حمل اثاث منزل به آلمان ( زمینی و هوایی و دریایی)

ارسال اثاثیه منزل به آلمان از همه نقاط ایران

 

ارسال اثاثیه و لوازم منزل به آلمان از خدماتی است که تیم متخصص آنی بار به صورت همه روزه برای هموطنان مهاجر و برای افرادی که قصد دارند محموله ای را برای اقوام یا دوستان خود ارسال کنند ارائه می نماید.

 

برای ارسال اثاثیه به آلمان امکان انتقال محموله ها از همه نقاط ایران وجود دارد و تنها کافیست بار شماره های ما در مجموعه آنی بار در تماس باشید . برای ارسال لوازم خانه به آلمان از روش های زمینی ، هوایی و دریایی استفاده می شود که در ادامه به توضیح آنها پرداخته میشود.

 

برای حمل اثاثیه به آلمان باید از بیمه نامه کامل استفاده شود که امنیت محموله شما را تضمین نماید از همین جهت مجموعه آنی بار کامل ترین بیمه را برای خدمات حمل زمینی و هوایی و دریایی در اختیارتان قرار میدهد. 

ارزانترین خدمات حمل بار به آلمان با آنی بار به صورت تخصصی انجام خواهد شد . با ما همراه باشید. 

 

ترانزیت زمینی اثاث به آلمان

 

بهترین روش برای ارسال اثاثیه و لوازم منزل به آلمان روش زمینی است . ترانزیت زمینی کالا به آلمان امکان انتقال محموله ها در مدت زمانی معقول با هزینه ای مقرون به صرفه را فراهم می نماید. از هین جهت ، تیم متخصص آنی بار برای حمل زمینی اثاثیه شما به آلمان انواع تریلی ترانزیت را در اختیارتان قرار میدهد که امکان بارگیری کامل اثاثیه منزل را برای شما فراهم می نماید. 

 

حمل زمینی برای آلمان به 2 صورت فول تراک و گروپاژ انجام میشود . در روش فول تراک یک تریلی کامل به محموله شما اختصاص پیدا میکند و به صورت اختصاصی محموله شما را حمل می نماید . در روش گروپاژ یک تریلی بین 2-3 محموله تقسیم می شود و فضای حمل به صورت اشتراکی است . این مدل هزینه کمترین برای ارسال اثاثیه به آلمان خواهد داشت.

 

حمل اثاث منزل به آلمان
حمل اثاث منزل به آلمان

ارسال اثاثیه به صورت دریایی برای آلمان

 

یکی از روش های حمل و نقل اثاثیه و لوازم خانه به آلمان روش حمل دریایی است. در روش حمل دریایی محموله های اثاثیه شما در نقاط مختلف کشور داخل کانتینر 20 یا 40 فوت بارگیری میشود و به بنادر جنوبی کشور منتقل میشود.

 

پس از انجام فرایند های بازرسی و گمرکی ، محموله ها داخل کشتی های بزرگ باری بارگیری می شوند و پس از آن به سمت اروپا حرکت میکنند. برای حمل دریایی اثاثیه به آلمان باید زمانی حدود 35 تا 40 روز را در نظر گرفت اما این روش بسیار مقرون به صرفه می باشد.

 

روش حمل دریایی توسط آنی بار به صورت تخصصی و با بهترین مشاوره انجام خواهد شد. 

حمل دریایی آلمان
حمل دریایی آلمان

 

ارسال اثاث به آلمان به صورت هوایی 

 

برای ارسال اثاث به آلمان ، یکی از بهترین و سریعترین روش ها ، ارسال هوایی است . در ارسال هوایی اثاث به آلمان ، محموله های شما با استفاده از بهترین خطوط هواپیمایی ایرانی و خارجی بارگیری و منتقل خواهند شد. 

 

روش ارسال اثاث به آلمان به صورت هوایی برای حمل اثاثیه با حجم و وزن کم مورد استفاده قرار میگیرد. ما در اسرع وقت با بهترین تیم حمل و نقل بار و کالا امکان ارسال سریع را برای شما فراهم می نماییم.

فریت بار هوایی به آلمان
فریت بار هوایی به آلمان

حمل اثاث به آلمان از تمام نقاط ایران

 

شرکت حمل و نقل آنی بار به صورت همه روزه خدمات اسباب کشی و حمل اثاث به آلمان را در اختیار شما قرار می دهد.

 

ارسال بار و کالا ، حمل اثاث به آلمان به صورت دربستی از تمام شهرها و شهرستان های ایران به مقصد تمامی شهرهای آلمان در کمترین زمان ممکن .

 

صفر تا صد خدمات حمل اثاث به آلمان در هر نقطه از ایران که باشید با مناسب ترین هزینه انجام میشود. 

 

ارسال اثاث به اسپانیا از تمام نقاط کشور با مناسب ترین هزینه 

 

شماره تماس آنی بار

شماره تماس آنی بار

بیمه نامه برای حمل اثاث به آلمان

 

 

حمل اثاث منزل به آلمان با ارائه بیمه نامه معتبر در باربری آنی بار

 

بیمه نامه معتبر آنی بار تمام حوادث و خسارات ناشی از حمل اثاث به آلمان را مطابق با روش حمل در نظر گرفته و برای هر کدام از روش های باربری به صورت جداگانه تنظیم می شود.

 

در صورتی که قصد حمل اثاث به آلمان به روش زمینی و جاده ای را دارید این حوادث می تواند تصادف،آتش سوزی و سایر موارد باشد .

 

برای اطلاع از هزینه بیمه نامه حمل اثاث به آلمان می توانید با کارشناسان ما از طریق تماس تلفنی و یا ارتباط در واتساپ اقدام نمایید.

 

میزان بیمه مطابق با ارزش بار شما می باشد لذا از مشتریان خواهشمندیم در ذکر ارزش بار خود دقت کافی نمایند.

 

آنی بار همه روزه تعداد زیادی بارصنعتی،تجاری و اثاث منزل را به آلمان و سایر کشورهای اروپایی و آسیایی ارسال می کند.

 

ارسال لوازم منزل و حمل اثاث به آلمان در یکی از معتبرترین باربری ها در سراسر کشور.

 

 ارسال اثاث به انگلستان از دیگر خدمات آنی بار می باشند که می توانید سفارش دهید.

 

مشاوره تخصصی حمل بار به آلمان

 

برای باربری و حمل اثاث به آلمان ، ما بهترین و حرفه ای ترین مشاوران را برای ارائه اطلاعات کافی و همچنین ارائه خدمات صحیح  و سریع و با کمترین تاخیر و هزینه در اختیار شما قرار میدهیم .

 

مشاوران ما از صفر تا صد حمل اثاث به آلمان را همراه شما خواهند بود.  برای مشاوره با کارشناسان ما ، در اسرع وقت با سامانه ما تماس بگیرید.

 

علاوه بر انتقال اثاثیه  و لوازم منزل به آلمان ، برای ارسال بار به هلند نیز ما همه روزه بهترین خدمات را به شما عزیزان ارائه می نماییم . 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هرگونه استفاده از خدمات آنی بار به معنی پذیرش قوانین آنی بار می باشد
تماس سریع