باربری تهران به ایروان ( ارزانترین قیمت ) با مشاوره کامل

بهترین باربری تهران به ایروان

باربری تهران به ایروان به صورت همه روزه برای انتقال محموله ها و کالاهای مختلف شما آماده همکاری در اسرع وقت می باشد. انتقال کالاهای تجاری و صنعتی و صادراتی به ایروان به صورت همه روزه انجام میشود و در اسرع وقت می توانید محموله های خود را در ایروان تحویل بگیرید.

 

آنی بار بهترین خدمات باربری تهران به ایروان را به روش هوایی و زمینی در اسرع وقت به شما عزیزان ارائه می نماید و امکان انتقال محموله ها و کالاهای تجاری و صنعتی برای شما عزیزان فراهم خواهد شد. برای انقال محموله ها به ایروان نه تنها از تهران بلکه از سایر شهر های کشور نیز خدمات تخصصی باربری به شما عزیزان ارائه میشود.

 

ارسال بار به آنکارا ، استانبول ، آنتالیا و تمامی شهر های ترکیه از خدمات ویژه آنی بار می باشد. 

حمل و نقل تخصصی برای ایروان
حمل و نقل تخصصی برای ایروان

حمل بار به باکو از تمام نقاط کشور توسط باربری آنی بار انجام خواهد شد.

ارسال اثاثیه منزل به ایروان

یکی از ویژگی ها و خدمات آنی بار در باربری تهران به ایروان ، حمل و نقل اثاثیه و لوازم منزل می باشد . شما می توانید پس از مهاجرت موفق به کشور ارمنستان به راحتی اثاثیه و لوازم منزل خود را نیز به این کشور ارسال کنید . 

برای حمل و نقل اثاث منزل ، آنی بار بصورت زمینی و هوایی خدمات باربری تهران به ایروان را در اختیارتان قرار می دهد . برای حمل زمینی از کامیونت مسقف و یا تریلی چادری استفاده میشود که با نازلترین هزینه امکان ارسال اثاثیه و لوازم شما را فراهم می نماید . 

حمل و نقل تخصصی اثاث از باربری تهران به ایروان بصورت همه روزه انجام میشود و محدودیتی در حمل بار به ایروان وجود ندارد . 

ارسال بار به ارمنستان از دیگر خدمات ویژه آنی بار می باشد. 

روش های ارسال بار به ایروان از تهران

برای حمل انواع بار از باربری تهران به ایروان ، 2 روش توسط آنی بار مورد استفاده قرار میگیرند .

  • حمل بار به ایروان بصورت هوایی 
  • حمل بار به ایروان بصورت زمینی 

در روش حمل هوایی ، ارسال بار ها در تناژ و ابعاد مشخصی انجام میشود و نیاز به بسته بندی و سمپاشی دارد . هزینه باربری تهران به ایروان بصورت هوایی از هزینه ارسال بار بصورت زمینی بیشتر است اما سرعت تحویل آن نیز بالا تر است . 

در روش باربری ایران به ایروان بصورت زمینی ، از 2 خودروی تریلی چادری یا ترانزیت و کامیونت مسقف استفاده میشود . در این روش سرعت تحویل محموله اندکی کمتر است اما هزینه های حمل و نقل به مراتب مناسب تر از روش هوایی است . 

با استفاده از تریلی چادری ، ترانزیت کالا به ارمنستان صورت میگیرد . 

شماره تماس آنی بار
شماره تماس آنی بار

علاوه بر حمل بار به ارمنستان ،  حمل بار به روسیه از دیگر خدمات تخصصی آنی بار است که همه روزه با کمترین هزینه به شما ارائه می شود. 

باربری زمینی برای ایروان از تهران

یکی از روش های باربری تهران به ایروان ، ارسال زمینی بار و کالاهای مختلف شما می باشد . در این روش که ترانزیت کالا به ارمنستان نیز نام دارد ، به صورت همه روزه با استفاده از انواع تریلی چادری و همچنین کامیونت مسقف انجام می شود.

در این روش ، محموله های شما از نقاط مختلف کشور بارگیری و در اسرع وقت به صورت زمینی به مرز 2 کشور منتقل می شود. پس از آن ، انجام فرایند های گمرکی و ترخیص کالا انجام میشود و محموله ها بارگیری و به سمت ایروان ارسال می شوند.

هزینه های باربری زمینی به ایروان را می توانید از طریق شماره های آریا نوین استعلام نمایید . 

حمل هوایی به ایروان 

یکی از روش های ارسال بار به ایروان ، ارسال هوایی محموله ها می باشد . برای فریت بار به ارمنستان ، همه روزه محموله های شما با بهترین کیفیت و با کمترین هزینه بارگیری و منتقل خواهند شد.

حمل هوایی به ایروان به صورت همه روزه و از فرودگاه بین المللی امام خمینی انجام میشود و انتقال فوری محموله های شما با کمترین هزینه انجام میشود . برای ارسال کالا و محموله های شما به صورت هوایی ، همه روزه کارشناسان ما بهترین مشاوره را در اختیار شما قرار میدهند.

حمل هوایی برای ایروان
حمل هوایی برای ایروان

مشاوره رایگان و کارشناسی برای حمل بار به ایروان

اگر قصد باربری و حمل و نقل و باربری تهران به ایروان را دارید ، با کارشناسان آنی بار در تماس باشید. آنی بار متخصص ارائه خدمات حمل بار به ایروان به صورت ترانزیت می باشد.

آنی بار همه روزه با بهترین مشاوران امر حمل و نقل بین المللی در خدمت شماست. آنی بار از تمامی نقاط کشور و تمامی پایانه های مرزی آمادگی حمل و ارسال انواع بار در باربری تهران به ایروان و سایر نقاط کشور ارمنستان را دارد.

ارسال بار به گرجستان به صورت کاملا تخصصی در باربری آنی بار انجام خواهد شد.

مشاوره تخصصی برای حمل بار از تهران به ایروان

برای ارسال هر نوع بار و کالایی از باربری تهران به ایروان ، نیاز به مشاوره تخصصی با کارشناسانی هست که اطلاعات کامل و کافی در خصوص امور حمل و نقل بار به کشور های همسایه مخصوصا ارمنستان داشته باشند . این مشاوره علاوه بر افزایش سرعت حمل بار به ایروان ، سبب کاهش هزینه ها و بهبود خدمات رسانی نیز خواهد شد .

از همین جهت ، مشاوره با کارشناسان آنی بار مهمترین موضوع در زمان ارسال بار و کالا به خارج از کشور ( در این زمینه باربری ایران به ایروان ) است . 

با شماره تلفن 5 رقمی آنی بار تماس بگیرید تا در کمترین زمان بهترین و سریعترین خدمات باربری تهران به ایروان به شما عزیزان ارائه گردد . 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هرگونه استفاده از خدمات آنی بار به معنی پذیرش قوانین آنی بار می باشد
تماس سریع