باربری گوهردشت کرج ( ارزانترین قیمت ) + بیمه نامه کامل

حمل و نقل و باربری در محدوده گوهردشت کرج

 

 

خدمات باربری گوهردشت عبارت است از انجام تمامی امور انتقال بار و کالا از گوهردشت به همه نقاط کشور با کمترین هزینه که توسط آنی بار انجام خواهد شد . ما در مجموعه آنی بار برای باربری گوهردشت با استفاده از انواع خودروهای باری انتقال محموله های مختلف را تسریع نموده و با ارزانترین تعرفه ها امکان انتقال آنها را فراهم می نماییم.

 

باربری گوهردشت برای انتقال محموله های مختلف شما با بهترین بیمه نامه آماده همکاری با شما عزیزان است. 

 

باربری کرج از خدمات تخصصی و پرکاربرد در باربری آنی بار می باشد و انتقال همه نوع بار و کالا از این طریق برای شما عزیزان میسر خواهد شد . 

 

حمل بار از گوهردشت کرج به شهرستان ها 

 

 

خدمات باربری در شرکت آنی بار به صورت سراسری در کل کشور در دسترس عموم افراد می باشد ؛ شما می توانید انواع بار و کالا را کمترین هزینه از باربری گوهردشت به سایر شهر ها ارسال کنید .

  • باربری گوهردشت به مشهد
  • باربری گوهردشت به تهران
  • باربری گوهردشت به اصفهان 
  • باربری گوهردشت به یزد
  • باربری گوهردشت به بندرعباس
  • باربری گوهردشت به رشت 
  •  و . . . . 

 

خدمات باربری گوهردشت به سراسر کشور به صورت کامل تحت پوشش بیمه باربری قرار می گیرند ، علاوه بر آن بارنامه دولتی نبز برای حمل و نقل انواع بار و کالا صادر می شود. 

علاوه بر خدمات باربری گوهردشت ، همه روزه باربری گلشهر نیز توسط انی بار انجام خواهد شد .

ارسال بار با تریلی در سراسر کشور
ارسال بار با تریلی در سراسر کشور

 

باربری فردیس کرج به تمامی شهر ها و شهرستان ها توسط آنی بار

حمل بار با کامیون در گوهردشت

 

آنی بار انواع کامیون را برای حمل بار از محدوده باربری گوهردشت کرج در اختیار شما قرار می دهد. آنی بار انواع کامیون را بر اساس نوع بار و وزن آن برای باربری گوهردشت به سایر شهر ها به شما ارائه می نماید.

 

  1. باربری گوهردشت با کامیون تک : کامیون تک دارای اتاق باری به طول ۵ متر و ۸۰ سانتی متر در ۲ متر و ۲۰ سانتی متر می باشد  توان حمل ۱۰ تن بار را دارد و به کامیون ۶ چرخ نیز معروف می باشد.
  2. باربری گوهردشت با کامیون جفت : کامیون جفت دارای اتاق باری در ابعاد ۶ متر و ۸۰ سانتی متر در ۲ متر و ۳۰ سانتی متر می باشد ؛ این کامیون توان حمل ۱۵ تن بار را دارد و به کامیون ۱۰ چرخ نیز شناخته می شود.
  3. باربری گوهردشت با کامیون ۹۱۱ : کامیون ۹۱۱ دارای اتاق باری در ابعاد ۴ متر و ۸۰ سانتی متر در ۲ متر و ۱۰ سانتی متر می باشد ، کامیون ۹۱۱ توان حمل ۵ و نیم تن بار را دارد. 

 

باربری گوهردشت با هر یک از کامیون ها بالا نرخ کرایه مشخصی دارد که شما می توانید از کارشناسان ما استعلام کنید .

 

حمل بار با انواع کامیون
حمل بار با انواع کامیون

 

حمل بار با انواع کامیون و تریلی در باربری مهرشهر کرج با کمترین هزینه 

 

باربری با انواع تریلی از گوهردشت 

 

ما در باربری گوهردشت برای حمل بارهای سنگین و فوق سنگین انواع تریلی کفی ، ترانزیت و بغلدار را در اختیارتان قرار می دهیم ؛ کارشناسان ما با توجه به نوع بارتان تریلی مناسب را در اختیارتان قرار می دهند.

 

 

حمل و نقل و باربری گوهردشت با انواع تریلی های زیر انجام می شود ؛ 

 

 

  1. باربری گوهردشت با تریلی کفی : تریلی کفی دارای کفی به طول ۱۳ متر و عرض ۲ متر و نیم می باشد ، این تریلی توان حمل ۲۴ تن بار را دارد و برای حمل دستگاه های صنعتی ، حمل سنگ ، حمل خودرو های سنگیم ، حمل کانکس و . . . مناسب می باشد.
  2. باربری گوهردشت با تریلی بغلدار  : این نوع تریلی دارای کفی ۱۳ در ۲ و نیم می باشد همراه با دیواره های حدوداََ یک متری می باشد ، این تریلی برای حمل بارهای فله ای و پالتی مناسب می باشد. 
  3. باربری گوهردشت با تریلی ترانزیت : تریلی ترانزیت دارای اتاقکی مسقف و سرپوشیده با پارچه برزنتی می باشد ، این نوع تریلی برای حمل بارهای تجاری ، بارهای حساس و آسیب پذیر و . . . .مناسب می باشد. 
  4. باربری گوهردشت با تریلی کمرشکن : این تریلی دارای کفی به طول 8 الی 18 متر می باشد و توان حمل بارهای ترافیکی و محموله های فوق سنگین با حداکثر وزن 60 تن را دارد.

شما می توانید برای انتخاب تریلی مناسب برای حمل بارتان از خدمات مشاوره رایگان باربری گوهردشت استفاده کنید .

شماره تماس آنی بار
شماره تماس آنی بار

 

حمل بار با انواع خودرو های باربری با کمترین تعرفه باربری همراه با بیمه در باربری کمالشهر کرج

 

حمل بار با کامیونت و خاور در گوهردشت کرج

 

برای ارسال بار های سبک تر و کمتر از ۴ تن در باربری گوهردشت می توانید از انواع کامیونت و خاور استفاده کنید.

کامیونت و خاور به دو صورت مسقف و روباز برای حمل انواع بار و کالا در باربری گوهردشت در اختیارتان قرار می گیرند.

  1. کامیونت مسقف دارای اتاقکی سرپوشیده به طول 5 متر و عرض 2 متر می باشد این کامیونت توان حمل ۳تن بار را از گوهردشت به تمام نقاط کشور دارد .
  2. کامیونت روباز دارای اتاق باری به طول 4 متر و عرض 2 متر می باشد و توان حمل ۴ تن بار را دارد.

 

کامیونت های موجود در باربری گوهردشت همگی کاملا سالم و ایمن هستند ، علاوه براین از بیمه نامه و بارنامه رسمی نیز برای حفاظت بیشتر از بارتان استفاده می کنند .

 

 

حمل بار با خاور اتاق بزرگ
حمل بار با خاور اتاق بزرگ

 

باربری کرج به تهران و باربری نیسان کرج را با کمترین هزینه به آنی بار بسپارید . 

 

باربری گوهردشت با نیسان وانت چگونه است ؟

 

یکی از خودروهای باربری که مجموعه آنی بار برای باربری گوهردشت در اختیار شما قرار میدهد نیسان وانت است. نیسان وانت یک خودروی باربری سبک است که برای حمل بار تا نهایتا 2 تن مورد استفاده قرار میگیرد. 

 

مجموعه آنی بار نیز برای باربری گوهردشت این خودرو را در اختیار شما قرار میدهد تا اقدام به انتقال محموله های خود نمایید . نیسان وانت های آنی بار در باربری گوهردشت فقط برای ارسال بار به شهرستان ها در اختیار شما قرار میگیرد و حمل داخلی ( داخل استان البرز ) امکانپذیر نیست. 

 

برای باربری گوهردشت با نیسان وانت بیمه نامه کامل برای محموله های شما در نظر گرفته می شود و شما می توانید با خیال آسوده محموله های خود را به ما بسپارید.

 

باربری گوهردشت با نیسان وانت
باربری گوهردشت با نیسان وانت

 

برای باربری اسلامشهر نیز می توانید با شماره های آنی بار در تماس باشید و محموله های خود را بارگیری و منتقل کنید.

هزینه باربری گوهردشت به شهرهای مختلف چقدر است ؟ 

 

برای باربری گوهردشت ، هزینه های خدمات بر اساس فاکتورهای مختلفی محاسبه می شود . از همین جهت مهمترین بخش خدمات ، ارائه اطلاعات دقیق و صحیح از محموله ها می باشد. 

 

یکی از موارد بسیار مهم در هزینه های باربری گوهردشت ، مشکل تردد کامیون ها و تریلی ها می باشد . گوهردشت کرج جزو مناطقی است که تردد خودروهای سنگین تا 10 شب ممنوع می باشد . در نتیجه بارگیری و یا تخلیه در این مناطق باید در ساعات شب انجام شود که هزینه خدمات را تا حدی افزایش می دهد. 

 

علاوه بر این ، در خدمات باربری گوهردشت هر نوع محموله نیاز به خودروی باربری خاص خود دارد . هزینه های خودروها نیز متفاوت خواهد بود . از همین جهت ، مشاوره با کارشناسان ما برای استعلام نرخ حمل بار می تواند دقیق ترین قیمت برای حمل محموله های شما از گوهردشت را در اختیارتان قرار دهد . 

 

حمل و نقل انواع بار و کالا از باربری حصارک کرج با کمترین هزینه انجام خواهد شد.

 

مشاوره و ثبت درخواست حمل و نقل و باربری گوهردشت

 

مشاوران و کارشناسان آنی بار همه روزه در تمامی ساعات کاری آماده ارائه خدمات حمل و نقل و باربری گوهردشت کرج به سایر شهر ها و شهرستان ها با کمترین نرخ کرایه و بهترین خدمات هستند.

 

 

کارشناسان ما می توانند درباره موضوعات زیر به مشاوره دهند ؛

  • حمل بارهای تجاری از باربری گوهردشت / اثاث کشی در گوهردشت / باربری گوهردشت با کامیون 
  • باربری گوهردشت به شهرستان با نیسان / حمل بار های سنگین با تریلی از گوهردشت 
  • انواع کامیونت و خاور برای حمل اثاثیه در باربری گوهردشت / . . . .

حمل و نقل و باربری گوهردشت در استان البرز به سراسر کشور بصورت همه روزه و با ارزانترین نرخ کرایه انجام می شود و شما می توانید بدون هزینه های اضافی نسبت به حمل و نقل بین شهری خود اقدام کنید.

 

جهت ثبت درخواست باربری گوهردشت به مقصد مورد نظرتان می توانید به صورت تلفنی با شماره 57669-021 تماس بگیرید و همینطور می توانید به صورت اینترنتی و با استفاده از اپلیکیشن آنی بار خدمات مورد نظرتان را سفارش دهید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هرگونه استفاده از خدمات آنی بار به معنی پذیرش قوانین آنی بار می باشد
تماس سریع