سامانه حمل بار و کالا

سامانه حمل بار ارزان و تخصصی 

 

سامانه حمل بار آنی بار بهترین و حرفه ای ترین سامانه برای ارائه خدمات باربری و حمل و نقل کالا و اثاثیه بصورت درون شهری و بین شهری می باشد که از همه نقاط کشور امکان درخواست خدمات باربری را برای شما فراهم می نماید.

 

 

حمل و نقل بار و کالا بصورت تخصصی و با ارزان ترین تعرفه انجام می شود و امکان درخواست انواع کامیون ، تریلی ، خاور و کامیونت و نیسان و وانت از طریق سامانه حمل بار آنی بار برای شما فراهم می باشد.

 

 

از ویژگی های سامانه حمل بار آنی بار ، امکان درخواست خدمات در هر ساعت از شبانه روز و از هر نقطه ای از تهران و کشور می باشد.

 

 

سامانه حمل بار آنی بار همه روزه با بهترین تیم مشاوره آماده بارگیری و انتقال محموله های شما می باشد.

 

 

 

سامانه حمل بار به شهرستان ها

 

 

 

سامانه حمل بار به شهرستان را در آنی بار با کمترین هزینه و کمترین زمان ممکن داشته باشید. باربری به تمامی شهرستان های کشور را با انواع خودروهای باری در آنی بار تجربه کنید. 

 

 

از همه شهر ها و شهرستان های کشور می توانید از طریق سامانه حمل بار آنی بار درخواست باربری در سراسر کشور را ثبت کنید .

 

سامانه حمل بار آنی بار برای انتقال محموله های شما به نقاط مختلف کشور ، همه روزه در اسرع وقت بهترین و تخصصی ترین خدمات را با انواع خودروی باربری در اختیارتان قرار میدهد تا محموله های شما بدون هزینه های اضافی منتقل شوند . با کارشناسان سامانه حمل بار آنی بار در تماس باشید و خدماتی تخصصی را تحربه کنید.

 

 

سامانه حمل بار به شهرستان ها
سامانه حمل بار به شهرستان ها

درخواست اینترنتی حمل بار را از طریق سامانه آنی بار ثبت کنید.

 

سامانه باربری درون شهری تهران

 

 

سامانه حمل بار آنی بار ، امکان درخواست خدمات باربری در داخل شهر تهران را در اختیار شما قرار می دهد و شما می توانید ارسال کالا و لوازم منزل خود را انجام دهید.

 

 

خدمات باربری درون شهری آنی بار ، برای جابجایی محموله های سنگین و فوق سنگین و عادی مناسب می باشد و شما می توانید از طریق گوشی موبایل خود و اتصال به سامانه حمل بار بزرگترین کامیون و تریلی را برای جابجایی بار درخواست دهید.

 

 

سامانه حمل بار آنی بار برای خدمات باربری درون شهری فقط استان تهران را تحت پوشش  قرار داده است. 

 

 

سامانه حمل بار با کمترین تعرفه کرایه

 

 

قیمت باربری بین شهری با کمترین هزینه در سامانه حمل بار (آنی بار) با صرف کمترین زمان ممکن صورت می گیرد. برای تعیین نرخ قیمت حمل بار بین شهری به محل تخلیه و بارگیری نیز بستگی دارد.

 

 

برای دریافت و استعلام بروزترین و کمترین نرخ کرایه باربری با سامانه حمل و نقل آنی بار تماس بگیرید. آنی بار ارزان ترین سامانه حمل بار در سطح شهر می باشد. 

 

 

در آنی بار برای باربری به تمامی نقاط کشور نگران هزینه ها نباشید ، برای حمل بار به تمامی نقاط کشور با کمترین نرخ کرایه با خیالی آسوده وارد سامانه حمل بار آنی بار شوید.

 

نرخ کرایه اعلامی در سامانه حمل بار آنی بار برای 24 ساعت اعتبار دارد. 

 

 

هزینه باربری بین شهری در سامانه حمل بار 
هزینه باربری بین شهری در سامانه حمل بار

 

هزینه باربری برون شهری را در سامانه حمل بار اینترنتی آنی بار مشاهده کنید.

 

سامانه حمل بار با انواع کامیون

 

 

برای حمل بار به تمامی نقاط کشور با کامیون با ارزان ترین سامانه حمل بار تماس بگیرید. آنی بار ارائه دهنده انواع کامیون به تمامی نقاط کشور می باشد ؛

 

  • حمل بار با کامیون 6چرخ تک
  • حمل بار با کامیون 10چرخ جفت
  • حمل بار با  کامیون 911

 

 

سامانه حمل بار آنی بار برای انتقال محموله های مختلف با کامیون ها ، همه روزه از همه نقاط کشور بارگیری را آغاز و انتقال را با کمترین هزینه انجام میدهد . سامانه حمل بار آنی بار از بهترین بیمه برای باربری کامیون بهره خواهد برد. 

 

شماره تماس آنی بار

شماره تماس آنی بار

سامانه حمل بار با تریلی

 

ارسال بار با انواع تریلی به شهرستان های کشور با سامانه حمل بار آنی بار به راحتی صورت می گیرد. تریلی ها انواع مختلفی دارد که هریک از این تریلی ها به نوعی کاربرد خود را دارد برای اطلاع از این خودرو ها به مقاله مربوطه مراجعه کنید.

 

  • باربری با تریلی کفی
  • حمل بار با تریلی بغلدار
  • باربری با ترانزیت(تریلی چادری)

 

سامانه حمل بار آنی بار برای انتقال محموله های مختلف با تریلی ها بصورت همه روزه از همه نقاط کشور آماده خدمات رسانی به شما عزیزان می باشد . سامانه حمل بار ارزان قیمت آنی بار بهترین خدمات را با بیمه رایگان در اختیارتان قرار میدهد. 

 

هزینه باربری بین شهری در سامانه حمل بار 
هزینه باربری بین شهری در سامانه حمل بار

باربری ارزان در سراسر کشور را با انواع خودرو های باربری آنی بار تجربه کنید .

 

سامانه حمل اثاث منزل و اسباب کشی 

سامانه حمل بار و اپلیکیشن باربری آنی بار ارائه دهنده‌ی خدمات صفر تا صد اسباب‌کشی آنلاین است.   اگر شما به دنبال یک باربری معتبر و منصف جهت حمل اثاث منزلتان هستید همین الان وارد سامانه حمل بار یا اپلیکیشن باربری آنی بار شوید و با انتخاب مبدا و مقصد مورد نظرتان قیمت نهایی را استعلام بگیرید.
ثبت درخواست اثاث‌کشی در سامانه حمل بار آنی بار از طریق تماس تلفنی، سایت و اپلیکیشن آنی بار به آسانی انجام می‌شود و شما از مزیت پشتیبانی بدون محدودیت زمانی بهره خواهید برد.
تمام مراحل کار در سامانه حمل بار آنی بار با دقت توسط تیم‌های حرفه‌ای انجام می‌شود، با این حال آنی بار اثاث کشی شما را بیمه می‌کند و خسارت احتمالی از طریق بیمه ایران پرداخت خواهند شد.

 

 

سامانه حمل بار به همراه بیمه نامه

 

 

برای حمل بار سبک و سنگین در سامانه حمل بار آنی بار با کمترین هزینه بار شما را تحت پوشش بیمه قرار می دهد.

 

 

برای حمل بار به تمامی نقاط کشور الزام وجود بیمه تضمین بار شما می باشد .

 

 

آنی بار جهت جلب رضایت مشتریان خود ؛ تمامی خدمات باربری را در سامانه حمل بار تاسقف 100 میلیون تومان به صورت رایگان تحت پوشش بیمه قرار می دهد .

 

 

بار شما بسته به میزان ارزش ریالی آن تحت پوشش بیمه قرار می گیرد. برای اطلاع دقیق تر از نرخ هزینه های بیمه وارد سامانه حمل بار آنی بار شوید.

 

حمل بار با بیمه نامه در سامانه حمل بار
حمل بار با بیمه نامه در سامانه حمل بار

 

مشاوره رایگان در سامانه حمل بار

 

 

مشاورین رایگان آنی بار با داشتن اطلاعات بروز در سامانه حمل بار به مقصد مورد نظر شما را راهنمایی می کند.

 

آنی بار علاوه بر داشتن مشاورین رایگان دارای سامانه حمل بار اینترنتی (اپلیکیشن )می باشد که برای درخواست خودرو به آسودگی قابلیت استفاده دارد و نیاز به هیچ گونه آموزش خاصی نمی باشد کافیست اپلیکیشن را از فروشگاه های اینترنتی دانلود کرده و مراحل ثبت نام در سامانه حمل بار را طی کنید و به راحتی درخواست کامیون  داشته باشید .

 

دریافت خدمات اسنپ بار در کوتاه ترین زمان و با ارزانترین نرخ کرایه 

 

 

سامانه حمل بار های ترافیکی 

 

 

برای ارسال بارهای ترافیکی با سامانه حمل بار ( آنی بار تماس )بگیرید .

 

بارهای ترافیکی بارهایی می باشد که طول و عرض آن از متراژ خودرو بزرگ تر باشد .

 

برای حمل بارهای ترافیکی تنها می توانید از خودروی تریلی و یا کمرشکن استفاده کنید .

 

برای کسب اطلاع دقیق از خدمات رسانی مرتبط با باربری بارهای ترافیکی با مشاورین سامانه حمل بار آنی بار تماس بگیرید.

استعلام هزینه حمل بار ترافیکی

سفارش خدمات از طریق سامانه حمل بار

 

 

آنی بار به عنوان یکی از برترین سامانه های حمل و نقل در کشور ، خدمات باربری اینترنتی را بر اساس سیستم بروز و حرفه ای ارائه می نماید.

 

آنی بار برای ثبت درخواست کامیون ، بهترین و ساده ترین اپلیکیشن باربری و سامانه باربری اینترنتی را به شما ارائه می نماید.

 

 

سامانه حمل بار آنی بار ، یک سامانه هوشمند باربری می باشد که در کمترین زمان ممکن انواع خدمات باربری مورد نیاز شما را در اختیارتان قرار می دهد ؛ با کمترین نرخ کرایه می توانید خدمات حمل و نقل و باربری مورد نظرتان را در سامانه حمل بار آنی بار ثبت کنید .

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هرگونه استفاده از خدمات آنی بار به معنی پذیرش قوانین آنی بار می باشد
تماس سریع