باربری تریلی بندر امام + بیمه رایگان

حمل و نقل بار و کالا از تهران و شهرستان ها با تریلی به بندر امام بصورت همه روزه و با نازلترین نرخ کرایه ؛ توسط متخصصین و کارشناسان مجموعه آنی بار در اسرع وقت محموله های خود را جابجا نمایید . 

 

 

حمل بار و کالا با تریلی به بندر امام بصورت تخصصی با تریلی کفی ، تریلی چادری ترانزیت ، تریلی بغلدار و کمرشکن انجام می شود . تخصصی ترین و حرفه ای ترین خدمات حمل و نقل بار را می توانید از طریق مشاوره با آنی بار با نازلترین نرخ کرایه در اختیار خود داشته باشید .

 

 

 

باربری با تریلی از تهران به بندر امام خمینی

 

 

برای ارسال بار و کالا از تهران به بندر امام خمینی ، میباست بر اساس نوع محموله تریلی مناسب با آن را انتخاب کنید . حمل و نقل بارهای شما با تریلی ها بصورت همه روزه از تمام نقاط تهران با تریلی کفی ، تریلی بغلدار ، تریلی چادری و تریلی کمرشکن انجام میشود که هر یک از این تریلی ها توان حمل مشخص و برای نوع خاصی از محموله ها طراحی شده اند . 

 

 

به عنوان مثال ، برای حمل انواع آهن آلات از باربری تهران به بندر امام ، می توانید از تریلی کفی یا بغلدار استفاده نماییم اما برای حمل بار و کالای تجاری در تناژ بالا نیاز به تریلی ترانزیت یا چادری داریم . 

 

 

برای حمل و نقل دستگاه ها و محموله های سنگین و فوق سنگین نیز می بایست از انواع تریلی کمرشکن استفاده نمود . هریک از این تریلی ها دارای ویژگی های منحصر به فردی هستند که بر همین اساس باید کارشناسان مناسب ترین نوع آن را در اختیارتان قرار دهند . 

 

نرخ کرایه تریلی 1402 را از کارشناسان ما استعلام بگیرید. 

 

 

باربری با انواع تریلی برای بندرامام خمینی
باربری با انواع تریلی برای بندرامام خمینی

 

تریلی ترانزیت چادری بندر امام

 

تریلی ترانزیت چادری به عنوان یکی از مهمترین و بهترین خودروها برای حمل بارهای تجاری در حجم بالا استفاده می شود.

 

 

این تریلی ها با ارتفاع ۲/۵۰ متری و طول حدود ۱۳ متری بهترین گزینه برای ارسال بارهای تجاری و صادراتی به شمار می روند.

 

 

محموله های تجاری در حجم بالا مانند تولیدات کارخانجات با استفاده از این خودروی باربری جابجا می شوند . ( محموله های بسته بندی شده مانند کارتن های چیپس و پفک ، بلوریجات ، لوازم الکترونیکی ، لوازم منزل و . . . ) 

 

 

تریلی تهران اهواز بصورت تخصصی و حرفه ای با آنی بار 

 

 

باربری تریلی کفی برای بندر امام خمینی

 

 

تریلی کفی پر استفاده ترین نوع تریلی می باشد که برای حمل حجم زیادی از انواع محموله ها مورد استفاده قرار می گیرد .

 

 

با استفاده از تریلی کفی امکان حمل انواع اهن آلات ، دستگاه های صنعتی و تخصصی خط تولید کارخانجات و . . . قابل حمل می باشند. 

 

 

تریلی کفی از تهران و همه شهر ها و شهرستان های کشور برای حمل بار به بندر امام خمینی در اختیار شما قرار می گیرند.

 

 

تریلی کفی برای حمل ۲۳-۲۴ تن بار مناسب است 

 

حمل بار های سبک و کم حجم از تهران به بندر امام با استفاده از خدمات حمل بار با نیسان به بندر امام

 

 

تریلی کمرشکن برای بندر امام

 

 

برای حمل محموله های سنگین و فوق سنگین ، استفاده از کمرشکن بهترین انتخاب است . اگر قصد دارید محموله هایی مانند دستگاه های راهسازی ، دستگاه های صنعتی و . . .. را به بندر امام خمینی ارسال کنید می بایست بر اساس وزن و ابعاد محموله یک کمرشکن مناسب را انتخاب نمایید . 

 

مجموعه آنی بار با در اختیارتا داشتن انواع کمرشکن 2 تا 11 محور بهترین و حرفه ای ترین خدمات باربری را برای حمل و نقل سنگین در اختیار شما قرار میدهد . حمل جرثقیل های سنگین یکی از خدمات آنی بار است که برای بندر امام خمینی بسیار مورد استفاده قرار میگیرد .

 

 

استعلام نرخ کرایه و تعرفه باربری به بندر امام با انواع تریلی

 

 

ارزانترین تعرفه حمل و نقل و نرخ کرایه باربری به بندر امام با انواع تریلی و کامیون و خاور و . . . در آنی بار تجربه کنید.

 

شرکت آنی بار با ارائه خدمات به صورت مستقیم و بدون واسطه ، هزینه های اضافی و دلالی را حذف نموده است و نرخ کرایه به کمترین میزان کاهش داده است.

 

کرایه حمل بار با تریلی به بندر امام خمینی بر اساس مواردی چون ؛ نوع تریلی ، مقدار بار و ارزش آن و مقدار بیمه مورد نیاز آن ، شرایط آب و هوایی ، مسافت بین مبدا و مقصد ، زمان و محل بارگیری و تخلیه و . . . مشخص می شود.

 

جهت استعلام دقیق نرخ کرایه باربری تریلی بندر امام با کارشناسان ما تماس بگیرید.  

شماره تماس آنی بار
شماره تماس آنی بار

 

باربری تریلی بندر امام به همراه بیمه نامه 

 

برای حمل و نقل محموله های مختلف با تریلی ، استفاده از بیمه نامه مهعمترین موضوعی است که در خصوص جابجایی یک محموله باید در نظر گرفت . محموله های تریلی معمولا دارای ارزش بالایی هستند و حجم زیاد محموله نیز سبب این موضوع شده است .

 

 

از همین جهت استفاده از بیمه نامه ای که در صورت بروز حوادث جبران خسارات را بر عهده بگیرد از مهمترین موضوعات در جابجایی بار و محموله های مختلف است . 

 

آنی بار برای حمل و نقل بارهای شما ، مناسب ترین و کاملترین بیمه نامه را با کمترین هزینه در اختیارتان قرار میدهد و شما می توانید با اطمینان کامل محموله خود را به هر نقطه ای از ایران ارسال کنید . 

 

برای ارسال بار با تریلی به بندر امام خمینی ، آنی بار تا 100 میلیون تومان پوشش رایگان بیمه در اختیارتان قرار میدهد . بیمه نامه آنی بار خساراتی مانند تصادفات ، آتش سوزی ، سرقت ، شکستگی و . . . را در کمترین زمان جبران می نماید .

 

 

 

مجموعه آنی بار برای حمل و نقل بارهای شما به بندر امام خمینی ، علاوه بر تریلی ها با کمترین کرایه کامیون به بندر امام خمینی نیز محموله های شما جابجا می نماید . برای حمل و نقل بارهای شما ، ما بهترین و حرفه ای ترین تیم باربری را با نازلترین نرخ کرایه تریلی بصورت تخصصی در اختیار شما قرار میدهیم .

 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هرگونه استفاده از خدمات آنی بار به معنی پذیرش قوانین آنی بار می باشد
تماس سریع