باربری تهران به قم با کمترین قیمت و بیمه کامل

ارزانترین خدمات باربری از تهران به قم با آنی بار

یکی از خدماتی که مجموعه آنی بار به عنوان یک باربری تخصصی به شما عزیزان ارائه می نماید باربری تهران به قم است که امکان انتقال محموله های مختلف را برای شما فراهم می نماید.

در خدمات باربری تهران به قم انواع کالاها و محموله های تجاری و صنعتی با بهترین کیفیت و با کمترین هزینه بارگیری و به قم منتقل می شوند. ما برای انتقال محموله های مختلف شما در اسرع وقت آماده ارائه خدماتی سریع و ارزان هستیم و بر اساس نوع محموله و نیاز شما بهترین خودروهای باربری را در اختیارتان قرار میدهیم.

برای باربری تهران به  قم می توانید از خودروهای باربری سبک و سنگین استفاده نمایید که به صورت کامل تحت پوشش بهترین بیمه نامه قرار دارند و امکان انتقال همه نوع کالا با آنها فراهم است. برای مشاوره رایگان خدمات باربری تهران به قم با کارشناسان ما از طریق شماره 5 رقمی ( 57669-021) در تماس باشید.

ارسال انواع کالا از تهران برای قم

همانطور که گفته شد ، آنی بار به عنوان یکی از برترین شرکت های حمل و نقل داخلی برای باربری تهران به قم انواع خودروهای باری را در اختیار شما قرار میدهد تا محموله ها و کالاهای مختلف را به صورت تخصصی و سریع منتقل کنید. 

محموله ها و کالاهایی که دارای شرایط و قابلیت انتقال باشند و از نظر قانونی نیز ممنوعیت خاصی برای انتقال آنها نباشند به صورت همه روزه از تهران به مقصد قم بارگیری خواهند شد . 

باربری تهران به قم همراه با 100 میلیون تومان بیمه رایگان انجام میشود که هزینه های حمل و نقل شما را تا حدود زیادی کاهش خواهد داد.

  • باربری آهن آلات تهران به قم 
  • باربری کانکس تهران به قم 
  • باربری کالای تجاری تهران به قم
  • باربری ارزان اثاثیه تهران قم 
  • باربری لوازم لاستیکی و پلاستیکی به قم

جدول زیر نرخ کرایه باربری تهران به قم می باشد :

 

کرایه نیسان از تهران به قم 590 هزار تومان
کرایه خاور مسقف از تهران به قم 1 میلیون و 350 هزارتومان
کرایه خاور روباز از تهران به قم 1 میلیون و 250 هزارتومان
کرایه کامیون تک – 10 تن از تهران به قم 1 میلیون و 850 هزارتومان
کرایه کامیون جفت -15 تن از تهران به قم 2 میلیون 350 هزار تومان

توجه >>>> قیمت های جدول مربوط نرخ کرایه باربری تهران به قم با خودرو های باربری مختلف در بهار 1402 می باشد برای استعلام قیمت به روز با کارشناسان ما تماس بگیرید.

باربری قم به تهران
باربری قم به تهران

علاوه بر باربری تهران به قم ، باربری تهران به اراک با کمترین هزینه همراه بهترین بیمه نامه نیز از خدمات شرکت آنی بار است. 

ارسال بار از تهران به تمام شهر های استان قم

برای باربری تهران به قم ، همه روزه می توانید علاوه بر تهران از سایر نقاط کشور نیز درخواست خدمات باربری را برای همه شهر های استان قم ثبت نمایید.  در خدمات حمل و نقل آنی بار ، محدودیت خاصی برای شهر ها و شهرستان های استان قم وجود ندارد و انتقال کالاهای مختلف حتی برای روستاهای دور افتاده این استان نیز انجام میشود. 

باربری تهران به قم آنی بار برای این خدمات از بهترین بیمه نامه نیز استفاده می نماید و بارنامه معتبر صادر خواهد شد. 

باربری تهران به قم شامل ارسال بار از تهران به مناطق زیر می باشد : 

  1. باربری تهران به قم
  2. باربری تهران به قنوات
  3. باربری تهران به جعفریه
  4. باربری تهران به کهک
  5. باربری تهران به دستجرد
  6. باربری تهران به سلفچگان
  7. باربری تهران به جلستان

برای باربری تهران به قم ، مجموعه آنی بار همه روزه بهترین خدمات را با نازلترین تعرفه های باربری در اختیارتان قرار میدهد. فقط کافیست با شماره های ما در تماس باشید و حمل بار به استان قم در کمترین زمان ممکن را تجربه کنید . 

تعرفه و نرخ کرایه باربری تهران قم

برای باربری تهران به قم ، می بایست به نوع خودرو توجه نمود. خودروهای باربری بر اساس توان باربری و نوع بار قابل باربری هزینه های متفاوتی دارند  بر همین اساس نیز نرخ کرایه آن متفاوت می باشد .

شرایط و موارد متعددی در هزینه ها و نرخ کرایه باربری تهران به قم موثر هستند که عبارتند از : 

  • نوع خودروی باربری
  • شرایط محل بارگیری و تخلیه
  • عادی یا ترافیکی بودن محموله
  • میزان ارزش محموله برای بیمه 
  • شب بارگیری یا شب تخلیه 

هزینه و نرخ کرایه باربری تهران به قم دارای قیمت دائمی و مشخص نمی باشد و روزانه بر اساس شرایط و موارد متعددی دچار تغییرات میشود.

برای اطلاع از دقیق ترین نرخ کرایه باربری تهران به قم می توانید با شماره 5 زقمی آنی بار در تماس باشید و با ارزانترین تعرفه های ارسال محموله های خود را به قم انتقال دهید.

 

ارزانترین نرخ کرایه حمل بار به قم را با آنی بار تجربه کنید . 

خدمات باربری تهران به قم با انواع کامیون

ما انواع کامیون را برای خدمات باربری تهران به قم در اختیار شما قرار می دهیم.  کامیون ها بر اساس نوع بار شما و ابعاد و وزن آن مورد استفاده قرار می گیرند.

مجموعه آنی بار برای ارسال محموله های شما در باربری تهران به قم ، 3 نوع کامیون را در اختیارتان قرار می دهد تا محموله هایی با شرایط و تناژ مختلف را در اسرع وقت به قم ارسال کنید . 

  • باربری تهران به قم با کامیون 10 تن ( کامیون تک ) 
  • باربری تهران به قم با کامیون 15 تن ( کامیون جفت ) 
  • باربری تهران به قم با کامیون 911 

کامیون تک مخصوص ارسال بارهای زیر 10 تن  و کامیون جفت مخصوص ارسال بارهای زیر 15 تن در باربری تهران به قم می باشد.

برای باربری تهران به قم با استفاده از کامیون ها می توانید از طریق شماره 5 رقمی آنی بار درخواست خود را ثبت نمایید و بهترین خدمات را در اسرع وقت دریافت نمایید.

باربری تهران به قم با کامیون 10 تن

باربری تهران به قم همه روزه با انواع کامیون خصوصا با استفاده از کامیون تک 10 تن انجام میشود که مخصوص ارسال انواع بار و کالا با وزن زیر 10 تن می باشد . کامیون تک برای باربری همه نوع بار و کالا مناسب است و محموله های متفاوتی را از نقاط مختلف کشور برای قم ارسال مینماید. 

آنی بار همه روزه خدمات باربری تهران به قم با کامیون 10 تن را تحت پوشش بهترین و کاملترین بیمه نامه به شما ارائه می نماید.

  • عرض کامیون تک = 2 متر 10 سانتی متر 
  • طول کامیون تک = 5 متر و 80 سانتی متر 
  • توان باربری = 10 تن 

باربری تهران به قم با استفاده از کامیون تک با کمترین هزینه و بصورت همه روزه انجام میشود . شما می توانید برای درخواست خودروی باربری مناسب با شماره های آنی بار در تماس باشید. 

باربری تهران به قم با کامیون 15 تن جفت

کامیون 15 تن یا کامیون جفت نیز برای ارسال همه نوع بار در باربری تهران به قم مورد استفاده قرار میگیرد . خصوصا محموله هایی که وزن آنها نهایتا 15 تن است . این کامیون از تهران و همه شهر های کشور بصورت همه روزه برای ارسال محموله های تجاری و صنعتی و باربری تهران به قم در اختیار شما قرار میگیرد.

  • عرض کامیون تک = 2 متر 30 سانتی متر 
  • طول کامیون تک = 6 متر و 80 سانتی متر 
  • توان باربری = 15 تن 

برای باربری تهران به قم ، کامیون های آنی بار همه روزه اماده انتقال محموله های شما هستند . ما از همه نقاط استان تهران بهترین و ارزانترین خدمات را در اسرع وقت به شما عزیزان ارائه خواهیم نمود.

باربری با کامیون
باربری با کامیون

ویژه >> باربری جاده قم با بهترین و ارزانترین نرخ کرایه به صورت همه روزه انجام خواهد شد.

باربری کالاهای سنگین تریلی از تهران برای قم

خدمات باربری تهران به قم با انواع تریلی نیز به شما ارائه می گردد. تریلی های آنی بار در انواع مختلف آماده ارسال انواع بارهای شما از باربری تهران به قم و سایر نقاط کشور می باشند.

  • باربری از تهران به قم با تریلی کفی
  • باربری تهران به قم با تریلی بغلدار
  • باربری از تهران به قم با تریلی ترانزیت چادری
  • باربری تهران به قم با تریلی کمرشکن

مهمترین عامل در انتخاب تریلی مناسب ، نوع بارگیری و نحوه قرار گرفتن بار در تریلی می باشد. باربری تهران به قم با تریلی را در کمترین زمان ممکن به شما ارائه خواهیم نمود.

برای باربری تهران به قم با انواع تریلی ، مشاوره تخصصی و حرفه ای مجموعه آنی بار آماده پاسخگویی همه روزه به سوالات شما عزیزان و ارائه بهترین خدمات میباشد.

باربری تهران به قم با تریلی کفی

تریلی کفی برای مقاصد بسیار زیادی مورد استفاده قرار میگیرد ، خصوصا ارسال انواع کانکس و دستگاه های صنعتی و تجاری که به راحتی روی کفی تریلی بارگیری میشوند . تریلی کفی برای باربری تهران به قم قابلیت ارسال انواع محموله های بسته بندی شده روی پالت ، کیسه مواد ( کیسه جامبو ) و آهن الات با تریلی کفی در باربری تهران به قم در اسرع وقت  . 

  • تریلی کفی دارای طول حدود 12 متر تا 13 متر و 60 است 
  • عرض آن حدودا 2/5 متر است 
  • توان ارسال آن حدود 23-24 تن است 

برای باربری تهران به قم ، آنی بار روزانه تریلی کفی را در برای ارسال بارهای تا 24 تن از همه نقاط کشور در اختیار شما قرار میدهد. باربری سراسری آنی بار بهترین و سریعترین خدمات را در اختیار شما قرار میدهد. 

باربری تهران به قم با تریلی ترانزیت چادری

تریلی چادری برای ارسال محموله های مختلف تجاری و صنعتی مناسب است و امکان ارسال بارهای صادراتی نیز با این تریلی بخوبی فراهم است .برای باربری تهران به قم با تریلی ترانزیت چادری در اسرع وقت می توانید انواع محموله هایی که دارای فرایند های گمرکی هستند را نیز به نقاط مختلف خصوصا برای قم ارسال کنید. 

  • تریلی کفی دارای طول 13 متر و 60 است 
  • عرض آن حدودا 2/5 متر است 
  • توان باربری آن حدود 23-24 تن است 
  • ارتفاع اتاق نیز حدود 2/70 الی 2/80 است

برای باربری تهران به قم ، با تماس از طریق شماره های آنی بار ارزانترین خدمات با مشاوره تخصصی را در اختیارتان قرار میدهیم . 

باربری با خاور برای قم

یکی از بهترین خودروهای ارسال بار و کالا که برای باربری تهران به قم مورد استفاده قرار میگیرد ، کامیونت یا خاور است . این خودروی باربری توان باربری تا 3-4 تن را دارد.

از خاور و کامیونت برای ارسال انواع دستگاه ها ، لوازم اداری ، کارگاهی و قطعات ، ارسال اثاثیه منزل ، ارسال کالاهای تجاری و . . . در باربری تهران به قم استفاده میشود و از آنجایی که امکان تردد در معابر شهری تهران و قم را دارد ، بهترین انتخاب برای باربری و ارسال بار از داخل شهر ها و تخلیه در شهر می باشد. 

آنی بار انواع خاور روباز و مسقف را در اختیار شما قرار میدهد تا با کمترین هزینه محموله های خود را از باربری تهران به قم ارسال کنید.

برای باربری تهران به قم ، خاور و کامیونت ایسوزو با ارزانترین تعرفه ها در اختیار شما قرار میگیرند . فقط کافیست با ما در تماس باشید و بهترین ها را تجربه کنید.

باربری شورآباد بصورت تخصصی و ارزان قیمت با کمترین هزینه

حمل بار با خاور
حمل بار با خاور

حمل بار به قم بصورت تخصصی و ارزان با آنی بار 

نیسان بار تهران به قم

برای ارسال بار و باربری تهران به قم ، ما علاوه بر کامیون و خاور و تریلی ، انواع نیسان وانت را نیز در اختیار شما قرار میدهیم. نیسان وانت بهترین و سریعترین خدمات باربری برای قم را در اختیار شما قرا می دهد تا امکان جابجایی همه نوع بار برای شما فراهم شود.

شما می توانید انواع کالای تجاری ، صنعتی و شخصی را با نیسان به قم ارسال کنید. معمولا از نیسان برای ارسال تره بار و همچنین اثاثیه منزل و اداری استفاده میشود.

باربری تهران به قم با انواع خودرو های باربری (تریلی کفی ، تریلی بلغدار ، ترانزیت چادری ، کمرشکن ، کامیون تک و جفت ، کامیون 911 ، خاور ، کامیونت نیسان ) با کمترن هزینه. 

نیسان بار تهران به قم
نیسان بار تهران به قم

انتقال محموله های سنگین به قم

یکی از خدمات ویژه آنی بار برای باربری تهران به قم ، ارسال محموله های سنگین و فوق سنگین از همه نقاط کشور به شهرستان قم است . برای انتقال محموله های فوق سنگین و سنگین و بارهای ترافیکی ، مجموعه آنی بار با استفاده از انواع کمرشکن و بوژی آماده ارائه خدماتی حرفه ای و تخصصی در باربری تهران به قم به شما عزیزان است. 

باربری تهران به قم برای ارسال محموله هایی مانند قطعات نیروگاهی ، دستگاه های صنعتی و تجاری ، دستگاه های راهسازی (لودر ، بیل مکانیکی ، گریدر ) ، منازل پیش ساخته و کانکس های بزرگ و . . . . بصورت حرفه ای با مشاوره حضوری و بررسی حضوری کارشناس به شما ارائه ارائه میشود. 

محموله های فوق سنگین که در باربری تهران به قم ارسال می شوند بصورت کامل تحت پوشش بیمه نامه ای بر اساس میزان ارزش آنها قرار دارند. در موارد لازم ، حضور کارشناس در محل بارگیری و بررسی محموله نیز انجام خواهد شد . 

برای باربری تهران به قم ، خدمات باربری حرفه ای و ارزان را می توانید از طریق شماره پنج رقمی آنی بار تجربه کنید .

حمل و نقل فوق سنگین برای استان قم
حمل و نقل فوق سنگین برای استان قم

خدمات باربری قم به سایر شهرها را می توانید همه روزه همراه با بیمه نامه معتبر از آنی بار دریافت کنید .

باربری تهران به قم با استفاده از بهترین بیمه نامه

برای ارسال بار و کالا و باربری تهران به قم ، شرکت آنی بار از بهترین بیمه نامه استفاده می نماید تا در صورت بروز حوادث امکان جبران خسارات برای شما عزیزان فراهم باشد . استفاده از بیمه نامه برای باربری تهران به قم ضروری است و باید بر اساس نوع و میزان ارزش محموله از بیمه نامه ای کامل استفاده نمود. 

بیمه نامه باربری تهران به قم آنی بار ، بیمه ایران می باشد که هرگونه خسارت وارده به محموله را بصورت کامل تحت پوشش قرار میدهد و برای همه نوع بار و کالا قابل استفاده می باشد. 

برای باربری تهران به قم ، آنی بار تا 100 میلیون تومان بیمه بصورت رایگان در اختیار شما قرار میدهد و در صورتی که ارزش محموله شما بیش از این مقدار باشد با پرداخت هزینه ای اندک سطح پوشش بیمه نامه افزاتیش خواهد داشت. 

علاوه بر باربری تهران به قم ، باربری تهران به اصفهان برای مشتریان عزیز آنی بار بصورت تخصصی انجام میشود و بصورت کامل تحت پوشش بیمه نامه خواهد بود . 

استعلام نرخ کرایه و قیمت باربری تهران قم

برای استعلام کرایه و نرخ باربری تهران به قم ، بهترین و سریعترین راه تماس با مشاوران آنی بار است.

مشاوران ما با بررسی دقیق بار شما و کامیون مناسب برای آن ، پس از اطلاع از ارزش بار شما و انتخاب بیمه نامه مناسب برای آنی ، در کمترین زمان ممکن نرخ هزینه باربری تهران به قم را به شما ارائه می نمایند.

همچنین با مشاوره همکاران ما می توانید در کمترین زمان تمام اطلاعات لازم در خصوص خدمات باربری تهران به قم را از آنی بار بخواهید.

کمترین کرایه باربری تهران به شهرستان را از طریق تماس با کارشناسان ما بصورت تلفنی استعلام کنید . باربری تهران به قم در کمترین زمان ممکن بهترین خدمات را ارائه خواهد نمود.

شماره تماس آنی بار
شماره تماس آنی بار

اپلیکیشن ثبت سفارش خدمات باربری تهران قم

آنی بار با ارائه بهترین و سریعترین اپلیکیشن باربری ، خدمات باربری را به موبایل شما آورده است. با استفاده از این اپلیکیشن ، در کمترین زمان ممکن می توانید درخواست خدمات باربری تهران به قم را ثبت نمایید.

این نرم افزار ویژه گوشی های هوشمند با سیستم عامل اندروید می باشد که از طریق مارکت های نرم افزاری قابل دسترس است.

خدمات باربری تهران به قم و سایر نقاط کشور را با کمترین نرخ کرایه از ما بخواهید ؛ آنی بار به عنوان یکی از متخصصین ارسال انواع بارهای سبک و سنگین به صورت همه روزه با بهترین و ارزان ترین تریلی ها و کامیون ها آماده باربری تهران به قم برای شماست.

شما می توانید باربری تهران به قم را نیز با کامیون یا کامیونت و تریلی مورد نظر خود به صورت همه روزه از ما بخواهید.

باربری تهران به سمنان یکی دیگر از خدمات تخصصی آنی بار می باشد . 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هرگونه استفاده از خدمات آنی بار به معنی پذیرش قوانین آنی بار می باشد
تماس سریع