انتقال اثاثیه و لوازم خانه به آدانا ( زمینی و هوایی )

حمل اثاث و لوازم منزل به آدانا با کمترین هزینه

 

یکی از خدمات مجموعه آنی بار ، انتقال انواع اثاثیه و لوازم منزل شما از ایران به آدانا است . حمل و نقل اثاثیه و لوازم منزل معمولا به 2 صورت زمینی و هوایی انجام می شود که هر دو روش توسط آنی بار برای شهر زیبای آدانا ترکیه به شما عزیزان ارائه می شود . 

 

شما می توانید اثاثیه منزل خود را در هر حجم و اندازه و وزنی باشد از هر نقطه ای از ایران به آدانا منتقل کنید و در کمترین زمان محموله خود را دریافت کنید . 

 

ارائه خدمات بسته بندی به صورت تخصصی با بهترین و مرغوب ترین لوازم بسته بندی توسط پرسنل آنی بار با کمترین نرخ کرایه.

 

انتقال اثاث به آدانا به صورت کاملا ایمن ، تحت پوشش کاملترین بیمه نامه باربری بین المللی انجام می شود.

 

علاوه بر ارسال بار به آدانا ، ارسال اثاثیه به آنکارا از تمام نقاط ایران با کمترین هزینه  انجام خواهد شد. 

   

حمل دربستی اثاثیه برای آدانا

 

حمل و نقل دربستی بار و اثاثیه به معنی در اختیار قرار دادن یک خودروی باربری بصورت اختصاصی برای جابجایی اثاثیه شما می باشد که برای خدمات حمل اثاث به آدانا نیز این روش بهترین روش است . 

 

 

در این روش حمل ، اثاثیه منزل شما در هر نقطه ای که منزل شما باشد داخل یک کامیونت توسط کارگران آنی بار بارگیری و به شهر آدانا منتقل می شود . البته قبل از فرایند بارگیری امکان درخواست تیم بسته بندی نیز فراهم می باشد . 

 

حمل و نقل دربستی اثاثیه بسیار حرفه ای ، سریع و ارزان خواهد بود و علاوه بر آدانا ، ارسال اثاثیه به آنتالیا ، آنکارا ، استانبول و . . . .نیز انجام خواهد شد . 

 

 

حمل و نقل اثاثیه و لوازم منزل برای شهر های مختلف ترکیه
حمل و نقل اثاثیه و لوازم منزل برای شهر های مختلف ترکیه

 

انتقال اثاثیه کم به آدانا

 

 

برای حمل و نقل اثاثیه منزل در تناژ و حجم کم نیز توسط آنی بار تدبیری اندیشیده شده است .  برای حمل اثاثیه به آدانا به صورت خرده باری ، می توانید از طریق خدمات حمل زمینی و حمل هوایی آنی بار بهره مند شوید . 

 

برای حمل زمینی هزینه ای کمتر اما مدت زمانی بیشتر را باید برای تحویل محموله منتظر بمانید . برای حمل هوایی به آدانا ، هزینه بیشتری پرداخت می شود اما در اسرع وقت و نهایتا 2-3 روز محموله شما تحویلتان خواهد شد . 

 

برای حمل اثاثیه در مقدار کم می توانید از خدمات گروپاژ یا کنار باری استفاده کنید .

 

در این روش اثاث شما همراه با چند اثاثیه دیگر در یک کامیون بارگیری و به سمت آدانا حرکت می کند ؛ در این روش هزینه های کامیون و راننده و گمرک و . . . بین شما و طرف مقابل تقسیم می شود و هزینه های باربری کاهش می یابد.

 

ارسال اثاث به ترکیه از جمله خدمات تخصصی و حرفه ای آنی بار می باشد. 

 

 

موارد ممنوعه در انتقال اثاثیه برای آدانا

 

بر اساس اعلام گمرک ترکیه و گمرک ایران ، برخی محموله ها و کالاها قابلیت صادرات و واردات ندارند . از همین جهت ، برای انتقال اثاث به آدانا نیز محدودیت هایی وجود دارد . لیست زیر بخشی از محدودیت های وضع شده برای انتقال بار به آدانا است : 

 

  1. مواد خوراکی نظیر خشکبار ( آجیل و تنقلات ) 
  2. مواد غذایی شامل حبوبات ، برنج و . . . 
  3. میوه و سبزیجات خشک و منجمد
  4. عرقیجات و ترشیجات 
  5. اقلام آرایشی و بهداشتی ، عطر و ادکلن
  6. انواع دارو و یا دخانیات 

افرادی که قصد انتقال اثاثیه به آدانا دارند ؛ توجه کنند که هیچ یک از موارد بالا توسط شرکت آنی بار منتقل نمی شود.

 

برای باربری ترکیه به ایران نیز می توانید از خدمات تخصصی آنی بار بهره مند شوید و محموله های خود را در اسرع وقت انتقال دهید . 

 

موارد ممنوعه برای ارسال اثاث به آدانا ترکیه
موارد ممنوعه برای اثاث به آدانا ترکیه

 

برای ارسال بار به آنتالیا نیز می توانید از خدمات تخصصی آنی بار استفاده نمایید . 

بیمه نامه معتبر برای انتقال اثاثیه به آدانا

 

آنی بار برای انتقال اثاث به آدانا ، بیمه نامه باربری بین المللی کامل و حرفه ای را به شما ارائه می نماید که آدانا نیز شامل این امر می باشد . 

 

بیمه نامه آنی بار شامل جبران تمامی خسارات احتمالی وارده به بار در هنگام حمل و نقل زمینی می باشد که به هر نحوی به محموله شما خسارت وارده نموده اند . 

 

آنی بار با استفاده از بهترین بیمه نامه ، خدمات باربری بین المللی خود ( در این مورد حمل اثاثیه به آدانا ) را تحت پوشش قرار داده است تا شما عزیزان با خیال آسوده و اطمینان از حفظ سرمایه خود محموله را به ما بسپارید . 

 

 

علاوه بر انتقال اثاث به آدانا ، ارسال اثاثیه کوش آداسی بصورت همه روزه و تخصصی توسط آنی بار انجام میشود .

 

 

بسته بندی قبل از حمل اثاثیه منزل به آدانا

 

در زمانی که قصد انتقال اثاثیه و لوازم منزل به آدانا را داریم ، میبایست اثاثیه و لوازم را بصورت کامل بسته بندی کنیم تا در زمان حمل بار ، آسیبی به آن وارد نشود .

 

بسته بندی اثاثیه یک فرایند تخصصی و حرفه ای است که کارشناسان آنی بار با بررسی کامل محموله ، بهترین و تخصصی ترین خدمات برای بسته بندی محموله شما انجام می گیرد .

 

بسته بندی با محافظ ضربه گیر ، جعبه های چوبی و همچنین جعبه های مقوایی انجام می گیرد تا حمل و نقل ایمن انجام شود و با کمترین احتمال بروز خسارت انجام شود .

 

اگر در انتقال اثاثیه به آدانا برای بسته بندی اصولی و حرفه ای نیاز به تیم کارگری حرفه ای دارید ، آنی بار با کمترین هزینه بهترین خدمات بسته بندی اثاثیه و لوازم منزل را به شما ارائه خواهد نمود . 

 

برای ارسال بار به ترکیه ، همه روزه آنی بار بهترین خدمات را در اختیار شما قرار میدهد تا در اسرع وقت محموله های شما منتقل شوند .

 

شماره تماس آنی بار
شماره تماس آنی بار

 

مشاوره تخصصی اثاث کشی آدانا

 

اگر قصد دارید اثاث  لوازم منزل خود را به آدانا منتقل کنید ، مشاوران و کارشناسان ما بصورت همه روزه آماده ارائه خدمات مشاوره ای برای بهبود خدمات و تسریع در فرایند حمل و نقل آن به شما عزیزان می باشند . 

 

شما می توانید با یک تماس تلفنی یا حضور در مجموعه آنی بار با مشاوره با کارشناسان ما بهترین و کاملترین خدمات ارسال بار به آدانا را تجربه نمایید . ما برای انتقال اثاثیه به آدانا یا سایر نقاط کشور ترکیه ، خدمات حمل و نقل را با نازلترین نرخ کرایه ارائه می نماییم . 

 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هرگونه استفاده از خدمات آنی بار به معنی پذیرش قوانین آنی بار می باشد
تماس سریع