حمل بار به خمام | باربری خمام ( کامیون ، تریلی ، خاور )

حمل بار و کالا به خمام گیلان

 

یکی از خدمات شرکت حمل و نقل آنی بار ، حمل بار به خمام می باشد، شما می توانید همه روزه تنها با یک تماس خدمات باربری خمام با خودرو باربری مورد نظر را دریافت کنید.

حمل انواع بار و کالا هایی که منع قانونی نداشته باشند در باربری خمام پذیرفته می شود.

برای حمل بار به خمام با توجه به نوع بارتان ، وزن و ابعاد آن می توانید انواع تریلی ، کامیون و کامیونت و نیسان را از مجموعه آنی بار دریافت کنید.

خدمات باربری و حمل بار به خمام در شرکت آنی بار به صورت همه روزه و در تمامی ساعات در اختیار شما قرار می گیرد.

 

  • حمل بار از تهران به خمام همراه با 100 میلیون بیمه رایگان باربری 
  • حمل بار های سنگین با تریلی در باربری خمام
  • حمل اثاثیه با خاور به خمام

 

خمام نزدیک‌ترین شهر به مرکز استان گیلان، رشت است‌‌. فاصلهٔ شهر خمام تا شهر رشت ۷ کیلومتر و تا شهر بندرانزلی ۱۵ کیلومتر می‌باشد. خمام در شمال از طریق ساحل زیبای جفرودبالا (به طول ۱/۵ کیلومتر) به دریای خزر متصل است و شهری مرزنشین محسوب می‌شود.

 

خمام در غرب از طریق روستای دهنه‌سر شیجان و روستای جیرسرباقرخاله توسط رودخانه به شرق تالاب انزلی متّصل می‌شود. تعداد ۷ روستا از روستاهای حومهٔ خمام جزئی از منطقهٔ آزاد انزلی به‌شمار می‌روند. 

 

 

باربری و حمل بار به خمام همراه با 100 میلیون بیمه نامه رایگان آنی بار  

 

 

حمل بار به رشت نیز بصورت همه روزه از طریق خدمات آنی بار در اختیار شما عزیزان قرار می گیرد.

 

 

باربری از تهران به خمام

 

 

حمل بار به خمام بصورت همه روزه از تمام نقاط استان تهران بصورت تخصصی برای انواع بار و کالا انجام می شود که این موضوع نشان دهنده خدمات گسترده آنی بار است .

 

 

باربری خمام از تمام نقاط شهر تهران ، بازار آهن ها ، مراکز انبار کالا ، گمرکات و محدوده ها و شهرک های صنعتی انجام می شود . علاوه بر این از نقاط داخلی شهر نیز می توانید انواع بار و کالای خود را با کمترین هزینه به خمام ارسال کنید . 

 

 

باربری و حمل بار به خمام از تهران ، ورامین ، رودهن و بومهن ، اسلامشهر ، رباط کریم ، نسیم شهر ، چهاردانگه و شهرقدس و . . . بصورت همه روزه و ارزان قیمت با انواع خودروهای باربری انجام می شود.

 

 

حمل بار به خمام از استان البرز ( کرج ) نیز بصورت تخصصی و همه روزه انجام می شود و شما می توانید با کمترین هزینه محموله های خود را منتقل نمایید.

 

خدمات آنی بار شامل حمل بار از باربری خمام به تهران و سراسر کشور می شود . 

 

حمل و نقل بار و کالا با انواع خودروی باربری شهرستان زیبای آستانه اشرفیه
حمل و نقل بار و کالا با انواع خودروی باربری شهرستان زیبای خمام

 

حمل بار به گیلان بصورت دربستی با ارزانترین نرخ کرایه همراه بیمه کامل 

 

حمل بار به خمام با چه خودروهایی انجام می شود ؟ 

 

 

برای حمل بار به خمام ، آنی بار انواع خودروهای باربری با تناژ و ابعاد مختلف را در اختیار شما قرار می دهد تا امکان حمل سریع انواع بار با مناسب ترین خودروی باربری را داشته باشید . حمل و نقل محموله های شما با خودروی مناسب باربری سبب کاهش هزینه های حمل و نقل خواهد شد.

 

 

برای حمل بار به خمام انواع خودروی باربری عبارتند از : 

 

  • باربری خمام با کامیون تک و جفت
  • باربری خمام با تریلی کفی و ترانزیت
  • باربری خمام با خاور و کامیونت مسقف و روباز 
  • باربری خمام از تهران با نیسان وانت 

 

برای حمل بار به خمام ، ابتدا باید از امکان بارگیری و شرایط محموله و تناسب آن با نوع خودروی باربری اطمینان حاصل نمایید. 

 

شماره تماس آنی بار
شماره تماس آنی بار

باربری خمام با انواع کامیون

 

 

حمل بار به خمام با استفاده از انواع کامیون ها یکی از خدمات ویژه و تخصصی آنی بار است که بصورت همه روزه به شما عزیزان ارائه خواهد شد.

 

برای حمل و نقل محموله های تجاری و صنعتی کامیون ها بهترین انتخاب هستند . این خودروهای باربری به دلیل ابعاد مناسب برای باربری خمام در حجم زیاد بار و کالا بسیار مورد استفاده قرار می گیرند . کامیون ها دارای انواع مختلفی هستند که می توانید در شرایط مختلف برای حمل بار به خمام استفاده شوند.

 

باربری خمام با کامیون تک

 

کامیون 10 تن ، همانطور که از نام آن مشخص است توان حمل بار به خمام تا 10 تن را دارد . این کامیون برای حمل و نقل همه نوع بار و کالا مورد استفاده قرار میگیرد و محدودیت در باربری خمام ندارد . اتاق بار این نوع کامیون دارای 5/80 متر توط و عرض 210 سانتی متر است. 

 

حمل بار به خمام با کامیون جفت

 

کامیون 15 تن نیز مانند کامیون 10 تن برای حمل و نقل انواع بار و کالا در باربری و حمل بار به خمام مورد استفاده قرار می گیرد . توان حمل بار این کامیون 15 تن است که اتاق بار آن کمی از کامیون 10 تن بزرگتر است .

 

برای باربری خمام می توانید از طریق سامانه تلفنی آنی بار سفارش کامیون جفت ( 10 چرخ ) را در اسرع زمان ثبت کنید.

 

 

باربری خمام با کامیون 911  

 

کامیون 911 نیز بین کامیون ها از سایرین کوچک تر و با توان حمل بار کمتری است . 911 برای حمل بار به خمام قابلیت باربری تا 5/5 تن را دارد.

 

این کامیون برای حمل بارهایی مناسب است که به دلیل وزن بیشتر از 4 تن نمی توان با خاور و کامیونت حمل کرد.

 

حمل بار به خمام با انواع کامیون های نام برده با کمترین و ارزان ترین نرخ کرایه همراه با بیمه کامل انجام می شود. 

 

 

باربری کامیون برای شهر های استان گیلان خصوصا آستانه اشرفیه
باربری کامیون برای شهر های استان گیلان خصوصا خمام

 

حمل بار به آستانه اشرفیه با کمترین هزینه بصورت همه روزه و تخصصی با آنی بار 

 

حمل بار به خمام با انواع تریلی

 

 

تریلی ها خودروهای باربری بسیار بزرگی هستند که قابلیت حمل بار به خمام با تناز بالا را دارند . تریلی های آنی بار در اسرع وقت انواع بار و کالا را با کمترین هزینه از نقاط مختلف کشور با تناژ حداکثر 24 تن بصورت همه روزه به خمام حمل می نمایند. 

 

 

تریلی های مجموعه آنی بار برای حمل و نقل همه نوع بار در باربری خمام ( انتخاب تریلی بر اساس نوع بار ) مورد استفاده قرار میگیرند. 

 

 

حمل بار به خمام با تریلی کفی 

 

 

تریلی کفی قابلیت حمل انواع کانکس ، دستگاه های صنعتی ، قطعات سنگین ، محموله های روی پالت و . . . را در باربری خمام دارند و توان حمل آن حدود 24 تن است . تریلی کفی بسیار پر استفاده است و قابلیت های زیادی برای حمل بار به خمام دارد. 

 

 

حمل بار به خمام با تریلی ترانزیت  

 

 

 تریلی ترانزیت چادری نیز از جمله تریلی های بسیار پر کاربرد در باربری خمام است . این تریلی به دلیل مسقف بودن و قابلیت پلمپ بار برای حمل و نقل محموله های تجاری و صادراتی نیز مورد استفاده قرار می گیرد . تریلی ترانزیت چادری برای حمل بار به خمام از سراسر کشور همراه با بیمه کامل در اختیار شما قرار می گیرد.

 

حمل بار به خمام با تریلی کمرشکن 

 

تریلی کمرشکن نیز ازجمله خودروهای تخصصی است که برای حمل و نقل بارهای فوق سنگین در باربری خمام مورد استفاده قرار می گیرد .این خودروی باربری دارای انواع مختلفی است که بزرگترین مدل آن قابلیت حمل بار تا حدود 70 تن را دارد.

 

طول کفی تریلی کمرشکن از 8 متر تا 18 متر متغییر می باشد . 

 

برای حمل بار به خمام با کمرشکن ها نیاز به دریافت مجوز و هماهنگی با پلیس راه می باشد. 

 

ارسال بار با استفاده از انواع تریلی بصورت همه روزه و تخصصی به شهرستان آستانه اشرفیه
ارسال بار با استفاده از انواع تریلی بصورت همه روزه و تخصصی به شهرستان خمام

 

باربری تهران به سیاهکل با ارزانترین نرخ کرایه همراه با کاملترین خدمات بیمه نامه ای 

 باربری خمام با کامیونت و خاور

 

 

برای حمل و نقل و جابجایی انواع بار و کالاهای با وزن زیر 4 تن از تهران و شهرستان ها برای خمام ، مجموعه آنی بار انواع خاور و کامیونت را در اختیار شما قرار میدهد . حمل بار به خمام با کامیونت و خاور به دلیل عدم محدودیت برای تردد در معابر شهری ، همه روزه در نقاط مختلف شهر ها انجام می شود و همین موضوع این خودروی باربری را بسیار پراستفاده کرده است.

 

باربری خمام با خاور مسقف

 

خاور مسقف بیشتر برای حمل بارهای تجاری و خصوصا اثاثیه و لوازم منزل مورد استفاده قرار میگیرد . محموله هایی که از نظر آب و هوایی حساس هستند باید با کامیونت های مسقف حمل شوند تا خسارتی به محموله وارد نشود . از همین جهت یکی از مهمترین خودروهای باربری برای حمل بار به خمام ، کامیونت و خاور مسقف است.

 

باربری خمام با خاور روباز 

 

خاور روباز برای ارسال انواع محموله های مختلف صنعتی و تجاری در باربری و حمل بار به خمام مورد استفاده قرار میگیرد . خاور روباز به دلیل سبک تر بودن اتاق امکان حمل بار تا 4 تن را دارد اما خاور مسقف به دلیل سنگین حدود3/5 تن بار را حمل میکند.

 

 

برای حمل بار به خمام با خاور و کامیونت ، آنی بار همه روزه خدمات باربری را از تهران و سایر شهر های کشور در اختیار شما قرار میدهد. 

حمل و نقل بار با کامیونت و خاور از تمام نقاط کشور برای شهر آستانه اشرفیه گیلان
حمل و نقل بار با کامیونت و خاور از تمام نقاط کشور برای شهر خمام گیلان

حمل بار به صومعه سرا بصورت تخصصی و سریع با خدمات آنی بار 

 

حمل بار با نیسان وانت به خمام

 

 

نیسان وانت کوچکترین خودروی باربری است که برای حمل بار به خمام بصورت همه روزه تنها از تهران و کرج در اختیار شما قرار می گیرد .

 

این خودروی باربری به دلیل کوچک بودن امکان بارگیری از همه نقاط شهر تهران را دارد و حجم بار مناسبی را نیز حمل می کند . نیسان وانت دارای توان باربری خمام تا 2 تن است و عرض اتاق آن حدود 1 متر و 30 و طول آن حدود 2 متر است. 

 

 

حمل بار به خمام با نیسان را می توانید از طریق تماس با کارشناسان ما ثبت سفارش کنید و محموله های خود را در اسرع وقت و با کمترین هزینه به نقاط مختلف کشور خصوصا برای گیلان و خمام ارسال کنید .

 

تخصصی آنی بار باربری با نیسان وانت برای شمال کشور است و خدماتی دقیق و سریع و ارزان را در حمل بار به خمام در اختیارتان قرار میدهد. 

 

کمترین نرخ کرایه برای حمل بار و کالا و اثاث با نیسان وانت برای آستانه اشرفیه از تهران
کمترین نرخ کرایه برای حمل بار و کالا و اثاث با نیسان وانت برای خمام از تهران

 

باربری تهران به تالش  با کمترین هزینه همراه با تیم کاملا حرفه ای برای جابجایی بار و کالا

 

ارسال بار به خمام همراه با بیمه نامه رایگان

 

 

آنی بار برای حمل و نقل و جابجایی انواع بار و کالای شما ، حمل و نقل را بصورت تخصصی و سریع و ارزان تحت پوشش بهترین بیمه نامه برای شما قرار می دهد و شما می توانید در کمترین زمان ممکن بهترین خدمات باربری خمام را برای جابجایی بار و کالا انجام دهید.

حمل و نقل انواع بار و محموله از سراسر کشور به شهر خمام تحت پوشش بیمه بصورت تخصصی انجام می گیرد و هرگونه خسارات احتمالی در هنگام حمل بار به خمام بصورت کامل تحت پوشش قرار می گیرد .

بیمه نامه آنی بار برای جبران خسارات طبیعی و غیر طبیعی حین حمل بار به خمام ارائه می شود و بصورت کامل تمامی خسارات را پوشش می دهد .

باربری خمام همراه با 100 میلیون تومان بیمه رایگان

حمل انواع بار و کالا در باربری رشت تحت پوشش بیمه نامه معتبر 

شماره تماس آنی بار
شماره تماس آنی بار

 

مشاوره و کارشناسی رایگان قبل از ارسال بار به خمام

 

بهترین و تخصصی ترین خدمات حمل بار به خمام را می توانید از طریق تماس با کارشناسان و متخصصین آنی بار درخواست نمایید و محموله های خود را با ارزانترین نرخ کرایه منتقل کنید .

باربری خمام به صورت همه روزه با نرخ بسیار پایین و با بیمه نامه و بارنامه معتبر و کامل در اختیار شما قرار می گیرد.

ارسال بار به صورت همه روزه از تمام نقاط ایران و تهران برای تمام نقاط استان گیلان و شهرستان خمام 

با استفاده از اپلیکیشن ما ، می توانید در هر ساعت از شبانه روز درخواست حمل بار به خمام  را ثبت نمایید .

این اپلیکیشن در تمامی مارکت های معتبر در اختیار شما می باشند . برای دانلود و نصب اپلیکیشن به مارکت بازار مراجعه نمایید یا اپلیکیشن باربری آنی بار را دانلود نمایید. برای باربری خمام ، آنی بار متخصص شماره یک می باشد.

برای حمل بار به خمام  از تمامی نقاط کشور ، ما انواع خدمات باربری را با کمترین نرخ کرایه به شما ارائه خواهیم کرد . حمل بار به خمام را می توانید با نرخ و کرایه نازلتر از تمامی شرکت ها از ما بخواهید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هرگونه استفاده از خدمات آنی بار به معنی پذیرش قوانین آنی بار می باشد
تماس سریع