ارسال بار به آرهوس دانمارک

باربری از ایران به آرهوس

 

یکی دیگر از خدمات حمل و نقل بین الملل در شرکت آنی بار ، ارسال بار به آرهوس دانمارک می باشد ، همه روزه خدمات ارسال بار به آرهوس از تمام نقاط ایران به شما ارائه می شود ، تمامی افرادی که قصد حمل بار و کالا از ایران به آرهوس را دارند می توانند با کمترین هزینه ارسال بار به آرهوس را از شرکت آنی بار دریافت کنند.

 

شما می توانید با استفاده از خدمات آنی بار ، انواع بار و کالاهای تجاری و صنعتی ، اثاثیه و لوازم منزل و . . . را از تهران و سایر شهرها به آرهوس ارسال کنید . 

 

آرهوس یا اُرهوس شهری در بخش شرقی شبه‌جزیرهٔ یولاند، دومین شهر بزرگ دانمارک و هفتمین شهر بزرگ در میان کشورهای اسکاندیناوی است.

این شهر به‌عنوان بندرگاه اصلی کشور، در قسمت شرقی یولاند جای دارد و بزرگترین شهر و به‌طور غیررسمی مرکز این شبه‌جزیره به‌شمار می‌رود.

دفتر مرکزی شرکت وستاس (بزرگترین تولیدکننده توربین بادی جهان) و دانشگاه آرهوس در این شهر قرار دارند.

 

یکی از ویژگی های آنی بار ، ارائه خدمات ارسال بار به آرهوس همراه با انجام فرایند گمرکی در ایران و دانمارک می باشد و این امکان را برای شما فراهم می نماید که در اسرع وقت محموله های خود را تحویل بگیرید.

 

ارسال بار به آرهوس و سایر شهرهای دانمارک بصورت همه روزه انجام میشود و برای حفاظت از محموله شما بیمه بار بصورت کامل انجام میشود ؛ بسته بندی نیز بصورت تخصصی و حرفه ای توسط آنی بار برای ارسال بار به آرهوس ارائه می شود.

حمل بار و کالا به آرهوس دانمارک
حمل بار و کالا به آرهوس دانمارک

 

ارسال بار به کپنهاگ پایتخت دانمارک توسط آنی بار

 

ارسال هوایی بار و کالا به آرهوس 

 

سریعترین روش ارسال بار به آرهوس ، حمل و نقل هوایی می باشد . در این روش محموله شما به ایرلاین های معتبر و باسابقه تحویل داده میشود و طبق قرارداد حمل ، محموله شما در کمترین زمان ممکن به آرهوس ارسال میشود. 

 

 ارسال بار به آرهوس بصورت هوایی سرعت بسیار بالایی دارد که محموله های کوچک و بزرگ را در کمترین زمان ارسال می کند. 

 

ارسال بار به آرهوس بصورت هوایی به 2 روش انجام می شود :

 

کارگو ، این روش مناسب برای ارسال بارهای تجاری است که با هواپیماهای باربری انجام می شود.

فریت بار ، خدمات ارسال بار در حجم کم و بصورت مسافری می باشد .

 

هزینه فریت بار مسافری به آرهوس ، یک چهارم جریمه اضافه بار در پای کانتر پرواز می باشد .

 

خدمات ارسال بار به آرهوس بصورت هوایی کاملا ایمن می باشد ، اما آنی بار برای جلوگیری از خسارات احتمالی ، 500 میلیون بیمه رایگان برای شما در نظر گرفته است. 

 

ارسال بار به مونیخ آلمان بصورت هوایی و زمینی در آنی بار 

 

ارسال بار بصورت زمینی برای آرهوس

 

باربری آنی بار ، متخصص ارسال بار به آرهوس به صورت زمینی می باشد که طریق مرز های زمینی با این کشور انجام می شود . ارسال بار به آرهوس به صورت زمینی به 2 صورت انجام می گردد .

 

  • گروپاژ ( خرده بار )
  • حمل دربستی 

 

در روش اول ، بار شما مشترک با چند بار دیگر ، با یک خودرو باربری ( کامیون یا ترانزیت بین المللی ) از ایران حرکت کرده و با عبور از کشور ها و شهر های مختلف در شهر آرهوس ، تخلیه می شود . 

 

در روش دوم ، ارسال بار به آرهوس به صورت دربست با یک خودرو باربری مشخص انجام می شود.

 

ارسال بار به آرهوس با استفاده از هر دو روش باربری در مدت زمان بسیار کوتاه و با هزینه بسیار به صرفه به شما ارائه می شود .

انواع روش های باربری
انواع روش های باربری

 

ارسال بار به مارسی با بهترین ترانزیت ها در کوتاه ترین زمان 

 

باربری دریایی از ایران به آرهوس

 

یکی از روش های ارسال بار به آرهوس ، حمل و نقل دریایی می باشد ؛ این روش برای بارهایی مناسب است که تعجیلی در ارسال آن ها ندارید .

مثلا برای بارهایی که تاریخ مصرف کوتاهی دارند مناسب نیست .

برای ارسال بار به آرهوس بصورت دریایی ، ابتدا باید بارتان را به بنادر جنوبی ایران ارسال کنید و سپس در آنجا در کانتینر های مناسب بارگیری شوند و با کشتی های مناسب به بندر آرهوس ارسال شوند.

این روش هزینه کمتری نسبت به ارسال بار هوایی دارد اما باربری هوایی طی سه الی چهار روز انجام می شود اما ارسال بار به آرهوس بصورت دریایی حدودا یک ماه طول می کشد.

 

ارسال بار به بارسلونا همه روزه بصورت هوایی ، زمینی ، دریایی با کمترین نرخ کرایه 

ارسال انواع بار و کالا به شهر آرهوس 

 

آنی بار به عنوان برترین ارائه دهنده خدمات ارسال بار به آرهوس ، همه روزه محموله های شما را با کمترین هزینه بارگیری و منتقل می نماید . ما برای ارسال بار به آرهوس بدون هیچگونه محدودیت انواع محموله های شما را از هر نقطه از کشور بارگیری و منتقل خواهیم نمود . 

 

باربری آنی بار متخصص حمل بارهای صادراتی و بارهای بین المللی می باشد که به صورت دربستی و خرده باری اقدام به ارسال بار به آرهوس می نمایند و محدودیتی در ارائه خدمات ارسال بار به دانمارک به شما عزیزان ندارد. 

 

  • ارسال محموله صادراتی به آرهوس
  • انتقال آهن آلات به آرهوس
  • ارسال اثاثیه به آرهوس
  • حمل لوازم شخصی به آرهوس
  • ارسال کالاهای تجاری به آرهوس

 

مجموعه آنی بار امکان ارسال بار به آرهوس را برای همه نوع محموله و کالاهایی که از نظر قانونی و گمرکی ایران و دانمارک ممنوعیت برای انتقال نداشته باشند را به صورت همه روزه بارگیری و منتقل می نماید.

ارسال انواع بار و کالا به آرهوس
ارسال انواع بار و کالا به آرهوس

ارسال اثاثیه منزل از ایران به آرهوس 

 

علاوه بر ارسال بارهای تجاری و صنعتی ، حمل اثاثیه و لوازم منزل یکی دیگر از خدمات آنی بار برای ارسال بار به آرهوس می باشد . بسیاری از هموطنانی که قصد مهاجرت و ادامه زندگی در آرهوس یا سایر شهر های دانمارک را دارند برای همین موضوع نیاز به شرکت معتبری دارند که بهترین خدمات ارسال بار به آرهوس را در اختیارشان قرار دهد.

 

ارسال اثاث به سراسر کشور با انواع روش های باربری انجام می شود .

 

برای ارسال اثاث به آرهوس ، روش هوایی اولین و مناسب ترین گزینه و سپس ارسال زمینی و دریایی می باشد .

 آنی بار خدمات بسته بندی و پکینگ لیست را برای اسباب کشی و ارسال بار به آرهوس در اختیارتان قرار می دهد.

 

جهت ارسال اثاثیه به آرهوس ، نیازمند اخذ اقامت کشور دانمارک می باشید ، برای کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما تماس بگیرید.

 

حمل انواع بار و کالا در باربری و ارسال بار به روتردام هلند با مناسب ترین هزینه

 

 

ارسال چه کالاهایی به آرهوس ممنوع است ؟

 

در خدمات ارسال بار به آرهوس یا سایر شهر های دانمارک ، برخی اقلام و محموله ها به دلیل ممنوعیت های گمرک ایران و دانمارک قابلیت ارسال ندارند . کارشناسان ما به صورت همه روزه آماده ارائه خدمات مشاوره برای ارسال بار به آرهوس هستند و در صورتی که از ممنوع بودن محموله خود آگاهی ندارید می توانید با شماره 5 رقمی ما در تماس باشید.

 

با این وجود ، قبل از ارسال بار به آرهوس میبایست با کارشناسان ما در خصوص ارسال محموله های خود مشاوره نمایید.

  1. مواد خوراکی نظیر خشکبار ( آجیل و تنقلات ) 
  2. مواد غذایی شامل حبوبات ، برنج و . . . 
  3. میوه و سبزیجات خشک و منجمد
  4. عرقیجات و ترشیجات 
  5. اقلام آرایشی و بهداشتی ، عطر و ادکلن
  6. انواع دارو و یا دخانیات 

 

بجز این موارد ممنوعه ، سایر موارد مجاز به ارسال به آرهوس می باشند و شما می توانید به سایر شهرهای دانمارک نیز بار ارسال کنید.

کالاهای ممنوعه در باربری
کالاهای ممنوعه در باربری

 

ارسال بار به منچستر از خدمات تخصصی و حرفه ای آنی بار می باشد .

 

حمل بار به آرهوس تحت پوشش بیمه کامل 

 

در خدمات ارسال بار به آرهوس ، یکی از مهمترین مواردی که باید به آن به صورت ویژه توجه نمود ، استفاده از بیمه نامه میباشد . بیمه نامه برای زمان بروز خسارات از واجبات خدمات ارسال بار به آرهوس است . 

 

آنی بار با استفاده از بهترین بیمه نامه ، خدمات ارسال بار به آرهوس خود را تحت پوشش قرار داده است. در زمان ارائه خدمات ارسال بار به آرهوس ( چه به صورت زمینی و چه به صورت هوایی ) ، محموله های شما بر اساس میزان ارزش مالی که اعلام می نمایید تحت پوشش قرار میگیرد .

 

آنی بار برای ارسال بار به آرهوس یا سایر شهر های دانمارک از بیمه نامه CMR و همچنین بیمه نامه شرکت های ایرانی استفاده می نماید و تا 500 میآرهوس تومان بیمه به صورت رایگان ارائه می شود . 

 

آنی بار با بیمه نامه معتبر بیشترین سطح پوشش بیمه را با کمترین هزینه برای حمل انواع بار و کالا در باربری و ارسال بار به آرهوس در اختیارتان قرار می دهد.

 

مدارک مورد نیاز برای ارسال بار به آرهوس

 

 

مدارکی که برای فریت بار به آرهوس بصورت هوایی مورد نیاز است بدین شرح می‌باشد:

  • یک کپی یا عکس از بلیط هواپیمای شما
  • اصل و کپی پاسپورت یا کارت ملی فرستنده‌ی بار
  • پکینگ لیست (لیست بار موجود در بسته های شما)

اما چنانچه قصد ارسال بار تجاری به آرهوس را دارید، میبایست این مدارک را ارائه دهید:

 

  • کارت بازرگانی و یا معرفی‌نامه از شرکت جهت ارسال بار تجاری به آرهوس 
  • مجوزهای لازم جهت اخذ مجوز صادراتی (در صورت لزوم)
  • پکینگ لیست (لیست بار موجود در بسته های شما)
  • اینوویس
مدارک فریت بار
مدارک فریت بار

 

چرا آنی بار را برای ارسال بار به آرهوس انتخاب کنیم ؟

 

در انتهای این مقاله قصد داریم ویژگی های ارسال بار به آرهوس توسط شرکت آنی بار را بصورت خلاصه به شما عرض کنیم :

 

  • مجموعه آنی بار بهترین تیم مشاوره و کارشناسی را در اختیار شما قرار می دهد تا کمترین هزینه ارسال بار به آرهوس و همچنین ایمنی بالا را برای شما فراهم نماید. 
  • مجموعه آنی بار بر اساس میزان بودجه ، زمان و نوع محموله شما یکی از روش های ارسال بار به آرهوس را به شما پیشنهاد می کند . این موضوع می تواند توسط شما پذیرفته یا رد شود. 
  • آنی بار از 2 نوع بیمه نامه برای جبران خسارات احتمالی استفاده مینماید . بیمه نامه CMR که تا مبلغ 20 هزار دلار میباشد و بیمه نامه شرکت های ایرانی که بر اساس میزان ارزش اعلامی شما مشخص میشود و طی یک قرار داد لازم اجرا تحویل شما می شود .
  • امکان ارسال بار به آرهوس بصورت خرده باری و ارائه خدمات انبار داری نیز توسط آنی بار برای شما عزیزان فراهم است . شما می توانیم محموله خود را به بسپارید و طبق قرار داد در هر تاریخی که علاقه مند هستید ارسال شود.

 

آنی بار تخصصی ترین خدمات ارسال بار به آرهوس را با کمترین هزینه در اختیار شما قرار میدهد. ما همه روزه خدماتی سریع و ایمن را با بالاترین کیفیت ارائه می کنیم.

 

ارزانترین و مناسب ترین خدمات ارسال بار به نروژ را از آنی بار بخواهید . 

 

شماره تماس آنی بار
شماره تماس آنی بار

 

هزینه باربری از ایران به آرهوس 

 

هزینه ارسال بار به آرهوس یکی از سوالات مشترک همه عزیزانی است که با آنی بار تماس می گیرند . برای پاسخ به این سوال باید اطلاعاتی از جمله وزن بار ، حجم بار ، مبدا و مقصد بارتان ، شرایط حمل بار و خصوصیات آن داشته باشید .

 

علاوه بر موارد بالا اینکه شما از چه روشی برای ارسال بار به آرهوس استفاده می کنید بسیار مهم می باشد ، هزینه ارسال بار به آرهوس بصورت هوایی بیشتر از زمینی می باشد و همچنین نوع خدمات دریافتی یعنی کارگو یا فریت بار هوایی یا فول تراک یا گروپاژ زمینی تاثیر مستقیمی بر نرخ کرایه های ارسال بار به آرهوس دارد.

 

هزینه‌های گرفتن مجوزهای مربوط به بار ، هزینه صدور بارنامه ، هزینه‌ی تشریفات گمرکی و گرفتن پته مسافری (برگه سبز) یا جواز صادراتی برای کالاهای تجاری از دیگر موارد موثر در نرخ کرایه ارسال بار به آرهوس می باشد .

 

جهت دریافت خدمات باربری و ارسال بار به آرهوس تنها کافیست با شماره 57669-021 تماس بگیرید.  

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هرگونه استفاده از خدمات آنی بار به معنی پذیرش قوانین آنی بار می باشد
تماس سریع