باربری یزد به تهران با ارزانترین نرخ کرایه + بیمه رایگان

حمل بار از یزد به تهران با کمترین تعرفه باربری

 

باربری یزد به تهران بصورت تخصصی و با کمترین هزینه همراه با بهترین بیمه نامه برای حمل و نقل همه نوع بار و کالا در اسرع وقت به هموطنان گرامی توسط آنی بار ارائه می شود . حمل و نقل و باربری یزد به تهران بدون محدودیت و فقط برای محموله و کالاهای مجاز شخصی  ، دولتی و سازمانی و . . . انجام میشود . انواع خودروهای مخصوص حمل بارهای سبک ، سنگین و فوق سنگین برای جابجایی بار و کالا در باربری یزد در اختیار شما قرار می گیرد.

 

 

باربری یزد به تهران از تمام نقاط استان یزد انجام می شود و در کمترین زمان ممکن می توانید محموله های خود را با بهترین بیمه نامه به تهران ارسال کنید .

 

 

آنی بار برای ارسال بار از یزد ، مهریز ، میبد ، اردکان ، بافق ، ابرکوه ، اشکذر ، مروست و . . .  به تهران خدمات حمل و نقل بار را به شما عزیزان ارائه می نماید. 

 

خدمات تخصصی و حرفه ای باربری یزد توسط آنی بار از همه شهر های کشور به شما عزیزان ارائه میشود 

 

 

برای باربری یزد به تهران بهترین بیمه نامه برای ایمنی و حفاظت از محموله های شما در نظر گرفته شده است و تا سقف 100 میلیون تومان بیمه بصورت رایگان ارائه میشود . 

 

 

حمل بار به یزد نیز از تمام نقاط کشور بصورت همه روزه از طریق خدمات آنی بار انجام میشود و محموله های شما در اسرع وقت انتقال داده خواهند شد . 

 

 

باربری از یزد به تهران بصورت همه روزه

 

 

بهترین و تخصصی ترین خدمات باربری یزد به تهران با کمترین هزینه را از ما بخواهید.  ارسال انواع کالا و محموله های شخصی و دولتی با کمترین هزینه از همه نقاط استان یزد به تهران و شهرستان های اطراف آن.

 

 

آنی بار خدمات باربری یزد به تهران و سایر مناطق کشور را در کمترین زمان با انواع خودروی باربری در اختیارتان قرار میدهد.

 

 

  • ارسال بار کامیون ( تک ، جفت و 911) به تهران 
  • ارسال بار با تریلی ( کفی ، بغلدار ، ترانزیت ، کمرشکن) به تهران
  • ارسال بار با خاور (مسقف ، روباز ، بغل بازشو  )تهران از یزد 

 

 

هر نوع خودروی باربری برای حمل و نقل محموله ای مناسب است و انتخاب خودروی مناسب برای باربری یزد به تهران علاوه بر انتقال سریعتر ، سبب افزایش ایمنی محموله و کاهش هزینه های باربری شما نیز خواهد شد . 

 

باربری از یزد به تهران
باربری از یزد به تهران

 

حمل انواع بار و کالا در باربری شیراز به تهران با مناسب ترین نرخ کرایه 

 

حمل کاشی و سرامیک از یزد به تهران

 

 

همانطور که میدانید ، استان یزد یکی از صنعتی ترین و مهمترین استان های کشور می باشد که همه روزه حجم زیادی از تولیدات این استان به سایر نقاط کشور مانند تهران ارسال میشود.

 

 

شما می توانید از خدمات باربری یزد به تهران برای حمل انواع بار و کالا های صنعتی و تجاری استفاده کنید . 

 

 

یکی از تولیدات اصلی در این استان انواع کاشی و سرامیک است که در شهرستان میبد تولید میشود. برای ارسال کاشی و سرامیک به تهران نیز می توانید انواع خودروی باربری را از آنی بار درخواست و از خدمات ما بهره مند شوید.

 

 

برای باربری یزد به تهران ، ما حمل و نقل محموله های سرامیک و سنگ شما را با ارزانتری ننرخ کرایه و با همه نوع خودرو باربری انجام میدهیم. برای مشاوره در خصوص باربری یزد می توانید با شماره 57669-021 در تماس باشید.

 

باربری از یزد به تهران با بیمه نامه

 

بهترین و حرفه ای ترین خدمات باربری بین شهری با استفاده از یک بیمه نامه معتبر تکمیل میشود . باربری یزد به تهران بصورت کامل تحت پوشش بهترین بیمه نامه قرار میگیرد تا در در صورت بروز هرگونه حادثه در زمان جابجایی بار شما ، امکان جبران خسارات وارده به محموله فراهم شود .

 

حمل و نقل تخصصی و حرفه ای با بیمه نامه امنیت بالایی را فراهم می نماید تا در صورت بروز هر گونه حادثه حین باربری یزد به تهران مانند تصادفات ، آتش سوزی ، سرقت و . . . هزینه های تحمیل شده بصورت کامل قابل پرداخت باشد .

 

 

آنی بار خدمات باربری یزد برای تمام نقاط کشور را تحت پوشش کامل بیمه با پوشش رایگان 100 میلیونی قرار میدهد .

 

 

ایمن ترین باربری یزد به تهران را می توانید از شماره 5 رقمی آنی بار ( 57669-021) در اختیار داشته باشید . 

 

بیمه ایران
بیمه ایران

 

باربری شیراز به تهران بصورت تخصصی و همه روزه با کمترین هزینه انجام خواهد شد . 

 

باربری با انواع تریلی از یزد

 

حجم بالای کالا و محموله ها با استفاده از انواع تریلی ها بصورت روزانه از باربری یزد به تهران ارسال می شود زیرا تریلی ها توان حمل بار بالایی دارند و حجم زیادی از کالا و بار به دلیل اتاق بزرگ توسط آنها به راحتی جابجا می شود.

 

 

تریلی های مورد استفاده برای باربری یزد به تهران توسط آنی بار بصورت همه روزه تامین میشود و شما می توانید خدمات باربری ارزان و تخصصی و حرفه ای را با ما تجربه کنید .

 

 

  • باربری تریلی کفی از یزد به تهران
  • حمل بار با تریلی بغلدار از یزد به تهران
  • حمل بار با تریلی ترانزیت از یزد به تهران

 

باربری یزد به تهران با تریلی های مختلف بصورت همه روزه انجام میشود و بهترین و تخصصی ترین خدمات را می توانید از طریق شماره های ما در اختیار داشته باشید. 

 

حمل از یزد به تهران با تریلی کفی

 

برای حمل و نقل بسیاری از انواع محموله ها و کالاها در باربری یزد به تهران استفاده از تریلی کفی یک گزینه بسیار مناسب است . تریلی کفی و تریلی بغلدار برای حمل بار و کالا امکان حمل بار تا 23-24 تن را دارند و برای حمل محموله هایی مانند کیسه  جامبو ، آهن آلات ، ضایعات آهن ، لوله و میلگرد ، دستگاه های صنعتی و خط تولید و . . . . مورد استفاده قرار می گیرند. 

 

باربری یزد به تهران با استفاده از تریلی کفی و تریلی بغلدار بصورت همه روزه و با ارزانترین نرخ کرایه توسط آنی بار به شما عزیزان ارائه می شود و خدمات بصورت کامل تحت پوشش بیمه نامه می باشد . 

 

حمل بار ترافیکی با انواع تریلی کفی و کمرشکن از یزد به تهران و سراسر کشور 

 

باربری با انواع تریلی ها
باربری با انواع تریلی ها

ترانزیت کالا از یزد به تهران

 

 

برای باربری یزد به تهران در صورتی که محموله شما یک محموله تجاری و بسته بندی شده یا محموله ای حساس باشد ، تریلی ترانزیت چادری گزینه بسیار خوبی برای حمل اینگونه بارها می باشد . تریلی ترانزیت برای حمل بار تا تناژ 23-24 تن مورد استفاده قرار می گیرد و به دلیل قابلیت پلمپ در گمرک بارهای صادراتی و تجاری حساس نیز با این تریلی جابجا می شوند . 

 

تریلی ترانزیت دارای ابعاد زیر می باشد : 

 

  • طول اتاق بار = 13 متر و 60 سانتی متر 
  • عرض اتاق بار = 2/5 متر 
  • ارتفاع اتاق = 2/70 _ 2/80 
  • توان حمل بار = 23-24 تن 

 

 

علاوه بر این تریلی ها ، تریلی کمرشکن نیز برای باربری یزد به تهران در اختیار شما قرار می گیرد تا محموله های تخصصی و سنگین خود را نیز به راحتی با کمترین هزینه به تهران یا حتی شهرهای دیگر ارسال کنید.

 

 

باربری یزد به تهران با انواع کامیون

 

 

برای حمل بارهای تا تناژ 15 تن در باربری یزد به تهران ، از کامیون ها استفاده می شود و از آنجایی که این خودروهای باربری برای حمل همه نوع بار و کالا مناسب هستند در استان یزد یا سایر شهر های کشور از ان ها در حجم زیادی استفاده می شود. 

 

 

کامیون ها بهترین و مناسب ترین خودرو برای حمل بارهای تجاری و صنعتی می باشند که از باربری یزد به تهران و سایر نقاط کشور در اختیار شما قرار میگیرد.

 

باربری یزد به تهران با کامیون 10 تن

 

 

کامیون 10 تن یا کامیون تک برای حمل و نقل انواع بار و کالا مناسب است و امکان جابجایی محموله های تجاری و صنعتی و شخصی شما از استان یزد را در اسرع وقت فراهم می نماید . ارسال محموله های مختلف با کامیون تک از باربری یزد به تهران با ارزانترین نرخ کرایه کامیون انجام میشود و شما می توانید محموله خود را تحت پوشش بیمه نامه کامل آنی بار به این شهرستان زیبا ارسال کنید. 

 

باربری یزد به تهران با کامیون 10 تن تنها با یک تماس تلفنی امکانپذیر است .

 

 

باربری یزد به تهران با کامیون جفت ( 15 تن )

 

 

برای باربری یزد به تهران  ، در صورتی که محموله شما سنگین تر از 10 تن باشد ، می توانید از کامیون جفت استفاده کنید . کامیون جفت توان حمل بار تا 15 تن را دارد و اتاق بار آن بزرگتر از کامیون تک است. 

 

 

کامیون 15 تن را میتوان برای حمل محموله های با طول 6 متر مانند پروفیل و لوله استفاده کرد . ابعاد و شرایط باربری یزد به تهران با کامیون جفت بصورت زیر است : 

 

 

  • طول اتاق بار = 6 متر و 80 سانتی متر 
  • عرض اتاق بار = 2 متر و 30 سانت 
  • توان حمل بار = 15 تن 

 

 

مجموعه آنی بار همه روزه انواع کامیون را برای حمل بارهای شما از یزد به تهران و سایر شهر های کشور در اختیار شما قرار می دهد.

 

 

باربری کامیون
باربری کامیون

 

باربری تهران به یزد نیز بصورت همه روزه از همه نقاط استان با کمترین هزنیه به شما عزیزان ارائه خواهد شد . تنها یک تماس با کارشناسان و متخصصی ما کافیست . 

 

حمل بار با خاور و کامیونت از یزد به تهران

 

برای حمل بارهای سبک تر از 4 تن در باربری یزد به تهران ، استفاده از کامیونت ها انتخاب مناسبی است . البته با این شرط که ابعاد و شرایط محموله با اتاق بارگیری کامیونت ها سازگاری داشته باشد .

 

 

برای باربری یزد به تهران ، آنی بار بهترین خدمات را بصورت همه روزه در اختیارتان قرار می دهد .

 

  1. کامیونت مسقف 
  2. کامیونت روباز 
  3. کامیونت روباز بغل بازشو 

 

 

از انواع کامیونت های آنی بار در استان یزد می باشند که برای ارسال بار به تهران و سایر نقاط کشور مورد استفاده قرار می گیرند .

 

 

باربری با کامیونت
باربری با کامیونت

 

باربری اصفهان به تهران بصورت تخصصی و ارزان با خدمات حرفه ای آنی بار 

 

کرایه ارسال بار به تهران چقدر است ؟ 

 

اگر قصد دارید بار و محموله ای را از باربری یزد به تهران ارسال کنید ، نرخ کرایه و هزینه های حمل و نقل بر اساس نوع خودروی باربری مورد انتخاب شما مشخص می شود . علاوه بر این ، ارزش محموله که باید بیمه نامه بر اساس آن مشخص شود نیز در هزینه های باربری یزد به تهران اندکی موثر است که با بیمه 100 میلیونی آنی بار این موضوع نیز تا حد زیادی مرتفع شده است . 

 

یکی از مواردی که در هزینه های باربری یزد به تهران موثر است ، شرایط آب و هوایی است . برای استان یزد ، از انجایی که تابستان ها دمای هوا افزایش چشمگیری دارد ، استهلاک خودروهای باربری نیز افزایش خواهند داشت و همین موضوع سبب افزایش اندک کرایه های باربری میشود . 

 

شرایط محل بارگیری و تخلیه نیز ( یزد و تهران ) در هزینه های حمل و نقل موثر است . به عنوان مثال ، شب بارگیری یا شب تخلیه ، روستاهای اطراف شهر ، جاده خاکی و . . . . همگی در هزینه های حمل و نقل موثر خواهند بود.

 

با این وجود ، کارشناسان آنی بار تضمین کمترین نرخ کرایه باربری یزد به تهران را دارند.

 

 

 ثبت درخواست باربری یزد تهران

 

 

برای ثبت سفارش و یا استعلام نرخ کرایه باربری یزد به تهران ، بهترین و سریع ترین راه تماس تلفنی با واحد شهرستان یزد در محموله آنی بار است. کارشناسان ما قیمت حمل بار از یزد با انواع خودروی باربری که متناسب با نیاز شما هستند را در اختیارتان قرار میدهند. 

 

 

باربری یزد به تهران با نرخ کرایه دقیق و بروز انجام میشود که کارشناسان بصورت تلفنی به شما عزیزان اعلام خواهند نمود .

 

 

برای ثبت درخواست باربری از یزد تنها کافیست با شماره پنج رقمی آنی بار تماس بگیرید. 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هرگونه استفاده از خدمات آنی بار به معنی پذیرش قوانین آنی بار می باشد
تماس سریع