باربری بندرعباس به شهرستان | باربری بندرعباس به تهران

باربری ارزان از بندرعباس به سراسر کشور

 

باربری بندرعباس توسط آنی بار با کمترین هزینه و با بهترین کیفیت برای انتقال محموله های شما به همه نقاط کشور آماده همکاری با شما عزیزان است . ما برای باربری بندرعباس در اسرع وقت مناسب ترین خودروی باربری را در اختیار شما قرار میدهیم. 

 

شماره تلفن باربری بندرعباس 57669-021 می باشد . 

 

باربری بندرعباس به شهرستان آنی بار به صورت همه روزه برای جابجایی و انتقال محموله های سبک و سنگین در خدمت شما عزیزان است و امکان انتقال فوری را برای شما فراهم می نماید. 

 

 

باربری بندرعباس با استفاده از انواع کامیون و تریلی در کمترین زمان ممکن محموله های کوچک و بزرک ، محموله های سبک و سنگین و . . را بارگیری و منتقل خواهد نمود. 

 

آنی بار برای باربری بندرعباس به شهرستان از بهترین و حرفه ای ترین بیمه نامه استفاده می نماید تا محموله های شما در ایمنی کامل بارگیری و منتقل شوند. در این مقاله قصد داریم نرخ کرایه حمل بار از مبدا بندرعباس 1402 را به صورت دقیق و تخصصی به شما عزیزان ارائه نماییم. تا انتهای مقاله با ما همراه باشید و برای استعلام نرخ کرایه باربری بندرعباس فقط کافیست با شماره باربری بندرعباس در تماس باشید.

 

باربری در بندر عباس
باربری در بندرعباس

ارسال انواع کالا از بندرعباس

 

 

 آنی بار همه روزه خدمات باربری را با نازلترین نرخ کرایه از بندرعباس برای تمام نقاط کشور به ویژه تهران در اختیار شما قرار می دهد. برای باربری بندرعباس ، شرکت آنی بار از بهترین بیمه نامه و بارنامه معتبر استفاده می نماید تا با محموله های شما به تهران و سایر شهر های کشور ارسال شوند.

 

برای باربری بندرعباس ، انواع کالا و محموله ها قابل ارسال خواهند بود : 

 

  • حمل انواع آهن آلات 
  • ارسال مواد غذایی 
  • حمل اثاث منزل و لوازم اداری 
  • حمل مبلمان و سرویس خواب 
  • ارسال محموله های تجاری و صنعتی 
  • حمل انواع مواد اولیه کارخانجات 
  • حمل لوازم کارگاهی و کارخانجات ( دستگاه ها و لوازمات ) 
  • و . . . . . . . .

 

باربری بندرعباس انواع کالاها و محموله های شما را به سراسر کشور ارسال خواهد نمود و با ارزانترین تعرفه ها بهترین و تخصصی ترین خدمات را فراهم نموده است. برای باربری بندرعباس ، چه ارسال بار به بندرعباس و چه ارسال بار از بندرعباس به سایر نقاط کشور بصورت کامل تحت پوشش بیمه انجام خواهد شد.

 

شماره باربری بندرعباس = 57669-021 

 

 

حمل اثاث و لوازم منزل از بندرعباس

 

 

حمل اثاث منزل و لوازم اداری از بندرعباس به سایر شهرستان ها بصورت همه روزه برای همه نقاط کشور خصوصا برای تهران 

 

 

در صورت درخواست مشتری برای اثاث کشی منزل انواع کامیون ها می توانند مسقف و یا روباز باشند. حمل اثاث منزل با رانندگان حرفه ای و زبده در باربری بندرعباس انجام می شود و در کمترین زمان ممکن محموله و اثاثیه شما منتقل خواهد شد. 

 

شرکت باربری بندرعباس آنی بار برای حمل اثاث منزل خدمات و کادری ویژه و متخصص در نظر گرفته است. به دلیل حساسیت و ظرافت بار اثاث منزل دقت ویژه در بارگیری و تخلیه این نوع بار ها می شود.

 

در صورتی که بار شما سبک باشد می توانید آن را با کامیونت های مسقف به مقصد ارسال کنید و در صورتی که بار شما با ظرفیت و گنجایش کامیونت هماهنگ نباشد می توانید از کامیون های جفت و تک و یا 2 کامیونت استفاده کنید.

 

برای باربری بندرعباس با همه نوع خودروی باربری ، فقط کافیست با شماره تلفن باربری بندرعباس در تماس باشید. 

 

 

علاوه بر باربری بندرعباس ، باربری اصفهان نیز یکی از مهمترین خدمات مجموعه آنی بار است. در کمترین زمان ممکن انواع بار و کالاهای شما منتقل خواهند شد. 

 

شماره باربری بندرعباس 57669-021 می باشد . 

 

 

باربری با تریلی از بندرعباس

 

برای حمل و نقل بار و کالاهای مختلفی که وارد بندرعباس شده اند ، تریلی ها پر استفاده ترین خودروهای باربری هستند. خصوصا تریلی کفی که برای حمل کانتینر های 20 و 40 فوت مناسب است . باربری بندرعباس برای محموله های مختلف با تریلی های مختلفی انجام می شود و آنی بار در استان هرمزگان و خصوصا بندرعباس آماده ارائه خدمات باربری تریلی خواهد بود.

 

 

تریلی های ما برای باربری بندرعباس بصورت زیر می باشند : 

 

  • تریلی کفی  : در خدمات باربری بندرعباس تریلی کفی یکی از مهمترین خودروهای باربری است و برای انتقال کانتنر ها مورد استفاده قرار میگیرد . مجموعه آنی بار برای خدمات باربری بندرعباس با تریلی کفی در اسرع وقت آماده همکاری با شما عزیزان است.
  • تریلی بغلدار
  • تریلی ترانزیت چادری : تریلی چادری از پر استفاده ترین خودروها برای حمل محموله های تجاری و صنعتی در تناژ زیاد است . ما برای باربری بندرعباس ، محموله های شما را با تریلی چادری در اسرع وقت منتقل می نماییم .
  • تریلی کمرشکن و بوژی 

 

در باربری بندرعباس از تریلی کمرشکن و بوژی برای حمل و نقل محموله های سنگین و فوق سنگین مورد استفاده قرار می گیرند و امکان انتقال انواع محموله های بزرگ و سنگین را برای شما فراهم می نمایند. سایر تریلی ها برای حمل محموله های تجاری و صنعتی تا وزن 24 تن مناسب هستند.

 

باربری بندرعباس با تریلی ها نیز بصورت کامل تحت پوشش بیمه نامه و با ارزانترین تعرفه ارائه می شوند.

 

برای درخواست خدمات باربری تنها کافیست با شماره تلفن باربری بندرعباس در تماس باشید.

 

برای اطلاع از نرخ کرایه تریلی با شماره باربری بندرعباس تماس گرفته و هزینه باربری را از کارشناسان ما استعلام بگیرید. 

 

باربری ارزان قیمت با تریلی کفی
باربری ارزان قیمت با تریلی کفی

حمل بار به بندرعباس نیز از همه نقاط کشور با کمترین هزینه انجام میشود که بخشی از خدمات حمل و نقل آنی بار است.

باربری کامیون از بندرعباس

 

حمل و نقل محموله های با وزن و ابعاد کمتر و کوچکتر معمولا با استفاده از کامیون ها انجام می شود. کامیون ها امکان حمل بارهای با تناژ حدود 10 الی 15 تن را دارند و بر اساس نوع بار و محموله شما برای باربری بندرعباس مورد استفاده قرار می گیرند.

 

 

به عنوان مثال ، برای باربری بندرعباس به تهران در صورتی که محموله بین 10 تا 15 تن وزن داشته باشد  از کامیون جفت استفاده می شود . در صورتی که زیر 10 تن باشد می توان از کامیون تک نیز استفاده نمود. با شماره تلفن باربری بندرعباس 57669-021 تماس بگیرید تا مشاوره رایگان در اختیارتان قرار بگیرد.  

 

  • کامیون 10 تن یا تک
  • کامیون 15 تن یا جفت 
  • کامیون 911

 

حمل و نقل بارهای کمتر از 6 تن با کامیون 911 انجام می شود. بهترین و تخصصی ترین خدمات باربری بندرعباس با کمترین تعرفه های باربری خدمت شما عزیزان ارائه خواهد شد.

 

برای باربری بندرعباس ، هر نوع کامیون که مورد نیاز شما باشد برای انتقال محموله ها با بیمه کامل در اختیارتان قرار میگیرد . با ما در تماس باشید.

 

با تماس با شماره باربری بندرعباس می توانید انواع کامیون را دریافت کنید .

 

باربری کامیون
باربری کامیون

 

علاوه بر باربری بندرعباس ، باربری شیراز بصورت تخصصی و ارزان با انواع خودروهای باربری توسط تیم آنی بار بصورت همه روزه انجام و محموله و های شما منتقل خواهند شد. 

 

حمل بار با خاور و کامیونت از بندرعباس

 

 

یکی از خودروهای مورد استفاده برای حمل و نقل و باربری بندرعباس ، خاور و کامیونت می باشد . این خودرو برای حمل محموله های نیمه سنگین  تا تناژ حدود 3 تا 4 تن مورد استفاده قرار می گیرد. خاور و کامیونت بصورت مسقف ، روباز و بغل بازشو برای حمل و نقل محموله های متفاوت مورد استفاده خواهند بود. 

 

 

برای باربری بندرعباس با خاور ، مجموعه آنی بار همه روزه انواع خاور مسقف و روباز را در اختیارتان قرار می دهد.

 

 

باربری بندرعباس با کامیونت ایسوزو مسقف ، روباز و بغل بازشو انجام میشود و محموله های شما در اسرع وقت و با ارزانترین تعرفه منتقل میشوند . با شرکت آنی بار تماس بگیرید.  

باربری خاور
باربری خاور

 

شماره تلفن باربری بندرعباس جهت دریافت انواع خاور و کامیونت 57669-021 می باشد .

 

باربری بندرعباس با نیسان از تهران

 

برای خدمات باربری بندرعباس ، مجموعه آنی بار نیسان وانت را نیز در اختیار شما قرار میدهد . نیسان وانت یک خودروی باری سبک وزن است که برای انتقال محموله های کم وزن و کم حجم مورد استفاده قرار میگیرد.

 

 

برای خدمات باربری بندرعباس ، انتقال بار با نیسان تنها از تهران انجام میشود و اگر قصد دارید محموله های زیر 2 تن را بارگیری کنید می توانید با کارشناسان ما در تماس باشید.

 

آنی بار برای ارائه خدمات باربری بندرعباس با نیسان وانت از بهترین و کامل ترین بیمه نیز استفاده می نماید. 

 

باربری نیسان تهران به بندرعباس
باربری نیسان تهران به بندرعباس

برای درخواست نیسان وانت با شماره باربری بندرعباس تماس بگیرید  : 57669-021

 

حمل خودرو از بندرعباس به تهران

 

یکی از خدمات باربری ، حمل و جابجایی خودرو می باشد .

 

شرکت آنی بار در حال حاضر خدمات حمل خودرو از بندرعباس به تهران را ارائه نمی دهد اما اگر قصد ارسال خودرو به بندرعباس از تهران را داشته باشید آنی بار انواع خودروبر تریلی و کامیونت را در اختیارتان قرار می دهد.

 

حمل خودرو از بندرعباس به تهران به دلیل مسافت زیاد هزینه نسبتا بالایی دارد بنابراین ممکن است برای هر نوع خودرویی مناسب نباشد ، شما می توانید هزینه حدودی حمل خودرو از بندرعباس به تهران را از طریق شماره تلفن باربری بندرعباس از کارشناسان ما استعلام بگیرید. 

 

باربری بندرعباس برای محموله ویژه

 

محموله ویژه نام دیگر محموله های بزرگ و سنگین میباشد که برای حمل و نقل آنها نیاز به تخصص ویژه ای است . باربری بندرعباس آنی بار برای حمل و نقل محموله های سنگین و حجیم وارداتی از نقاط مختلف کشور به هرمزگان و بندرعباس بصورت تخصصی و همه روزه آماده ارائه خدمات باربری می باشد.

 

از آنجایی که بندرعباس مهمترین مرکز ورود بار و کالا به ایران است ، محموله های مختلفی از این طریق وارد ایران میشوند . ورود قطعات صنعتی و نیروگاهی ، لوکوموتیو ، دستگاه های بزرگ و . . . همگی از طریق بندرعباس انجام میشود . از همین جهت ، باربری بندرعباس بصورت همه روزه امکان انتقال این موارد به نقاط مختلف کشور را برای شما فراهم می نمایند.

 

 

حمل و نقل ویژه در باربری بندرعباس با استفاده از بوژی و کمرشکن انجام می شود و امکان انتقال محموله های فوق سنگین فراهم خواهد بود.

 

برای دریافت انواع خوردو باربری در بندرعباس با شماره باربری بندرعباس 57669-021 تماس بگیرید. 

حمل و نقل محموله ویژه
حمل و نقل محموله ویژه

 

راه های ارتباط با ما ، شماره باربری بندرعباس ( 57669-021 ) می باشد .

 

حمل کانتینر از بندرعباس به تهران و شهرستان ها

 

کانتینر یکی از ابزارهایی است که برای انتقال کالا در سیستم حمل و نقل جهانی استفاده می‌شود. این محصول به‌دلیل استحکام و مقاومتی که نسبت به آب و رطوبت دارد، بیشتر برای حمل‌ونقل‌های آبی و دریایی در سراسر جهان، مورد استفاده قرار می‌گیرد. 

 

کالاهای تجاری بسیاری از سراسر کشور بصورت دریایی به بندرعباس ارسال می شود و سپس از آن به تهران و سایر شهرهای کشور .

 

برای باربری از بندرعباس به تهران می توانید از انواع کانتینر های زیر استفاده کنید :

 

  • کانتینر 10 فوت
  • کانتینر 20 فوت
  • کانتینر 40 فوت
  • کانتینر عایق‌دار (عایق‌ رطوبت یا حرارت )
  • کانتینرهای مکعبی ( ارتفاع بیشتری نسبت به کانتینر های عمومی دارند )
  • کانتینر دو درب یا کانتینر تونلی
  • کانتینر مخصوص ( این کانتینر را می توان در هر شکل یا ابعادی ساخت )
  • کانتینر ISO  (برای نگهداری مایعات)
  •  کانتینر یخچالی ( مجهز به سیستم خنک‌کننده قوی )

 

حمل کانتینر از بندرعباس به تهران از خدمات تخصصی آنی بار می باشد برای دریافت اطلاعات بیشتر با شماره تلفن باربری بندرعباس تماس بگیرید.

 

لیست باربری های بندرعباس

 

اگر به دنبال لیست باربری های مرند و لیست شرکت های حمل و نقل جاده ای مرند هستید در جدول پایین لیست همه باربری های مجاز آمده است.

 

آنی بار یک شرکت حمل و نقل بین شهری است که خدمات آن شامل تمام نقاط کشور می شود و باربری مرند یکی از خدمات آن است ، به دلیل محدودیت کمتر آنی بار و پوشش دهی تمام مناطق کشور ، بهترین گزینه برای باربری از مرند می باشد .

نام باربری آدرس باربری
گامرون ترابر بندرعباس پایانه عمومی بار
مصور بار بندر بندرعباس- کیلومتر ۵ جاده بندر-خمیر شهرک حمل و نقل
فخار بندرعباس پایانه بار بندرعباس
جهان بار بندر پایانه کامیون ها ۳۲ دستگاه
رشیدبار بندر جاده اسکله شهید رجایی -شهرک حمل و نقل
گسترش ترابرشمیم بندرعباس/ شهرک نگین ترابران
بندرجنوب بندرعباس پایانه بار 
خلیج فارس بندرعباس پایانه بار 
آبادان بندرعباس پایانه عمومی بار
باستان بندر بندرعباس پایانه عمومی بار
لنگر بار بندر بندرعباس – شهرک حمل و نقل
سعادت بندر بندر عباس -شهرک حمل و نقل
نیاز بندر بندرعباس پایانه عمومی بار
نجم بندر بندرعباس پایانه بار بندرعباس ۳۳ دستگاه
محیا بندر بندرعباس.جاده سیرجان .بندرعباس پایانه کامیون
افشار بار بندر بندرعباس – شهرک حمل و نقل
امید بار بندر عباس بندرعباس پایانه عمومی بار
آریا ترابر بندر بندرعباس پایانه عمومی بار
نجات بندر بندرعباس پایانه عمومی بار

 

 

باربری از بندرعباس تحت پوشش بهترین بیمه باربری

 

از مهم تین مواردی که هنگام باربری بندرعباس باید به آن توجه کنید ؛ حفاظت از بار و سرمایتان می باشد ؛ شرکت آنی بار اهمیت ویژه ای به این مورد دارد و به همین منظور تمامی خدمات باربری بندرعباس را تحت پوشش بهترین و کاملترین بیمه باربری ارائه می کند. 

 

در این بیمه نامه تمامی حوادث گنجانده شده و از آن موارد می توان به موارد زیر اشاره کرد:

 

تصادف،آتش سوزی،آب خوردگی،شکستگی و همچنین به حوادثی که مربوط به شرایط جوی و آب و هوایی می شود،اشاره کرد.  در زمان ارائه خدمات باربری بندرعباس ، به هر دلیلی محموله شما دچار خسارت شود بیمه ایران بصورت تخصصی جبران خسارات را در اسرع وقت انجام خواهد داد.

 

شرکت برای حمل تمامی بارها در باربری بندرعباس 100 میلیون بیمه رایگان در نظر گرفته است و شما می توانید این میزان را معادل ارزش بار خود افزایش دهید.

 

شماره تلفن باربری بندرعباس 57669-021 می باشد . 

 

حمل بار از مشهد به بندر عباس با کمترین نرخ کرایه 
حمل بار از مشهد به بندرعباس با کمترین نرخ کرایه

 

 

علاوه بر باربری بندرعباس ،باربری کرمان بصورت تخصصی و ارزان از همه این استان برای همه نقاط کشور انجام میشود . تنها یک تماس با کارشناسان ما کافیست.

 

 

نرخ کرایه حمل بار از مبدا بندرعباس 1402

 

همانطور که گفته شد ، برای باربری بندرعباس نرخ کرایه بر اساس موارد زیادی مشخص میشود . از همین جهت ، باید با مواردی که در نرخ کرایه باربری بندرعباس تاثیرگذار هستند آشنایی داشت. 

 

برای باربری بندرعباس ، مجموعه آنی بار مواردی که بصورت کلی و جزئی در هزینه های حمل موثر هستند در ذیل به شما ارائه می نماید: 

 

مهمترین موضوع ، فاصله محل بارگیری و تخلیه است که در کرایه بصورت مستقیم موثر است . علاوه بر این ، نوع خودروی مورد استفاده نیز در هزینه های باربری کاملا تاثیرگذار است. به عنوان مثال ، برای باربری بندرعباس ، نرخ کرایه کامیون ها از تریلی ها کمتر است . البته انواع مختلف کامیون ها دارای کرایه های متفاوتی هستند .

 

برای باربری بندرعباس ، شرایط محموله نیز در هزینه های باربری موثر است . اگر محموله ای دارای شرایط ترافیکی باشد هزینه های حمل و نقل آن متفاوت خواهد بود.

 

جدول نرخ کرایه حدودی باربری بندرعباس به سایر شهرها با کامیون و تریلی می باشد ، این جدول در تاریخ 15/1/1402 در سایت قرار داده شده ست ؛ 

 

مبدا و مقصد باربری کرایه کامیون کرایه تریلی
بندرعباس به اراک 10/000/000 14/000/000
بندرعباس به ارومیه 15/000/000 20/000/000
بندرعباس به اصفهان 7/500/000 10/500/000
بندرعباس به آمل 11/600/000 16/000/000
بندرعباس به بجنورد 12/000/000 16/500/000
بندرعباس به بوشهر 5/700/000 8/000/000
بندرعباس به بیرجند 8/400/000 11/500/000
بندرعباس به تبریز 14/500/000 20/000/000
بندرعباس به تهران 8/500/000 12/000/000
بندرعباس به یزد 5/300/000 7/300/000
بندرعباس به چابهار  5/500/000 7/500/000
بندرعباس به چالوس 11/700/000 16/100/000
بندرعباس به زاهدان 5/900/000 6/100/000
بندرعباس به شیراز 4/600/000 6/300/000
بندرعباس به عسلویه 3/500/000 5/000/000
بندرعباس به قزوین 11/000/000 15/000/000
بندرعباس به قشم 1/000/000 2/500/000
بندرعباس به کاشان 8/300/000 11/500/000
بندرعباس به کرمان 4/000/000 5/500/000
بندرعباس به کیش 2/500/000 3/500/000
بندرعباس به گرگان 11/100/000 15/300/000
بندرعباس به مشهد 11/000/000 14/900/000

 استعلام دقیق ترین نرخ کرایه حمل بار از مبدا بندرعباس 1402 از طریق تماس با شماره باربری بندرعباس 57669-021

 

علاوه بر باربری بندرعباس ، برای استعلام کرایه باربری اهواز نیز با شماره تلفن باربری بندرعباس در تماس باشید .  

 

باربری بندرعباس همراه مشاوره رایگان و تخصصی

 

 

باربری بندرعباس به سایر شهرستان ها همراه با مشاوره رایگان و بهینه آماده پاسخگویی 24 ساعته به شما عزیزان میباشد.  کارشناسان ما در هر زمینه ای که فرآیند باربری بندرعباس را برای مشتری آسان و ارزان کند .

 

 

شما می توانید هر گونه سوال و ابهامی در زمینه باربری از بندرعباس به شهر مورد نظرتان را دارید از کارشناسان ما بخواهید.

 

 

پرسنل آنی بار فارغ از اینکه شما قصد ارسال بار از آنی بار و یا سایر شرکت را دارید تمام موارد را برای شما ذکر و توضیح خواهند داد. با کادر زبده و خبره آنی بار فرآیند باربری بندرعباس  را با اطلاعات کامل و دقیقی انجام دهید.

 

 

برنامه ریزی دقیق و منظم آنی بار بارگیری و تخلیه طبق زمان خواسته شده  مشتری را بدنبال خواهد داشت.

 

 

برای رزرو و یا ثبت سفارش خدمات حمل و نقل در بندرعباس می توانید با شماره تلفن باربری بندرعباس تماس بگیرید و یا از طریق واتساپ و سامانه سفارش خود را ثبت کنید.

 

شماره تماس باربری بندرعباس : 

 

شماره تماس آنی بار
شماره تماس آنی بار

باربری زاهدان در اسرع وقت بصورت دربستی از همه نقاط کشور با ارزانترین نرخ کرایه . 

 باربری بندرعباس به سراسر کشور با ارزانترین نرخ کرایه 

 

ارزانترین خدمات باربری بندرعباس را می توانید در آنی بار تجربه کنید. امروز بسیاری از شرکت های باربری به صورت واسطه ای و دلالی کار می کنند به همین دلیل باعث نوسان در بازار شده و نرخ کرایه ها را افزایش می دهند تا خودشان سود بیشتری داشته باشند.

 

 

اما شرکت آنی بار به صورت مستقیم و بدون هیچ گونه واسطه ای کار می کند و کمترین کرایه ها را به شما اعلام می کند.

 

 

برای استعلام هزینه باربری بندرعباس به هر یک از شهر های کشور می توانید با کارشناسان آنی بار تماس بگیرید.

 

 

نرخ کرایه باربری بندرعباس با توجه به مواردی از جمله مقدار بار ، نوع خودرو باربری ، ارزش بار و مقدار بیمه مورد نیاز ، خدمات ویژه حمل و بسته بندی و . . . مشخص می شود.

 

 

استعلام تعرفه باربری بندرعباس با شماره گیری 57669-021

 

شماره تلفن پایانه باربری بندرعباس 

 

پایانه بار بندرعباس واقع در شهرستان بندرعباس، بزرگراه شیراز می باشد .

 

برای حمل بار در باربری بندرعباس باید در پایانه بار بندرعباس اعلام بار کرده و خودرو باربری مورد نیاز را دریافت کنید .

برای اعلام بار در پایانه نیاز به تماس با شماره تلفن پایانه باربری بندرعباس دارید . اما بهتر است این مرحله را به آنی بار بسپارید و اجازه دهید کارشناسان ما خودرو مورد نیاز را برایتان اعلام بار کنند زیرا می توانند در زمان کوتاه ترین و با هزینه کمتری نسبت به خودتان خودرو باربری را دریافت کنند .

 اگر راننده هستند و برای دریافت بار نیاز به شماره تلفن پایانه باربری بندرعباس دارید بهتر است بدانید ثبت نام در پایانه باربری بندرعباس از طریق تماس با شماره 57669-021 انجام می شود و تنها رانندگانی که دارای کارت سلامت هستند می توانند در سامانه ثبت نام کنند. 

10 دیدگاه دربارهٔ «باربری بندرعباس به شهرستان | باربری بندرعباس به تهران»

    1. کارشناس تولید محتوا

      سلام دوست عزیز . نرخ کرایه بر اساس نوع خودروی باربری و شرایط محموله مشخص میشود . برای اطلاع دقیق از نرخ کرایه ، با مشاوران تماس بگیرید و با اعلام خودروی باربری مناسب ، نرخ کرایه دقیق را استعلام کنید .

  1. سلام و خسته نباشید
    نرخ حدودی ارسال 20 عدد کولر گازی اسپلیت (2 تکه ) خریداری شده از فروشگاه های بندرعباس به مقصد مشهد چطور محاسبه میشه ؟
    و ضمنا از زمان تحویل به انبار بندرعباس تا تحویل در مشهد چقدر زمان بر خواهد بود

    متشکرم

    1. کارشناس تولید محتوا

      سلام . روز بخیر .
      نرخ کرایه بر اساس نوع خودروی مورد استفاده مشخص میشود . کامیونت یا کامیون برای حمل محموله های شما مناسب هستند که هریک دارای کرایه ای متفاوت هستند . علاوه بر این ، هزینه های حمل و نقل بصورت روزانه مشخص میشود . بهترین راه برای اطلاع از کرایه دقیق ، تماس با کارشناسان در روز بارگیری است . برای تحویل در مشهد ، حدود 48 ساعت تا 72 ساعت زمان خواهد برد

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هرگونه استفاده از خدمات آنی بار به معنی پذیرش قوانین آنی بار می باشد
تماس سریع