حمل ادوات و تجهیزات کشاورزی

صنعت کشاورزی یکی از صنایع مهم هر کشور است که اداوات و تجهیزات سنگین و مکانیزه زیادی نیز در این صنعت فعال هستند . برای حمل و نقل ادوارت کشاورزی ، آنی بار همه روزه بهترین خدمات را از هر نقطه ای از ایران در اختیار شما قرار میدهد . خدمات حمل و نقل محموله ها و تجهیزات صنعتی و دستگاه های کشاورزی با انواع خودروهای باربری در اختیار شما قرار میگیرد . 

 

حمل دستگاه های کشاورزی با کمرشکن

 

معمولا برای حمل و نقل انواع دستگاه های کشاورزی از تریلی کمرشکن استفاده میشود که قابلیت بارگیری و تخلیه توسط پل های ورودی آن فراهم میباشد . این موضوع سبب میشود که برای تخلیه و بارگیری نیازی به سکو یا جرثقیل نداشته باشیم . 

 

اما توان حمل بار تریلی پل دار نیز محدود است . در برخی موارد دستگاه های کشاورزی ممکن است وزن زیادی داشته باشند که در این موارد از تریلی های کمرشکن بزرگ تر استفاده میشود که برای بارگیری و تخلیه نیاز به جرثقیل نیز داریم . 

 

برای حمل و نقل تجهیزات کشاورزی با تریلی کمرشکن ، آنی بار همه روزه از همه نقاط کشور بهترین و کاملترین خدمات را به شما عزیزان ارائه می نماید تا حمل و نقل سریع و ارزان و تخصصی را تجربه کنید . 

کمباین
کمباین

 

برای حفره کانال و استخر های آب و آب انبار از بیل مکانیکی استفاده می شود ؛ حمل بیل مکانیکی را می توانید به صورت تخصصی به آنی بار بسپارید.

 

حمل کمباین کشاورزی

 

کمباین ماشین برداشت محصولات دانه‌دار کشاورزی است نام آن برگرفته از واژهٔ انگلیسی combining به معنی ترکیبی است که در اصل به خاطر اینکه این ماشین سه کار را به صورت سلسله مراتبی انجام می‌دهد:

 

  1. درو کردن
  2. کوبیدن یا خرمن کوبیدن
  3. جداسازی دانه‌ها از ساقهٔ محصولی مانند:

 

 

گندم، یولاف، چاودار، جو (گیاه)، ذرت، سویا را می‌توان با کمباین درو کرد.

 

برای حمل این دستگاه معمولا از تریلی کمرشکن پل دار استفاده میشود . وزن این کمباین ها نسبت به نوع و کارایی و ابعاد آنها متفاوت است و بر اساس این موارد تریلی کمرشکن مناسب برای آن در نظر گرفته میشود . 

 

 

حمل انواع تراکتور کشاورزی 

 

برای حمل و نقل تراکتور نیز می توانیم از تریلی کمرشکن استفاده کنیم . گرچه در برخی موارد وزن تراکتورها کمتر از آن است که نیاز به تریلی کمرشکن داشته باشید اما به دلیل انکه تریلی کمرشکن دارای پل های ورود و خروج دستگاه است ، بسیاری این روش را برای حمل تراکتور نیز مناسب میدانند . زیرا حمل و نقل آن ساده تر و سریع تر انجام میشود .

 

 

تراکتور یکی از ماشین آلات کشاورزی است که به منظور کشیدن تجهیزات کشاورزی به کار می‌رود. یکی از اولین کاربردهای تراکتور و شاید رایج ترین آن، برای شخم زدن و آماده سازی خاک است.

 

 

حمل انواع تیلر و دروگر

 

تیلر و دروگر از دستگاه ها و ماشین آلات کشاورزی در ابعاد کوچکتر هستند که برای حمل و نقل انها معمولا نیازی به تریلی کمرشکن نیست. این دستگاه های قابل حمل با نیسان و کامیونت نیز هستند 

 

از سایر دستگاه ها و ماشین آلات کشاورزی نیز می توانیم به ، خرمن‌کوب، تراکتور، گاوآهن ، کلوخ‌شکن ، اشاره نماییم که به همین ترتیب قابل حمل بار خودروهای مختلف باربری هستند . 

 

حمل بار سنگین و خودرو های سنگین به صورت کاملا تخصصی و حرفه ای توسط آنی بار 

تجهیزات و ماشین آلات
تجهیزات و ماشین آلات

حمل لودر به سراسر کشور از طریق باربری آنی بار با کمترین هزینه

 

حمل تجهیزات کشاورزی با بیمه کامل 

 

 

از آنجایی که حمل و نقل دستگاه های کشاورزی ممکن است مخاطراتی نیز داشته باشد و با توجه به قیمت بالای این تجهیزات ، مجموعه آنی بار برای حفاظت از سرمایه شما اقدام به استفاده از بهترین و کاملترین بیمه نامه در صنعت حمل و نقل کشور نموده است . 

 

 

با استفاده از بیمه نامه ایران ، هر گونه خسارت جزئی و کلی که به محموله شما در حین حمل بار وارد شود ، شامل بیمه نامه خواهد بود و در اسرع وقت توسط بیمه ایران خسارات به شما پرداخت میشود . 

 

 

درصورت بروز حادثه ای طبیعی و غیر طبیعی مانند تصادف، آتش سوزی یا حتی سرقت ، بیمه ایران خسارات را بصورت کامل پرداخت خواهد نمود . 

شماره تماس آنی بار
شماره تماس آنی بار

>> حمل ماشین آلات راهسازی بصورت همه روزه و تخصصی با آنی بار 

 

مشاوره تخصصی حمل تجهیزات و ادوات کشاورزی

برای حمل و جابجایی تجهیزات و ادوات کشاورزی ، مشاوره با کارشناسان کارآزموده آنی بار سبب کاهش هزینه ها و همچنین بهبود شرایط و خدمات حمل و نقل خواهد شد . 

 

 

بهتر است قبل از اقدام به هر گونه حمل و نقل دستگاه های کشاورزی نسبت به انتخاب خودروی باربری ، میزان بیمه نامه و . . . . با مشاوران و کارشناسان ما در ارتباط باشید . 

 

برای حمل بار ترافیکی مانند حمل خودرو ها و ادوات کشاورزی نیاز به هماهنگی و دریافت مجوز می باشد . 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هرگونه استفاده از خدمات آنی بار به معنی پذیرش قوانین آنی بار می باشد
تماس سریع