وانت بار اسنپ | اسنپ وانت ( بین شهری )

اسنپ وانت از تهران 

برای حمل و نقل بار بصورت بین شهری ، آنی بار خدمات اسنپ وانت را با کمترین هزینه در اختیار شما قرار می دهد . شما می توانید از هر نقطه ای از استان تهران درخواست وانت بار اسنپ برای سایر نقاط کشور را ثبت نمایید و محموله های مختلف خود را در امنیت کامل منتقل کنید. 

حمل و نقل بار و کالا از تهران به سایر شهرهای کشور با استفاده از اسنپ وانت بسیار سریع و حرفه ای توسط آنی بار انجام می شود و با استفاده از رانندگان معتمد و با سابقه کار طولانی بهترین خدمات را برای شما فراهم می نماید. وانت بار اسنپ بین شهری بصورت همه روزه برای ارسال بار و کالا و اثاثیه شما از تهران به سایر نقاط کشور در اختیارتان قرار می گیرد و با در اختیار داشتن بهترین بیمه نامه امنیت محموله های شما تضمین خواهد شد.

حمل و نقل بار و کالا با اسنپ وانت بصورت تخصصی و حرفه ای با نازلترین نرخ کرایه نیسان بین شهری انجام می شود . نیسان وانت های آنی بار با تعداد بسیار زیادی برای شهر ها و شهرستان های مختلف کشور در اختیار شما خواهند بود. 

 

شماره تلفن اسنپ وانت 57669-021 می باشد که به صورت شبانه روزی و همه روزه بهترین و تخصصی ترین خدمات را در اختیار شما قرار میدهد.

باربری نیسان
باربری نیسان

ارزانترین خدمات اسنپ بار را با کمترین هزینه از آنی بار دریافت کنید . فقط کافیست با شماره اسنپ وانت در تماس باشید.

وانت بار اسنپ چه کالاهایی را حمل میکند ؟

برای حمل و نقل بار و کالا با اسنپ وانت تهران ، مجموعه آنی بار هیچگونه محدودیتی ندارد و تنها محدودیت مربوط به نوع بار است . برخی از انواع بار و کالا به دلایل امنیتی قابل حمل نیستند. 

به عنوان مثال ، محموله های با ارزش بسیار بالا اما وزن و ابعاد کم که داخل وانت جا میشوند توسط وانت بار اسنپ حمل نمی شوند . 

  • حمل انواع دام و طیور با اسنپ وانت بار انجام نمی شود.
  • مواد غذایی مانند برنج با وانت با اسنپ حمل نخواهند شد.
  • انواع آهن آلات بجز مس و شمش با اسنپ وانت حمل می شوند.
  • ارسال بار هایی که نیاز به ماشین یخچال دار یا کمپرسی دارند پذیرفته نمی شود.  

هر نوع بار و کالایی که توسط وانت بار اسنپ آنی بار حمل میشود بصورت کامل تحت پوشش بیمه نامه انجام میشود و با ایمنی بالا خدمات تخصصی به شما ارائه خواهد شد. 

 

برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره اسنپ وانت 57669-021 در تماس باشید.

وانت بار بین شهری ایمن را از آنی بار بخواهید.

حمل اثاثیه منزل و محل کار با اسنپ وانت آنی بار

اسباب کشی و حمل اثاث منزل یکی از تخصصی ترین خدمات وانت بار اسنپ شرکت آنی بار می باشد. شما می توانید حمل اثاث و لوازم منزل یا محل کارتان را با اسنپ وانت به مقصد مورد نظرتان در داخل تهران یا خارج از تهران ارسال کنید.

فقط هنگام در خواست وانت بار اسنپ به حجم و وزن لوازمتان دقت کنید.

ارسال بار با اسنپ وانت تا وزن 2 تن انجام می شود ؛ اگر مقدار بارتان بیشتر از این وزن است می توانید از شرکت در خواست کامیونت و خاور داشته باشید.

اسنپ بین شهری را می توانید به همراه بیمه نامه معتبر در اختیار داشته باشید .

شماره تماس آنی بار
شماره تماس آنی بار

نکات مهم هنگام ارسال بار با وانت با اسنپ از تهران

برای استفاده از خدمات وانت بار استپ به صورت بین شهری باید به موارد زیر توجه داشته باشید: 

 

  1. اسنپ وانت کارگر ندارد و شما می توانید با کمک رانندگان بارگیری را انجام دهید.
  2. اگر برای حمل بارتان نیاز به کارگر دارید می توانید به صورت جداگانه از آنی بار درخواست کنید.
  3. اگر بار شما جزو بارهای سنگین می باشد باید قبل از ثبت درخواست وانت بار اسنپ به کارشناسان ما اطلاع دهید.
  4. بارهای سنگین مانند : پیانو ، یخچال ساید ، تردمیل ، میز ناهار خوری 8 نفر به بالا ، گاوصندوق ، بوفه و کمد بزرگ ، مبلمان تخت خوابشو ، وسایل بالای 100 کیلو و . . .   
  5. اسنپ وانت متخصص باربری بصورت درون شهری و بین شهری است که حمل و نقل تضمینی محموله های شما را در اسرع وقت انجام خواهد داد.

 

با توجه و رعایت موارد ذکر شده بهترین تجربه از خدمات باربری و حمل و نقل با اسنپ بار را تجربه خواهید کرد . برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص خدمات آنی بار با شماره اسنپ وانت 57669-021 در تماس باشید.

حمل بارهای سنگین با اسنپ وانت
حمل بارهای سنگین با اسنپ وانت

اسنپ بار ، متخصص حمل بار با نیسان بصورت سراسری از تهران به تمام نقاط کشور

کرایه وانت بار اسنپ چقدر است ؟ 

مهمترین موضوع در حمل و نقل بار و کالا چه شهری و چه بین شهری ، نرخ کرایه و هزینه های حمل و نقل است . هزینه حمل بار با اسنپ وانت و نیسان بر اساس موارد زیادی مشخص میشود . یکی از این موارد ، فاصله 2 شهر است . این مورد اصلی ترین موضوعی است که در هزینه های وانت بار اسنپ موثر است. 

موضوع دیگر ، نوع بار و ارزش آن است . نوع بار از نظر ابعاد و وزن بسیار در حمل و نقل بار موثر است . حمل و نقل بارهای مختلف توسط رانندگان با هزینه متفاوتی انجام میشود . هرچه بار سنگین تر باشد ، هزینه اسنپ وانت هم افزایش خواهد داشت. 

مورد دیگر ، وضعیت و شرایط آب و هوایی است . به دلیلی بارش های جوی ، بسته بودن جاده و امثال آن ، رانندگان وانت بار اسنپ هزینه بیشتری برای تردد در مسیر های برفگیر در زمستان طلب خواهند نمود. 

موردنهایی ، افزایش هزینه های رانندگان است . افزایش نرخ سوخت ، هزینه های لوازم یدکی نیز در نرخ کرایه اسنپ وانت موثر هستند . با افزایش دلار ، هزینه رانندگان نیز بالاتر خواهد رفت.

با تمام این موارد ، وانت بار اسنپ همیشه سعی خود را در ارائه خدمات تخصصی و حرفه ای به شما عزیزان دارد و کمترین هزینه و کرایه را در اختیارتان قرار میدهد. 

نیسان وانت
نیسان وانت

نکته : اثاث کشی با نیسان از تهران با استفاده از خدمات اسنپ بار بین شهری آنی بار.

کدام شهر ها تحت پوشش خدمات اسنپ وانت می باشند ؟

ارسال بار با نیسان به تمامی شهر ها و شهرستان های کشور انجام می شود و تمامی نقاط کشور تحت پوشش خدمات وانت بار اسنپ می باشند.

اما در حال حاضر باربری تنها از مبدا تهران و کرج انجام می شود. اسنپ وانت همه روزه آماده حمل انواع بار و کالا به مقصد مورد نظرتان می باشد. 

همه شهر ها ، شهرستان ها و روستاهای کشور در شمال ، جنوب ، شرق و غرب بصورت کامل تحت پوشش خدمات تخصصی وانت بار اسنپ آنی بار میباشند. 

آیا اسنپ وانت بیمه هم دارد ؟

برای حمل و نقل بار و محموله و کالا با وانت بار اسنپ بصورت بین شهری یا درون شهری میبایست از بیمه نامه ای استفاده کرد که در صورت بروز حادثه امکان جبران خسارات را فراهم نماید .

 

از آنجایی که مشکلات اقتصادی در ایران سبب شده است که هزینه های زندگی باعث فشار به رانندگان شده باشد ، خودروهای قدیمی به خودروهای استاندارد تغییر نکرده اند . از طرف دیگر  عدم استاندارد جاده های کشور نیز سبب بروز حوادث خواهد شد .

به همین دلیل ، استفاده از بیمه نامه ای کامل و تخصصی که هرگونه خسارت جزئی و کلی را در زمان حمل و نقل بار با اسنپ وانت را تحت پوشش قرار دهد بسیار الزامی است . 

آنی بار برای حمل و نقل بارهای شما با وانت بار اسنپ ، بهترین و کاملترین بیمه نامه که هر گونه خسارات وارده به محموله را تحت پوشش قرار می دهد در نظر گرفته است . 

خساراتی که در اثر آتش سوزی ، سرقت ، تصادفات و . . هنگام باربری با اسنپ وانت به وجود می آیند همگی تحت پوشش بیمه کامل هستند . 

وانت بار اسنپ آنی بار متخصص جابجایی بار و کالا از تهران

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هرگونه استفاده از خدمات آنی بار به معنی پذیرش قوانین آنی بار می باشد
تماس سریع