باربری استانبول به تهران | کارگو استانبول به تهران

ارسال تخصصی و ارزان بار و کالا از استانبول به ایران

باربری استانبول به تهران را به صورت تخصصی و حرفه ای می توانید از طریق شماره های آنی بار با بهترین کیفیت انجام دهید و انواع محموله و کالای خود را به تهران منتقل کنید. ما برای ارسال بار از استانبول به صورت همه روزه علاوه بر تهران برای همه نقاط کشور عزیزمان خدمات باربری و حمل و نقل را در اختیارتان قرار میدهیم . 

روش های مختلفی برای ارسال بار از استانبول به ایران وجود دارد که هر یک از این روش ها بر اساس نیاز شما انجام میشود . روش های ارسال بار از استانبول به ایران به صورت زیر هستند : 

  • روش زمینی فول تراک 
  • روش زمینی گروپاژ 
  • هوایی 
  • زمینی اتوبوسی 

هر یک از روش های ارسال بار از استانبول به ایران برای موارد مختلفی مورد استفاده قرار میگیرند و شرایط و ویژگی های متفاوتی دارند . از همین جهت ، با مشاوره با کارشناسان ما می توانید بهترین و ارزانترین تعرفه ها و خدمات را در اختیار داشته باشید . 

لازم به ذکر است که برای ارسال بار از استانبول به ایران محموله های شما تحت پوشش کامل بیمه نامه قرار میگیرند. 

علاوه بر ارسال بار و کالا از استانبول به نقاط مختلف کشور ، ما برای ارسال بار به ترکیه نیز به صورت همه روزه خدمات تخصصی را با کمترین هزینه به شما عزیزان ارائه می نماییم . 

باربری استانبول به تهران
باربری استانبول به تهران

ارسال اثاثیه منزل از استانبول به تهران

شاید بسیاری از افراد تجربه تلخ مهاجرت ناکام را داشته باشند و پس از مدتی زندگی در استانبول به دلایل مختلفی مانند تفاوت فرهنگی یا مشکلات اقتصادی قصد بازگشت به ایران را داشته باشند . از آنجایی که حجم زیادی از مهاجرت های ترکیه از تهران انجام شده است ، ارسال بار از استانبول به تهران نیز از پر تقاضا ترین خدمات است. 

مجموعه آنی بار برای کمک به این هموطنان گرامی ، امکان ارسال اثاثیه از استانبول به تهران یا هر نقطه دیگری از کشور را برای شما عزیزان فراهم نموده است. 

ما در مجموعه آنی بار امکان حمل و نقل اثاثیه شما بصورت کاملا قانونی و از طریق مجاری رسمی مانند گمرک بازرگان را برای شما فراهم می نماییم تا با ارزان ترین نرخ کرایه امکان حمل و نقل بار را داشته باشید. 

برای ارسال اثاث و کالا از استانبول به ایران ، می توانید از کامیونت های مسقف آنی بار استفاده نمایید. 

ارسال اثاث از ترکیه به ایران را با خیالی آسوده با کمترین تعرفه باربری به شرکت حمل و نقل ترکیه آنی بار بسپارید. 

باربری برای استانبول
باربری برای استانبول

 

روش های ارسال بار و کالا از استانبول ایران

اگر برای حمل و نقل محموله های خود از استانبول به ایران نیاز به خدمات باربری دارید ، باید بدانید که آنی بار به 2 صورت امکان حمل کالا و اثاث شما را فراهم می نماید . روش حمل دربستی و روش حمل کنار باری ( خرده باری ) . 

در روش حمل بار دربستی ، یک کامیونت یا تریلی ( بستگی به نوع و ابعاد و وزن بار شما دارد ) بصورت دربستی در اختیار شما قرار می گیرد و پس از بارگیری محموله ( اثاثیه / کالا ) در استانبول و پس از پلمپ بار در گمرک این شهر ، به سمت ایران حرکت می کند .  روش دربستی برای ارسال بار از استانبول به ایران یکی از روش های تخصصی و سریع و ایمن است . 

هزینه های حمل اثاثیه و بار از استانبول به ایران بر اساس مواردی که روزانه در نرخ کرایه موثر هستند دچار تغییر خواهد شد و افزایش یا کاهش نرخ ارز نیز در این موضوع دخیل است . 

در روش حمل کنار باری ، یک کامیونت یا تریلی اثاثیه و لوازم 2 یا 3 نفر را در نقاط مختلف استانبول یا حتی شهر های در مسیر بارگیری کرده و به سمت ایران حرکت می کند . این روش دارای هزینه حمل بار کمتر می باشد اما سرعت تحویل محموله اندکی بیشتر از حمل دربستی است . 

برای ارسال بار از استانبول به ایران ، آنی بار از بهترین بیمه نامه استفاده می نماید تا امنیت محموله های شما به صورت کامل حفظ شوند . 

ارسال بسته پستی به ترکیه به صورت همه روزه و با کمترین هزینه توسط تیم آنی بار انجام خواهد شد . 

حمل زمینی از استانبول به ایران

همانطور که میدانید کشور عزیز ما در غرب هم مرز با کشور ترکیه است. حمل بار زمینی از شهر های مختلف ترکیه مانند استانبول ، ازمیر ، آنکارا و . . .  به دلیل این همسایگی در زمانی کوتاه و با هزینه ای کمتر از حمل هوایی از ترکیه قابل انجام است. 

مجموعه آنی بار برای ارسال بار از استانبول به ایران به صورت همه روزه بهترین و تخصصی ترین خدمات را برای انتقال بار از استانبول آسیایی و اروپایی در اختیار شما قرار میدهد.

حمل زمینی با استفاده از کامیونت های مسقف و یا تریلی ترانزیت انجام میشود و امکان انتقال انواع محموله و کالاها برای شما فراهم می گردد. یکی از مهمترین موارد استفاده از حمل زمینی ، حمل اثاثیه و لوازم منزل است که به صورت تخصصی و همه روزه انجام میشود.

ارسال زمینی از استانبول به تهران
ارسال زمینی از استانبول به تهران

 ارسال بار از ترکیه به ایران را می توانید از با تماس تلفنی با شماره و سامانه مشاوره آنی بار استعلام کنید.

حمل بار از استانبول به تهران با اتوبوس

 

یکی از روش های باربری استانبول به تهران ، حمل محموله ها با استفاده از اتوبوس است . در روش حمل اتوبوسی از استانبول به تهران می توانید محموله های با وزن و حجم کم را در کمترین زمان ممکن با ارزانترین قیمت به تهران یا سایر شهر های کشور ارسال کنید. 

برای انتقال بار به صورت اتوبوسی از استانبول به تهران هزینه های حمل و نقل بر اساس وزن محموله ها محاسبه میشود . لازم به ذکر است که برای انتقال محموله ها حتما باید محموله های شما جزو کالاهای مجاز و قانونی بوده و ممنوعیتی برای ورود به ایران یا خروج از ترکیه نداشته باشد. 

در این خدمات می توانید محموله خود را به دفتر استانبول آنی بار تحویل داده و چند روز بعد در تهران تحویل بگیرید . برای مشاوره و کسب اطلاعات بیشتر می توانید با شماره 57669-021 در تماس باشید.

 

باربری استانبول به تهران با اتوبوس
باربری استانبول به تهران با اتوبوس

 

کارگو استانبول به تهران

یکی از روش های باربری از ترکیه به ایران ، ارسال بار به صورت هوایی می باشد که کارگو نام دارد. برای خدمات کارگو از استانبول به تهران محموله های شما از طریق فرودگاه استانبول ( اروپایی یا آسیایی ) داخل هواپیماهای ایرانی یا ترک که پرواز مستقیم به ایران دارند بارگیری شده و به کشور منتقل میشوند. 

 

محموله های منتقل شده به صورت کارگو از استانبول به تهران در فرودگاه امام خمینی تهران به شما عزیزان تحویل داده خواهد شد و فرایند های ترخیص کالا نیز توسط کارشناسان ما در اسرع وقت انجام میشود.

برای ارسال خرده بار به استانبول ، همه روزه آنی بار به صورت همه روزه آماده انتقال محموله های مختلف شما می باشد . ما حرفه ای و سریع بارگیری و انتقال کالاها را انجام خواهیم داد . 

حمل خرده بار از استانبول به ایران
حمل خرده بار از استانبول به ایران

باربری تهران به استانبول به صورت دربست و کنار باری با کمترین هزینه به صورت حرفه ای انجام میشود و محموله های شما با بهترین کیفیت منتقل می شوند.

 

ارسال بسته از استانبول به تهران

 

برای ارسال بسته از استانبول به تهران باید بر اساس وزن و ابعاد بسته روش مناسبی استفاده شود . خدمات ارسال بسته پستی توسط شرکت پست ایران انجام میشود اما کمی زمانبر خواهد بود . از همین جهت برای انتقال بسته های کوچک و کم وزن ما خدمات انتقال اتوبوسی یا ارسال خرده باری را به شما عزیزان پیشنهاد میکنیم.

 

در روش ارسال بسته از استانبول به تهران می توانید با خدمات آنی بار در مدت چند روز محموله خود را در تهران دریافت نمایید و هزینه های بسیار کمی بابت آن پرداخت کنید. همانطور که گفته شد هزینه انتقال محموله بر اساس وزن و ابعاد آن محاسبه میشود.

 

انتقال بسته پستی از استانبول به تهران
انتقال بسته پستی از استانبول به تهران

 

ارسال خرید آنلاین شاپی از استانبول به تهران

 

یکی از خدمات مجموعه آنی بار  برای افرادی که قصد خرید از ترکیه را دارند ، خرید از آنلاین شاپ ها و ارسال آن به تهران است. در این خدمات شما می توانید کالای مورد نیاز که قصد خرید آن را دارید از آنلاین شاپ های استانبول خریداری نمایید و در صورتی که امکان ارسال به انبار آنی بار را فراهم نموده باشند محموله های خود را به انبار منتقل نموده و از طریق خدمات آنی بار در اسرع وقت در تهران تحویل بگیرید.

 

در برخی موارد که امکان ارسال محموله توسط فروشنده آنلاین شاپ وجود ندارد امکان تحویل گرفتن محموله توسط کارشناسان ما نیز فراهم است. برای خرید آنلاین شاپی از استانبول بهتر است ابتدا با کارشناسان و متخصصین ما در تماس باشید. 

 

استعلام هزینه حمل بار از استانبول به ایران در شرکت آنی بار 

هزینه باربری از استانبول به ایران با توجه به موارد مشخص می شود که در ادامه به آن ها اشاره می کنیم :  

هزینه های گمرک

تمامی کالاهای ارسالی مشمول هزینه گمرک می شوند ؛ شرکت آنی بار هزینه گمرک ایران را به اضافه هزینه ترخیص کارت بازرگانی را به طور دقیق اعلام می کند اما میزان هزینه گمرک ترکیه و قیمت ترخیص کالا در مقصد مشخص نمی باشد. 

بسته بندی بار و اثاث

از مهم ترین موارد برای ارسال اثاثیه به ترکیه بسته بندی اثاثتان می باشد ؛ بسته بندی اصولی و استاندارد از صدمه و ضرر به بارتان جلوگیری می کند همچنین بسته بندی درست فضای کمتری را اشغال می کند و هزینه باربری را کاهش می دهد.

  

سایر هزینه های حمل اثاثیه از استانبول به ایران نیز مانند هزینه بیمه نامه و . . . نیز در زمان عقد قرار داد مشخص می شود.

عوامل دیگری همچون نوع کامیون مورد نیازتان ، شهر مبدا و شهر مقصد ، باربری به صورت دربستی یا گروپاژ و . . .  بر نرخ کرایه ارسال اثاث از استانبول به ایران موثر می باشند. 

فریت بار استانبول به صورت همه روزه برای حمل و نقل هوایی آماده ارائه خدمات به شما عزیزان است . با ما در تماس باشید .

شماره تماس آنی بار
شماره تماس آنی بار

علاوه بر ارسال بار از استانبول به ایران ، ارسال بار به آنتالیا نیز توسط تیم متخصص آنی بار انجام میشود  .فقط یک تماس  با شماره های ما کافیست .

نکات مهم برای ارسال بار از استانبول به ایران

برای حمل و نقل و ارسال کالا یا اثاثیه منزل از استانبول به ایران ، باید به نکات زیر توجه داشته باشید : 

  • در زمان حمل اثاثیه منزل ،  ارسال برخی اقلام به ایران ممنوع است . از جمله مواد خوراکی و آرایشی و بهداشتی .
  • هزینه های گمرکی برای حمل اثاثیه در 2 نوبت دریافت می گردد ( گمرک ایران و گمرک ترکیه ) که ممکن است هزینه ها بر اساس قوانین مالیاتی و نوع محموله شما و ارزش و یا برند کالاهایی مانند تلویزیون ، یخچال و . . .  برای افراد مختلف متفاوت باشد .
  •  همراه داشتن دخانیات ، مشروبات الکلی و مواد مخدر شدیدا ممنوع است .
  •  واردات برخی کالاهای بهداشتی و خوراکی نیاز به مجوزات خاص دارند و امکان حمل آنها بصورت مستقیم و جود ندارد .

این موارد تنها بخشی از ممنوعیات مربوط به حمل و بار به استانبول یا بالعکس می باشد و شما عزیزان می توانید بصورت رایگان و تلفنی با مشاوران آنی بار در خصوص نوع بار و محموله و اثاثیه خود مشاوره نموده و اطلاعات کافی در خصوص امکان ورود یا خروج ان از کشور را جویا شوید .

نکته مهم برای ارسال بار از استانبول به ایران 

اگر قصد دارید از استانبول یا سایر شهر های ترکیه اثاثیه خود را به ایران ارسال نمایید می بایست با مراجعه به کنسولگری ایران نامه ترک خاک را دریافت نمایید تا فرایند های گمرکی و ارسال کالاها انجام گیرد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هرگونه استفاده از خدمات آنی بار به معنی پذیرش قوانین آنی بار می باشد
تماس سریع