باربری خاور شهریار ( مسقف و روباز )

حمل بار و کالا با خاور از شهریار

 

باربری خاور شهریار یکی از خدمات ویژه و پرکاربرد آنی بار می باشد که همه روزه با مناسب ترین قیمت در اختیارتان قرار می گیرد. حمل انواع کالاهای تجاری ، صنعتی ، اثاث منزل ، لوازم اداری و . . . .توسط آنی بار در خدمات باربری خاور شهریار انجام میشود و امکان انتقال محموله ها به سراسر ایران فراهم خواهد بود . 

 

حمل انواع بار و کالا در باربری خاور شهریار تحت پوشش بیمه کامل قرار می گیرد و برای تضمین باربری ، بارنامه رسمی صادر می شود تا خیال شما از امنیت محموله ها آسوده باشد. 

 

 

حمل و نقل تخصصی و حرفه ای انواع بار و کالا و با استفاده از خدمات باربری خاور شهریار بصورت تخصصی و با کمترین نرخ کرایه . ارسال کالا و محموله های با وزن نهایتا 4 تن از شهریار تهران به هر نقطه ای از کشور با کمترین هزینه با خاور مسقف و روباز انجام میشود . 

 

برای حمل بار با خاور ، کافیست از طریق آنی بار اقدام کنید . تخصصی ترین و سریعترین خدمات حمل و نقل با آنی بار و خدمات باربری شهریار در اختیار شما قرار میگیرد.

 

 

حمل بار با خاور از شهریار به شهرستان

 

برای حمل و نقل بار و کالا از شهریار تهران به شهرستان های مختلف کشور ، می توانید در کمترین زمان ممکن بهترین خدمات باربری خاور شهریار را با ارزانترین نرخ کرایه از ما بخواهید. 

 

 

ارسال بار و کالا با خاور از شهریار به همه شهر های کشور ( اصفهان ، شیراز ، مشهد ، یزد ، تبریز ، ارومیه ، بندرعباس ، کرمانشاه و . . . .. ) انجام می شود . 

 

 حمل و نقل تخصصی بار از باربری خاور شهریار به شهرستان را با آنی بار تجربه کنید و با نازلترین نرخ کرایه بهترین خدمات را دریافت کنید . 

 

باربری اسلامشهر به شهرستان ها با کمترین هزینه 

 

باربری با خاور مسقف
باربری با خاور مسقف

 

باربری ارزان با خاور از شهریار به سراسر کشور

 

 

ارزان ترین و کمترین نرخ کرایه باربری خاور شهریار را با آنی بار تجربه کنید.

 

شرکت آنی بار خدمات باربری با خاور را با ارزانترین نرخ کرایه نسبت به سایر شرکت های باربری در اختیار شما قرار می دهد ؛ علت ارائه خدمات با قیمت کمتر ، بدون واسطه بودن خدمات می باشد .

نرخ کرایه های باربری خاور شهریار به صورت روزانه مشخص می شود بنابراین جهت استعلام هزینه باربری با خاور از شهریار بهتر است در روز باربری با کارشناسان ما تماس بگیرید.

جدول زیر نرخ کرایه باربری خاور شهریار به سایر شهر ها می باشد :

 

نرخ کرایه خاور شهریار به اردبیل 1.100.000
نرخ کرایه خاور شهریار به ارومیه 1.200.000
نرخ کرایه خاور شهریار به اصفهان 550.000
نرخ کرایه خاور شهریار به اهواز 1.300.000
نرخ کرایه خاور شهریار به  تبریز 1.000.000
نرخ کرایه خاور شهریار به شیراز  1.050.000
نرخ کرایه خاور شهریار به قزوین 450.000
نرخ کرایه خاور شهریار به قم 350.000
نرخ کرایه خاور شهریار به کرج 350.000
نرخ کرایه خاور شهریار به مشهد 1.100.000

 

 

برای خدمات باربری خاور شهریار انواع کامیونت ها دارای هزینه های متفاوتی هستند . علاوه بر این شرایط روزانه کشور نیز در هزینه های حمل و نقل موثر است . اگر قصد دارید از خدمات باربری خاور شهریار آنی بار استفاده نمایید بهتر است در روز بارگیری با شماره های ما در تماس باشید . 

 

باربری با خاور مسقف و روباز از شهریار

 

 

اگر قصد باربری خاور شهریار به سایر شهرها را دارید ، می بایست به این موضوع توجه کنید که خاور و کامیونت دارای ۲ نوع مسقف و روباز می باشد.

 

کامیونت و خاور روباز معمولا برای حمل انواع بارها مورد استفاده قرار می گیرد و امکان بارگیری از کناره ها و از طریق جرثقیل را نیز دارد .

 

اما کامیونت و خاور مسقف برای باربری دارای یک اتاق مسقف و سرپوشیده می باشد که مناسب ترین وسیله برای حمل بارهای تجاری و حساس و بسته بندی شده می باشد .

 

کامیونت مسقف اولین انتخاب برای حمل اثاث منزل و لوازم اداری می باشد و به دلیل فنربندی نرم و مناسب برای باربری شهریار  بسیار مناسب است.

 

باربری خاور شهریار را تنها با یک تماس از آنی بار سفارش دهید.

 

حمل بار با خاور روباز
حمل بار با خاور روباز

حمل انواع کالا و اثاثیه با خاور شهریار به سراسر کشور

 

 

آنی بار خدمات باربری خاور شهریار را برای حمل و نقل انواع بار و کالا های تجاری ، صنعتی ، ساختمانی ، گل و گیاه و مواد غذایی ، میوه و تره بار و . . . در اختیار شما قرار می دهد.

 

باربری خاور شهریار به دو صورت انجام می شود ؛

 

باربری با خاور مسقف که به دلیل داشتن اتاقک سرپوشیده مناسب ترین خودرو جهت حمل بارهای حساس و بسته بندی شده می باشد.

 

خاور مسقف بهترین گزینه برای حمل اثاثیه منزل می باشد زیرا به دلیل سرپوشیده بودن در برابر آب و باد و باران و آتش از لوازم شما محافظت می کند.

 

برای حمل آهن آلات ، مصالح ساختمانی ، کاشی و سرامیک ، سنگ و . . .خاور روباز از شهریار در اختیارتان قرار می گیرد.

 

حمل بارهای فله ای مانند ماسه و . . . و یا بارهای پالتی که نیاز به بارگیری از کنار با لیفتراک را دارند خاور بغل بازشو در اختیارتان قرار می گیرید.

 

در صورتی که نمی دانید از کدام خاور جهت حمل و نقل و باربری خاور شهریار به مقصد مورد نظرتان استفاده کنید ، می توانید از کارشناسان ما کمک بگیرید. 

حمل اثاثیه با خاور از شهریار
حمل اثاثیه با خاور از شهریار

 

برای حمل اثاثیه در حجم کم می توانید از خدمات باربری نیسان شهریار استفاده کنید . 

 

 

باربری خاور شهریار با بیمه نامه کامل و جامع

 

 

ما برای حمل و نقل بارهای شما از شهریار ، انواع کامیونت و خاور روباز و مسقف را به صورت کامل تحت پوشش بیمه نامه قرار می دهیم .

 

 

بیمه نامه مسئولیت جبران بروز هرگونه خسارت در هنگام حمل و نقل و باربری خاور شهریار را بر عهده دارد و در کمترین زمان ممکن ، هزینه ها و خسارات وارده به شما پرداخت خواهد شد .

 

 

ما برای حمل بار و کالای شما به تمام نقاط کشور با خاور و کامیونت از شهریار تهران ، تا سقف 100 میلیون تومان به صورت رایگان محموله شما را تحت پوشش قرار می دهیم و  اگر ارزش بار شما بیش از این باشد ، به راحتی میزان پوشش بیمه افزایش میابد.

  1. آتش سوزی 
  2. سرقت 
  3. تصادفات 
  4. شکستگی و آبخوردگی

 

باربری خاور شهریار همراه با تخفیف بیمه ویژه را از باربری آنی بار بخواهید.

 

 

علاوه بر خاور در شهریار ، آنی بار باربری کامیون تک و جفت شهریار را نیز به شما عزیزان ارائه می نماید .

 

عوامل موثر در کرایه خاور شهریار

 

 

اگر قصد دارید انواع بار و کالا را از باربری خاور شهریار به شهرهای دیگر ارسال کنید ، قطعا هزینه و نرخ کرایه برای شما مهم خواهد بود .

 

 

نرخ کرایه و تعرفه باربری خاور شهریار ، بر اساس موارد بسیار زیادی مشخص می شود .

به عنوان مثال : در زمان نگارش این مقاله ، به دلیل گرما و رطوبت بسیار زیاد در جنوب کشور ، رانندگان رغبت کمی برای حمل بار برای جنوب کشور دارند . به همین جهت ارسال بار از شهریار به مناطق جنوبی کشور با افزایش هزینه مواجه شده است . 

این یکی از مواردی است که در هزینه های حمل و نقل و باربری خاور شهریار تاثیرگذار می باشد.

 

  • شرایط آب و هوایی
  • افزایش یا کاهش هزینه رانندگان ( سوخت و لوازم یدکی ) 
  • شرایط خاص در محل بارگیری و تخلیه بار
  • و . . . . 

 

همگی با هم نرخ کرایه باربری خاور شهریار را مشخص می نمایند .

از همین جهت برای اطلاع از هزینه باربری ، میبایست ابتدا از طریق سامانه مشاوره ما با کارشناسان حرفه ای در خصوص هزینه باربری مشاوره نمایید .

 

حمل انواع بار و کالا از باربری قلعه حسن خان به سراسر کشور  

خاور بغل بازشو
خاور بغل بازشو

 

حمل انواع بار و کالا با انواع خودروهای باربری از باربری شهریار با مناسب ترین هزینه

 

حمل آهن آلات با خاور شهریار

 

 

یکی از موارد استفاده از خدمات باربری خاور شهریار ، حمل و نقل آهن آلات می باشد  .

 

 

خاور معمولا به دلیل ابعاد مناسب ، برای حمل و نقل های درون شهری مورد استفاده قرار می گیرد و اما برای ارسال بار به شهرستان ها نیز از این خودروی باربری استفاده می شود. خاور ها توانایی حمل آهن آلات تا وزن حدود 4 تن را دارند . 

 

 

طول استاندارد این خودروی باری حدود 4/5 متر است اما بسیاری از صاحبین خودروها برای حمل راحت تر بار طول خودروی خود را افزایش داده اند و به 5/5 متر رسانده اند . از همین جهت آهن آلاتی که با شرایط ذکر شده تناسب داشته باشند را می توانید با این خودروی باری حمل نمایید . 

 

حمل آهن آلات و بارهای صنعتی و . . .  از باربری شهرک صنعتی اشتهارد با انواع کامیون و تریلی  

 

 

مشاوره تخصصی خاور بار شهریار

 

برای حمل و نقل انواع محموله و کالا با خاور و کامیونت از نواحی مختلف شهریار ، آنی بار بصورت تخصصی بهترین و کاملترین مشاوره را در اختیار شما قرار می دهد . 

 

 

مشاوره با کارشناسان سبب کاهش هزینه های حمل و نقل و باربری خاور شهریار و همچنین افزایش بهره وری و بهبود خدمات با ایمنی بالا می گردد . 

 

 

بهترین و تخصصی ترین خدمات باربری خاور شهریار با انواع خاور روباز ، مسقف ، کامیونت ایسوزو از شهریار تهران را با آنی بار تجربه کنید . 

شماره تماس آنی بار
شماره تماس آنی بار

 

علاوه بر خدمات باربری خاور شهریار ، همه روزه برای باربری هشتگرد و باربری اندیشه نیز انواع خاور و کامیونت در اختیارتان قرار میگیرد . 

 

ثبت درخواست ایسوزو از شهریار به سراسر کشور

 

 

برای ثبت درخواست حمل انواع بار و کالا با استفاده از خدمات باربری خاور شهریار به تمام نقاط کشور چند راه وجود دارد :

 

  • ساده ترین راه پر کردن فرم تماس درج شده در بالای همین صفحه می باشد.
  • سریع ترین روش تماس مستقیم با کارشناسان ما از طریق شماره 57669-021 می باشد.
  • ثبت درخواست باربری در اپلیکیشن آنی بار روش دیگر می باشد .

 

اپلیکیشن آنی بار را می توانید به صورت رایگان از کافه بازار و مایکت دانلود کنید و در هر ساعت از شبانه خدمات باربری خاور شهریار را ثبت کنید ، تا کارشناسان در اسرع وقت جهت هماهنگی بیشتر و ارسال خودرو باربری با شما تماس بگیرند. 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هرگونه استفاده از خدمات آنی بار به معنی پذیرش قوانین آنی بار می باشد
تماس سریع