ارسال پوشاک از ترکیه به ایران | هزینه ارسال لباس از ترکیه

باربری لباس از ترکیه به ایران

یکی از خدماتی که آنی بار به شما عزیزان ارائه می نماید ، ارسال پوشاک و لباس از ترکیه به ایران است . ما به صورت همه روزه برای انتقال انواع پوشاک و لباس شما با کمترین هزینه آماده همکاری میباشیم و محموله های مختلف شما را با کمترین هزینه به نقاط مختلف ارسال منتقل خواهیم نمود.

واردات و حمل پوشاک از ترکیه به ایران همانطور که اشاره شد یک تجارت بین المللی می باشد که حتما باید مطابق با قوانین و مقررات داخلی هر دو کشور و قوانین تجارت های بین المللی انجام شود. بنابراین در مرحله اول شما باید با قوانین صادرات و واردات هر دو کشور و قوانین بین المللی مشخص شده توسط مراجع مربوطه آشنا شوید، برای این کار نیز می توانید با مشاورین بازرگانی مشورت نموده یا در دوره های آموزشی که در این خصوص ارائه می شوند، شرکت کنید.

ارسال پوشاک از ترکیه به ایران تخصص آنی بار است و با کمترین هزینه انجام میشود . فقط کافیست با شماره های باربری آنی بار در تماس باشید .

علاوه بر واردات پوشاک از ترکیه به ایران ، آنی بار برای ارسال بار به ترکیه نیز بصورت همه روزه بهترین خدمات را ارائه می نماید . با شماره 5 رقمی آنی بار در تماس باشید.

واردات پوشاک از ترکیه به ایران
واردات پوشاک از ترکیه به ایران

خرید لباس از انلاین شاپ ترکیه

امروزه به دلیل دسترسی ساده و سریع به اینترنت امکان خرید از سایر کشور ها نیز فراهم شده است. بسیاری از هموطنان گرامی برای تهیه برخی از اقلام و خصوصا برای تهیه انواع پوشاک ترجیه به خرید از آنلاین شاپ های ترکیه دارند. 

در صورتی که قصد خرید از ترکیه را دارید می توانید انواع کالاها را از طریق آنی بار به ایران وارد کنید.  برخی از کالاهای قابل وارد شدن به صورت زیر می باشد : 

  1. انواع کفش 
  2. کت شلوار
  3. لباس مجلسی 
  4. کیف 
  5. تی شرت و پیراهن  

علاوه بر ترکیه ، ارسال بار از دبی به ایران نیز به صورت تخصصی و همه روزه انجام خواهد شد.

روش های ترخیص لباس از ترکیه 

برای ترخیض لباس ارسال شده از ترکیه به ایران از روش های زیر می توانید استفاده نمایید : 

  • در منطقه آزاد ماکو پوشاک را ترخیص کنید
  • می توانید به صورت کیلویی در هر منطقه ای که هستید کالا را ترخیص کنید .
  • می توانید از گمرک بازرگان پوشاک را ترخیص کنید .
  • می توانید مستقیم پوشاک را از ترکیه بخرید و از راهنمای ترخیص آن استفاده کنید این روش را می توانید از طریق سایت های معتبر ترکیه انجام دهید .

در گام بعدی لازم است که با چگونگی فرایندهای مربوط به ترخیص کالا از گمرک آشنا شوید. هر نوع کالای وارداتی با هر حجم و اندازه ای در ابتدای ورود به کشور به اداره گمرک تحویل داده می شود تا اطلاعات محموله توسط مامورین گمرک بررسی شده و قانونی بودن تجارت شما توسط اداره گمرک تایید شود، پس از طی روندهای اداری و تشریفاتی گمرکی شما یا ترخیص کار کالا می توانید به انبار گمرک مراجعه نموده و کالاهای خود را از اداره گمرک تحویل بگیرید.

ارسال خرده بار به ترکیه از نقاط مختلف کشور انجام میشود و امکان ارسال محموله های مختلف شما با بهترین کیفیت فراهم میباشد. 

ارسال هوایی پوشاک از ترکیه به ایران 

برای حمل پوشاک از ترکیه به ایران در سفرهای هوایی علاوه بر سقف ۸۰ دلاری، وزن آن هم اهمیت دارد. وزن مجاز باری که هر مسافر می تواند همراه خود داشته باشد، ۳۰ کیلو است و بیشتر از این مقدار مشمول پرداخت هزینه اضافه بار است. افزون بر آن باید کرایه اضافه بار پرداخت کنید. بنابراین چنانچه قصد دارید هوایی به کشور بازگردید، به ارزش مادی و وزن پوشاک یا کالایی که از ترکیه خرید کرده اید را توجه داشته باشید.

خدمات فریت بار ترکیه ، برای ارسال بار و انواع پوشاک شما از ترکیه به ایران نیز خدمات تخصصی ارائه می نماید .برای اطلاع از قیمت ارسال هر کیلو بار از ترکیه به ایران فقط کافیست با شماره های ما در تماس باشید و محموله های خود را منتقل نمایید. 

واردات تخصصی لباس از ترکیه به ایران
واردات تخصصی لباس از ترکیه به ایران

برای باربری ترکیه به ایران ، علاوه بر پوشاک امکان انتقال محموله های مختلف نیز فراهم است. اثاثیه و لوازم خانه از جمله مهمترین این موارد است . 

ارسال کیف و کفش به از ترکیه 

یکی از خدمات آنی بار علاوه بر ارسال پوشاک از ترکیه ، امکان انتقال انواع کیف و کفش است. ما به صورت همه روزه انتقال محموله های کیف و کفش چه به صورت زیاد و حجم بالا و چه به صورت تکی را در اسرع وقت انجام خواهیم داد.

 

برای ارسال کیف و کفش ، همه روزه آنی بار با سرویس های باربری خود محموله ها را در اسرع وقت منتقل خواهد نمود. 

ارسال هوایی به ترکیه از ایران نیز به صورت تخصصی و همه روزه قابل انجام می باشد . ما در اسرع وقت آماده ارائه خدماتی تخصصی و سریع هستیم.

ارسال پوشاک با اتوبوس از ترکیه به ایران

برای ارسال پوشاک از ترکیه به ایران نیز از روش حمل با اتوبوس می توان استفاده نمود . اتوبوس های مختلفی که بصورت روزانه از مرز ترکیه وارد ایران می شوند امکان انتقال مقدار مشخصی کالا و محموله دارند که آنی بار بصورت تخصصی این خدمات را به شما ارائه می نماید . 

ارسال اتوبوسی لباس از ترکیه به ایران همه روزه انجام میشود و تخصص تیم آنی بار است . فقط کافیست با ما تماس بگیرید.

چه بارهایی اجازه ارسال با اتوبوس را ندارند؟

  • بار مواد مخدر، قاچاق یا اسلحه
  • بارهایی با وزن بیشتر از 40 کیلوگرم
  • مواد غذایی فاسد شدنی
  • بارهای غیر بهداشتی
  • اجناسی مانند چک و اوراق بهادار
  • محموله‌های خطرناکی که در آیین نامه حمل و نقل ذکر شده

برای ارسال لباس از ترکیه به ایران ، همه روزه تیم متخصص آنی بار با کمترین هزینه محموله های شما را بارگیری و منتقل می نماید. ما در اسرع وقت آماده ارائه خدمات تخصصی و رزان به شما عزیزان هستیم. هزینه های ارسال لباس از ترکیه به ایران نسبت به سایر شرکت ها بسیار کمتر خواهد بود.

 

هزینه ارسال لباس از ترکیه به ایران چقدر است؟

 

همانطور که گفته شد ، ارسال لباس و پوشاک از ترکیه به ایران با استفاده از روش های مختلفی انجام میشود. این روش ها هر یک دارای هزینه های مختلفی هستند که در نرخ نهایی انتقال محموله محاسبه میشوند.

 

هزینه ارسال لباس از ترکیه به ایران بر اساس موارد زیر مشخص می شود:

 

  • نوع و حجم و وزن لباس 
  • روش حمل لباس
  •  ارزش محموله 

در حال حاضر هزینه ارسال لباس از ترکیه به ایران به ازای هر کیلو حدود 100 هزار تومان است اما ممکن است با توجه به افزایش هزینه ها در ایران شامل افزایش قیمت نیز شوند. از همین جهت برای استعلام هزینه ارسال لباس از ترکیه به ایران باید با شماره 57669-021 در تماس باشید تا کارشناسان مجموعه آنی بار به صورت دقیق و روزانه قیمت را در اختیار شما قرار دهند.

شرکت حمل و نقل ترکیه آنی بار معتبر ترین شرکت باربری است که در خصوص واردات و صادرات کالا به ترکیه فعالیت می نماید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هرگونه استفاده از خدمات آنی بار به معنی پذیرش قوانین آنی بار می باشد
تماس سریع