باربری عسلویه به شهرستان | کمترین نرخ کرایه

بهترین باربری عسلویه کدام است ؟

 

برای خدمات باربری عسلویه شرکت ها و مجموعه های مختلفی در حال ارائه خدمات حمل و نقل و باربری هستند. هر یک از این شرکت ها دارای ویژگی ها و خدمات خاصی هستند اما شرکت حمل و نقل و باربری عسلویه آنی بار به عنوان قدیمی ترین و بهترین شرکت باربری در عسلویه به صورت همه روزه بهترین خدمات را با کمترین هزینه در اختیار شما قرار میدهد. خدمات آنی بار را می توانید از طریق شماره باربری عسلویه رزرو کنید .

 

منظور از خدمات باربری عسلویه فراهم نمودن شرایط و امکانات برای انتقال محموله های مختلف از عسلویه به همه نقاط کشور است . تیم متخصص انی بار با بیش از 35 سال سابقه در ارائه خدمات باربری عسلویه در اسرع وقت با خودروهای باربری مختلف امکان انتقال کالاهای مختلف را برای شما فراهم می نماید.

 

برای باربری عسلویه ، همه خودروهای باربری به صورت کامل تحت پوشش بیمه نامه هستند و امکان ارسال محموله های مختلف را برای شما فراهم می نمایند. علاوه بر ارسال بار از عسلویه به سایر شهر ها و استان های کشور ، حمل بار به عسلویه نیز بصورت تخصصی و همه روزه در اسرع وقت انجام خواهد شد.

 

حمل انواع بار و کالا از باربری بوشهر با انواع خودروهای باربری با کمترین هزینه. 

 

ارزانترین باربری به عسلویه
ارزانترین باربری به عسلویه

حمل بار به بوشهر در بهترین و ارزانترین باربری کشور ( آنی بار ) بصورت همه روزه

 

 

 نحوه محاسبه هزینه باربری را از طریق شماره 57669-021 مطلع شوید .

 

حمل بار و کالا از عسلویه با انواع خودرو های باربری

 

 

باربری عسلویه به شهرستان ها با انواع ماشین ها و کامیون ها

 

این ماشین ها متناسب با وزن،حجم و مشخصات ظاهری بار مشخص می شود.

 

کارشناسان ما با آگاهی از موارد فوق بهترین ماشین متناسب با بار شما را برای باربری عسلویه به مقصد مورد نظرتان هماهنگ خواهند کرد.  با این روش کمترین هزینه را مشتری متقبل می شود.

 

برای باربری عسلویه ماشین های زیر در نظر گرفته می شود.

  1. -کامیون تک
  2. -کامیون جفت
  3. -خاور
  4. -ترانزیت
  5. -18 چرخ کفی
  6. 18 چرخ بغلدار
  7. -کمرشکن
  8. -کامیونت بادسان و ایسوزو

 

حمل بار با نیسان از عسلویه به سایر شهرستان ها امکان پذیر نمی باشد ؛ اگر قصد حمل بار با نیسان دارید این سرویس فقط از مبدا تهران امکان پذیر است. برای باربری از تهران به عسلویه ، بدون محدودیت می توانید درخواست خودروی باربری مورد نظر خود را ثبت نمایید.

 

باربری عسلویه فقط بصورت دربستی انجام می شود و ارسال خرده باری در حیطه کاری آنی بار نمی باشد . 

 

باربری تهران به عسلویه با انواع خودرو های باربری   

 

 

باربری تریلی عسلویه برای شهرستانها

 

آنی بار برای انتقال محموله های سنگین و سایز بزرگ شما از عسلویه به صورت همه روزه انواع تریلی ها را در اختیارتان قرار می دهد . باربری تریلی آنی بار برای ارسال محموله های مختلف شما در کمترین زمان ممکن آماده بارگیری هستند.

آنی بار تریلی های زیر را با کمترین هزینه برای انتقال محموله های شما از باربری عسلویه در اختیارتان قرار می دهد :

تریلی کفی

تریلی کفی یکی از پر استفاده ترین انواع تریلی می باشد که در خدمات باربری عسلویه به صورت تخصصی و همه روزه توسط انی بار در اختیار شما قرار میگیرد. این نوع تریلی برای بارگیری و انتقال محموله های بسته بندی شده روی پالت ، محموله های کیسه جامبو ، محموله های آهن آلات و دستگاه های صنعتی و ماشین آلات مناسب است. 

با استفاده از تریلی کفی امکان بارگیری تا 23 تن فراهم خواهد شد. 

تریلی کمرشکن

کمرشکن نوعی از تریلی است که امکان بارگیری و انتقال محموله های فوق سنگین را فراهم می نماید. تریلی کمرشکن برای بارگیری محموله ها تا 70 تن مناسب است و امکان انتقال محموله های بزرگ و فوق سنگین را برای شما فراهم می نماید.

 

تریلی کمرشکن دارای 3 نوع می باشد : 

 

  • کمرشکن 5 محور 
  • کمرشکن 9 محور 
  • کمرشکن 11 محور

این تریلی ها مهمترین و پر استفاده ترین نوع تریلی ها می باشند که توسط آنی بار از تمامی نقاط کشور برای حمل بار به عسلویه در اختیارتان قرار خواهند گرفت 

باربری عسلویه با انواع کامیون به صورت همه روزه

 

اگر قصد دارید بار و کالای خود را از باربری عسلویه به سایر نقاط کشور ارسال کنید ،  ما انواع کامیون را در اختیار شما قرار می دهیم تا با کمترین هزینه بار و کالای خود را با کامیون مناسب به سایر نقاط ارسال نمایید.

ما با کامیون ۱۰تن ، کامیون ۱۵ تن و کامیون ۵ تن انواع بار و کالای شما را در باربری عسلویه به سایر شهرها و شهرستان ها ارسال خواهیم نمود.

به عنوان مثال ، برای باربری عسلویه با کامیون تک ، امکان بارگیری محموله ها تا 10 تن برای شما فراهم است . اما برای بارگیری 15 تن بار باید از کامیون جفت استفاده کرد.

کامیون های آنی بار در کمترین زمان ممکن بهترین و سریعترین خدمات باربری را در اختیار شما قرار می دهند.

حمل انواع بار با ابعاد و تناژ متناسب با کامیون را به باربری عسلویه آنی بار بسپارید. شماره باربری عسلویه57669-021 می باشد.

 

 

باربری عسلویه به سایر شهر ها با خاور و کامیونت

 

یکی دیگر از خودرو های حمل بار که در باربری عسلویه و سایر باربری ها بسیار کاربرد دارد خاور یا کامیونت می باشد. خاور ها در دو نوع مسقف و روباز آماده حمل انواع بارها و کالا ها از باربری عسلویه به سایر شهر ها می باشند.

خاور روباز با داشتن اتاق بار به ابعاد 2 متر عرض و 4 متر طول توانایی حمل انواع بار های ساختمانی ، کشاورزی ، آهن آلات و . . . تا وزن 4 تن دارد. باربری عسلویه با کمترین هزینه با استفاده از خاور روباز انجام  می شود.

خاور مسقف به دلیل داشتن اتاقک ، توان حمل بار کمتری نسبت به خاور روباز دارد. خاور مسقف نیز در ابعاد 2 متر در 4/5 متر مناسب حمل بارهای حساس و بسته بندی شده تا وزن 3/5 تن می باشد.

باربری عسلویه برای حمل و نقل با کامیونت ، در اسرع وقت بهترین و تخصصی ترین خدمات را در اختیار شما قرار می دهد. 

باربری ایسوزو عسلویه از دیگر خدمات آنی بار در این استان می باشد.  

 

باربری انواع بار و کالا از عسلویه

 

برای باربری عسلویه ، آنی بار بصورت همه روزه امکان انتقال محموله های مختلف با ابعاد و شرایط و انواع مختلف را برای شما فراهم نموده است .

آنی بار برای بارگیری انواع کالا تجهیزات لازم را در نظر گرفته است تا حین حمل کوچک ترین آسیب به بار وارد نشود.

نمونه ای از بارهایی که آنی بار از باربری عسلویه به سایر شهرستان ها ارسال کرده است در زیر آورده شده است :

  1. باربری اثاثیه و اسباب منزل 
  2. انواع بشکه ،کانتینر ،پالت
  3. انواع نبشی و میل گرد و ورق ها و شمش ها 
  4. ارسال انواع ماشین ها و وسایل نقلیه با خودرو بر 
  5. انواع مواد تره باری و غذایی 
  6. ارسال مواد پلاستیکی 
  7. انواع مواد چوبی 

همچنین بارهایی همچون فرش ، شیشه ، برنج ، دام و طیور زنده  و بارهایی که نیاز به ماشین های یخچالی و کمپرسی دارند در آنی بار بارگیری نمی شود.

برای باربری عسلویه ، همه نوع محموله ها بصورت همه روزه از همه نقاط کشور به عسلویه ارسال می شوند. تنها کافیست با شماره باربری عسلویه در تماس باشید. 

 

حمل بار با نیسان به عسلویه را از آنی بار دریافت کنید .  

 

حمل اثاث منزل در عسلویه

 

از دیگر خدمات تخصصی آنی بار در باربری عسلویه ، حمل و نقل اثاثیه و لوازم منزل می باشد. ما در باربری عسلویه بهترین و ایمن ترین کامیونت های مسقف و روباز را برای حمل اثاث شما به سایر شهر ها در اختیارتان قرار می دهیم.

 

آنی بار با کمترین هزینه و با بهترین کیفیت آماده انتقال انواع لوازم منزل و اثاثیه در عسلویه می باشد و با بهترین بیمه نامه امنیت محموله های شما را تامین می نماید.

 

باربری عسلویه به شهرستان برای اسباب کشی های شما تیم بسته بندی حرفه ای را در اختیارتان قرار میدهد تا محموله ها به خوبی و به صورت کامل بسته بندی شوند.

 

کامیونت ها با گذاشتن پتو بین اثاثیه مانع از آسیب دیدن بارتان می شوند. کامیون ها به دلیل فنربندی نرمی که دارند و سر پوشیده بودن مانع از تکان های شدید به بار می شوند و از اثاثیه در برابر باد و آب و آتش محافظت می کنند.

 

ارزانترین باربری خاور عسلویه
ارزانترین باربری خاور عسلویه

 

بهترین باربری برون شهری با خدمات حرفه ای آنی بار

باربری عسلویه همراه با بیمه نامه معتبر

 

یکی دیگر از مواردی که شرکت به آن اهمیت بخصوص و ویژه می دهد و از اولویت ها ی شرکت در باربری عسلویه به سایر شهرستان ها می باشد.

زیرا آنی بار با تجربه بیش از سی سال تمامی خطرات و حوادثی که می تواند انواع کالا ،محموله و اثاث منزل را حین باربری عسلویه به شهرستان و در حالت کلی باربری بین شهری تهدید کند را شناسایی کرده است و برای مصون ماندن مشتریان از این خسارت های پیش بینی نشده بیمه نامه معتبری را تنظیم می کند.

در بیمه نامه باربری عسلویه تمامی حوادث گنجانده شده و از آن موارد می توان به موارد زیر اشاره کرد:

تصادف،آتش سوزی،آب خوردگی،شکستگی و همچنین به حوادثی که مربوط به شرایط جوی و آب و هوایی می شود،اشاره کرد.

شرکت آنی بار برای حمل تمامی بارها بیمه ی رایگان 100 میلیونی باربری عسلویه در نظر گرفته است و شما می توانید این میزان را معادل ارزش بار خود افزایش دهید.

شماره باربری عسلویه 57669-021 می باشد .

شماره تماس آنی بار
شماره تماس آنی بار

 

ثبت درخواست باربری از عسلویه به شهرستان

 

 

کارشناسان آنی بار همه روزه و کوتاه ترین زمان به صورت تلفنی آماده ثبت درخواست باربری عسلویه به سایر شهر ها می باشند ، این روش ساده ترین و سریع ترین روش ثبت درخواست می باشد .

 

برای ثبت درخواست باربری عسلویه با شماره 57669-021 تماس بگیرید. 

 

علاوه بر تماس تلفنی می توانید از اپلیکیشن آنی بار نیز برای ثبت درخواست باربری عسلویه به شهرستان ها استفاده کنید .

 

اپلیکشن آنی بار را می توانید به صورت رایگان از مارکت های نرم افزاری مانند بازار دانلود کنید . 

 

ما خدمات باربری عسلویه را به صورت سراسری در اختیار شما قرار می دهیم.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هرگونه استفاده از خدمات آنی بار به معنی پذیرش قوانین آنی بار می باشد
تماس سریع