باربری سنندج به ارومیه ( ارزان و سریع )

حمل و نقل بار و کالا از سنندج با نازلترین نرخ کرایه برای ارومیه و سایر شهر های استان آذربایجان غربی با نازلترین نرخ کرایه به شما عزیزان ارائه می گردد . شما می توانید از هر نقطه ای از شهرستان سنندج با کمترین هزینه اقدام به ارسال بار و کالا به ارومیه نمایید و بدون هزینه های اضافی با خودروی حمل بار مناسب در ایمنی کامل محموله خود را جابجا نمایید . 

 

 

ما برای حمل بار از سنندج ، کامیون و تریلی و خاور را در اختیار شما قرار می دهیم . 

 

 

ارسال بار برای تمام نقاط شهر ارومیه و استان آذربایجان غربی

 
 

زمانی که قصد دارید بار و کالا و محموله های خود را به استان آذربایجان غربی ارسال کنید ، آنی بار نه تنها برای شهر ارومیه بلکه برای سایر شهرستان ها و نقاط اطراف ارومیه نیز خدمات باربری را در اختیارتان قرار می دهد . 

 

 

شما می توانید از طریق خدمات آنی بار از سنندج برای ارومیه ، اشنویه ، چالدران ، خوی ، تکاب ، مهاباد ، پیرانشهر ، سلماس و . . . . . . کالا و محموله ارسال کنید . 

 

 

حمل بار با تریلی از سنندج

 

 

برای حمل و نقل بارهای سنگین و زن و حجیم شما ، آنی بار انواع تریلی را در اختیارتان قرار میدهد و شما می توانید با تریلی های آنی بار تا تناژ حدود 23-24 تن بار را با نازلترین نرخ کرایه به هر نقطه ای از ارومیه ارسال نمایید . 

محموله هایی که با تریلی ها حمل میشوند معمولا دارای وزن بالا هستند و بصورت آهن آلات ، دستگاه های صنعتی ، دستگاه های راهسازی ، قطعات و سازه های فلزی و کالای تجاری بسته بندی شده روی پالت یا جعبه ای است . 

 

 

آنی بار برای حمل بار به ارومیه ، انواع تریلی های زیر در اختیار شما قرار میگیرد : 

 

  • تریلی کفی 
  • تریلی بغلدار
  • تریلی ترانزیت چادری 
  • تریلی کمرشکن 

 

باربری با تریلی کفی
باربری با تریلی کفی

 

حمل بار به شهرستان های کشور با انواع خودرو های باربری با کمترین هزینه 

 

باربری با کامیون از سنندج برای ارومیه

 

 

برای حمل و نقل بارهای شما که دارای وزن یا ابعادی کمتر هستند ، کامیون ها گزینه مناسبی هستند و امکان جابجایی بار تا تناژ 10 تن و 15 تن را برای شما فراهم می کنند . مجموعه آنی بار در شهرستان سنندج انواع کامیون را برای مقاصد مختلف در کشور مخصوصا برای ارومیه در اختیار شما قرار میدهد تا بصورت حرفه ای امکان حمل و نقل و باربری سریع بار را داشته باشید.

 

 

کامیون های آنی بار عبارتند :

 

 

  • کامیون 10 تن یا تک 
  • کامیون 15 تن یا جفت 
  • کامیون 911 ( 5/5 تن) 

 

 

هر یک از این کامیون ها دارای ابعاد و توان خاصی برای حمل و نقل بارهای شما هستند و بر همین اساس باید کامیون مورد نظر را انتخاب نمایید . 

 

باربری سنندج به تهران بصورت همه روزه و با نازلترین نرخ کرایه 

 

انواع کامیونت و خاور از سنندج

 

 

برای حمل و نقل بارهایی که وزن آنها کمتر از 4 تن باشد ، کامیونت و خاور را از هر نقطه ای از سنندج در اختیار شما قرار میدهیم تا با ارزانترین نرخ کرایه امکان ارسال بار به ارومیه را داشته باشید . 

 

 

آنی بار برای حمل و نقل بارهای شما ، همه روزه خاور روباز و مسقف ، ایسوزو روباز و مسقف را در کمترین زمان ممکن از تمام نقاط استان کردستان در اختیار شما قرار میدهد . همانطور که قبلا گفته شده است ، خاور و کامیونت توان حمل بار 4 تنی را دارند که در صورت استفاده از کامیونت و خاور مسقف ، این عدد به 2/5 تن تا 3 تن نیز کاهش خواهد یافت . 

 

 

آنی بار خاور به ارومیه را بصورت کامل تحت پوشش بیمه قرار میدهد . 

 

باربری ارومیه یکی دیگر از خدمات آنی بار است که با کمترین هزینه در اختیارتان قرار می گیرد. 

 

باربری با کامیونت ایسوزو
باربری با کامیونت ایسوزو

 

باربری سنندج به کرمان بصورت تخصصی و ارزان با نازلترین نرخ کرایه 

ارسال اثاثیه منزل از سنندج به ارومیه

 

 

 

حمل و نقل اثاثیه و لوازم منزل از سنندج برای ارومیه بصورت همه روزه و تخصصی توسط آنی بار انجام میشود . شما می توانید اثاثیه و لوازم خود را با کمترین هزینه بصورت حرفه ای و ارزان با بهره مندی از کامیونت مسقف یا کامیونت روباز به ارومیه ،نجف آباد ، گلپایگان ، شاهین شهر ، خمینی شهر ، کاشان  و . . . ارسال کنید . 

 

 

اثاث کشی از سنندج به ارومیه با کمترین هزینه و با استفاده از کارگران متخصص و حرفه ای انجام میشود . 

 

 

باربری سنندج بصورت همه روزه اثاث کشی تخصصی را انجام میدهد و در اسرع وقت لوازم خانه شما را به ارومیه ارسال میکند . 

 

حمل و نقل اثاثیه و لوازم منزل
حمل و نقل اثاثیه و لوازم منزل

بیمه نامه کامل برای باربری سنندج به ارومیه

 

 

برای حمل و نقل بارهای مختلف ، آنی بار بصورت کامل از بیمه نامه استفاده می کند تا در صورت بروز حادثه و خسارتی برای محموله ، امکان جبران هزینه ها وراده فراهم گردد . 

 

 

 

حمل و نقل محموله های شما با کامیونت ، تریلی ، کامیون با بیمه کامل و تا پوشش 100 میلیون تومان بصورت رایگان انجام میشود و در صورتی که ارزش محموله شما بیش از این باشد ، به راحتی آنی بار با افزایش پوشش سطح بیمه شما ، محموله را در امنیت کامل به ارومیه ارسال می کند . 

 

 

حمل و نقل بار و کالا از سنندج یا هر نقطه ای از کشور برای ارومیه را می توانید با متخصصین این امر انجام دهید و با نازلترین نرخ کرایه اقدام به حمل و نقل بار و کالای خود نمایید . برای ارسال کالا و بار به ارومیه از سنندج ، ما انواع خودروی باربری را با کمترین هزینه در اختیارتان قرار میدهیم .

 

 

یکی از بهترین خدمات تیم آنی بار ، باربری سنندج به مشهد است که بصورت همه روزه انجام میشود تا در اسرع وقت محموله های تجاری و صنعتی شما به نقاط 

 

شماره تماس آنی بار
شماره تماس آنی بار

باربری به سنندج نیز از جمله خدمات آنی بار است که از همه شهرهای کشور به شما عزیزان ارائه میشود . با کارشناسان ما در تماس باشید . 

 

مشاوره تخصصی باربری سنندج برای ارومیه

 

 

 

برای ارسال بار و کالا از سنندج به ارومیه ، مشاوره تخصصی و حرفه ای سبب کاهش هزینه های باربری و حمل و نقل شما خواهد شد . علاوه بر این ، با بررسی تخصصی محموله ، نوع خودروی مورد نیاز نیز مشخص میشود که این موضوع سبب کاهش ریسک خسارت به محموله میگردد . 

 

 

باربری از سنندج برای ارومیه با مشاوره دقیق همراه با کاملترین بیمه نامه توسط آنی بار به شما ارائه میشود . 

 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هرگونه استفاده از خدمات آنی بار به معنی پذیرش قوانین آنی بار می باشد
تماس سریع