باربری از آنکارا به ایران + مشاوره رایگان

حمل و نقل بار و کالا و لوازم خانه از آنکارا به تمام ایران با کمترین هزینه 

 

باربری از آنکارا به ایران یکی از بهترین و تخصصی ترین خدمات است که توسط آنی بار به شما عزیزان ارائه می شود و امکان انتقال محموله های مختلف را برای شما فراهم می نماید. شما می توانید از طریق آنی بار به صورت همه روزه محموله های خود را از نقاط مختلف آنکارا به شهر های مختلف کشور و خصوصا برای تهران بهترین خدمات را تجربه کنید. 

برای باربری آنکارا به ایران به صورت همه روزه خدمات باربری زمینی و هوایی با بهترین ایمنی انجام میشود و انتقال فوری محموله های شما همراه با فرایند های گمرکی توسط تیم متخصص آنی بار انجام خواهد شد. 

برای باربری آنکارا به ایران ، همه روزه آریا نوین تحت پوشش بهترین بیمه نامه کامل محموله های مختلف را بارگیری و از طریق هواپیما یا با کامیونت به ایران ارسال می نماید .

 

ارسال بار به ترکیه تخصص آنی بار است و با ارزانترین قیمت ها به صورت تخصصی انجام خواهد شد . فقط به آنی بار اعتماد کنید .

 

باربری از آنکارا
باربری از آنکارا

 

ارسال اثاثیه منزل از آنکارا به تهران

شاید بسیاری از افراد تجربه تلخ مهاجرت ناکام را داشته باشند و پس از مدتی زندگی در آنکارا به دلایل مختلفی مانند تفاوت فرهنگی یا مشکلات اقتصادی قصد بازگشت به ایران را داشته باشند و برای باربری آنکارا به ایران نیاز به خدمات داشته باشند . در این موارد  ، آنی بار به عنوان قوی ترین و حرفه ای ترین شرکت باربری امکان ارسال محموله ها با کمترین هزینه را برای شما فراهم می نماید.

 

 

مجموعه آنی بار برای کمک به این هموطنان گرامی ، امکان ارسال اثاثیه از آنکارا به تهران یا هر نقطه دیگری از کشور را برای شما عزیزان فراهم نموده است .  ما در مجموعه آنی بار امکان حمل و نقل اثاثیه شما بصورت کاملا قانونی و از طریق مجاری رسمی مانند گمرک بازرگان را برای شما فراهم می نماییم تا با ارزان ترین نرخ کرایه امکان حمل و نقل بار را داشته باشید . 

 

 

برای ارسال اثاث و کالا ، مناسب ترین و کم خطرترین روش ؛ حمل و نقل زمینی می باشد شما می توانید از کامیونت های مسقف آنی بار برای ارسال اثاث از آنکارا به ایران استفاده نمایید . 

 

علاوه بر انتقال محموله و کالا از آنکارا ، همه روزه برای ارسال بار به آنکارا نیز می توانید از خدمات تخصصی انی بار استفاده نمایید.

 

حمل زمینی از آنکارا

 

همانطور که میدانید کشور عزیز ما در غرب هم مرز با کشور ترکیه است. حمل بار زمینی از شهر های مختلف ترکیه مانند آنکارا ، ازمیر ، آنتالیا ، استانبول و . . .  به دلیل این همسایگی در زمانی کوتاه و با هزینه ای کمتر از حمل هوایی از ترکیه قابل انجام است.

 

 

حمل زمینی از آنکارا توسط کریرهای ترکیش از سراسر ترکیه انجام می گیرد. زمان حمل بار زمینی از استانبول به ایران بسته به نوع بار ( فول کانتینر و گروپاژ ) متغیر است. بنابر این اگر بار به صورت فول کانتینر باشد زمان حمل معمولا 5 روز است و اگر بار به صورت گروپاژ حمل شود، زمان آن بین 7 الی 10 روز می باشد.

 

 

برای ارسال بار از آنکارا به ایران ، همه روزه آنی بار در اسرع وقت آماده ارائه خدمات تخصصی و حرفه ای به شما عزیزان است. فقط یک تماس کافیست تا محموله های شما منتقل شوند.

 

حمل بار زمینی
حمل بار زمینی

 

 باربری ترکیه به ایران را می توانید از با تماس تلفنی با شماره و سامانه مشاوره آنی بار استعلام کنید . 

 

حمل هوایی از آنکارا 

اگر برای ارسال بار به ایران عجله دارید می توانید از روش هوایی برای ارسال اثاثتان استفاده کنید. شما می توانید انواع بار و کالا را فرودگاه بین‌المللی آسین‌بوغا آنکارا به تمامی فرودگاه ها بین المللی ایران ارسال کنید. برای ارسال بار از انکارا به ایران توسط خطوط هوایی ایرانی و خارجی به صورت همه روزه آنی بار بهترین خدمات را در اختیارتان قرار میدهد . 

 

لازم به ذکر است که حمل هوایی از آنکارا به ایران نیز به صورت کامل تحت پوشش بیمه نامه انجام میشود . 

 

 

ارسال بار به صورت حدوداََ 1 الی 2 روز طول می کشد و سریع ترین روش باربری بین المللی می باشد. هزینه باربری از آنکارا به ایران با این روش باربری ممکن است برای برخی افراد کمی سنگین می باشد

 

 

ارسال پوشاک از ترکیه به ایران با مناسب ترین قیمت توسط شرکت حمل و نقل بین المللی آنی بار 

 

 

روش های ارسال بار و اثاث از آنکارا 

 

 

اگر برای ارسال بار از آنکارا به ایران نیاز به خدمات دارید ، باید بدانید که آنی بار به 2 صورت امکان حمل کالا و اثاث شما را فراهم می نماید . روش حمل دربستی و روش حمل کنارباری ( خرده باری )

 

 

 

در روش حمل بار دربستی ، یک کامیونت یا تریلی ( بستگی به نوع و ابعاد و وزن بار شما دارد ) بصورت دربستی در اختیار شما قرار می گیرد و پس از بارگیری محموله ( اثاثیه / کالا ) در آنکارا و پس از پلمپ بار در گمرک این شهر ، به سمت ایران حرکت می کند . برای حمل بار از آنکارا به ایران به صورت دربستی بهترین بیمه نامه در نظر خواهد گرفته شد . 

 

 

هزینه های اینگونه حمل اثاثیه بر اساس مواردی که روزانه در نرخ کرایه موثر هستند دچار تغییر خواهد شد و افزایش یا کاهش نرخ ارز نیز در این موضوع دخیل است . 

 

 

در روش حمل کنار باری ، یک کامیونت یا تریلی اثاثیه و لوازم 2 یا 3 نفر را در نقاط مختلف آنکارا یا حتی شهر های در مسیر بارگیری کرده و به سمت ایران حرکت می کند . این روش دارای هزینه حمل بار کمتر می باشد اما سرعت تحویل محموله اندکی بیشتر از حمل دربستی است . 

برای حمل کنار باری از آنکارا به ایران نیز از بهترین بیمه نامه بر اساس میزان کل ارزش محموله استفاده میشود . 

 

 

نمونه بسته بندی و حمل بار توسط شرکت آنی بار  

 

ارسال اثاثیه منزل از آنکارا به ایران
ارسال اثاثیه منزل از آنکارا به ایران

 

باربری استانبول به ایران نیز بصورت تخصصی و سریع و ارزان بصورت همه روزه انجام خواهد شد . 

 

نکات مهم برای ارسال بار از آنکارا به ایران

 

در خدمات ارسال بار از آنکارا به ایران ، برای حمل و نقل و ارسال کالا یا اثاثیه منزل ، باید به نکات زیر توجه داشته باشید : 

 

 

  • در زمان حمل اثاثیه منزل ،  ارسال برخی اقلام به ایران ممنوع است . از جمله مواد خوراکی و آرایشی و بهداشتی 
  • هزینه های گمرکی برای حمل اثاثیه در 2 نوبت دریافت می گردد ( گمرک ایران و گمرک ترکیه ) که ممکن است هزینه ها بر اساس قوانین مالیاتی و نوع محموله شما و ارزش و یا برند کالاهایی مانند تلویزیون ، یخچال و . . .  برای افراد مختلف متفاوت باشد .
  •  همراه داشتن دخانیات ، مشروبات الکلی و مواد مخدر شدیدا ممنوع است .
  •  واردات برخی کالاهای بهداشتی و خوراکی نیاز به مجوزات خاص دارند و امکان حمل آنها بصورت مستقیم و جود ندارد .

 

این موارد تنها بخشی از ممنوعیات مربوط به حمل بار به آنکارا یا بالعکس می باشد و شما عزیزان می توانید بصورت رایگان و تلفنی با مشاوران آنی بار در خصوص نوع بار و محموله و اثاثیه خود مشاوره نموده و اطلاعات کافی در خصوص امکان ورود یا خروج ان از کشور را جویا شوید .

 

شماره تماس آنی بار
شماره تماس آنی بار

 

علاوه بر آنکارا ، خدمات ارسال بار به آنتالیا و از آنتالیا به ایران نیز به صورت تخصصی و همه روزه انجام خواهد شد . 

 

باربری از آنکارا به ایران تحت پوشش بیمه نامه کامل

 

 

هنگام حمل و نقل بار و کالا در سطح بین المللی و در مسافت های زیاد ممکن است حوادث و مشکلاتی بوجود آید که در صورت داشتن بیمه جای هیچ گونه نگرانی باقی نمی ماند.

 

 

 

 بیمه نامه CMR تا ۲۰ هزار دلار بیمه جهت حفاظت از محموله در اختیار شما قرار می دهد ؛ اما در بسیاری از موارد ارزش محموله های صاحبین بار بیش از این میزان است . به همین دلیل مجموعه آنی بار برای حفاظت بیشتر از محموله شما از بیمه نامه های شرکت های داخلی با پوشش کامل بر اساس ارزش بارتان استفاده می کند.

 

خدمات باربری از آنکارا به ایران تحت پوشش بهترین و کامل ترین بیمه نامه ها قرار می گیرد.

 

جهت کسب اطلاعات بیشتر و استعلام هزینه ها می توانید با کارشناسان ما ارتباط برقرار کنید. 

 

برای ارسال بسته پستی به ترکیه نیز می توانید از خدمات تخصصی و همه روزه انی با استفاده نمایید . 

 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هرگونه استفاده از خدمات آنی بار به معنی پذیرش قوانین آنی بار می باشد
تماس سریع