ارسال خرده بار به نجف

حمل خرده بار به نجف با کمترین هزینه

 

حمل و نقل و ارسال خرده بار به نجف در عراق بصورت همه روزه و با کمترین هزینه توسط آنی بار . ارسال محموله های کم شما با ارزانترین نرخ کرایه و ایمنی بالا 

 

منظور از ارسال خرده بار به نجف ، به هر نوع بار با وزن و تناژ کم که نیاز به حمل با انواع کامیون به صورت دربستی ندارند گفته می شود . به عنوان مثال ارسال انواع سمپل و نمونه از اجناس به نجف می توان از این سرویس استفاده نمود . 

 

 

این سرویس برای بسیاری از افرادی که خدمات به زائران در شهر نجف ارائه می نمایند مناسب است و می توانند مایحتاج خود را در کمترین زمان ممکن به صورت ارسال خرده بار به نجف ارسال کنند . 

 

 

در برخی از موارد هموطنان نیاز به ارسال بار و کالا در ابعاد کوچک و کم به نقاط مختلف عراق دارند که این خدمات نیز در مجموعه ارسال خرده بار به نجف قرار می گیرد .

 

 

برای ارسال خرده بار به نجف اشرف ، قبل از ارسال بار بیمه نامه متناسب با ارزش بار شما توسط آنی بار تهیه می شود تا در صورت بروز هرگونه حادثه ، امکان جبران خسارات برای شما عزیزان فراهم باشد . 

 

 

عمدتا بارهایی که به کشورهای خارجی فرستاده می شود توسط کامیون ترانزیت است . مخصوصا برای کشور عراق و شهر نجف که در فاصله نسبتا مناسبی از مرز زمینی ایران قرار گرفته . 

 

 

ترانزیت یعنی کامیونی با ابعاد طول ۶۰/۱۳ – عرض ۵۰/۲ – ارتفاع ۷۰/۲ و با تناژ ۲۲ تن

البته با کامیون های دیگر هم توسط آنی بار  ارسال خرده بار به عراق صورت می پذیرد

 

 

ارسال بار کم از تمام ایران برای نجف

 

 

یکی از ویژگی های مجموعه آنی بار ، امکان حمل و نقل بین المللی از همه نقاط کشور است . شما می توانید در اسرع وقت و با کمترین هزینه نسبت به انتقال لوازم و کالای خود بصورت ارسال خرده بار به نجف اقدام نمایید . 

 

 

ارسال خرده بار به نجف از نقاط مختلف ایران بصورت همه روزه و با کمترین هزینه انجام می شود و شما بدون محدودیت می توانید از خدمات آنی بار بهره مند شوید . 

 

 

خورده بار
خورده بار

 

ارسال بار به خارج از کشور با انواع روش های باربری با کمترین تعرفه باربری

 

ارسال انواع خرده بار برای نجف

 

 

ارسال بارهایی که وزن و ابعاد کوچکی دارند همگی جزو خدمات ارسال خرده بار به نجف حساب می گردند .

 

 

مثلا چند جعبه کارتن لوازمات و یا چند قطعه لوازم خانگی 

تمامی این بارهای به صورت کلی جزء خرده بار محاسبه می شوند ؛ در صورتی که وزن و حجم بار از میزان مشخصی بالاتر باشد از خدمات ارسال خرده بار به نجف خارج می گردد.

 

  • بارهای نمایشگاهی بین دو کشور
  • اخذ نمونه کالاهای تجاری از شرکتهای مختلف
  • خریدهایی  با حجم کم مناسب است
  • دستگاه آلات و تجهیزات کارگاهی 
  • کلیه لوازم یدکی با هر میزان وزن  
  • مبلمان و تجهیزات اداری 
  • لوازم خانگی
  • کالای خواب

 

ارسال بار به عراق به صورت همه روزه و با کمترین قیمت انجام میشود و محموله های شما با بهترین کیفیت و کمترین هزینه بارگیری و منتقل خواهند شد . 

 

خرده بار
خرده بار

 

شرکت حمل و نقل عراق آماده ارسال بار و کالای شما از ایران به همه نقاط کشور عراق است . 

 

 

روش های باربری خرده بار به نجف اشرف

 

 

برای ارسال خرده بار به نجف و سایر شهر های کشور عراق ۲ روش وجود دارد .

 

ارسال خرده بار به نجف به صورت زمینی و هوایی صورت میگیرد.

 

 

در صورت تمایل می توانید پس از مشاوره با کارشناسان حمل و نقل آنی بار بهترین و مناسب ترین نوع ارسال خرده بار به نجف را انتخاب نمایید.

 

 

حمل بار هوایی به نجف به دلیل سازوکار هواپیمایی بسیار ایمن تر و سریعتر از حمل و نقل زمینی می باشد و برای بسیاری از محموله ها به صرفه تر از حمل زمینی است.

 

 

محموله های ارسالی مورد نظر شما به انبار های شرکت آنی بار تحویل خواهد شد ( که کلیه انبار ها مجهز به جرثقیل و لیفتراک و کارگر مجرب جهت تخلیه و بارگیری می باشد پس از تخلیه بار در انبار یا به صورت مستقیم در کامیون بار شما به سمت مرز حمل می گردد .

 

 

کلیه هزینه های ارسال خرده بار به نجف که شامل ، هزینه های گمرک مبدا و مقصد ترخیص کارت بازرگانی تخلیه و بارگیری با شرکت آنی بار می باشد و بار شما در یکی از پارکینگ های مقصد به نماینده شما مشتری محترم تحویل خواهد شد .

 

 

ارسال خرده بار چه کالاهایی به نجف ممنوع است

 

 

ارسال برخی کالا ها از ایران به نجف ممنوع می باشد که باید از آن اطلاع داشته باشید ، همچنین ارسال برخی کالا بصورت خدمات ارسال خرده بار به نجف ممنوع می باشد : 

 

  • محمولات خوراکی 
  • محمولات دارویی
  • عسل ، خرما ،برنج 
  • تجهیزاتی که خلاف قوانین جاری دو کشور باشد 
  • و محوله های که تجهیزات ساخت کشور ایران نیست و نیاز به هماهنگی قبلی دارد .

 

جهت کسب اطلاعات بیشتر و ثبت درخواست ارسال خرده بار به نجف با آنی بار تماس بگیرید.

 

شماره تماس آنی بار
شماره تماس آنی بار

 

 

ارسال بار به نجف بصورت همه روزه و تخصصی با همراهی آنی بار 

 

 

کاملترین بیمه نامه برای ارسال خرده بار به نجف

برای ارسال بار خرده بار به نجف ، محموله های شما به صورت کامل تحت پوشش بهترین بیمه نامه قرار میگیرند تا با بالاترین امنیت امکان جابجایی بین المللی همه نوع محموله ها فراهم شوند.

 

 

برای ارسال خرده بار به نجف ، ما تا 500 میلیون تومان بیمه رایگان را در اختیار شما قرار میدهیم . در صورتی که ارزش محموله های شما بالاتر از این مقدار باشد ، با پرداخت هزینه ای اندک می توانید پوشش بیمه نامه را افزایش دهید.

 

آنی بار متخصص ارسال خرده بار و کالا به نجف است و با کمترین هزینه ها امکان انتقال فوری بار و کالاها را برای شما فراهم می نماید.

مشاوره تخصصی خرده بار نجف

 

 

برای حمل و نقل انواع بار و کالا بصورت ارسال خرده بار به نجف چه بصورت زمینی و چه بصورت هوایی ، مجموعه آنی بار بهترین و حرفه ای ترین تیم کارشناسی را در اختیار شما قرار می دهد . 

 

 

مشاوران آنی بار با بررسی محموله شما و همچنین شرایط ان ابتدا در انتخاب روش حمل مناسب ( ارسال خرده بار به نجف یا ارسال بار دربستی به نجف ) شما را یاری می کنند . پس از انتخاب روش حمل ، باید شرایط باربری را بررسی کرد تا زمان تحویل محموله مشخص شود . 

 

 

در نهایتا ، برای ثبت درخواست ارسال خرده بار به نجف و یا سایر خدمات باربری می توانید بصورت رایگان از طریق تلفن یا بصورت حضوری با کارشناسان ما مشاوره نمایید .

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هرگونه استفاده از خدمات آنی بار به معنی پذیرش قوانین آنی بار می باشد
تماس سریع