ کرایه های باربری با توجه به مواردی مشخص می شود از مهم ترین موارد آن روش باربری و نوع خدمات باربری می باشد ؛ هزینه ارسال بار به صورت زمینی کمتر از ارسال بار هوایی می باشد زیرا در روش هوایی با توجه به وزن و ابعاد بارتان هزینه محاسبه می شود که ممکن است هزینه زیادی را شامل شود.

 

 

در روش زمینی نیز با توجه نوع خدمات دربستی و حمل خرده بار هزینه ها متفاوت است ؛ ارسال بار به صورت دربستی در مدت زمان کوتاهی انجام می سود ؛ اما اگر بیش از هر چیزی به دنبال کاهش هزینه های باربری هستید می توانید از روش حمل خرده بار استفاده کنید.

 

 

از دیگر موارد موثر بر نرخ کرایه ارسال اثاثیه به وان می توانی به شهر مبدا اشاره کرد ؛ مثلا ارسال اثاث از همدان به وان هزینه کمتری از ارسال اثاث از مشهد به وان دارد.

 

 

ارزش بار و مقدار بیمه مورد نیاز ، هزینه گمرک ایران و ترکیه و . . . از دیگر موارد موثر در هزینه اسباب کشی به وان می باشند. 

 

ارسال اثاث به آنکارا با کمترین هزینه در باربری آنی بار  

 

 

آیا برای ارسال اثاثیه به وان از بیمه استفاده میشود ؟

 

 

بله ، برای ارسال اثاثیه به وان یا سایر شهر های ترکیه ، بیمه نامه در روش حمل زمینی یا هوایی مورد استفاده قرار میگیرد . در صورت وقوع حوادث ، بیمه نامه مسئولیت جبران خسارات را بر عهده خواهد داشت . از همین جهت باید بیمه نامه ای بر اساس میزان ارزش محمووله مورد استفاده قرار گیرد. 

 

آنی بار برای حمل اثاثیه به وان ، بصورت زمینی یا هوایی بر اساس ارزش اعلامی توسط شما بیمه نامه را ثبت خواهد کرد . بیمه نامه آنی بار برای اثاث کشی به ترکیه تا سقف 500 میلیون تومان رایگان خواهد بود. 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هرگونه استفاده از خدمات آنی بار به معنی پذیرش قوانین آنی بار می باشد
تماس سریع