هزینه حمل خودرو ایران خودرو چقدر است ؟

ایرانخودرو را می توان بزرگترین تولید کننده خودروی کشور در نظر گرفت که روزانه حجم زیادی از انواع خودروهای سواری را تولید و در اختیار هموطنان قرار میدهد . 

 

 

برای حمل و نقل خودروهای تحویل داده توسط ایران خودرو آنی بار بهترین و ارزانترین خدمات را در اختیار شما قرار میدهد تا در کمترین زمان ممکن خودروی خود را به شهرستان های مختلف ارسال کنید . 

 

هزینه حمل خودرو به شهرستان که توسط مجموعه آنی بار ارائه می شود کمترین قیمت نسبت به همه شرکت های باربری خودرو می باشد.

 

ارسال خودرو از کارخانه به شهرستان

 

در بسیاری موارد هموطنان از شهر ها و شهرستان های دیگر کشور خودروی خود را از نمایندگی تهران ایران خودرو تحویل میگیرند و برای ارسال آن به شهرستان خود نیاز به خدمات باربری ویژه دارند  . 

 

آنی بار برای همه شهر ها و شهرستان های کشور خدمات حمل و نقل بار و کالا و مخصوصا انواع خودروی سواری را ارائه می نماید و شما میتوانید با انواع خودروی ، ماشین خود را به سایر شهر ها ارسال کنید . 

 

 

همه شهر ها و شهرستان های کشور تحت پوشش خدمات ما هستند ، حمل خودرو از تهران به سراسر کشور انجام می شود .

 

 

کرایه و هزینه حمل خودرو از کارخانه ایرانخودرو چقدر است ؟

 

 

برای حمل و نقل انواع خودرو چه از ایرانخودرو و چه از سایپا یا کارخانجات دیگر ، هزینه حمل و نقل بر اساس مقصد شما مشخص میشود . 

علاوه بر این ، نوع خودروبر نیز در هزینه های حمل و نقل موثر است . مجموعه آنی بار به 2 صورت خودروهای شما را حمل خواهند نمود : 

 

 

 

هزینه حمل و نقل با هر یک از این خودروبر های برای مقصد مشخصی متفاوت است . از همین جهت نرخ کرایه را باید بر اساس نوع خودروی حامل مشخص نمود .

 

حمل خودرو درون شهری بصورت کاملا ایمن با انواع خودروبر 

 

 

 

جدول کرایه و هزینه حمل خودرو از ایرانخودرو توسط آنی بار 

 

 

در جدول زیر ، نرخ کرایه برای برخی از پر تقاضا ترین شهر های کشور آورده شده است . این نرخ کرایه مربوط به فروردین سال 1402 میباشد و ممکن است در گذر زمان افزایش یا کاهش را تجربه کند .

 

 

ردیف  شهر  تعرفه
1 مشهد  1 میلیون و 300 هزار تومان
2 رشت  1 میلیون تومان 
3 اصفهان 900 هزار تومان
4 شیراز 1 میلیون و 900 هزار تومان
5 تبریز 1 میلیون تومان
6 بوشهر 2 میلیون تومان
7 اهواز 1 میلیون و 500 هزار تومان

 

خودروبر تهران را با ارزانترین قیمت از آنی بار دریافت کنید .

 

بیمه نامه مخصوص حمل خودرو از ایرانخودرو 

 

برای حمل و نقل خودروهای صفر کیلومتر شما از کارخانه ایرانخودرو ، آنی بار بهترین و کاملترین بیمه نامه را در اختیار شما قرار میدهد تا با خیال اسوده از حفظ سرمایه در صورت بروز حادثه ، خودروی خود را به مجموئعه آنی بار بسپارید . 

 

ارزانترین خدمات حمل و نقل توسط آنی بار بدون هزینه های و با بهترین بیمه نامه انجام میشود که هرگونه خسارت به بدنه خودروی شما را تحت پوشش قرار میدهد . 

 

 

خساراتی مانند تصادف خودروی باربری و صدمه به خودروی شما ، خط و خش ، برخورد جسم خارجی و . . . همگی تحت پوشش کامل بیمه آنی بار هستند . 

 

ارزش بیمه بر اساس میزان ارزش خودروی شما مشخص می شود و تا 100 میلیون تومان رایگان است .

 

خودروبر کرج را همراه با 100 میلیون بیمه رایگان از آنی بار دریافت کنید . 

شماره تماس آنی بار
شماره تماس آنی بار

 

استعلام دقیق ترین نرخ کرایه خودروبر

 

 

برای استعلام هزینه حمل خودرو به شهرستان ، بهترین و سریعترین راه تماس با مشاوران و کارشناسان است . هزینه های حمل و نقل کالا و مخصوصا خودرو به دلیل افزایش هزینه ها و همچنین ارزش خودروی سواری ( بیمه نامه )  رو به افزایش است . 

 

 

 

از همین جهت تماس با مشاوران ما بهترین و ارزانترین نرخ کرایه برای حمل خودرو از سایپا و ایرانخودرو را برای شما فراهم می نماید . 

 

با شماره تماس خودروبر آنی بار در تماس باشید .

 

 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هرگونه استفاده از خدمات آنی بار به معنی پذیرش قوانین آنی بار می باشد
تماس سریع