ارسال بار برای معادن کشور

حمل و نقل انواع بار و کالا از همه نقاط کشور برای معدن مختلف در همه شهر ها و شهرستان ها بصورت همه روزه . آنی بار متخصص حمل و نقل سنگین برای معادن در اسرع وقت و به همراه بهترین بیمه نامه باربری 

 

ارسال دستگاه های صنعتی برای معادن

 

یکی از خدماتی که آنی بار به شما عزیزان ارائه می نماید ، حمل و نقل دستگاه های صنعتی برای معدن در سراسر استان های کشور است . شما می توانیید از طریق خدمات آنی بار انواع دستگاه های راهسازی ، جاده سازی ، دستگاه های حفاری ، دستگاه های و ادوات و لوازم کوچک تر و . . . را بصورت تخصصی به معادن مختلف ارسال کنید .

 

مجموعه آنی بار حمل بار با کمرشکن را بصورت تخصصی و ارزان تر از تمام رقبا در اختیار شما قرار میدهد تا با نازلترین کرایه اقدام به حمل و نقل محموله های خود نمایید . 

 

 

حمل دامپ تراک ، حمل و نقل و جابجایی خودروهای باری کوچکتر و . . . . همگی توسط آنی بار انجام میگیرد و در کمترین زمان ممکن بهترین خدمات به شما ارائه خواهد شد . 

 

 

 

آنی بار برای حمل و نقل محموله و کالا و دستگاه های صنعتی و راهسازی برای معادن کشور ، از کامیون تک و جفت ، خاور ، تریلی کفی و بغلدار و کمرشکن 5-9-11 محور تا انواع بوژی را در اخیار شما قرار میدهد . 

 

تخصص آنی بار ، حمل و نقل سنگین و سبک برای نقاط صنعتی کشور است . 

 

حمل بار با بوژی به صورت کاملا تخصصی و ایمن با مناسب ترین هزینه . 

 

 

ارسال محموله به معدن مس سرچشمه

معدن مس سرچشمه در ۵۰ کیلومتری رفسنجان و در ناحیه مرکزی رشته کوه زاگرس قرار گرفته‌است. معدن مس سرچشمه یکی از بزرگترین مجتمع‌های صنعتی معدنی جهان محسوب می‌گردد و بزرگ‌ترین تولیدکننده مس ایران می‌باشد.

 

مجموعه آنی بار قابلیت حمل و نقل و ارسال همه روزه انواع قطعات و دستگاه های مورد نیاز این مجموعه را با کمترین نرخ کرایه دارد . 

 

مس سرچشمه-معدن
مس سرچشمه-معدن

حمل ادوات کشاورزی با انواع خودرو های باربری از دیگر خدمات آنی بار می باشد.

ارسال بار برای معدن مس سونگون

 

معدن مس سونگون ورزقان و کارخانه تولید مس سونگون ورزقان در موقعیت روستای تخریب شده سونگون (بدلیل وجود منابع معدنی) واقع در استان آذربایجان شرقی واقع شده و فاصله این کانسار از شهر تبریز ۱۳۰ کیلومتر، و از ورزقان ۳۰ کیلومتر بوده و در محدوده روستای تخریب شده سونگون ورزقان واقع است.

 

آنی بار برای ارسال بار و قطعات و دستگاه های شما از تهران و همه شهر ها و شهرستان ها انواع کمرشکن را در کمترین زمان ممکن در اختیارتان قرار میدهد .

 

مس سونگون
مس سونگون

 

حمل بارهای ترافیکی با انواع خودرو های باربری با کمترین هزینه و به صورت کاملا حرفه ای توسط آنی بار

 

ارسال بار به معدن سنگ آهن چادرملو

 

معدن سنگ‌آهن چادرملو که در سال ۱۳۱۹ اکتشاف شده‌است ، فعلاً بزرگترین تولیدکننده کنسانتره سنگ‌آهن در ایران است با ذخیره استخراج شدنی به مقدار ۳۲۰ میلیون تن در کویر مرکزی ایران در ۱۸۰ کیلومتری شمال شرقی شهرستان یزد و ۳۰۰ کیلومتری جنوب طبس قرار گرفته‌است.

 

 

ارسال قطعات و دستگاه های صنعتی از تمام نقاط کشور برای چادرملو بصورت همه روزه انجام خواهد شد . 

 

 

ارسال بار با کمرشکن به معدن سنگان

 

مجموعه کانسار های سنگ آهن سنگان در فاصله حدود 300 کیلومتری جنو ب شرقی مشهد، 68 کیلومتری جنوب غربی تایباد ، 40 کیلومتری جنوب شرقی خواف و 18 کیلومتری شمال شرقی سنگان در استان خراسان رضوی و نزدیک مرز افغانستان قرار دارد.

 

 

ارسال بار و کالا  و قطعات با استفاده از خودروهای باربری مختلف براس استان خراسان رضوی از گذشته تا به امروز تخصص مجموعه آنی بار بوده است .آنی بار برای حمل و نقل سنگین بصورت  همه روزه پوشش خدماتی برای شهرستان خواف و معدن سنگ آهن آن فراهم نموده است . 

 

 

شماره تماس آنی بار
شماره تماس آنی بار

 

 

خدمات باربری برای معدن چغارت بافق

 

معدن چغارت در ۱۲ کیلومتری شمال شرقی شهر بافق و در ۱۲۵ کیلومتری جنوب شرقی شهر یزد و ۷۵ کیلومتری جنوب غربی شهر بهاباد و در حاشیه کویر قرار دارد و دارای آب و هوای بسیار گرم و رطوبت خیلی کم است. 

 

 

آنی بار یکی از قدیمی ترین و پر آوازه ترین شرکت های ارائه خدمات باربری برای استان یزد است . از همین جهت حمل و نقل بار و کالا را در کمترین زمان ممکن با بهترین خدمات در اختیار شما قرار میدهد و حمل محموله ترافیکی فوق سنگین و قطعات و دستگاه ها بدون هزینه های اضافی انجام خواهد شد . 

معدن چغارت
معدن چغارت

حمل و نقل برای معدن زره شوران تکاب

معدن طلای زره‌شوران به عنوان بزرگترین معدن طلای ایران در ۳۵ کیلومتری شهرستان تکاب و ۱۵ کیلومتری مجموعه سازمان میراث فرهنگی و گردشگری تخت سلیمان واقع شده است.

 

 

 

ارسال انواع دستگاه ها ، قطعات و تجهیزات لازم برای معدن زره شوران و سایر معادن در استان آذربایجان غربی بصورت همه روزه و تخصصی با آنی بار انجام خواهد شد . حمل و نقل سبک و سنگین را به آنی بار بسپارید تا در کمترین زمان ممکن بهترین خدمات به شما ارائه گردد .

 

 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هرگونه استفاده از خدمات آنی بار به معنی پذیرش قوانین آنی بار می باشد
تماس سریع