حمل محموله ترافیکی فوق سنگین

باربری ترافیکی فوق سنگین

حمل محموله ترافیکی فوق سنگین بصورت همه روزه با کمترین نرخ کرایه از همه نقاط کشور توسط آنی بار برای شما عزیزان انجام می گیرد. برای حمل و نقل محموله های ترافیکی و محموله های فوق سنگین ، معمولا از دستگاه ها و خودروهای خاصی استفاده می شود که دارای شرایط خاصی نیز هستند.

 

حمل محموله ترافیکی یکی از تخصص های آنی بار است و با استفاده از کمرشکن و بوژی انجام میشود  . ما به صورت همه روزه با بهترین تیم مشاوره که سابقه حمل بار سنگین زیادی را دارند آماده همکاری با شما عزیزان هستیم.

 

باربری و حمل محموله ترافیکی فوق سنگین بصورت همه روزه توسط آنی بار انجام می گیرد.

 

بر اساس نوع محموله ، ابعاد و شرایط بار ترافیکی ، مجوز توسط وزارت صادر می گردد . 

 

حمل و نقل بارهای سنگین
حمل و نقل بارهای سنگین

 

محموله های فوق سنگین

 

محموله های فوق سنگین محموله هایی هستند که دارای وزن بسیار زیادی هستند. برای حمل محموله ترافیکی فوق سنگین نیاز به دستگاه های مخصوص می باشد . معمولا محموله های فوق سنگین با استفاده از بوژی و با شرایط خاصی حمل میشوند

 

 

محموله های فوق سنگین معمولا وزن بالایی دارند و از 100 تن تا چند صد تن میباشند و برای حمل آنها میبایست موارد و شرایط خاصی تحت بررسی قرار گیرد 

  • مسیر و محل عبور 
  • تیم های اسکورت 
  • و . . . . 

در برخی موارد برای حمل محموله های فوق سنگین نیاز به همراه داشتن تیم های راهسازی وجود دارد زیرا عبور از برخی پل ها امکانپذیر نمی باشد . تیم های مدیریت برق نیز در برخی موارد برای رفع موانعی مانند سیم و کابل برق نیاز به همکاری دارند.

 

برای حمل بار ترافیکی فوق سنگین در برخی موارد نیاز به اسکورت می باشد و در برخی موارد خیر که بستگی به ابعاد و شرایط محموله دارد . 

حمل محموله های ترافیکی
حمل محموله ترافیکی

نحوه حمل محموله فوق سنگین

 

همانطور که گفته شد ، برای حمل و جابجایی محموله ترافیکی و سنگین تا 65 تن از کمرشکن و برای حمل محموله ترافیکی فوق سنگین از انواع بوژی استفاده میشود 

 

 

توان حمل محموله های مختلف با بوژی ها بستگی به کشنده آنها دارد و در برخی موارد با سری کردن تعدادی از کشنده ها محموله های فوق سنگین را جابجا می نمایند و امکان حمل بارهای چند صد تنی را فراهم می نمایند 

 

 

حمل و نقل فوق سنگین مجوزات خاصی دارد و رعایت آنها الزامی است . در برخی موارد می بایست مسیر هایی توسط شرکت های حمل و نقل ساخته شود تا امکان حمل محموله ترافیکی فوق سنگین فراهم گردد 

 

 

عبور محموله های فوق سنگین از پل ها ممنوع میباشد و همواره در زمان حمل محموله ترافیکی فوق سنگین ، تیم های راه سازی همراه با محموله برای ایجاد مسیرهای خاص همراهی مینمایند .

 

تلفن مشاوره برای حمل بار فوق سنگین 57669-021 می باشد.

شماره تماس آنی بار
شماره تماس آنی بار

 

انواع کمرشکن برای حمل محموله ترافیکی 

 

برای حمل محموله ترافیکی ، کمرشکن بهترین و مناسب ترین خودرو میباشد . البته در برخی موارد از بوژی نیز استفاده میشود که محموله های خاص و فوق سنگین با استفاده از این خودروی باربری منتقل میشوند. 

 

برای حمل محموله های ترافیکی ، آنی بار کمرشکن های مختلف را متناسب با نوع محموله شما در اختیارتان قرار میدهد . 

  • کمرشکن پل دار 
  • کمرشکن 5 محور
  • کمرشکن 9 محور 
  • کمرشکن 11 محور 

 

برای حمل محموله های ترافیکی با کمرشکن ، علاوه بر رانندگان حرفه ای ، تجربه و سابقه در جابجایی اینگونه محموله ها نیز بسیار مهم است.

 

آنی بار با سابقه ای طولانی در ارائه این خدمات ، همه روزه بهترین و حرفه ای ترین خدمات را در اختیار شما قرار میدهد.

 

باربری ترافیکی فوق سنگین
باربری ترافیکی فوق سنگین

 

نرخ کرایه و قیمت حمل محموله ترافیکی 

 

 

قیمت و نرخ و کرایه حمل محموله ترافیکی فوق سنگین به عواملی بستگی دارد و قیمت و کرایه مشخص و دقیقی نیمی توان برای تریلی ها و کمرشکن ها و بوژی کش ها  در سایت اعلام نمود.

از جمله عواملی که بر نرخ و کرایه حمل محموله ترافیکی فوق سنگین موثر است : نوع کالا و محموله فوق سنگین و دومین و مهمترین عامل مسافت طی شده از مبدا به مقصد می باشد.

عوامل دیگری نیز بر نرخ کرایه حمل محموله ترافیکی فوق سنگین موثر می باشد که دارای جزئیات بسیار است و کارشناسان ما حین مشاوره به شما عزیزان اعلام می کنند.

بهترین راه برای بدست آوردن نرخ کرایه کمرشکن ها تماس با کارشناسان آنی بار است.

آنی بار  مجهز به انواع کمرشکن و بوژی و تریلی می باشد که برای حمل محموله ترافیکی فوق سنگین در تمام شهر های کشور از شمالی ترین شهر تا جنوبی ترین شهر ، تحت پوشش بیمه کامل در اختیارتان قرار می دهد .

 

استعلام نرخ کرایه حمل محموله ترافیکی فوق سنگین در باربری آنلاین آنی بار به صورت همه روزه 

 

حمل و نقل فوق سنگین
حمل و نقل فوق سنگین

بیمه نامه مخصوص محموله های فوق سنگین

 

در وهله اول ، محموله های ترافیکی فوق سنگین دارای قیمت بسیار زیادی هستند و میبایست بصورت کامل تحت پوشش بیمه نامه قرار بگیرند. علاوه بر این ،هنگام حمل محموله ترافیکی فوق سنگین احتمال بروز حادثه را به مراتب بیشتر خواهند کرد.

 

 

حتی پنچر شدن یک لاستیک ممکن است به حادثه ای بزرگ بیانجامد . از همین جهت میبایست از بیمه نامه ای با پوشش کامل استفاده نمود تا در صورت بروز حادثه ، امکان جبران خسارات بصورت کامل فراهم باشد.

 

 

آنی بار بهترین و کاملترین بیمه نامه در صنعت حمل و نقل ایران را برای حمل محموله ترافیکی فوق سنگین در اختیار شما قرار میدهد.

 

حمل و نقل جاده ای با انواع تریلی ها و کمرشکن ها توسط رانندگان با تجربه و ماهر انجام می شود و جای هیچگونه نگرانی نیست. 

 

شماره تماس آنی بار
شماره تماس آنی بار

 

مشاوره تخصصی حمل  محموله فوق سنگین

 

حمل محموله ترافیکی فوق سنگین یک فرایند کاملا تخصصی است. بدون اطلاع از شرایط و نحوه حمل و نقل و قوانین مرتبط با آن ، بروز خسارات و خطرات بسیار محتمل هستند.

 

 

از همین جهت ، میبایست با مشاوره تخصصی با کارشناسان علاوه بر کاهش هزینه حمل بار ترافیکی ، بیمه نامه مناسب را نیز برای خدمات انتخاب کنید.

 

 

مشاوران ما بر اساس میزان ارزش محموله شما بیمه نامه کامل و مخصوص برای حمل محموله ترافیکی فوق سنگین را در اختیار شما قرار میدهند.

 

 

مشاوران ما قبل از هر چیز در محل شما حاضر شده و محموله را از نظر ابعاد ، شرایط و وزن بررسی میکنند تا بهترین خدمات در اختیار شما قرار گیرد .

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هرگونه استفاده از خدمات آنی بار به معنی پذیرش قوانین آنی بار می باشد
تماس سریع