ارسال بار به کویت از ایران ( ارزان و سریع )

حمل بار به کویت بصورت تخصصی با کمترین قیمت

اگر جزو آن دسته از تجار گرامی هستید که انواع محصولات و کالا را از نقاط مختلف کشور برای سایر کشور های همسایه ارسال می کنید ، برای ارسال بار به کویت بهترین انتخاب برای شما آنی بار خواهد بود. 

 

ارسال بار از ایران به کویت به صورت همه روزه از طریق روش های مختلف باربری و با بهترین کیفیت انجام میشود و شما عزیزان می توانید با یک تماس تلفنی کامل ترین و دقیق ترین خدمات را تجربه کنید. برای ارسال بار به کویت ، مجموعه آنی بار انتقال محموله ها و کالاهای شما را از طریق روش دریایی و هوایی و زمینی از همه نقاط کشور انجام میشود و محموله ها  با  هر حجم و اندازه و ابعادی قابل ارسال خواهند بود.

 

آنی بار امکان ارسال بار به کویت از تمام نقاط کشور را فراهم کرده است ، شما می توانید انواع بار و کالاهای تجاری و صادراتی را از ایران به کویت با کمترین قیمت ارسال کنید.

 

برای ارسال بار به کویت و یا اطلاع از قیمت های باربری می توانید با شماره 57669-021 در تماس باشید.

 

ارسال بار به کویت
ارسال بار به کویت

علاوه بر ارسال بار به کویت ، ارسال بار به ترکیه با کمترین نرخ کرایه در باربری آنی بار 

حمل اثاث منزل به کویت

با افزایش روز افزون مهاجرت از ایران به کشور های همسایه  برخی خدمات سبب کاهش هزینه های مهاجرین گرامی میشود. یکی از مهمترین خدمات که کمک زیادی به مهاجران می نماید انتقال اثاثیه و لوازم خانه می باشد. در این فرایند در کمترین زمان ممکن اثاثیه منزل به صورت تخصصی و با کمترین هزینه همراه با انجام فرایند های گمرکی و ترخیص کالا توسط کارشناسان آنی بار انجام میشود و اثاثیه شما در کویت به شما عزیزان تحویل داده می شود.

ارسال اثاث منزل برای کویت و سایر کشور های آسیا و اروپا ، نیازمند تهیه لیست لوازمات می باشد . به لیست لوازمات invoice گفته میشود که یا توسط کارشناسان ما و یا توسط شما تهیه می گردد.  حمل و نقل اثاثیه برای کویت منوط به اخذ اقامت و شهروندی این کشور می باشد و پس از طی این مراحل می توانید به راحتی توسط خدمات ارسال بار به کویت ، اثاثیه و لوازم منزل خود را ارسال نمایید. 

 

برای ارسال اثاثیه و لوازم خانه به کویت می توان از روش ارسال دریایی یا هوایی استفاده نمود که هر یک از این روش ها بر اساس میزان حجم اثاثیه قابل استفاده هستند. به عنوان مثال ، برای ارسال اثاثیه به کویت در صورتی که حجم لوازم شما در حد 1 یا 2 چمدان و چند کارتن باشد حمل هوایی بهترین روش است که امکان ارسال فوری و ارزان قیمت را فراهم می نماید.  اما در شرایطی که قصد ارسال یک اثاثیه منزل کامل را دارید می توانید از طریق حمل دریایی با هرینه ای کمتر اثاثیه خود را منتقل کنید.

 

علاوه بر ارسال بار به کویت ،  ارسال بار به عراق بصورت همه روزه و حرفه ای توسط تیم آنی بار با روش های مختلف انجام میشود. 

ارسال کالاهای تجاری به کویت 

 

یکی از خدماتی که مجموعه آنی بار ارائه می نماید ، ارسال کالاهای تجاری و صادراتی به کویت است . اگر قصد دارید تولیدات خود را به کویت ارسال کنید و یا قصد تجارت با بازار کویت را دارید می توانید از طریق آنی بار با کمترین هزینه و در اسرع وقت محموله های خود را ارسال کنید.

برای ارسال کالاهای تجاری به کویت می توانید پس از مشاوره با کارشناسان و انتخاب روش ارسال بار به کوریت و اطلاع از میزان هزینه های گمرکی محموله های خود را ارسال کنید.

برخی از کالاهای تجاری که به کویت ارسال می شوند به صورت زیر می باشد  : 

  • ارسال لوازم کارگاهی و کارخانجات صنعتی 
  • ارسال مواد غذایی و خوراکی 
  • ارسال آهن آلات و سازه های فلزی 
  • انتقال لوازم و قطعات 
  • ارسال کالاهای تولیدی و الکترونیکی

 

انتقال کالاهای تجاری و صادراتی نیاز به استفاده از کارت بازرگانی دارد و فرایند ترخیص و ارسال محموله ها ممکن است دارای چالش های متفاوتی باشد که در هر مرحله نیاز به مجوز های خاصی باشد. از همین جهت ، مجموعه آنی بار با استفاده از متخصصین ترخیص کالا امکان انتقال محموله های تجاری همراه با اخذ مجوز های لازم را برای شما فراهم می نماید.  انتقال محموله ها بر اساس نوع و وزن و حجم آنها انجام میشود که روش متناسب خود را می طلبد . در ادامه به بررسی روش های باربری مناسب برای انتقال این محموله ها می پردازیم.

انواع روش های ارسال بار به کویت 

برای ارسال بار به کویت ، روش های مختلفی وجود دارد که هر یک از این روش ها دارای محاسن و معایب خود هستند . روش های ارسال بار به کویت بصورت زیر می باشند : 

  • حمل بار بصورت زمینی 
  • حمل بار به صورت هوایی 

برای ارسال بار به کویت ، هر یک از این روش های باربری دارای شرایط ، معایب و مزایای مختلفی هستند . از همین جهت می توانید برای انتقال محموله های خود با شماره های ما در تماس باشید و با مشاوره تخصصی بهترین و ارزانترین روش را در اختیار داشته باشید. 

یکی از خدمات آنی بار ، ارسال بار به لبنان است که به صورت همه روزه با کمترین هزینه انجام میشود.

روش های حمل زمینی کالا به کویت 

یکی از مهمتریو روش های ارسال بار به کویت ، حمل زمینی است که در اسرع وقت و با بهترین کیفیت انجام میشود .  برای ارسال بار به کویت از ایران ، همه روزه محموله های شما با بهترین مشاوره و تحت پوشش بیمه کامل منتقل خواهند.

ارسال بار به کویت به صورت زمینی و با استفاده از ترانزیت به 2 صورت انجام می شود :

  • ارسال بار به کویت به صورت مستقیم 

در روش ارسال بار به کویت به صورت مستقیم ، یک یا چند دستگاه تریلی ترانزیت چادری به مبداء بارگیری اعزام می گردند.

تریلی های ترانزیتی بعد از بارگیری به صورت مستقیم از مبداء حرکت نموده و پس از عبور از مرز عراق ، وارد کویت شده و مستقیم به سمت مقصد مورد نظر حرکت می نمایند.

  • ارسال بار به کویت به صورت غیر مستقیم 

در این روش ، ابتدا انواع کامیون های باربری به مبداء بارگیری اعزام شده و پس از بارگیری به سمت یکی از پایانه های مرزی کشور حرکت می نمایند.

پس ورود به پایانه مرزی ایران و عراق ، محموله به یکی از کامیون های عراقی جابجا شده و به سمت مرز کویت حرکت می نماید. و میبایست طرف مقابل در محل مرز کویت محموله را تحویل گرفته و پس از تخلیه ، آنرا در یک کامیون کویتی دیگر بارگیری نماید . این روش روش مناسبی برای ارسال بار به کویت نیست و توصیه نمی شود. 

علاوه بر ارسال بار به کویت ، ارسال بار به عمان با انواع روش های باربری با کمترین هزینه انجام میشود.

ترانزیت کالا به صورت مستقیم و غیر مستقیم
ترانزیت کالا به صورت مستقیم و غیر مستقیم

ارسال بار به کویت بصورت هوایی

آنی بار خدمات باربری و ارسال بار به کویت را با استفاده از خطوط هوایی معتبر نیز به شما ارائه می نماید . شما می توانید انواع بار و کالاهای مجاز را بصورت هوایی و در اسرع وقت به کویت ارسال نمایید که این امر می بایست تحت مشاوره دقیق و تخصصی کارشناسان ما انجام گیرد.

ارسال بار به کویت بصورت هوایی به 2 صورت انجام می شود : 

  • ارسال بصورت خرده بار مسافری ( فریت بار ) 
  • ارسال بار تجاری با هواپیمای باربری ( کارگو ) 

ارسال بار به کویت بصورت خرده بار مسافری بصورت همه روزه از طریق خطوط هواپیمایی بین المللی و با هواپیمای مسافربری انجام میشود . این روش در دسترس تر است اما محدودیت هایی شامل حمل و نقل بار میشود . در روش ارسال بار به کویت بصورت کارگو ، مسیرهای باربری مشخص هستند  و در طول هفته یا ماه تعداد مشخصی پرواز انجام میشود . 

برای ارسال بار به کویت بصورت هوایی ، ابعاد و تناژ بار بسیار مهم می باشد و شما باید با کارشناسان حرفه ای ما مشاوره دقیق و تخصصی انجام دهید .

ارسال بار به کویت بصورت هوایی برای بارهایی مناسب است که ارزش بالایی دارند وزن آنها زیر یک و نیم تن است و باید سریع به مقصد برسند. مثلاً برای اشیای قیمتی ، کالاهای لوکس ، لوازم خانه و..حمل و نقل هوایی توصیه می شود.

 ارسال بار به اردن بصورت هوایی و زمینی با مناسب ترین قیمت 

حمل و نقل هوایی به کویت
حمل و نقل هوایی به کویت

 

حمل دریایی به کویت

یکی از روش های ارسال بار به کویت روش حمل دریایی است. در حمل و نقل دریایی محموله ها با استفاده از کشتی های باری از بنادر جنوبی کشور به نقاط مختلف جهان ارسال می شوند و این روش یک روش نسبتا کم هزینه و ایمن است.

 

ارسال دریایی به کویت از طریق بنادری مانند خرمشهر ، چابهار و بندرعباس به صورت تخصصی توسط مجموعه آنی بار انجام خواهد شد و انتقال محموله های مختلف شما با بهترین کیفیت انجام می شود.

 

ارسال دریایی برای کویت از همه نقاط کشور انجام میشود و با استفاده از حمل زمینی محموله ها به بنادر جنوبی منتقل می شوند. از همین جهت به این روش ، روش حمل ترکیبی نیز گفته می شود. محموله ها در روش حمل دریایی باید داخل کانتینر های 20 یا 40 فوت بارگیری و ارسال شوند. 

 

حمل دریایی از بنادر و خصوصا بندر خرمشهر به صورت مراحل زیر انجام میشود : 

 

  • بسته بندی و انتقال محموله ها داخل کانتینر 
  • انجام فرایند های گمرکی در شهر محل بارگیری یا در بندر مورد نظر 
  • صدور مجوز های انتقال دریایی پس از انجام تشریفات گمرکی 
  • انتقال محموله ها به صورت زمینی به بندر خرمشهر یا بندرعباس 
  • بارگیری و انتقال محموله ها به کشتی های بزرگ برای انتقال به خرمشهر 

 

نزدیک ترین بندر ایران به کویت بندر خرمشهر است که اکثر محموله ها از طریق این بندر به کویت ارسال می شوند. برای حمل دریایی باید به مواردی مانند شرایط آب و هوایی و امکان حرکت یا پهلوگیری کشتی ها نیز توجه نمود. در برخی موارد ممکن است به دلیل طوفانی بودن دریا محموله ها با تاخیر در ایران یا کویت بارگیری یا تخلیه شوند.

به صورت کلی کلی روش حمل دریایی یک روش مقرون به صرفه و ایمن است که امکان انتقال انواع محموله ها از ایران به کویت را فراهم می نماید. مشاوره تخصصی برای حمل بار از ایران به کویت می تواند اطلاعاتی در خصوص هزینه ها و شرایط انتقال محموله ها در اختیار شما قرار دهد که از طریق سامانه مشاوره آنی بار میسر خواهد بود.

ارسال دریایی برای کویت
ارسال دریایی برای کویت

 

باربری کویت با بهترین بیمه نامه

برای حمل و نقل و ارسال بار به کویت ، آنی بار خدمات باربری را تحت پوشش بیمه نامه کنوانسیون CMR و همچنین بیمه نامه شرکت های داخلی در اختیار شما قرار میدهد .

ارسال بار به کویت به دلیل مسافت های طولانی ، همیشه دارای مخاطرات زیادی هستند . یکی از این موارد ، تصادفات ، آتش سوزی ، سرقت و . . . میباشد .

کنوانسیون cmr محموله شما را تا 20 هزار دلار تحت پوشش کامل خود قرار میدهد  اما آنی بار برای حفظ سرمایه و همچنین ایمنی محموله شما ، از طریق شرکت های بیمه گذار داخلی نیز اقدام به بیمه کردن محموله شما خواهد نمود . 

ما برای ارسال بار به کویت ، بهترین و حرفه ای ترین بیمه نامه را در اختیارتان قرار می دهیم .

حمل بار از ایران به کویت با ارزانترین قیمت همراه با بیمه
حمل بار از ایران به کویت با ارزانترین قیمت همراه با بیمه

 ارسال بار به یمن و  ارسال بار به سوریه تحت پوشش بیمه بین المللی رایگان انجام خواهد شد .

قوانین و مدارک ترخیص بار در کویت

همانطور که می دانید تمامی کشورها از جمله کویت برای واردات هر کالایی مالیات و عوارض می گیرند. اما تنها کسانی که اقامت کویت را دریافت کرده اند می توانند بارهای شخصی و لوازم خانگی شان را معاف از مالیات کنند و بدون هزینه وارد کشور کویت کنند.

البته به شرط اینکه اولا این لوازم حتما کارکرده و دوما به اندازه نیاز شخصی (در حد پر کردن یک خانه) باشد.برای ترخیص بارهای شخصی در کویت به مدارک زیر نیاز دارید:

برای حمل دریایی:

  • بارنامه
  • لیست بسته بندی
  • کپی پاسپورت
  • کپی مدارک محل سکونت
  • ویزای کاری کویت که مهر خورده باشد
  • کارت شناسایی کویتی
  • مجوز کار

برای حمل و نقل هوایی:

  • بارنامه هوایی
  • پکینگ لیست
  • کپی صفحه اول گذرنامه
  • ویزای کاری موقت که توسط گمرک مهر شده
  • کارت شناسایی کویتی

ارسال بار به کویت تخصص آنی بار است و برای انتقال محموله های شما بهترین مشاوره به صورت کامل و رایگان در اختیارتان قرار میگیرد . 

هزینه باربری به کویت از ایران 

هزینه‌های ارسال بار به کویت، از طریق کارشناسان ما، قابل استعلام می باشد.

 حضور واسطه‌ها، همیشه باعث افزایش قیمت، کاهش کیفیت خدمات و بعضا سوء استفاده در هر خدماتی می‌گردد. برای اینکه شما بتوانید هزینه‌های ارسال بار به کویت را برای محموله‌ی خود مدیریت نمایید، نیاز به آگاهی از نکاتی دارید که قیمت تمام شده‌ی ارسال بار به کویت، به آنها وابسته می‌باشد.  

 از جمله موارد تاثیر گذار بر هزینه حمل و نقل و ارسال بار به کویت شامل موارد زیر می شود :

  • هزینه بسته بندی بار و اثاث
  • هزینه‌ی توزین، تخلیه و بارگیری و انبارداری
  • هزینه‌های گرفتن مجوزهای مربوط به بار و بسته بندی
  • هزینه بارنامه‌
  • هزینه بیمه نامه  
  • هزینه‌ی تشریفات گمرکی و گرفتن پته مسافری (برگه سبز) یا جواز صادراتی برای کالاهای تجاری

ارزانترین نرخ کرایه ارسال بار به قطر 

مدارک مورد نیاز برای ارسال بار هوایی به کویت

مدارکی که برای ارسال بار به کویت بصورت فریت بار مسافری بصورت هوایی و از طریق فرودگاه بین‌المللی امام خمینی (ره) مورد نیاز است بدین شرح می‌باشد :

  • یک کپی یا عکس از بلیط هواپیمای شما
  • اصل و کپی پاسپورت یا کارت ملی فرستنده‌ی بار
  • پکینگ لیست (لیست بار موجود در بسته های شما)


اگر قصد ارسال کالاهای تجاری به کویت را داشته باشید ، میبایست این مدارک را ارائه دهید:

  • کارت بازرگانی و یا معرفی‌نامه از شرکت جهت ارسال بار تجاری به کویت
  • مجوزهای لازم جهت اخذ مجوز صادراتی (در صورت لزوم)
  • پکینگ لیست (لیست بار موجود در بسته های شما)
  • اینوویس

برای موارد خاص که نیاز به دریافت مجوز برای ارسال بار به کویت می باشد، با همکاران ما در امور صادرات بار تماس گرفته و راهنمایی بخواهید.

  

شماره تماس آنی بار
شماره تماس آنی بار

علاوه بر ارسال بار به کویت از ایران ،  ارسال بار به دبی بصورت همه روزه انجام میشود و انواع کالا و محموله ها با بهترین کیفیت منتقل می شوند.

مشاوره کارشناسی و رایگان برای حمل بار به کویت

شرکت حمل و نقل آنی بار برای سهولت صاحبین گرامی بار در امر ارسال بار به کویت و در جهت پاسخگویی به شبهات و سوالات ایشان ، بهترین و حرفه ای ترین مشاوران و کارشناسان در صنعت حمل و نقل را در اختیار شما قرار میدهد.

مشاوران و کارشناسان ما به صورت رایگان آماده ارائه هرگونه مشاوره تخصصی جهت ارسال بار به کویت به صاحبین گرامی بار می باشند.

جهت دریافت مشاوره از کارشناسان حرفه ای آنی بار قبل از ارسال بار به کویت ، با سامانه ما تماس بگیرید.

علاوه بر ارسال بار به کویت ، برای ارسال بار و کالا به سایر نقاط جهان نیز می توانید از مشاوره تخصصی و رایگان آنی بار بهره مند شوید . آنی بار برای شما بهترین و کاملترین خدمات باربری و ارسال بار به کویت را با نازلترین نرخ کرایه فراهم خواهد نمود . 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هرگونه استفاده از خدمات آنی بار به معنی پذیرش قوانین آنی بار می باشد
تماس سریع