باربری تهران به رشت + بیمه رایگان

انتقال کالا و محموله از تهران به رشت به صورت تخصصی

 

 

باربری تهران به رشت بصورت تخصصی و ارزان از تمام نقاط استان انجام می شود و انواع کالاهای تجاری و صنعتی به همه نقاط شهر رشت ارسال خواهد شد . مجموعه آنی بار برای شما انواع کامیون و تریلی و خاور و نیسان وانت را آماده ارائه خدمات دارد . 

ارزانترین و کمترین نرخ کرایه باربری تهران به رشت را می توانید از طریق تماس با کارشناسان آنی بار استعلام کنید تا در اسرع وقت محموله شما به رشت ارسال شود. 

آنی بار با کمترین هزینه همراه با بهترین بیمه نامه و بارنامه معتبر دولتی خدمات باربری تهران به رشت را به شما عزیزان ارائه می دهد.

 

امکان انتقال انواع بار و کالاهای تجاری و صنعتی و محموله های شخصی شما از  باربری تهران به رشت با ارزانترین نرخ کرایه توسط تیم آنی بار فراهم میباشد. 

 

خدمات باربری دقیق و تخصصی از باربری تهران به رشت با خدمات آنی بار به همراه بیمه نامه معتبر و تخفیف ویژه 100 میلیونی به شما ارائه می گردد.

 

 

باربری تهران به رشت با انواع تریلی ( کفی ، ترانزیت ، بغلدار ) ؛ انواع کامیون ( تک و جفت ) ؛ انواع کامیونت ( خاور ، ایسوزو ، کاویان و . . .) و نیسان وانت با کمترین تعرفه باربری .

 

ارائه خدمات باربری تهران به رشت در شرکت آنی بار به صورت دربستی می باشد و ارسال کنار باری و خرده باری در حیطه کاری ما نمی باشد. 

 

 

  • باربری تجاری تهران به رشت 
  • باربری خدماتی تهران به رشت
  • ارزانترین خدمات ارسال بار اداری تهران به رشت
  • بهترین خدمات باربری خدماتی از تهران به رشت
  • تعرفه کرایه ارسال بار اداری تهران به رشت
  • کرایه کامیون ارسال بار خدماتی و تجاری تهران به رشت

 

خدمات باربری تهران به رشت به صورت تخصصی به برترین شرکت ارائه خدمات بسپارید . باربری آسان و سریع بار از تمامی نقاط استان تهران به گیلان و شهرستان رشت.

 

علاوه بر خدمات باربری تهران به رشت ؛ باربری تهران به گیلان ؛ از تمام نقاط تهران و شهرستان های اطراف 

 

باربری تهران به رشت
باربری تهران به رشت

 

قیمت باربری تهران به رشت

 

برای ارسال بار از باربری تهران به رشت باید میزان تعرفه کرایه را قبل از بارگیری مشخص کنیم و به صاحبین کالا اعلام نمائیم.

 

 

برای باربری تهران به رشت تاکنون هیچ گونه تعرفه کرایه تعیین نشده است ولی می توانیم حدود کرایه را قبل از بارگیری به صاحبین کالا اعلام نمائیم. اعلام حدود کرایه در زمان هایی با تلرانس قیمت همراه می باشد.

 

 

به این دلیل که در زمان و روز بارگیری احتمال دارد با کمبود ماشین برای ارسال بارهای اداری ، تجاری و خدماتی به همین علت حدود کرایه را با تلرانس 5% تا 10% به مشتریان گرامی اعلام می کنیم تا در صورت موافقت باربری تهران به رشت انجام گردد.

 

 

صاحبان کالاهای اداری ، خدماتی و تجاری قبل از اینکه بخواهند بارهای خود را از باربری تهران به رشت ارسال کنند به دنبال ارزانترین باربری برای ارسال بار خود از تهران به رشت می باشند.

 

 

ما به شما صاحبین مشاغل خدمات باربری تهران به رشت ، شرکت آنی بار را معرفی می کنیم.

 

 

باربری آنی بار مطمئن و متعهد با کادر مجرب و متخصص در امور ارسال کالا می باشند که هر روز به صورت آنلاین  انواع بارهای اداری و خدماتی و تجاری را از باربری تهران به رشت با ارزانترین کرایه انجام می دهند.

 

جدول زیر نرخ کرایه ارسال بار با انواع خودرو های باربری تهران به رشت می باشد.

 

نرخ کرایه باربری تهران به رشت با نیسان 900,000
نرخ کرایه باربری تهران به رشت با خاور روباز 1,600,000
نرخ کرایه باربری تهران به رشت با خاور مسقف 1,800,000
نرخ کرایه باربری تهران به رشت با کامیون تک 2,700,000
نرخ کرایه باربری تهران به رشت با کامیون جفت 2,900,000
نرخ کرایه باربری تهران به رشت با تریلی کفی 3,700,000
نرخ کرایه باربری تهران به رشت با تریلی ترانزیت 4,000,000

 

برای استعلام نرخ کرایه حمل بار به رشت از تهران و سایر شهرها به صورت دقیق و به روز تنها راه تماس با کارشناسان ما می باشد ؛ نرخ کرایه های قرار داده شده در جدول بالا برای باربری تهران به رشت با انواع خودرو های باربری مربوط به تابستان سال 1402 می باشد .  

 

باربری از تهران به رشت با انواع تریلی ها

 

 

برای ارسال بار های سنگین و فوق سنگین در باربری تهران به رشت ، انواع تریلی در اختیار شما قرار می گیرد.

 

تریلی ها دارای انواع مختلفی هستند و شما می توانید با توجه به نوع بارتان ، ابعاد و وزن بار ؛ تریلی مناسب را برای باربری تهران به رشت را از آنی بار سفارش دهید.

 

  • تریلی کفی دارای کفی در ابعاد 12 الی 13/5 متر می باشد ؛ و به صورت استاندارد برای ارسال 23 الی 24 تن بار در باربری تهران به رشت مورد استفاده قرار می گیرد.
  • تریلی بغلدار دارای کفی همچون تریلی کفی می باشد با این تفاوت که دارای دیواره های حدوداََ 1 متری می باشد و برای ارسال بارهای فله ای در باربری تهران به رشت مناسب می باشد.
  • تریلی ترانزیت دارای اتاقکی مسقف از جنس فلز یا پارچه برزنتی می باشد ؛ این نوع تریلی دارای ابعاد 2/5 متر عرض و 12 متر طول و 2/5 متر ارتفاع می باشد.
  • تریلی کمرشکن دارای کفی متغییر می باشد ، طول این کفی از 8 متر الی 18 متر و عرض آن از 2/5 تا 3 متر می باشد ، شما می توانید انواع بار تا وزن 60 تن را با این تریلی از باربری تهران به رشت ارسال کنید.  

 

 

تریلی ترانزیت چادری به خاطر پوشش کامل که دارد از هرگونه آبدیدگی به داخل ماشین و بارها جلوگیری می کند و مناسب ترین ماشین برای ارسال بارهای تجاری از باربری تهران به رشت می باشد. 

 

 

در مواقعی که حجم بارهای تجاری و خدماتی و اداری خیلی بیشتر از تریلی کفی باشد بهترین انتخاب استفاده از ترانزیت برای ارسال انواع کالاهای تجاری خدماتی و اداری از باربری تهران به رشت می باشد.

 

باربری تریلی چادری
باربری تریلی چادری

ارسال بار با کامیون به رشت

 

آنی بار برای ارسال بارهای سنگین وزن ، با تناژ زیر 15 تن انواع کامیون را برای ارسال و باربری تهران به رشت در اختیارتان قرار می دهد .

 

 

شما می توانید در باربری تهران به رشت با استفاده از کامیون 10 تن ، 15 تن و 911 انواع کالا و محموله خود را به رشت ارسال کنید. 

 

 

البته در صورتی که از نظر ابعاد و شرایط نیز قابلیت باربری تهران به رشت با کامیون فراهم باشد ؛ ابعاد و توان کامیون ها به صورت زیر می باشد : 

 

  • کامیون جفت دارای اتاق باری به عرض 2/30 و طول 6/80 می باشد و توان ارسال 15 تن بار را دارد.
  • کامیون تک دارای اتاق باربری در ابعاد 2/20 عرض و 5/80 طول می باشد با این کامیون می توانید 10 تن بار را ارسال کنید.
  • کامیون 911 دارای اتاق باری در ابعاد 2/20 در 4/70 می باشد ، این کامیون توان ارسال 5/5 تن بار را دارد.  

 

 

ارسال انواع بار از باربری تهران به رشت بصورت کامل تحت پوشش بیمه قرار دارند.

 

باربری کامیون تهران به رشت
باربری کامیون تهران به رشت

 

باربری رشت به شهر های دیگر و همچنین حمل بار به رشت از خدمات ویژه آنی بار است که همه روزه و با قیمت مناسب به شما ارائه می شود .

 

کرایه خاور از تهران به رشت

 

 

باربری تهران به رشت علاوه بر کامیون و تریلی که برای ارسال بارهای سنگین و فوق سنگین مورد استفاده قرار می گیرند ، از خاور و کامیونت نیز برای ارسال بارهای سبک تر استفاده می شود .

 

 

باربری تهران به رشت با کامیونت ایسوزو و کاویان و بادسان و خاور و . . .  در اختیار شما قرار می گیرد ؛ تمامی کامیونت ها در سه نوع طراحی شده اند که در ادامه با آن آشنا می شوید ؛

 

  1. کامیونت مسقف که دارای اتاقک فلزی سرپوشیده می باشد و طول آن 5 متر ، عرض آن 2 متر و ارتفاع آن 2/5 متر می باشد.
  2. کامیونت روباز دارای دو نوع کفی و لبه دار می باشد ؛ ابعاد این خاور 2 متر در 4 متر می باشد و توان ارسال 4 تن بار را دارد.
  3. کامیونت بغل بازشو دارای کفی در ابعاد کامیونت روباز با همان توان باربری می باشد این تفاوت که امکان بارگیری و تخلیه بار توسط درب های کناری را نیز دارد.  

 

کامیونت ها برای ارسال بارهای 3-4 تن از باربری تهران به رشت مورد استفاده قرار می گیرند که علاوه بر این ، امکان تردد در معابر شهری را نیز دارد. 

باربری خاور
باربری خاور

 

باربری اثاثیه منزل از تهران به رشت

 

آنی بار یکی از بهترین و قدیمی ترین ارائه دهنده خدمات ارسال اثاثیه و لوازم منزل و باربری تهران به رشت می باشد که به صورت همه روزه خدمات باربری اثاثیه و لوازم منزل را به شما ارائه می نماید.

 

 

کمترین نرخ کرایه برای ارسال اثاثیه به رشت از تهران را می توانید از طریق تماس با مشاوران و کارشناسان ما و ارائه توضیحات در خصوص محل بارگیری و تخلیه ، تعداد طبقات ، تعداد کارگر مورد نیاز و . . . کمترین نرخ کرایه را برای باربری تهران به رشت می توانید استعلام کنید.

 

 

باربری اثاثیه منزل از باربری تهران به رشت در کمترین زمان ممکن برای رشت با بیمه نامه و با استفاده از کامیونت و خاور مسقف یا روباز و همچنین نیسان وانت انجام می شود.

حمل اثاثیه به با کامیونت مسقف
حمل اثاثیه به با کامیونت مسقف

کرایه نیسان از تهران به رشت

 

 

یکی دیگر از خودرو های ارسال بار که در باربری تهران به رشت استفاده می شود نیسان وانت می باشد.

 

شما می توانید انواع بارهای سبک و کم حجم را با نیسان از باربری تهران به رشت ارسال کنید ، همچنین می توانید از نیسان برای ارسال اثاث منزل نیز استفاده کنید.

 

نیسان وانت ها با طول ۲ متر و عرض ۱متر و ۳۰ سانتی متر توان باربری تا ۲ تن را دارند.

 

باربری تهران به رشت با نیسان تنها از مبدا تهران انجام می شود.  

 

 

حمل بار و کالا با نیسان
حمل بار و کالا با نیسان

 

وانت بار تهران به رشت

 

اگر برای حمل بار خود از تهران به رشت و استان گیلان به وانت نیاز داشتید، می توانید با آنی بار تماس بگیرید .

وانت بار تهران به رشت را با بهترین نرخ کرایه و همراه با بارنامه و بیمه، در سریع ترین زمان ممکن در خدمت داشته باشید. ابعاد باربند وانت پیکان، حدود ۱.۸ متر طول و عرض آن  ۱.۲ متر است.

شما می توانید برای حمل بارهای سبک و کم حجم با حداکثر وزن 1 الی 1.5 تن از وانت بار تهران به رشت استفاده کنید .

نرخ کرایه وانت از تهران به رشت 1 میلیون و 500 هزار تومان می باشد .

باربری تهران به شهرستان ها با ارزان ترین نرخ کرایه در آنی بار  

استعلام کرایه باربری تهران به رشت
استعلام کرایه باربری تهران به رشت

باربری از تهران به رشت همراه با بیمه

 

 

بیمه نامه مسئولیت جبران خسارات را در حین ارسال بار و محموله از باربری تهران به رشت بصورت کامل بر عهده خواهد گرفت. 

 

 

خساراتی که در حین باربری تهران به رشت چه بصورت عمدی و چه به صورت سهوی سبب بروز خسارت به محموله گردد توسط بیمه نامه مورد اعتماد آنی بار ( بیمه ایران ) به شما عزیزان پرداخت می گردد.

 

 

خساراتی مانند آتش سوزی ، تصادفات ، سرقت و . . . همگی تحت پوشش بیمه نامه باربری تهران به رشت می باشد.

 

 

برای ارسال بار و کالا از باربری تهران به رشت ، ما بهترین و کاملترین بیمه نامه را همراه با تخفیف 100 میلیونی در اختیارتان قرار خواهیم داد تا در اسرع وقت امکان ارسال بار و کالا را داشته باشید.

باربری به رشت همراه با بیمه معتبر
باربری به رشت همراه با بیمه معتبر

 

باربری تهران به قزوین بصورت همه روزه با ارزانترین نرخ کرایه و با بهترین بیمه نامه

 

مشاوره رایگان باربری کالا از تهران به رشت

 

 

مشاوره رایگان و دقیق علاوه بر کاهش هزینه های باربری تهران به رشت ، سرعت و سهولت را نیز در فرآیند خدمات باربری بوجود می آورد.

 

 

از همین جهت مشاوره با کارشناسان زبده آنی بار سبب باربری تهران به رشت به صورت ساده، سریع و ارزان به شما می گردد.

 

 

مشاورین آنی بار می توانند برای باربری تهران به رشت در موضوعات زیر به شما مشاوره دهند :

 

  • ارسال لوازم اداری از باربری تهران به رشت ، بهترین باربری اداری ، تجاری و خدماتی از تهران به رشت
  • منصف ترین باربری تهران به رشت ، ارزانترین نرخ کرایه باربری تهران به رشت
  • سفارش اینترنتی برای باربری تهران به رشت ، باربری تجاری تهران به رشت

 

 

شماره تماس آنی بار
شماره تماس آنی بار

 

باربری تهران به انزلی با کمترین هزینه های ارسال کالا و بروزترین باربری 

 

ثبت سفارش خدمات ارسال کالا به رشت

 

 

برای ثبت درخواست و سفارش باربری تهران به رشت ، بهترین و سریعترین راه تماس با کارشناسان متخصص آنی بار است. 

 

 

بهترین راه برای سفارش باربری تهران به رشت و استان گیلان ، تماس تلفنی با کارشناسان ما می باشد. 

 

 

خدمات کارشناسی بصورت تخصصی و دقیق ، همه روزه جهت ارائه خدمات باربری تهران به رشت در اختیار شما قرار می دهند.

 

 

باربری تهران به رشت با کمترین نرخ کرایه از تمامی نقاط استان تهران به صورت همه روزه ؛ ارسال بارهای سبک و سنگین و بارهای تجاری و اداری  صنعتی بصورت حرفه ای با بهترین و مناسب ترین نرخ باربری تهران به رشت

 

حمل بار به رشت با انواع خودرو های باربری از تمام نقاط استان تهران و حومه توسط شرکت آنی بار 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هرگونه استفاده از خدمات آنی بار به معنی پذیرش قوانین آنی بار می باشد
تماس سریع