کرایه کامیون به کردستان ( 911 – تک – جفت )

چه عواملی در کرایه کامیون کردستان موثر است ؟

 

کرایه و نرخ تعرفه کامیون برای استان کردستان را می توانید از طریق مشاوره با کارشناسان و متخصصین آنی بار در کمترین زمان ممکن استعلام کنید و انواع بار و کالای خود را از هر نقطه ای از کشور برای شهر های مختلف استان کردستان ارسال کنید . 

 

حمل و نقل بار با نرخ کرایه های متفاوتی برای کامیون های مختلف انجام می شود که در ادامه به بررسی آن می پردازیم . 

 

نرخ کرایه کامیون برای نقاط مختلف استان کردستان بصورت روزانه و بر اساس موارد زیادی مشخص می شود . از آنجایی که همواره مشکلات اقتصادی گریبان گیر مردم ایران زمین بوده است ، افزایش نرخ کرایه ها دور از ذهن نیست . همین موضوع سبب میشود که کرایه های باربری نیز برای نقاط مختلف کشور همیشه دارای نوساناتی باشد و اعلام کرایه دقیق را مشکل کند . 

 

 

نرخ کرایه بر مبنای فاصله 2 نقطه مشخص میشود . این موضوع مهمترین دلیل کاهش یا افزایش نرخ های کرایه است . 

 

 

نرخ  کرایه بر اساس نوع کامیون نیز مشخص میشود . نوع کامیون مورد استفاده شما در هزینه های باربری شما نیز بسیار تاثیرگذار خواهد بود . 

 

 

به عنوان مثال ، نرخ کرایه برای کامیون 10 تن ، کامیون 911 و کامیون جفت 15 تن برای یک مسیر مشخص همیشه متفاوت است که این بر اساس توان و شرایط حمل و نقل بار توسط آنها میباشد . 

 

یکی از مواردی که تاثیر زیادی در هزینه های باربری با کامیون دارد ، افزایش هزینه های رانندگان به واسطه افزایش نرخ سوخت یا نرخ ارز برای لوازم یدکی است . 

 

این موضوع سبب میشود که کرایه های حمل و نقل تا حد زیادی افزایش یا کاهش را تجربه کند . 

یکی از موارد دیگری که در هزینه های حمل بار با کامیون به شهرستان موثر است ، وضعیت و شرایط آب و هوایی است . در زمان بارش های جوی و بروز مشکلات تردد در جاده ها ، تعداد زیادی از رانندگان فعالیت نمیکنند . همین کمبود ماشین باربری سبب افزایش نرخ کرایه های حمل و نقل خواهد شد . 

 

 

ارزانترین باربری کامیون کردستان
ارزانترین باربری کامیون کردستان

 

ارسال خودرو به کردستان بصورت همه روزه از جمله خدمات تخصصی آنی بار است و با ارزانترین نرخ کرایه به شما عزیزان ارائه میشود . 

 

انواع کامیون های مسیر کردستان 

 

آنی بار برای ارسال یبار و کالای شما به کردستان ، انواع کامیون را در اختیارتان قرار میدهد . کامیون های آنی بار همه با نازلترین نرخ کرایه و با بهترین بیمه نامه برای حمل و نقل بین شهری از تهران در اختیار شما هستند .

 

کامیون تک یا 10 تن که از نام آن مشخص است امکان حمل بار تا 10 تن را دارد . این کامیون برای همه شهرهای استان کردستان قابلیت حمل بار را دارد . نرخ کرایه این کامیون برای سقفز ، در زمان نگارش این مقاله حدود 1 میلیون و 100 هزار تومان بوده است که مربوط به انتهای سال 99 است . 

کامیون جفت یا کامیون 15 تن نیز برای حمل بار تا تناژ حدود 15 تن مناسب است . این کامیون ها بهترین خودروی باربری برای حمل بارهای سنگین هستند که امکان حمل انها با تریلی فراهم نمیباشد . 

 

کامیون 10 تن برای سقز در زمان نگارش این مقال حدود 1 میلیون و 400 هزار تومان هزینه داشته است که این مبلغ برای انتهای سال 99 است .

 

برای حمل بار به کردستان ، علاوه بر کامیون ها آنی بار انواع تریلی و خاور و نیسان را نیز در اختیار شما قرار میدهد تا با خیال آسوده و در اسرع وقت امکان حمل و نقل با مناسب ترین خودروی باربری را داشته باشید . 

 

 

کمترین کرایه کامیون کردستان با بهترین بیمه نامه

 

 

برای حمل و نقل بار و کالا با کامیون به کردستان ، نرخ کرایه ای که برای کامیون ها در نظر گرفته شده است تا سقف 100 میلیون تومان شامل بیمه نامه رایگان آنی بار است . 

 

 

بیمه آنی بار بهترین و کاملترین بیمه نامه در خدمات حمل و نقل شهری و بین شهری است که تمامی خسارات کلی و جزئی ، آتش سوزی و سرقت و . . . را بصورت کامل تحت پوشش خود قرار میدهد . 

 

اگر ارزش محموله های شما بیش از این مقدار باشد ، بر اساس میزان ارزش بار مبلغی به عنوان حق بیمه به نرخ کرایه روی بارنامه شما افزوده میشود . 

> کمترین کرایه کامیون به کرمانشاه را نیز از آنی بار استعلام کنید . 

 

 

شماره تماس آنی بار
شماره تماس آنی بار

 

استعلام کرایه کامیون کردستان

 

برای ثبت سفارش حمل و نقل بار با کامیون میتوانید از طریق سامانه و فرم موجود در همین صفحه اقدام نمایید . این امکان برای شما فراهم است که از طریق واتساپ نیز درخواست کامیون خود را ثبت نمایید . 

علاوه بر این با استفاده از اپلیکیشن باربری آنی بار ، بهترین و سریعترین راه برای درخواست کامیون با کمترین نرخ کرایه را خواهید داشت . اما بهترین و کاملترین روش ، تماس با مشاوران و کارشناسان ما و درخواست کامیون بصورت تلفنی میباشد که امکان مشاوره تلفنی را نیز برای شما فراهم می نماید .

 

 

این مشاوره علاوه بر اعلام کرایه و نرخ کامیون ها برای شما ، سبب انتخاب کامیون مناسب و افزایش ایمنی و سرعت باربری نیز خواهد شد . 

 

حمل انواع بار از باربری تهران به سنندج همراه با خدمات ویژه و مقرون به صرفه 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هرگونه استفاده از خدمات آنی بار به معنی پذیرش قوانین آنی بار می باشد
تماس سریع