ارسال بار به آلانیا به صورت هوایی و زمینی

باربری از ایران به آلانیا با انواع روش های باربری

ارسال بار به آلانیا به صورت همه روزه توسط آنی بار انجام میشود و امکان انتقال محموله های شما در اسرع وقت با روش های مختلف باربری انجام میشود. ما برای ارسال بار به آلانیا از ایران ، همه روزه از طریق روش باربری زمینی و هوایی آماده ارائه خدمات به شما هستیم.

 

مسافران، مهاجران و دانشجویانی که قصد مسافرت و مهاجرت به شهر آلانیا ترکیه را دارند نیاز زیادی به این دارند که بار و لوازم شخصی و لوازم منزل خود را هم به این شهر ارسال نمایند. باربری به آلانیا یکی از مهمترین خدمات آنی بار در زمینه باربری ترکیه می باشد.

 

برای ارسال بار به آلانیا ، همه روزه آنی بار در کمترین زمان ممکن بهترین خدمات را در اختیارتان قرار میدهد . تیم تخصصی مشاوره آنی بار بهترین مشاوره را برای انتقال محموله های در اختیارتان قرار میدهد تا با کمترین هزینه و در اسرع وقت انتقال بار انجام شود. 

 

برای ارسال بار به آلانیا یا سایر شهر های ترکیه ، آنی بار به صورت همه روزه از بهترین بیمه نامه استفاده می نماید .

 

خدمات آنی بار در باربری به آلانیا  

 

ارسال بار به آلانیا توسط آنی بار که یکی از قدیمی ترین شرکت های باربری و حمل و نقل بین المللی ایران است با کمترین هزینه انجام میشود و امکان ارسال سریع محموله ها رابرای شما فراهم می نماییم.

 

برای ارسال بار به آلانیا ، همه روزه تیم آنی بار همه خدمات مورد نیاز شما از صفر تا 100 را در اختیارتان قرار میدهد. 

 

  •  بسته بندی لوازم منزل با جدید ترین متد روز
  • فریت بار هوایی به آلانیا
  •  ارسال بار از تمام نقاط کشور به تمام شهرهای ترکیه
  •  واردات انواع کالا از آلانیا با کیفیت بالا
  •  صادرات هر نوع بار که منع قانونی نداشته باشد.

 

علاوه بر ارسال بار به آلانیا ، همه روزه ارسال بار به آنتالیا ، ارسال بار به آنکارا و ارسال بار به ازمیر توسط تیم آنی بار انجام میشود.

 

آلانیا
آلانیا

 

انواع روش های ارسال بار به آلانیا 

 

برای ارسال بار به آلانیا روش های مختلفی وجود دارد که امکان ارسال محموله های مختلف در حجم و تناژ مختلف را فراهم می نماید. تیم متخصص آنی بار برای انتقال محموله های شما به صورت تخصصی از همه نقاط کشور بهترین خدمات را در اختیار شما قرار میدهد و امکان انتقال محموله های مختلف در تناژ متفاوت را با ارزانترین تعرفه ها فراهم می نماید. 

 

ارسال بار به آلانیا به روش های زیر انجام میشود : 

 

  • ارسال بار به صورت زمینی 
  • ارسال بار به صورت هوایی 

 

در این روش ها محموله های شما توسط مجموعه آنی بار با بسته بندی تخصصی و همراه با کاملترین بیمه نامه منتقل میشود و امکان انتقالی ایمن و سریع برای شما فراهم می شود. ما برای حمل و نقل محموله های شما از روش های بالا برای حجم زیاد و حجم کم محموله ها استفاده می نماییم.

 

باربری به آلانیا به صورت هوایی

 

برای ارسال بار به آلانیا ، روش حمل و نقل هوایی بار و کالا بسیار سریع و کارآمد است. از این طریق می توانید محموله های خود را در اسرع وقت به ترکیه ارسال نمایید. برای ارسال بار به آلانیا به صورت هوایی ، آنی بار بهترین خدمات را از طریق 2 روش زیر به شما ارائه می نماید : 

 

 

  1. کارگو به آلانیا
  2. فریت بار به آلانیا

 

 

فریت بار به آلانیا ، خدمات مربوط به ارسال بار های کم می باشد ؛ در این روش می توانید انواع بار های مسافری ، دانشجویی ، خوراکی و . . . در کوتاه ترین به آلانیا ارسال کنید.

 

هنگام مسافرت با هواپیما و ارسال بار مسافری با توجه به محدودیت ایرلاین ها در مقدار مجاز بار همراه مسافر (حدود 30 کیلوگرم) ، هزینه اضافه بار در پای کانتر از شما دریافت می شود ؛ هزینه ای که پای کانتر پرواز از شما دریافت می شود 2 الی 3 برابر هزینه فریت بار می باشد.

 

برای ارسال بار به آلانیا به صورت کارگو ، همه روزه محموله های مختلف شما با کمترین قیمت توسط هواپیماهای باربری منتقل میشود. این روش امکان ارسال حمل بار با وزن و ابعاد بزرگ را فراهم می نماید.

 

 

در هر زمان که نیاز به خدمات باربری به آلانیا داشته باشد تنها کافیست با ما تماس بگیرید،  همکاران ما با ارائه‌ی بهترین مشاوره در خصوص ارسال بار به آلانیا ، بارهای شما را، با بهترین قیمت و در کوتاهترین زمان از طریق خطوط هوایی، به شهر مقصد ارسال می کنند .

 

برای ارسال لباس از ترکیه به ایران نیز می توانید از طریق شماره های آنی بار ثبت سفارش خود را انجام دهید .

 

ارسال بار به صورت زمینی به شهر آلانیا ترکیه 

 

یکی از روش های ارسال بار به آلانیا ، حمل زمینی محموله می باشد که بسیار مقرون به صرفه و مناسب است . برای ارسال بار به آلانیا به صورت زمینی ، کامیونت و تریلی در اختیار شما قرار میگیرد تا محموله های خود را با کمترین هزینه بارگیری و منتقل کنید. 

 

در روش حمل زمینی به آلانیا ، خودروی باربری ( تریلی یا کامیونت ) در محل مورد نظر شما بارگیری محموله ها را انجام میدهد . پس از بارگیری محموله ، خودرو در گمرک فرایند پلمپ و تشریفات گمرکی را انجام خواهد داد . 

 

در روش ارسال بار به آلانیا به صورت زمینی ،  محموله های شما تحت پوشش بهترین بیمه نامه منتقل خواهند شد. از نظر هزینه و ایمنی این روش بسیار مقرون به صرفه و ایمن می باشد. 

 

روزانه برای ارسال اثاث یا کالاهای تجاری به آلانیا روش زمینی مورد استفاده قرار میگرند

علاوه بر ارسال بار به آلانیا ، ارسال بار به مرسین همراه با تخفیف ویژه در باربری آنی بار انجام میشود.

شماره تماس آنی بار
شماره تماس آنی بار

 

هزینه حمل بار از ایران به آلانیا چقدر می شود ؟

 

اگر به دنبال باربری مطمئن ، معتبر و با تجربه و همچنین در عین حال قیمت مناسب برای ارسال بار به آلانیا هستید ، حتما با آنی بار تماس بگیرید.

 

هزینه های ارسال بار به آلانیا بر اساس موارد متعددی مشخص میشود که عبارتند از : 

 

  • نوع و حجم بار
  • میزان ارزش بار ارسالی
  • روش حمل بار(زمینی یه هوایی)
  • آدرس شهر مبدا و مقصد
  • استفاده از خدمات بسته بندی و . . 

 

هریک از موارد نام برده شده در هزینه های ارسال بار به آلانیا موثر است و به صورت مجزا امکان تغییر قیمت خدمات را به وجود می آورد.

بنابراین عوامل برای اطلاع از هزینه و نرخ حمل بار به آلانیا با شماره های درج شده در سایت تماس بگیرید و از مشاوران ما پاسخ سوالات خود را جویا شوید.

باربری ترکیه به ایران نیز توسط آنی بار به صورت همه روزه انجام میشود و حمل و نقل حرفه ای محموله های مختلف با کمترین هزینه انجام میشود. 

روش های باربری
روش های باربری

ارسال بار به آدانا نیز به صورت همه روزه از طریق تماس با شماره های آنی بار انجام خواهد شد .

 

ارسال اثاث منزل آقای فروتن از تهران به آلانیا توسط شرکت آنی بار 

 

 

چه کالاهایی را می توان از طریق آنی بار به آلانیا ارسال کرد ؟

 

شما می توانید انواع بار و کالاهای تجاری و صنعتی را جهت صادرات از ایران به آلانیا ارسال کنید ؛ علاوه بر این شما می توانید از خدمات آنی بار برای ارسال اثاث منزل ، لوازم شخصی ، مواد خوراکی و سوغاتی به آلانیا استفاده کنید.

 

ارسال برخی کالا ها به آلانیا و گمرک ترکیه ممنوع می باشد و شما حتما باید قبل از بسته بندی بارتان از آن ها اطلاع داشته باشید زیر در صورت مشاهده این موارد در بارتان جریمه می شوید و از انتقال محموله جلوگیری خواهد شد.  برخی از کالاهای ممنوعه عبارتند از :

 

  1. مواد خوراکی نظیر خشکبار ( آجیل و تنقلات ) 
  2. مواد غذایی شامل حبوبات ، برنج و . . . 
  3. میوه و سبزیجات خشک و منجمد
  4. عرقیجات و ترشیجات 
  5. اقلام آرایشی و بهداشتی ، عطر و ادکلن
  6. انواع دارو و یا دخانیات 

 

حمل اثاث به آلانیا یکی از پرکاربردترین خدمات آنی بار است که هم به صورت هوایی و هم زمینی انجام می شود ؛ اما با توجه به اینکه اثاثیه سنگین و حجیم است و ارسال آن با هواپیما هزینه های سنگینی دارد و همچنین در روش هوایی باید چند بار اثاث شما جابجا شود و امکان آسیب دیدن آن وجود دارد ، باربری به صورت زمینی بهترین روش برای حمل اثاثیه می باشد .

 

برای ارسال بار به آلانیا ، مشاوره تخصصی ما بهترین راهکار های باربری را به شما عزیزان ارائه می نماید. 

 

هزینه ارسال اثاث به ترکیه
هزینه ارسال اثاث به ترکیه

 

باربری تهران به آلانیا پرکاربردترین خدمات باربری برای آلانیا می باشد .  

 

بهترین بیمه نامه برای ارسال بار به آلانیا

 

اگر قصد دارید محموله و کالایی را به آلانیا ارسال کنید می توانید بهترین خدمات را از طریق آنی بار با کامل ترین بیمه نامه دریافت کنید. ارسال بار به آلانیا یا سایر شهر های ترکیه با هر روش باربری که انجام شود به صورت کامل با پوشش صد در صدی بیمه نامه انجام میشود و محموله های مختلف شما در امنیت کامل منتقل میشوند. 

 

به عنوان مثال ، در حمل زمینی برای آلانیا از بیمه نامه ایران و بیمه نامه CMR استفاده میشود که بر اساس میزان ارزش محموله های شما پوشش 100 درصدی را فراهم می نماید و در صورت بروز خسارات به محموله هزینه ها به صورت کامل پرداخت خواهند شد.

 

علاوه بر این ، میزان بیمه نامه تا 500 میلیون تومان به صورت رایگان می باشد که برای همه محموله ها اعمال میشود.

ثبت درخواست باربری به آلانیا در شرکت آنی بار

 

 

کارشناسان متخصص حمل و نقل بین الملل آنی بار همه روزه در تمامی ساعات کاری آماده ارائه خدمات ارسال بار به آلانیا به شما عزیزان می باشند . شما می توانید در هر زمان و هر مکان که هستید از طریق شماره 57669-021 با کارشناسان ما ارتباط برقرار کنید ؛ در صورتی که به هر دلیل قادر به برقراری تماس نشدید می توانید از طریق واتساپ با کارشناسان ما ارتباط برقرار کنید .

 

کارشناسان ما در زمینه های مختلف از جمله روش باربری به آلانیا ، انتخاب کامیون مناسب ، دریافت خدمات بسته بندی ، روش های کاهش هزینه های باربری و . . . شما را راهنمایی می کنند.

 

برای ثبت درخواست ارسال بار به آلانیا حداقل یک هفته قبل از تاریخ مورد نظرتان با شرکت حمل و نقل ترکیه آنی بار تماس بگیرید.  

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هرگونه استفاده از خدمات آنی بار به معنی پذیرش قوانین آنی بار می باشد
تماس سریع