حمل بار به مرز پلدشت با کمترین کرایه

باربری به مرز پلدشت از سراسر کشور

 

حمل بار به مرز پلدشت بصورت همه روزه و با کمترین نرخ کرایه توسط مجموعه آنی بار با انواع خودروهای باربری انجام میشود و شما می توانید انواع کالاهای تجاری و صنعتی را از همه نقاط استان تهران و سایر شهرستان ها به گمرک و بازارچه مرزی پلدشت ارسال نمایید.

 

 

حمل بار به مرز پلدشت بصورت کامل تحت پوشش بهترین و کاملترین بیمه نامه باربری میباشد که در صورت بروز هرگونه حادثه ، بیمه ایران پشتیبان خدمات آنی بار است . انتقال محموله های مختلف به مرز پلدشت در اسرع وقت و با نازلترین نرخ کرایه انجام خواهد شد.

 

 

ما برای حمل بار به مرز پلدشت از تهران و سایر شهر ها انواع خودرو باربری را همراه با 100 میلیون بیمه رایگان در اختیارتان قرار می دهیم. 

 

 

برای حمل بار به پایانه مرزی پلدشت در استان آذربایجان غربی ، انواع کامیون ها ، تریلی ها و خاور و نیسان را با کمترین نرخ کرایه در اختیارتان قرار می دهیم . 

 

 

پلدشت شمالی ترین نقطه آذربایجان غربی میباشد که نقطه مرزی بین ایران و جمهوری آذربایجان است .

 

حمل انواع بار و کالا از تهران به مرز پلدشت

 

 

تهران به عنوان بزرگ ترین و پرجمعیت ترین شهر کشور و همچنین به دلیل فعالیت بالای صنعتی و تجاری به مهم ترین بار انداز کشور تبدیل شده است و نیاز بسیاری از شهر ها و استان ها از کارخانجات و شهرک های صنعتی تهران تامین می شود.

 

حمل بار به مرز پلدشت از استان تهران را می توانید همه روزه با مناسب ترین هزینه به آنی بار بسپارید .

 

حمل تمامی بار ها و کالاهای صنعتی ، تجاری ، اثاث منزل ، لوازم برقی ، کالاهای اساسی و . . . به شهر مرز پلدشت با کمترین هزینه در باربری آنی بار

 

همچنین شما می توانید انواع کالاهای صادراتی را از سراسر کشور به مرز پلدشت ارسال کرده و از آنجا نیز به جمهوری خود مختار نخجوان و  کشور ارمنستان و کشور آذربایجان.

 

برای حمل بار به مرز پلدشت انواع کامیون و تریلی و خاور در اختیارتان قرار می گیرد.

 

حمل بار به مرز پلدشت
حمل بار به مرز پلدشت 

 

حمل بار به ارومیه از تهران ، اصفهان ، مشهد ، یزد و… و همچنین ارسال بار از باربری ارومیه به سایر شهرها از خدمات ویژه آنی بار می باشد .

 

ارسال بار با کامیون به پلدشت

 

 

حمل بار به مرز پلدشت بصورت همه روزه با کامیون ها یکی از مقرون به صرفه ترین روش های باربری است . از کامیون ها برای انتقال انواع بار و کالاهای تجاری و صنعتی استفاده میشود و از آنجا که توان بالایی در حمل و نقل محموله های مختلف دارند ، بخش زیادی از جابجایی بار در کشور توسط کامیون ها انجام میشود.

 

برای حمل بار به مرز پلدشت ، آنی بار همه روزه انواع کامیون را از همه نقاط کشور در اختیار شما قرار میدهد تا در کمترین زمان ممکن محموله های خود را جابجا نمایید.

 

  • کامیون 10 تن 
  • کامیون 15 تن 
  • کامیون 911 

 

 

حمل بار به مرز پلدشت با کامیون 10 تن یا تک

 

 

برای حمل و نقل محموله هایی که وزن زیر 10 تن دارند ، کامیون تک انتخاب بسیار مناسبی است . خصوصا برای پایانه مرزی پلدشت که رانندگان آذری بسیار زیادی در این مسیر مشغول حمل و نقل انواع بار و کالا هستند.

 

حمل بار به مرز پلدشت با کامیون تک یا 10 تن برای انتقال محموله های مختلف مورد استفاده قرار میگیرند و محدودیتی در جابجایی بار و کالا ندارند ؛ ابعاد و شرایط این کامیون بصورت زیر میباشد : 

 

  • عرض اتاق بار = 2 متر و 10 سانتی متر 
  • طول اتاق بار 5 متر و 80 سانت 
  • توان حمل و نقل بار = 10 تن 

 

 

برای باربری و حمل بار به مرز پلدشت ، آنی بار کامیون 10 تن را تنها با یک تماس تلفنی به محل بارگیری شما ارسال میکند.

 

>> حمل بار به مرز بازرگان بصورت تخصصی و سریع با کمترین هزینه 

 

حمل بار به مرز پلدشت با کامیون جفت 15 تن

 

 

کامیون جفت نیز مانند کامیون تک برای حمل بار به مرز پلدشت مورد استفاده قرار می گیرد و محموله های متنوعی با این کامیون جابجا می شوند . این کامیون از نظر ابعاد و توان حمل با کامیون جفت تفاوت هایی دارد اما از نظر کاربرد به یک صورت می باشند.

 

ابعاد و مشخصات کامیون جفت بصورت زیر می باشد :

 

  • عرض اتاق بار = 2 متر و 30 سانتی متر 
  • طول اتاق بار 6 متر و 80 سانت 
  • توان حمل و نقل بار = 15 تن 

 

باربری به مرز سرو با انواع خودرو های باربری 

 

باربری با کامیون جفت محور 10 چرخ
باربری با کامیون جفت محور 10 چرخ

 

>>>  حمل بار به مرز رازی بصورت دربستی و سریع 

 

حمل بار با تریلی برای مرز پلدشت بصورت همه روزه

 

 

یکی از خودروهای حمل بار به مرز پلدشت که برای حمل و نقل محموله های با وزن و ابعاد و حجم زیاد مورد استفاده قرار می گیرد ، تریلی است . این خودرو با امکان حمل حجم زیاد بار و کالا برای انتقال محموله های تجاری و صنعتی به پایانه و بازارچه مرزی پلدشت مناسب ترین گزینه است .

 

 

حمل بار به مرز پلدشت با تریلی های زیر انجام می شود : 

 

  • تریلی کفی 
  • تریلی بغلدار 
  • تریلی ترانزیت چادری 
  • تریلی کمپرسی 
  • تریلی کمرشکن 
شماره تماس آنی بار
شماره تماس آنی بار

 

حمل بار به مرز پلدشت با تریلی کفی

 

برای حمل و نقل بسیاری از انواع محموله ها و کالاها استفاده از تریلی کفی یک گزینه بسیار مناسب است . تریلی کفی و تریلی بغلدار برای حمل بار بار به مرز پلدشت امکان حمل بار تا 23-24 تن را دارند و برای حمل محموله هایی مانند کیسه  جامبو ، آهن آلات ، ضایعات آهن ، لوله و میلگرد ، دستگاه های صنعتی و خط تولید و . . . . مورد استفاده قرار می گیرند.

 

باربری به مرز پلدشت با تریلی کفی توسط آنی بار بصورت همه روزه انجام میشود و علاوه بر تهران از سایر شهر های کشور نیز می توانید انواع تریلی را با یک تماس تلفنی در اختیار داشته باشید. 

 

 

حمل بار به مرز پلدشت با تریلی ترانزیت چادری

 

 

برای حمل بار به مرز پلدشت در صورتی که محموله شما یک محموله تجاری و بسته بندی شده یا محموله ای حساس باشد ، تریلی ترانزیت چادری گزینه بسیار خوبی برای حمل اینگونه بارها می باشد . تریلی چادری برای حمل بار تا تناژ 23-24 تن مورد استفاده قرار میگیرد و به دلیل قابلیت پلمپ در گمرک بارهای صادراتی و تجاری حساس نیز با این تریلی جابجا میشوند.

 

 

حمل بار به نوردوز از دیگر خدمات آنی بار برای باربری به مرز های کشور می باشد که با انواع تریلی و کامیون انجام می شود .

 

تریلی ترانزیت چادری
تریلی ترانزیت چادری

حمل بار به مرز پلدشت بصورت تخصصی و ارزان با تریلی ها توسط آنی بار در کمترین زمان ممکن انجام میشود.

 

>> حمل بار به مرز جلفا در اسرع وقت با بیمه نامه کامل 

 

حمل بار به پلدشت با خاور و کامیونت

 

 

کامیونت و خاور ، بهترین و مناسب ترین نوع خودرو برای حمل بار های نیمه سنگین می باشند. خاور و کامیونت دارای 2 نوع مسقف و روباز می باشد که مسقف بهترین گزینه برای حمل اثاثیه منزل و کالاهای تجاری حساس به پایانه مرزی پلدشت و شهرستان پلدشت می باشد.

 

 

معمولا از خاور و کامیونت مسقف برای حمل اثاثیه و لوازم اداری و بسته بندی شده استفاده میگردد.

 

 

حمل بار به مرز پلدشت با کامیونت های آنی بار در کوتاه ترین زمان با مناسب ترین هزینه از همه نقاط کشور خصوصا از تهران انجام میشود. 

 

 

حمل بار با نیسان به مرز پلدشت 

 

 

آنی بار علاوه بر ارائه خدمات باربری به مرز پلدشت با کامیون ، ارزانترین ارائه دهنده خدمات باربری و حمل بار به مرز پلدشت با نیسان نیز می باشد.

 

 

برای خدمات باربری به پلدشت با نیسان ،‌ نیاز به بیمه نامه های معتبر و کامل و جامع باربری نیز داریم. به همین جهت آنی بار طی یک قرارداد با کاملترین بیمه نامه کشور ( بیمه ایران ) بهترین خدمات پوششی بیمه را به شما ارائه می دهد.

 

 

برای حمل بار به مرز پلدشت با نیسان آنی بار کمترین هزینه باربری را به شما ارائه خواهد نمود.

 

حمل بار به مرز اصلاندوز با کمترین نرخ کرایه در باربری آنی بار 

 

باربری با نیسان وانت آبی
باربری با نیسان وانت آبی

 

>> حمل بار به ماکو در کمترین زمان ممکن با انواع خودروی باربری 

 

سفارش خدمات حمل و نقل بار برای مرز پلدشت

 

 

برای سفارش حمل بار به مرز پلدشت به سادگی می توانید با اپلیکیشن باربری آنی بار سفارش کامیون خود را ثبت نمایید.

 

 

برای ثبت سفارش حمل بار به پلدشت در هر ساعت از شبانه روز به سادگی می توانید با دانلود اپلیکیشن باربری آنی بار و انتخاب کامیون موردنظر خود بار خود را برای حمل به ما ارائه نمایید.

 

 

اپلیکیشن باربری آنی بار بسیار ساده بوده و در کمتر از یک دقیقه امکان ثبت سفارش انواع کامیون را برای حمل بار به مرز پلدشت میسر می نماید.

 

 

  • حمل بار به مرز پلدشت به صورت تخصصی با شرکت باربری آنی بار 
  • حمل بار به پلدشت به صورت شبانه روزی 
  • حمل بار به مرز پلدشت با انواع کامیون های حرفه ای
شماره تماس آنی بار
شماره تماس آنی بار

دریافت مشاوره رایگان جهت باربری به مرز پلدشت 

 

 

کارشناسان ما همه روزه در ساعات کاری آماده ارائه خدمات حمل بار به مرز پلدشت می باشند .

برای اینکه باربری سریع آسان و کم هزینه ای را به مرز پلدشت تجربه کنید ؛ به شما پیشنهاد می کنیم از مشاوره رایگان آنی بار استفاده کنید.

کارشناسان ما با ارائه مشاوره رایگان ، با اطلاع از نوع بارتان و شرایط حمل آن مناسب ترین خودرو باربری را برای حمل بار به مرز پلدشت پیشنهاد می دهند در این صورت شما از انتخاب خودرو بزرگ تر و پرداخت هزینه بیشتر نجات میابد و همچنین ممکن است شما بدون داشتن اطلاع قصد انتخاب خودرو کوچکتری را داشته باشید که آن وقت در زمان بارگیری با مشکل مواجه می شوید که هم هزینه بیشتری را باید پرداخت کنید تا خودرو دیگری برای باربری بیاید و هم زمان زیادی را از دست می دهید .

مشاوره رایگان قبل از حمل بار به مرز پلدشت را می توانید با تماس با کارشناسان آنی بار دریافت کنید . 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هرگونه استفاده از خدمات آنی بار به معنی پذیرش قوانین آنی بار می باشد
تماس سریع