حمل کانتینر به اروپا | 20 و 40 فوت

ارسال بار در کانتینر به اروپا

 

حمل کانتینر به اروپا بصورت تخصصی توسط خدمات آنی بار به همراه بهترین وکاملترین بیمه نامه باربری بین المللی در کشور 

 

 

ارسال کالاهای تجاری داخل کانتینر های 20فوت و 40 فوت از هر نقطه ای از ایران به هر نقطه ای از اروپا در اسرع وقت همراه با بهترین کیفیت و ارزانترین خدمات باربری 

 

 

حمل و نقل برون مرزی تخصصی و حرفه ای با آنی بار همراه با حرفه ای ترین مشاوره و کارشناسان متخصص از لحظه بارگیری تا لحظه تحویل کانتینر در مقصد 

 

 

کالاهای تجاری و صادراتی در داخل این کانتینر ها با امنیت بالایی به نقاط مختلف ارسال میشوند . این کانتینر ها فلزی هستند و داخل کشتی و تریلی از کالا بخوبی محافظت میکند

 

 

ارسال کانتینر به آلمان

ارسال کانتینر به انگلیس

ارسال کانتینر به هلند

ارسال کانتینر به فرانسه

ارسال کانتینر به ایتالیا

و . . . . . 

 

ارزانترین و کمترین نرخ کرایه ترانزیت به اروپا را با آنی بار تجربه کنید .

 

چه کالایی با کانتینر به اروپا حمل میشود؟ 

 

حمل کانتینر به اروپا بدلیل سرپوشیده بودن و امکان پلمپ بصورت کامل ، برای حمل و نقل بین المللی بار و کالا مورد استفاده قرار میگیرند . همین موضوع سبب میشود که گمرکات برای حمل و نقل محموله های داخل کانتینر را پذیرش کنند . 

 

کالاهای تجاری و صادراتی مانند تولیدات کارخانجات مثل لوازم پلاستیک ، کیف و کفش ، لوازم خانگی ، چینی و بلوریجات و . . .. که به صورت بسته بندی هستند قابلیت بارگیری در کانتینر ها را دارند و به سادگی پلمپ خواهند شد .

 

از خدمات باربری و جمل کانتینر به اروپا می توانید برای حمل بارهای تجاری و صنعتی در حجم بالا استفاده کنید . 

 

باربری کانتینر ها بصورت دریایی و با کشتی های غول پیکر به سایر نقاط جهان انجام می شود .

 

 

ابعاد و شرایط کانتینر ها

 

انواع و موارد بسیاری از کانتینرها ، بسته به شرایط بکارگیری هرکدام در صنعت حمل کانتینر به اروپا وجود دارد که در ادامه به مهمترین و کاربردی ترین آنها اشاره کوتاه می کنیم و توضیحات مفصل در مورد هر کدام را در صفحه وبلاگ و متن اختصاصی هر کدام خواهید دید

  • کانتینر 20 فوت

  • کانتینر 20 فوت یکی از معمولترین های این نوع سازه برای انبار کالا واجناس  در صنعت حمل و نقل می باشد که شامل ابعاد مناسب،امکانات ضد سرقت هست و از محصولات بارگیری شده محافظت کافی می نماید. این نوع کانتینر بیشتر به عنوان فروشگاه،کیوسک های خدماتی و یا سازه های مسکونی کاربرد دارد.
  • کانتینر 40 فوت

  • کانتینر 40 فوت بخاطر ابعاد استاندارد و فضای خوبی که برای بارگیری بهینه محصولات در صنعت حمل و نقل دریایی، هوایی و زمینی دراختیارمجریان این حوزه از مشاغل میگذارد، پرطرفدار و همچنین پرفروش بوده است.به دلیل اینکه این سازه دارای فضای قابل ملاحظه ای نسبت به سایر محصولات هست ،می شود محصولات را به صورت کامل و یکپارچه بارگیری کرد ،در عین حال سرعت انتقال و عمل بارگذاری وسوار شدن روی جرثقیل نیز کاهش می یابد و یک امتیاز مثبت محسوب می شود.
  • کانتینر یخچالی

  • همین طور که از نامش مشخص هست کانتینر یخچالی بیشتر برای بارگیری مواد فاسد شدنی تعبیه شده است و مجهز به سیستم خنک کننده قوی و متناسب با کالای بارگیری شده می باشد.

 

با توجه به نوع بارتان می توانید از خدمات مناسب برای حمل کانتینر به اروپا استفاده کنید . 

 

ارسال بار به اروپا
ارسال بار به اروپا

 

ترانزیت به اروپا در کمترین زمان ممکن تحت پوشش بهترین بیمه نامه 

 

 

نحوه ارسال کانتینر به اروپا

 

 

برای ارسال کانتینر و کالاهایی که نیاز به حمل و نقل با کانتینر به اروپا را دارند ، معمولا از حمل کانتینر به اروپا بصورت دریایی بهره خواهیم برد .

 

 

از نظر هزینه و مجوزات حمل کانتینر به اروپا بصورت دریایی بسیار به صرفه تر خواهد .

 

 

از محل مورد نظر شما در کشور ، کانتینر بصورت زمینی و با استفاده ازتریلی کفی به بندر موردنظر که معمولا بندرعباس است منتقل میشود . پس از ورود به بندر ، کانتینر مورد نظر با استفاده از جرثقیل به داخل کشتی های مخصوص منتقل می شود .

 

 

کشتی ها نیز پس از طی مسیر دریایی ، در بندر موردنظر در اروپا کانتینر را تخلیه می کنند و توسط تریلی ترانزیت به محل تخلیه ارسال می شوند.

 

 

شماره تماس آنی بار
شماره تماس آنی بار

 

ترانزیت بین المللی از سراسر کشور را به آنی بار بسپارید .

 

مشاوره برای ارسال کانتینر به اروپا

 

برای ارسال هر نوع محموله و کالایی از ایران به اروپا ، می بایست با کارشناسان و متخصصان حرفه ای آنی بار برای حمل کانتینر به اروپا در سریع ترین زمان و با ارزان ترین هزینه مشاوره نمایید .

 

 

مشاوران و متخصصان آنی بار برای ارسال بار به اروپا تمامی موارد موثر در نرخ کرایه ها و مجوزهای لازم برای ارسال بار را تهیه می نمایند تا شما با کمترین هزینه و در اسرع وقت حمل کانتینر به اروپا را انجام دهید.

 

تعرفه کرایه ترانزیت بین المللی را می توانید همه روزه از کارشناسان آنی بار استعلام بگیرید. 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هرگونه استفاده از خدمات آنی بار به معنی پذیرش قوانین آنی بار می باشد
تماس سریع