کرایه نیسان ۱۴۰۲| کرایه نیسان بر حسب کیلومتر ۱۴۰۲

نرخ کرایه نیسان ۱۴۰۲ چقدر است ؟

حمل و نقل بار و کالا با استفاده از نیسان وانت یکی از پر استفاده ترین خدمات باربری است که با کمترین نرخ کرایه در سال ۱۴۰۲ بسیاری از هموطنان برای نقاط مختلف کشور با توجه به حجم محموله و وزن آن درخواست روزانه خود را به آنی بار اعلام می کنند .

آنی بار یکی از برترین و سریعترین و در عین حال ارزانترین تعرفه های حمل و نقل با نیسان را در اختیار شما قرار می دهد تا در کمترین زمان محموله های خود را با نازلترین نرخ کرایه نیسان ۱۴۰۲ جابجا نمایید .

نرخ کرایه نیسان بر حسب کیلومتر محاسبه می شود و مهمترین عامل در هزینه ها و تعرفه های نیسان بار فاصله محل بارگیری و تخلیه محموله می باشد. علاوه بر فاصله بر حسب کیلومتر ، موارد دیگری نیز در هزینه های انتقال بار و کالا با نیسان وانت موثر هستند که در ادامه به بررسی آنها پرداخته خواهد شد.

نرخ کرایه نیسان ۱۴۰۲ را می توانید از طریق تماس تلفنی با مشاوران ما استعلام نمایید . آنی بار ارزانترین تعرفه کرایه و هزینه را برای نیسان بار در سال ۱۴۰۲ ارائه می نماید .

هزینه باربری با نیسان در سال ۱۴۰۲ چطور مشخص میشود؟ 

مهمترین موضوعی که در کرایه نیسان ۱۴۰۲ باید به آن توجه کرد و تاثیر مستقیم در هزینه های حمل و نقل دارد ، مسافت است . فاصله شهر ها در تعیین نرخ تعرفه نیسان بار یا هر خودروی باربری دیگر مهمترین موضوع است. از همین جهت برای محاسبه نرخ کرایه نیسان در سال 1402 در اولین گام فاصله کیلومتری 2 نقطه مورد بررسی قرار میگیرد. 

در حال حاضر تعرفه نیسان برای هر کیلومتر حدود 4000 تومان می باشد.

علاوه بر عامل مسافت ، نرخ کرایه بر حسب شرایط خاص نیز دچار تغییراتی می شود . به عنوان مثال ،نرخ کرایه نیسان ۱۴۰۲  در زمانی که بارش های جوی وجود دارد و جاده های کشور مخصوصا جاده های غربی کشور که جاده های کوهستانی هستند تردد با مشکلات زیادی مواجه است .

از همین جهت رانندگان بسیاری برای این ایام فعالیت خود را کاهش می دهند . این موارد از جمله موضوعاتی است که در هزینه های حمل و نقل تاثیر بسزایی دارند .

علاوه بر  این موارد ، نرخ و هزینه بنزین و گازوئیل نیز در نرخ کرایه نیسان ۱۴۰۲ موثر است که خود برگرفته از شرایط اقتصادی و ارز می باشد .

با افزایش نرخ ارز ، لوازم یدکی نیز افزایش داشته و سبب افزایش کرایه های باربری میشود . همانطور که میدانید نرخ کرایه نیسان ۱۴۰۲ به دلیل افزایش قیمت ها و هزینه تا حدودی افزایش داشته است. دقیق ترین کرایه نیسان را از طریق تماس با شماره آنی بار استعلام کنید .

باربری با نیسان
باربری با نیسان

باربری با خاور یکی دیگر از خدمات آنی بار می باشد جهت استعلام کرایه خاور ۱۴۰۲ نیز می توانید با کارشناسان ما تماس حاصل نمایید.

نرخ کرایه نیسان بر حسب کیلومتر در سال ۱۴۰۲

نرخ کرایه نیسان سال ۱۴۰۲ به ازای هر کیلومتر ، حدود ۴ هزارتومان می باشد . یعنی برای شهری مانند بندر انزلی که حدوداََ در ۳۵۰ کیلومتری تهران قرار دارد ؛ با این فرمول کرایه نیسان می‌شود ۱ میلیون و ۴۰۰ هزارتومان (۴ × ۳۵۰ = ۱۴۰۰)

شما می‌توانید با سرچ در گوگل فاصله تهران تا شهر مورد نظرتان را پیدا کنید و در ۴ هزارتومان ضرب نمایید.

البته توجه داشته باشید که نرخ کرایه نیسان ۱۴۰۲ در شرکت آنی بار براساس کیلومتر محاسبه نمی شود و براساس عرضه و تقاضای پایانه هست که هر هفته ممکن است تغییر کند.

هنگام محاسبه نرخ کرایه نیسان بر حسب کیلومتر به این نکته توجه داشته باشید که برای شهرهای نزدیک مثل قم و قزوین و سمنان و… قیمت هر کیلومتر بیشتر از ۴ تومان محاسبه می شود.

جدول نرخ کرایه نیسان ۱۴۰۲

برای حمل و نقل محموله های شما از تهران به سایر شهرها نرخ کرایه نیسان ۱۴۰۲ ، در جدول زیر آورده شده است . لازم به ذکر است که نرخ کرایه های موجود در این جدول مربوط به تاریخ فروردین ۱۴۰۲ است و امکان افزایش یا کاهش آن نیز وجود دارد .

شهر  کرایه 
اصفهان  1 میلیون تومان
شیراز  1 میلیون و 600 هزار تومان
مشهد  1 میلیون و 500 هزار تومان 
قزوین  950 هزار تومان
قم  850 هزار تومان
تبریز  1 میلیون و 600 هزار تومان
ارومیه  1 میلیون و 500 هزار تومان 
کرمان  1 میلیون و 900 هزار تومان 

جدول فوق مربوط به کرایه نیسان در ماه اول سال ۱۴۰۲ میباشد و متاسفانه در اردیبهشت ۱۴۰۲ شاهد افزایش ۳۰درصدی کرایه‌ها بودیم. به همین دلیل هم اکنون نرخ جدید کرایه نیسان ۱۴۰۲ را باید از کارشناسان ما استعلام بگیرید.

برای اطلاع از دقیق ترین نرخ کرایه نیسان ۱۴۰۲، بهتر از از طریق سامانه مشاوره آنی بار با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

برای اطلاع از نرخ کرایه خاور ، کرایه کامیون و کرایه تریلی از تهران به سایر شهرها روی قسمت آبی رنگ کلیک کنید .

نرخ کرایه نیسان
نرخ کرایه نیسان 

 

نرخ کرایه نیسان درون شهری 1402

 

نرخ کرایه نیسان درون شهری ، دارای هزینه ای ثابت به عنوان هزینه ورودی می باشد که مبلغ آن 200 هزار تومان است ، 

یعنی برای ارسال بار با نیسان مبلغ 200 هزار تومان هزینه ثابت و مابقی کرایه با توجه به عوامل متعددی مانند وزن بار، مدت زمان بارگیری و باربری با نیسان، تعداد توقف ها و حجم بار و اثاثیه منزل شما بستگی دارد.

ما می توانید کمترین کرایه نیسان درون شهری 1402، را از شرکت آنی بار استعلام بگیرید.

اگر مبدا یا مقصد شما در محدوده طرح ترافیک باشید ، هزینه خرید طرح نیز به نرخ کرایه نیسان درون شهری 1402 اضافه می شود .

کرایه نیسان درون شهری داخل محله 300 هزار تومان
کرایه نیسان درون شهری از محله به محله از 400 هزار تومان 
کرایه نیسان از تهران به شهرستان های اطراف تهران از 500 هزار تومان
کرایه نیسان درون شهری از تهران به کرج 800 هزار تومان

آیا تعرفه نیسان اعلامی ۱۴۰۲ شامل بیمه نامه است ؟

یکی از موضوعات مهم در باربری نیسان ( چه با نیسان و چه با سایر خودروهای باربری ) استفاده از بیمه نامه برای حفظ ایمنی و امنیت محموله است .  بیمه نامه بر اساس میزان ارزش محموله شما ثبت می گردد ولی بسیاری از شرکت ها برای کاهش نرخ کرایه نیسان ۱۴۰۲ از بیمه نامه صرف نظر می کنند.

مجموعه آنی بار برای کاهش هزینه های شما ، در حمل و نقل بار با نیسان در سال ۱۴۰۲ تا ۱۰ میلیون تومان بیمه رایگان در نظر گرفته است.

این بدین معنی است که اگر ارزش محموله شما تا ۱۰ میلیون تومان باشد ، نیازی به پرداخت هزینه بابت بیمه نامه ندارید .

بیمه نامه مورد استفاده در آنی بار برای نرخ کرایه نیسان ۱۴۰۲ ، کاملترین و بهترین بیمه نامه در صنعت حمل و نقل کشور است . هزینه بیمه نامه روی بارنامه همراه با نرخ کرایه نیسان ۱۴۰۲ محاسبه خواهد شد.

 

شماره تماس آنی بار
شماره تماس آنی بار

تذکرحمل بار با نیسان یک خدمات تخصصی و حرفه ای است . از همین جهت از همکاری با شرکت ها و افراد غیر متخصص خودداری نمایید تا خسارتی را متحمل نشوید .

چرا نرخ کرایه اعلامی با نرخ کرایه نیسان بر حسب کیلومتر متفاوت است ؟

اولین علت آن این است که تا چند سال گذشته نرخ کرایه نیسان بر حسب کیلومتر محاسبه و اعلام میشد و به دلیل نبود تورم و به صرفه بودن هزینه ها ، راننده ها مشکلی نداشتند و با همان قیمت بار را حمل می کردند ، اما اکنون بر حسب عرضه و تقاضا در پایانه محاسبه می شود .

به عنوان مثال اگر نرخ کرایه نیسان بر حسب کیلومتر ۱۴۰۲ را به ازای هر کیلومتر ۴ هزار تومان محاسبه کنیم به عدد x می رسیم اما وقتی برای دریافت نیسان وانت در پایانه یا کانال رانندگان ، اعلام بار میکنیم و هیچ راننده ای حاضر به حمل بار با کرایه x نمی شود مجبور می شویم به صورت توافقی و با مبلغی بالاتر راننده را مجاب کنیم ، دربعضی مواقع نیز به دلیل کم بود بار و تعداد رانندگان زیاد امکان ارسال بار با همان کرایه نیسان بر حسب کیلومتر می باشد.

دومین علتی که سبب اختلاف نرخ کرایه نیسان ۱۴۰۲ اعلام شده توسط کارشناسان ما ، با نرخ کرایه نیسان بر حسب کیلومتر ۱۴۰۲ که خودتان بدست آورده اید می شود این است که شما فقط کرایه نیسان را حساب کرده اید اما کارشناسان ما کرایه نیسان + هزینه بیمه نامه + بارنامه را محاسبه و به شما اعلام کرده اند .

و سومین علتی که سبب اختلاف کرایه نیسان ۱۴۰۲ اعلامی با کرایه نیسان بر حسب کیلومتر می شود ، مسیر باربری است ، قطعا برای محاسبه نرخ کرایه نیسان بر حسب کیلومتر شما در گوگل سرچ می کنید فاصله تهران تا شهر مورد نظرتان چقدر است و عددی که در نتایج گوگل به شما نشان می دهد را در ۴ ضرب کرده و کرایه نیسان ۱۴۰۲ را محاسبه می کنید ، اما به این نکته توجه نمی کنید که ممکن است خودرو باربری نتواند از مسیری که بر حسب کیلومتر محاسبه کرده اید تردد کند و مجبور شود به دلایل مختلف از مسیری که دور تر است عبور کند.  

کرایه نیسان بر حسب کیلومتر
کرایه نیسان بر حسب کیلومتر

استعلام کرایه نیسان ۱۴۰۲ بر حسب کیلومتر

سریعترین و بهترین روش برای استعلام  کرایه نیسان بین شهری در سال ۱۴۰۲ ، تماس تلفنی و اعلام مشخصات و محل بارگیری و تخلیه به کارشناسان آنی بار است . مشاوره با کارشناسان ما سبب اطلاع دقیق از شرایط محموله و در نتیجه اعلام نرخ کرایه نهایی می شود .

همانطور که گفته شد نرخ کرایه نیسان بر حسب کیلومتر برای شهر های مختلف مشخص شده است و تنها عوامل موثر در هزینه های باربری مورد بررسی قرار میگیرند. از همین جهت  شما عزیزان میتوانید با مشاوره با کارشناسان و متخصصین ما ، کمترین نرخ کرایه نیسان ۱۴۰۲ با استفاده از نیسان یا هر خودروی باربری دیگر را استعلام کنید و محموله های خود را به نقاط مختلف کشور ارسال کنید .

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هرگونه استفاده از خدمات آنی بار به معنی پذیرش قوانین آنی بار می باشد
تماس سریع