اسنپ بار بین شهری ( با بهترین قیمت و بیمه کامل )

اسنپ بین شهری چیست و چه خدماتی دارد ؟

اسنپ بار بین شهری به معنی ارائه خدمات باربری به صورت بین شهری با کمترین هزینه و با انواع خودروهای باربری می باشد که امکان انتقال محموله های مختلف شما را فراهم می نماید. در اسنپ بار بین شهری امکان ارسال محموله ها و کالاهای تجاری و صنعتی و محموله های شخصی فراهم است و با کمترین هزینه می توانید از خدمات باربری با بهترین کیفیت استفاده نمایید. 

 

مجموعه آنی بار برای باربری اسنپ بین شهری از همه نقاط کشور آماده ارائه خدمات به شما عزیزان است و در اسرع وقت محموله های شما را تحت پوشش بهترین بیمه نامه بارگیری و منتقل می نماید.

برای خدمات اسنپ بین شهری فقط کافیست با شماره 5 رقمی آنی بار در تماس باشید و بهترین خدمات را از طرق آنی بار تجربه کنید . تیم متخصص آنی بار برای انتقال همه نوع محموله و کالاهای عادی و ویژه آماده ارائه خدمات به شما عزیزان است.

اسنپ بار بین شهری از تهران

آنی بار برای حمل و نقل بار و کالای شما ، از تهران برای همه نقاط کشور خدمات اسنپ بار بین شهری را در اختیار شما قرار می دهد .

خدمات اسنپ بار بین شهری از تمامی مناطق تهران ، شهرک های صنعتی تهران ، شهرستان های حومه تهران و . . . در اختیارتان قرار می گیرد . 

ما برای حمل و نقل بار با تریلی ، کامیون و خاور و نیسان وانت از تهران به همه شهر ها و شهرستان های کشور خدمات اسنپ بار بین شهری را در اختیار شما قرار میدهیم و شما می توانید بهترین و حرفه ای ترین خدمات را از ما بخواهید .

اسنپ بار تهران ، بهترین و حرفه ای ترین خدمات باربری را در اسرع وقت در اختیار شما قرار میدهد 

اسنپ بین شهری
اسنپ بین شهری

 

چه کالاهایی توسط اسنپ بار بین شهری بارگیری می شوند ؟

 

مجموعه آنی بار به عنوان برترین و قوی ترین مجموعه اسنپ بار بین شهری به صورت همه روزه امکان بارگیری و انتقال محموله های مختلف را برای شما فراهم می نماید. این خدمات به صورت تخصصی و با بهترین کیفیت انجام میشود و از آنجایی که بزرگترین ناوگان حمل و نقل کشور در اختیار آنی بار است امکان انتقال همه نوع محموله و کالا با کمترین هزینه فراهم خواهد شد.

 

برای انتقال محموله ها و کالاهای تجاری مانند تولیدات کارخانجات ، مواد غذایی و خوراکی ، انتقال لوازم خانه و اثاثیه و جابجایی های محموله های صنعتی مانند ماشین آلات و دستگاه های خطوط تولید ، قطعات صنعتی و بزرگ مانند دیگ بخار و . . . می توانید از خدمات اسنپ بار بین شهری استفاده نمایید. 

علاوه بر این ها ، انتقال محموله های خاص و اصطلاحا ترافیکی نیز از خدماتی است که اسنپ بار بین شهری در کمترین زمان و با بهترین کیفیت انجام می دهد. حمل بار با کمرشکن برای انتقال محموله های غول آسا و فوق سنگین با بهترین کیفیت انجام خواهد شد.

 

 

اسنپ بار تریلی بین شهری

آنی بار برای حمل و نقل بار و کالاهای سنگین ، خدمات اسنپ بار بین شهری با تریلی را در اختیار شما قرار می دهد.  تریلی های آنی بار در کمترین زمان ممکن انواع کالا و محموله ها را تحت پوشش بهترین بیمه نامه بصورت حرفه ای جابجا میکنند.

اسنپ بار بین شهری با تریلی را می توانید از هر شهری و استانی در تهران از ما بخواهید و تحت پوشش بیمه نامه کالا و محموله خود را جابجا کنید. مجموعه آنی بار برای خدمات اسنپ بار تریلی از انواع تریلی ها استفاده می نماید که به صورت زیر می باشند : 

 

  • تریلی کفی 
  • تریلی چادری 
  • تریلی کمرشکن 
  • تریلی بغلدار 

 

اسنپ بار بین شهری با تریلی برای انتقال محموله های سنگین و حجیم به صورت همه روزه از همه نقاط کشور انجام میشود و فقط کافیست با کارشناسان ما در تماس باشید و بهترین خدمات را از ایشان بخواهید. در مجموعه آنی بار برای خدمات باربری تریلی از بهترین و کاملترین بیمه نامه استفاده میشود.

 

اسنپ بار تریلی بین شهری
اسنپ بار تریلی بین شهری

اسنپ کامیون بین شهری

اسنپ بار بین شهری برای حمل و نقل محموله های کمی سبک تر ، انواع کامیون را در اختیار شما قرار میدهد . کامیون ها دارای انواع مختلفی هستند که با توجه به وزن بارتان برای حمل آن در اختیارتان قرار می گیرند. 

کامیون های اسنپ بار بین شهری ، دارای 3 نوع هستند  :

  • کامیون 10 تن ( تک ) 
  • کامیون 15 تن ( جفت ) 
  • کامیون 911 

کامیون ها برای حمل بار با حداکثر وزن 15 تن مناسب می باشند و برای محموله های با وزن بیشتر باید از تریلی استفاده نمایید . اسنپ بار بین شهری آنی بار برای انتقال محموله های شما با استفاده از کامیون از همه نقاط کشور آماده ارائه خدمات است و فقط کافیست با شماره 57669-021 در تماس باشید و بهترین خدمات را از ما بخواهید.

اسنپ کامیون بین شهری
اسنپ کامیون بین شهری

اسنپ بین شهری کامیونت و خاور

برای حمل بار و محموله های کم وزن با تناژ 3-4 تن بصورت بین شهری یا درون شهری ، کامیونت و خاور خودروی باربری مناسبی هستند 

کامیونت و خاور به 2 صورت مسقف و روباز برای جابجایی بار و کالا در اسنپ بار بین شهری مورد استفاده قرار می گیرند 

معمولا از کامیونت روباز برای حمل محموله های غیر حساس و از کامیونت های مسقف برای حمل بارهای حساس و اثاثیه منزل استفاده میشود .

 اسنپ بار بین شهری ارزانترین خدمات باربری با خاور و کامیونت را در سراسر جهان در اختیارتان قرار می دهد.

اسنپ بار بین شهری کامیونت و خاور
اسنپ بین شهری کامیونت و خاور

اسنپ بین شهری نیسان وانت

 

برای حمل بار و کالا با تناژ و حجم و ابعاد کم ، آنی بار اسنپ بار بین شهری با نیسان وانت را در اختیار شما قرار میدهد.

نیسان وانت برای حمل بار بین شهری تا تناژ 2 تن مورد استفاده قرار میگیرد و شما می توانید در اسرع وقت بصورت همه روزه و تخصصی بهترین و ارزانترین نرخ کرایه برای نیسان بار بین شهری را از ما بخواهید 

آنی بار خدمات اسنپ بار بین شهری با نیسان را در کمترین زمان ممکن و با ارزانترین نرخ کرایه در اختیار شما قرار میدهد.

وانت بار اسنپ برای حمل بار از تهران به سراسر کشور مورد استفاده قرار میگیرد.

حمل اثاث با اسنپ بصورت بین شهری

شما می توانید از خدمات اسنپ بار بین شهری برای حمل انواع بار و کالای تجاری ، صنعتی ، لوازم خانگی ، مواد غذایی و . . . استفاده کنید .

یکی از موارد مهم ، حمل اثاث و لوازم منزل می باشد ، شما می توانید با استفاده از خدمات اسنپ بار بین شهری با خاور و کامیونت، اثاث و لوازم منزلتان را در سراسر کشور جابجا کنید .

هزینه اسنپ بار بین شهری برای حمل اثاثیه با توجه به نوع خودرو باربری ، ارزش بار ، مسافت بین مبدا و مقصد ، تعداد طبقات و . . . متغییر می باشد اما این قول را به شما می دهیم ، مناسب ترین نرخ کریه اثاث کشی را با آنی بار تجربه خواهید کرد. 

در صورت نیاز می توانید از کارگران آنی بار برای جابجایی ، بارگیری و چیدمان اثاثیه استفاده کنید. 

اسنپ بین شهری همراه با بیمه رایگان در آنی بار 

تمامی خدمات باربری در شرکت آنی بار همراه با بیمه نامه معتبر در اختیار صاحبین بار قرار می گیرد. خدمات باربری با اسنپ بین شهری نیز شامل این بیمه نامه می باشد ؛ بیمه برای باربری به هر شهر و شهرستانی در نظر گرفته می شود. 

سطح پوشش بیمه بر اساس ارزش بارتان مشخص می شود و شامل تمامی خسارت ها و حوادثی که ممکن است حین باربری رخ دهد می شود. برای محموله های مختلف شما تا 100 میلیون تومان بیمه به صورت رایگان در نظر گرفته خواهد شد . 

اسنپ بین شهری را همراه با بیمه و خیالی آسوده از آنی بار دریافت کنید. 

 

شماره تماس آنی بار
شماره تماس آنی بار

حمل بار به شهرستان در واقع همان حمل بار بین شهری می باشد که در سراسر کشور در اختیارتان قرار می گیرد.

مشاوره تخصصی برای حمل بار بین شهری اسنپ

اگر قصد دارید با خدمات اسنپ بار بین شهری ، انواع کالا و محموله های خود را به سایر شهر ها و شهرستان ها ارسال کنید ، مشاوران و کارشناسان متخصص ما با بررسی کامل بار و محموله علاوه بر ارائه خودروی باربری متناسب با نوع بار و شرایط آن ، بهترین بیمه نامه را نیز در اختیار شما قرار می دهند.

بیمه نامه آنی بار ، برای اسنپ بار بین شهری تا 100 میلیون بصورت رایگان می باشد.

مشاوران ما از طریق شماره تلفن 57669-021 در کنار شما هستند 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هرگونه استفاده از خدمات آنی بار به معنی پذیرش قوانین آنی بار می باشد
تماس سریع