باربری مشهد | باربری مشهد به تهران

بهترین باربری از مشهد به شهرستان با کمترین نرخ کرایه

شرکت آنی بار آماده حمل و نقل بار از مشهد به سراسر کشور می باشد ، باربری مشهد از خدمات تخصصی آنی بار می باشد که همه روزه در تمامی نقاط مشهد در اختیارتان قرار می گیرد. 

باربری مشهد بصورت تخصصی و با کمترین هزینه با کامیون ، تریلی و خاور انجام می شود . بهترین خدمات باربری مشهد را در استان خراسان رضوی از ما دریافت کنید.

باربری مشهد به شهرستان ها بصورت کامل تحت پوشش بیمه نامه می باشد و هرگونه حادثه و خسارت بصورت کامل جبران خواهد شد. 

باربری مشهد برای تهران ، شیراز ، تبریز ، قم ، قزوین ، اصفهان ، بندرعباس ، اهواز و . . . . . بصورت همه روزه با استفاده از انواع خودروهای باربری بروز . با کمترین تعرفه و نرخ کرایه انواع محموله خود را به همه نقاط کشور ارسال کنید. 

مشهد کلان‌شهری در شمال شرقی ایران و مرکز استان خراسان رضوی می باشد ؛ پس از تهران ، مشهد پرجمعیت ترین شهر کشور می باشد.

صنایع غذایی، نساجی، شیمیایی و کانی غیرفلزی و صنایع قطعه‌ سازی و فولاد کشاورزی از عمده‌ترین صنایع مشهد به‌شمار می‌آیند.

برای باربری مشهد ، بهترین راه استفاده از خدمات آنی بار است که با کمترین هزینه به شما عزیزان ارائه میشود. نرخ کرایه را می توانید از طریق شماره باربری مشهد استعلام بگیرید.

باربری از مشهد
باربری از مشهد
  • باربری مشهد به تهران
  • باربری مشهد به سمنان 
  • باربری مشهد به اصفهان 
  • باربری مشهد به تبریز
  • باربری مشهد به ارومیه 
  • باربری مشهد به اردبیل
  • باربری مشهد به قم 
  • باربری مشهد به کرمان 
  • باربری مشهد به بندرعباس 
  • باربری مشهد به اهواز
  • و . . . . . 

علاوه بر مشهد ، باربری اصفهان و باربری شیراز نیز بصورت تخصصی و همه روزه توسط تیم متخصص آنی بار به شما عزیزان ارائه خواهد شد . با شماره باربری مشهد در تماس باشید.

باربری کامیون
باربری کامیون

باربری مشهد با انواع خودرو های باربری آنی بار

 

آنی بار مسئولیت حمل انواع بار و کالا از هر نوع و جنسی که باشند را برعهده می گیرد. اگر در تشخیص نوع ماشین حمل بار دچار سردرگمی شده اید از طریق شماره باربری مشهد با کارشناسان متخصص ما در تماس باشید.

 

کارشناسان آنی بار با دریافت وزن و حجم بار ، مشخصات ظاهری ، نوع و جنس بار نوع ماشین را به شما پیشنهاد خواهند داد. در زیر ماشین هایی که آنی بار خدمات باربری مشهد با آن انجام می دهد آورده شده است:

 

  • باربری مشهد با کامیون تک
  • باربری مشهد با کامیون جفت
  • باربری مشهد با خاور
  • باربری مشهد با تریلی چادری 
  • باربری مشهد با تریلی کمرشکن
  • باربری مشهد با کامیونت بادسان و ایسوزو
  • باربری مشهد با تریلی کفی و تریلی بغلدار

این خودروهای باربری بر اساس نوع و توان آنها دسته بندی می شوند و برای محموله های مختلفی مورد استفاده قرار میگیرند. در ادامه به بررسی انواع خودروهای باری که در خدمات باربری مشهد به شهرستان مورد استفاده قرار میگیرند می پردازیم. 

 

باربری مشهد با انواع خاور

 

یکی از خودروهای مورد استفاده در حمل و نقل شهری و بین شهری ، خاور و کامیونت است . این خودروها برای باربری مشهد بصورت همه روزه در اختیار شما قرار می گیرند و امکان حمل بار تا تناژ 3-4 تن را دارد. 

 

باربری مشهد با خاور برای تهران و سایر شهرستان های کشور انجام می شود و شما می توانید در کمترین زمان ممکن بهترین و کاملترین خدمات را از ما بخواهید . ارسال کالاهای تجاری و صنعتی و شخصی با خاور از مشهد از جمله خدماتی است که آنی بار به شما ارائه می نماید. 

 

علاوه بر این ، امکان حمل اثاثیه و لوازم منزل نیز برای شما فراهم است که با خاور و کامیونت مسقف انجام می شود. 

  • باربری مشهد با خاور مسقف مناسب حمل اثاثیه منزل و لوازم منزل می باشد.
  • باربری مشهد با خاور روباز مناسب حمل انواع بار و کالا های صنعتی ، تجاری و ساختمانی و . . . 

خاور ها دارای انواع دیگری هم هستند که برای موارد خاص مورد استفاده قرار میگیرند . خاور بغل بازشو از مهمترین آنها است که برای بارگیری پالتی بسیار مورد استفاده قرار میگیرد . برای باربری مشهد ، همه روزه خاور بغل بازشو در اختیار شما قرار میگیرد.

باربری مشهد آنی بار برای انتقال بارهای زیر 4 تن از انواع خاور ها بنا بر نیاز شما استفاده خواهد نمود. شما می توانید انتقال سریع و ارزان بار را از هر نقطه ای از کشور انجام دهید. از طریق تماس با شماره باربری مشهد ، بهترین مشاوران و کارشناسان ما ، خدمات تخصصی به شما ارائه می نمایید.

باربری خاور
باربری خاور

کرایه خاور از مشهد به تهران چقدر است ؟

 

خاور پر استفاده ترین خودروی باربری است که همه روزه برای باربری مشهد به تهران مورد استفاده قرار می گیرد. طیف وسیعی از انواع محموله ها با استفاده از خاور و کامیونت قابل بارگیری هستند اما با این وجود نرخ کرایه خاور از مشهد به تهران کاملا معقول است.

در حال حاضر برای باربری با خاور از مشهد به تهران نرخ کرایه به صورت زیر می باشد : 

کرایه خاور از مشهد به تهران برای خاور مسقف 5 میلیون و 200 هزار تومان می باشد و کرایه خاور از مشهد به تهران برای خاور روباز 4 میلیون و 700 هزار تومان می باشد .

نرخ کرایه دقیق و به روز را می توانید از طریق شماره باربری مشهد 57669-021 استعلام بگیرید. 

 

باربری مشهد به شهرستان با انواع تریلی

 

برای خدمات باربری مشهد به شهرستان می توانید از انواع تریلی ها نیز استفاده نمایید تا محموله های سنگین و حجیم را به راحتی و با کمترین هزینه منتقل کنید. تریلی ها دارای انواع مختلفی هستند که برای خدمات باربری مشهد کاربردهای متفاوتی دارند.

در لیست زیر تریلی های پر استفاده که برای انتقال محموله های مختلف مورد استفاده قرار می گیرند را به شما عزیزان معرفی می نماییم :

  • تریلی کفی 
  • تریلی چادری 
  • تریلی کمرشکن 
  • تریلی یخچالی
  • تریلی کمپرسی 

برای ارسال بار و کالا با تریلی از مشهد به سایر نقاط کشور مهمترین موضوع انتخاب یک تریلی مناسب برای انتقال محموله ها می باشد. ما برای حمل محموله های مختلف شما در کمترین زمان ممکن بهترین خدمات را با بهترین کیفیت در اختیارتان قرار می دهیم. باربری تریلی مشهد بصورت حرفه ای با کمترین تعرفه کرایه به شما عزیزان ارائه می گردد.

 

تریلی کفی و بغلدار

 

یکی از پر استفاده ترین انواع تریلی ها کفی و بغلدار است . این تریلی ها برای انتقال انواع مختلفی از محموله ها مورد استفاده قرار میگیرند و همین کارایی آنها سبب شده است که روزانه درخواست های زیادی برای انتقال محموله با تریلی کفی و بغلدار ثبت شوند. 

تریلی کفی و بغلدار داری طول 12 متر تا 13/60 است و برای بارگیری آهن آلات ، محموله های روی پالت ، کیسه جامبو و …. مناسب می باشند. باربری مشهد آنی بار با در اختیار داشتن تعداد زیادی تریلی کفی و بغلدار به صورت همه روزه برای همه نقاط کشور سرویس های باربری را ارائه می نماید.

باربری ارزان تریلی مشهد
باربری ارزان تریلی مشهد

تریلی کمرشکن

 

برای انتقال محموله های بزرگ و سنگین از تریلی کمرشکن استفاده می شود که توان حمل بالایی دارد. این خودروهای باربری معمولا برای بارگیری و ارسال دستگاه های صنعتی ، ماشین آلات راهسازی و قطعات کارخانجات مورد استفاده قرار میگیرند.

باربری مشهد با در اختیار داشتن تریلی کمرشکن 5 محور ، 9 محور و 11 محور امکان انتقال انواع محموله های صنعتی و بزرگ را برای شما عزیزان فراهم خواهد نمود. کمرشکن امکان بارگیری محموله ها تا 70 تن را فراهم می نماید.

نکات مهم و شرایط حمل محموله های ترافیکی را می توانید از طریق تماس با شماره باربری مشهد و ارتباط با کارشناسان ما مطلع شوید . 

 

حملو نقل بار و محموله های سنگین با تریلی کمرشکن
حمل و نقل بار و محموله های سنگین با تریلی کمرشکن

تریلی ترانزیت چادری

 

برای باربری مشهد مجموعه آنی بار تریلی ترانزیت چادری را نیز در اختیار شما قرار میدهد که توان بارگیری محموله های تجاری تا 24 تن را دارد. این تریلی به دلیل مسقف بودن و داشتن اتاق مستحکم امکان بارگیری محموله ها و چیدمان آنها تا ارتفاع 2 متر و 80 را فراهم می نماید. 

تریلی چادری دارای ارتفاع 2 متر و 80 و طول 13/60 است که حجم مناسبی از بار و کالا داخل آن بارگیری می شود.

 

تریلی ترانزیت چادری
تریلی ترانزیت چادری

باربری مشهد به شهر های مختلف با انواع کامیون

 

برای خدمات باربری مشهد می توانید از انواع کامیون نیز استفاده نمایید که امکان انتقال همه نوع محموله را برای شما فراهم می نماید. باربری مشهد با کامیون به صورت تخصصی و با بهترین کیفیت برای همه شهر های کشور انجام میشود و محموله های تجاری و صنعتی شما با کمترین هزینه منتقل خواهند شد. 

برای خدمات باربری مشهد با کامیون می توانید از کامیون های زیر استفاده نمایید : 

  • کامیون 10 تن ( کامیون تک یا 6 چرخ ) 
  • کامیون 15 تن ( کامیون جفت یا 10 چرخ ) 
  • کامیون 911 

برای خدمات باربری کامیون مشهد به صورت تخصصی و همه روزه تیم آنی بار امکان انتقال کالاها به همه شهر های کشور را فراهم می نماید. شما کافیست با شماره باربری مشهد در تماس باشید و بهترین خدمات را از ما بخواهید. 

 

کامیون تک باری

 

برای حمل و نقل محموله های با وزن زیر 10 تن می توانید از کامیون تک استفاده نمایید. این کامیون پر استفاده ترین نوع کامیون است که برای انتقال محموله های تجاری و صنعتی کاربرد های  زیادی دارد.

 

کامیون تک دارای توان حمل تا 10 تن را دارد و طول اتاق بار آن حدود 5 متر و 80 است . این مقدار فضا برای بارگیری محموله های مختلف کاملا مناسب است . از همین جهت کامیون تک برای باربری مشهد به همه شهر های کشور با درخواست بالایی مواجه است.

 

حمل بار با کامیون تک
حمل بار با کامیون تک

کامیون جفت باری

 

کامیون جفت یا کامیون 15 تن نیز از انواع کامیون ها می باشد که در خدمات باربری مشهد به تعداد زیادی در اختیار شما قرار میگیرد و برای انتقال محموله به همه شهر ها و استان ها قابل استفاده است. 

کامیون جفت یا کامیون 15 تن برای بارگیری محموله هایی با طول حدود 6 متر و 80 مناسب است و در بسیاری از مواردی که محل مورد نظر بارگیری امکان تردد تریلی را ندارد از این کامیون استفاده میشود.

 

باربری کامیون ارزان 10چرخ مشهد
باربری کامیون ارزان 10چرخ مشهد

 

لیست باربری های مشهد 

 

لیست باربری های مشهد به سایر نقاط کشور به طور کامل و جامع در جدول ذیل قرار داده شده است ؛ شما می توانید در صورت نیاز، نزدیک ترین باربری به محل خود را از این لیست پیدا کنید. با جستجوی نام باربری مد نظر در اینترنت می توانید از شماره تلفن آن مطلع شوید.

 

ردیف نام شرکت باربری آدرس
1 باربری آنی بار  مشهد- پایانه بار مرکزی شهید خیبری
2 توس ترابر پایانه بار مرکزی – ساختمان شماره 2
3 سرعت بار قاسم آباد – بلوار شریعتی
4 فرزانگان بار سیدی خلج 9
5 پارسیان بار سیدی – بلوار صبا
6 فردین بار خیام شمالی 40 -مجتمع فتح آباد
7 شریف بار 17 شهریور -خیابان صدر
8 مهران بار گاراژدارها – کوشش
9 آزادراه بار جاده سردخانه -جنب تعاونی- کمپرسی داران
10 ایمن بار بلوار صیاد شیرازی
11 سینا بار مشهد – کوشش – خیابان شهید موسوی
12 کاویان بار شهرک صنعتی طرق – خیابان کار آفرین
13 جاهد بار سیدی -بین قائم 4 و 6
14 چهل حجره بار جاده قدیم قوچان – کال زرکش
15 ابولفضل بار جاده سرخس – شهرک رضوی
16 آذر بار بلوار آیت الله عبادی – بلوار مجلسی
17 صدف بار مهر آباد – شهرک صنعتی ثامن
18 باران بار سیدی – خیابان خلج
19 مهر بار سیدی – خیابان صبا
20 میثم ترابر طوس جاده قدیم نیشابور- پایانه شهید خیبری
21 مهرگان بار جاده سیمان – روستای علی آباد
22 پایدار بار امام هادی 2 – خیابان پایدار
23 ستایش بار بلوار ولایت – سر نبش ولایت
24 سرعت بار قاسم آباد – بلوار ادیب نیشابوری جنوبی
25 آراد ترابر مشهد – امام هادی (ع) – خیابان آزادی
26 فوری بار بلوار توس
27 دوستان بار جاده کلات-نرسیده به پاسگاه خلق آباد
28 ذوقی بار جاده قدیم قوچان- 200 متر بعد از کال زرکش
29 بهبود بار بلوار توس
30 سالم بار مشهد – بلوار شهید کلاهدوز
31 آرادبار طوس سفلی – شهرک طوس- بلوار شاهنامه
32 وانت بار احمدآباد مشهد – احمد آباد – خیابان طالقانی
33 جهانگیر بار طهرانی مشهد – مجیدیه – مقابل مجیدیه
34 انی ما مشهد – کوی خمینی – بزرگراه بابانظر
35 وصال بار توس مشهد – فدک – خیابان فدک
36 اتوبار درویش مشهد – شهرک نوید
37 حجاب بار مشهد – قاسم آباد – خیابان شریعتی
38 آباد بار مشهد – کوی امیر – فدک 13 
39 میثاق بار مشهد – بلوار میثاق 14
40 مجتمع بار مشهد – کارمندان دوم- بلوار مصلی
41 باربری رضایی مشهد – شهرک ابوذر – خیابان غفاری
42 درخشان بار مشهد – بلوار شهید چراغچی
43 ارزان بار مشهد – آب و برق – بلوار لادن
44 ثامن بار گرجی علیا – کوچه محمدنژاد
45 همابار مشهد – کارگران – بلوار چمن
46 ارتا بار مشهد – بلوارتوس
47 مهر بار مشهد – بلوار شفا
48 آسان بار مشهد – نوید – خیابان کشاورز 
49 میهن بار مشهد – شهید شیرودی
50 گلستان بار مشهد – کوی امیر – فدک
51 پیروز بار مشهد – قاسم آباد – خیابان اندیشه
52 فدک بار مشهد – شهرک نوید – خین عرب
53 بهجت بار کاظم آباد پنج شنبه – کیلومتر سه جاده کلات
54 حجت بار مشهد – مطهری شمالی – بلوار شهید کامیاب
55 سپرده بار مشهد – محمدآباد – بلوار مصلی
56 قانع بار مشهد – چهارراه زرینه – خیابان کاشانی
57 متین بار مشهد – وکیل آباد – بلوار دانش آموز
58 آرام بار مشهد – ملک آباد – بلوارشهید دستغیب
59 ارم بار مشهد – سناباد – خیابان اسرار
60 بهنام بار مشهد – رضاشهر – بلوار پیروزی
61 اطمینان بار مشهد – قاسم آباد – خیابان حجاب
62 ضامن بار مشهد – خین عرب- خیابان طرحچی
63 فرخ بار مشهد – خاتم الانبیا – بلوار توس
64 نگین بار توس مشهد – خاتم الانبیا – بلوارتوس
65 منصف بار مشهد – بلوار مجد- 20 متری صاحب الزمان
66 سلامت بار مشهد – شهرک نوید – خیابان نوید
67 سبحان بار مشهد – بلوار هاشمیه
68 جهت بار کاظم آبادپنج شنبه – روستای تبادکان
69 سپهر بار مشهد – نوید – خیابان شهید طرحچی
70 یکتا بار دوست آباد – روستای طوس – خیابان آزادی
71 صبا بار مشهد – بلوارمیثاق
72 نوین بار مشهد – شهرک آزادگان – بلوار رهائی
73 باربری اتحادیه مشهد – نوید – بلوار خیام شمالی – شهید چراغچی
74 ایران بار مشهد – شهرک آزادگان – خیابان دلاوران
75 توانا بار مشهد – قاسم آباد – بلوار حجاب
76 آفرینش بار مشهد – سیدی – المهدی بلوار دایی
77 آوا بار مشهد – نوید – خیابان شهیدطرحچی
78 کالج بار مشهد – بلوار – دانشجو
79 بهمن بار مشهد – نوید – بلوار خیام شمالی
80 صداقت بار توس مشهد – نوید – بلوار خیام شمالی
81 شاهین بار مشهد – نوید – بلوار خیام شمالی
82 وانت بار سیدی مشهد – المهدی – بلوار صبا غربی
83 بیژن بار مشهد – سه راه کاشانی – خیابان تعبدی
84 شاهین بار مشهد – نوید – بلوار خیام شمالی
85 چابک بار مشهد – نوید – خیابان توس
86 گلستان بار مشهد – فدک – خیابان خیبر
87 حجت بار توس مشهد – رباط – بلوار کارگر
88 تلاش بار امرغان طوس -روستای طوس
89 ملل بار مشهد – نوید – خیابان کشاورز
90 آراز بار مشهد – کوثر – بلوار شهید صارمی

 

ارسال انواع بار و کالا از مشهد

برای باربری مشهد ، امکان ارسال انواع بار و کالا از طریق خدمات آنی بار برای شما فراهم میباشد. شما می توانید با یک تماس تلفنی با شماره باربری مشهد، ارزانترین قیمت برای انتقال محموله های خود را در اختیار داشته باشید.

آنی بار برای بارگیری انواع کالا تجهیزات لازم را در نظر گرفته است تا حین حمل کوچک ترین آسیب به بار وارد نشود.

نمونه ای از بارهایی که آنی بار از مشهد به سایر شهرستان ها ارسال کرده است در زیر آورده شده است:

  1. باربری مشهد برای اثاثیه و اسباب منزل 
  2. انواع بشکه ،کانتینر ،پالت
  3. انواع نبشی و میل گرد و ورق ها و شمش ها 
  4. ارسال انواع ماشین ها و وسایل نقلیه با خودرو بر 
  5. انواع مواد تره باری و غذایی 
  6. ارسال مواد پلاستیکی 
  7. انواع مواد چوبی 

همچنین بارهایی همچون فرش ، شیشه ، برنج ، دام و طیور زنده  و بارهایی که نیاز به ماشین های یخچالی و کمپرسی دارند توسط باربری مشهد آنی بار بارگیری نمی شود.

برای باربری مشهد ، همه نوع محموله ها بصورت همه روزه از همه نقاط کشور به مشهد ارسال میشوند . تنها کافیست با شماره باربری مشهد در تماس باشید. 

شماره تماس آنی بار
شماره تماس آنی بار

قیمت باربری مشهد به تهران و شهرستان چقدر است ؟ 

 

آنی بار با اعلام هزینه ای مقرون به صرفه و بهینه بدنبال کسب رضایت صد در صدی مشتریان خود می باشد. شرکت هزینه باربری مشهد به سایر شهرستان ها را به حداقل خود رسانده و کمترین تعرفه و نرخ کرایه را به مشتریان عرضه می دارد.

 

شما می توانید از طریق شماره باربری مشهد با کارشناسان ما تماس گرفته و از تعرفه و کرایه ی حمل انواع مختلف بار آگاهی یابید.

از جمله موارد تاثیر گذار بر تعرفه باربری مشهد عبارتند از :

  • نوع ماشین انتخاب شده : نوع ماشین متناسب با وزن بار و ابعاد آن مشخص می شود .
  • مسافت بین مشهد و شهر مورد نظر
  • میزان پوشش بیمه که این هزینه را شرکت به حداقل ممکن کاهش داده است بدلیل بیمه ی حتمی بار توسط مشتریان 
  • محل بارگیری و تخلیه ی بار 
  • روز بارگیری یا شب بارگیری 

هیچ گونه هزینه اضافی و مازاد بر اتحادیه و صنف باربری از مشتری دریافت نمی گردد.

در برخی موارد ، برای خدمات باربری مشهد صاحبین بار درخواست خدمات حمل و نقل ترافیکی دارند که همین موضوع سبب میشود هزینه های حمل به دلیل قوانین و شرایط آن افزایش داشته باشد.

برای اطمینان خاطر می توانید ابتدا از سایر باربری ها قیمت بگیرید و از تفاوت قیمت آن ها را با آنی بار آگاهی یابید و سپس با باربری مشهد آنی بار تماس بگیرید . 

باربری در تهران
باربری در تهران

حمل بار به مشهد از سراسر کشور توسط شرکت حمل و نقل آنی بار با انواع خودرو های باربری 

باربری از مشهد به تهران

تهران به عنوان اصلی ترین و بزرگترین مرکز اقتصادی و صنعتی و تجاری کشور ، همه روزه پذیرای بخش زیادی از انواع بار و کالا می باشد که مشهد هم به عنوان یک شهر صنعتی ، همه روزه حجم زیادی از انواع بار و کالا را به شما ارائه می نماید. از همین جهت ، خدمات باربری مشهد بصورت همه روزه آماده انتقال محموله های شما میباشد.

شما می توانید انواع بار و کالا را در کمترین زمان ممکن با ارزانترین نرخ کرایه از تمامی نقاط شهرستان مشهد به استان تهران به همراه بهترین بیمه نامه ارسال نمایید تا نازلترین نرخ کرایه در اختیار شما قرار گیرد.

باربری تهران به مشهد را نیز می توانید از آنی بار بخواهید تا در اسرع وقت بهترین خدمات در اختیارتان قرار گیرد.

برای باربری مشهد به تهران ، همه روزه خدمات حمل و نقل در اختیار شما خواهد بود .

  • باربری از مشهد به اسلامشهر تهران
  • باربری از مشهد به شهریار تهران 
  • باربری از مشهد به ورامین تهران
  • باربری از مشهد به فیروزکوه تهران

باربری مشهد با بهترین نرخ کرایه از همه نقاط استان تهران انجام میشود و شما میتوانید با بهترین کیفیت خدماتی تخصصی و حرفه ای را در اختیار داشته باشید . 

برای باربری مشهد به تهران ، ما همه روزه آماده ارائه خدمات به شما عزیزان هستیم . با شماره باربری مشهد در تماس باشید.

 

باربری مشهد به کیش 

 

یکی از خدماتی که تیم حمل و نقل آنی بار ارائه می نماید خدمات باربری مشهد به کیش است. برای انتقال محموله های مختلف از مشهد به کیش ، ابتدا محموله ها به بندرعباس منتقل میشوند و پس از انجام فرایند های انتقال محموله ، خودروی باربری داخل  کشتی های مخصوص حمل خودرو ( لندینگ کرافت ) بارگیری می شوند و به سمت کیش حرکت می کنند.

در خدمات باربری مشهد به کیش هزینه های لندینگ کرافت نیز به هزینه های حمل بار اضافه خواهد شد که طبق قبض معتبر صادر شده توسط کشتیرانی پرداخت خواهد شد. 

 

 

باربری از مشهد به همراه بیمه نامه معتبر

 

آنی بار ارائه دهنده معتبر ترین بیمه نامه در باربری مشهد به سایر شهرستان ها می باشد. آنی بار با تنظیم معتبرترین بیمه نامه باربری مشهد ، مشتریان را در جبران هرگونه خسارت احتمالی در حین بارگیری ،حمل و تخلیه تحت پوشش قرار می دهد.

باربری با بیمه نامه از این محاسن برخوردار است که سرمایه شما حفظ می گردد و هیچ گونه نگرانی در بابت خسارت ناشی از ارسال بار ندارید.

بیمه نامه باربری مشهد آنی بار تمامی حوادث شایع و نادر را تحت پوشش خود قرار داده است. جبران خسارات احتمالی شامل : آب خوردگی ،آتش سوزی ، سرقت بار ، و … را پوشش دهی می نماید.

 آنی بار خدمات باربری مشهد را تا سقف 100 میلیون تومان به صورت رایگان تحت پوشش بیمه نامه قرار می دهد.

بیمه ایران
بیمه ایران

باربری تبریز و باربری زاهدان از دیگر خدمات آنی بار می باشند که همه روزه و با ارزانترین نرخ کرایه در اختیارتان قرار می گیرد. 

اسباب کشی و حمل لوازم منزل از مشهد به سراسر کشور

 

شرکت در حمل اثاث منزل و لوازم اداری از مشهد به سایر شهرستان ها تخصص ویژه دارد. برای اثاث کشی منزل در باربری مشهد دیگر نگران صدمه و آسیب به اسباب خود نباشید ، ما خدمات بسته بندی را همراه با کارگران ماهر مخصوص حمل اثاث در اختیارتان قرار می دهیم. (امکان در خواست کارگر که هزینه ای جداگانه دارد)

مواردی وجود دارد که موجب هزینه ای مازاد بر قیمت توافق شده می باشد که این موارد را می توانید ، در آیین نامه اثاث کشی آنی بار مطالعه نمایید و در صورت هرگونه سوال با شماره باربری شماره مشهد 57669-021 ما تماس بگیرید.

اسباب کشی از مشهد همراه با بیمه رایگان تا سقف 100 میلیون تومان

مشتریان عزیز می توانند برای باربری مشهد بنابر به نیاز خود انواع کامیون ها،خاور و کامیونت را مسقف و روباز را ثبت سفارش و رزرو کنند.

حمل اثاث منزل از مشهد
حمل اثاث منزل از مشهد

2 دیدگاه دربارهٔ «باربری مشهد | باربری مشهد به تهران»

  1. سلام بسیار بسیار متشکر از مجموعه شما و خدماتی ک ارائه میدید من رضایت خودم و اعلام میکنم و بازهم بارهای خودم و به شما میسپارم با اعتماد کامل .موفق باشید

    1. کارشناس محتوا ( عباسی )

      سلام و عرض ادب
      ممنون از اعتمادی که به آنی بار دارید ؛ بسیار مفتخریم که توانسته ایم رضایت شما را جلب کنیم.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هرگونه استفاده از خدمات آنی بار به معنی پذیرش قوانین آنی بار می باشد
تماس سریع