ارسال بار به آلبورگ دانمارک

حمل بار و کالا به آلبورگ دانمارک

 

ارسال بار به آلبورگ یکی از خدماتی است که آنی بار به هموطنان گرامی ارائه می نماید ، باربری از ایران به آلبورگ به صورت همه روزه انجام می شود . هموطنان و مهاجران گرامی می توانند با کمترین هزینه ارسال بار به آلبورگ را از تمام نقاط کشور با انواع روش های باربری انجام دهند .  

 

 

یکی از ویژگی های آنی بار ، ارائه خدمات ارسال بار به آلبورگ همراه با انجام فرایند گمرکی در ایران و دانمارک می باشد و این امکان را برای شما فراهم می نماید که در اسرع وقت محموله های خود را تحویل بگیرید.

 

شهری تاریخی و بندری صنعتی در شمال دانمارک است. تاریخش به حوالی ۱۰۰۰م می‌رسد و از کهن‌ترین شهرهای دانمارک شمرده می‌شود.

این شهر در شمال یوت لاند جای دارد و دومین شهر بزرگ این شبه‌جزیره به‌شمار می‌رود.

 

ارسال بار به آلبورگ و سایر شهرهای دانمارک بصورت همه روزه انجام میشود و برای حفاظت از محموله شما بیمه بار بصورت کامل انجام میشود ؛و برای ضمانت ارائه خدمات ارسال بار به آلبورگ توسط شرکت آنی بار بارنامه بین المللی صادر می شود .

حمل بار به آلبورگ دانمارک
حمل بار به آلبورگ دانمارک

ارسال بار به کپنهاگ و ارسال بار به آرهوس از دیگر خدمات آنی بار در کشور دانمارک می باشند . 

ارسال اثاثیه منزل از ایران به آلبورگ 

 

علاوه بر ارسال بارهای تجاری و صنعتی ، حمل اثاثیه و لوازم منزل یکی دیگر از خدمات آنی بار برای ارسال بار به آلبورگ می باشد . بسیاری از هموطنانی که قصد مهاجرت و ادامه زندگی در آلبورگ یا سایر شهر های دانمارک را دارند برای همین موضوع نیاز به شرکت معتبری دارند که بهترین خدمات ارسال بار به آلبورگ را در اختیارشان قرار دهد.

 

ارسال اثاثیه به دو صورت هوایی و زمینی انجام می شود .

 

برای ارسال اثاث به آلبورگ نیاز به دریافت اخذ اقامت دائم یا موقت کشور دانمارک دارید ، برای این امر نیز می توانید از کارشناسان ما مشاوره دریافت کنید .

 

انتخاب روش مناسب برای ارسال بار به آلبورگ ، انجام امور گمرکی ، راهنمایی برای اخذ اقامت دانمارک و . . . را به کارشناسان ما بسپارید. 

 

انواع روش های ارسال بار به آلبورگ

 

انتخاب روش مناسب برای ارسال بار به آلبورگ یکی از موارد مهم می باشد.

برای انتخاب بهترین روش باربری برای ارسال بار به آلبورگ باید به موقعیت شهر مقصد ، زمان مورد نیاز و هزینه ها توجه کرد.

شما میتوانید در این زمینه با مشاوره رایگان آنی بار از کارشناسان ما اطلاعات کافی از بهترین روش و به صرفه ترین خدمات کسب کنید.

شما میتوانید ارسال بار به آلبورگ را به صورت ترانزیت زمینی ارسال کنید.

اگر بار شما کم حجم و سبک باشد ارسال بار به آلبورگ به صورت دربست مقرون به صرفه نمی باشد.

بهتر است برای حمل خرده بار از روش گروپاژ زمینی و دریایی استفاده کنید.

در روش گروپاژ بار شما با یک بار دیگر به صورت مشترک به آلبورگ ارسال می شود.

شما می توانید برای ارسال بار به آلبورگ از روش ترکیبی نیز استفاده کنید.

انتخاب روش ترکیبی بستگی به موقعیت و نحوه دسترسی به کشور مقصد دارد.  

در صورتی که ارسال بار به آلبورگ به صورت مستقیم با یک روش امکان پذیر نباشد ، می توانید بار را به روش ترکیبی زمینی و دریایی به آلبورگ ارسال کنید.

باربری آلبورگ با انواع روش های باربری
باربری آلبورگ با انواع روش های باربری

ارسال بار به سوئد با استفاده از انواع روش های باربری بین المللی

 

 

ارسال هوایی بار به آلبورگ 

 

ارسال بار به آلبورگ با روش های مختلف باربری هوایی ، زمینی ، دریایی یا ترکیبی انجام می شود .

 

یکی از روش های ارسال بار به آلبورگ ، حمل و نقل هوایی می باشد . در این روش محموله شما به ایرلاین های معتبر و باسابقه تحویل داده میشود و طبق قرارداد حمل ، محموله شما در کمترین زمان ممکن به آلبورگ ارسال میشود. 

 

حمل و نقل هوایی سریعترین و بهترین روش برای ارسال بار به آلبورگ است که با سرعت بسیار بالایی که دارد محموله ها کوچک و بزرگ را در کمترین زمان ارسال می کند. 

 

ارسال بار به آلبورگ بصورت هوایی تحت پوشش بیمه نامه کامل و معتبر انجام می شود . 

 

ارسال بار به آلبورگ بصورت هوایی ، به 2 روش کارگو و فریت بار انجام می شود.  کارگو به ارسال بار و کالا با هواپیماهای باربری گفته میشود که امکان حمل حجم زیادی از انواع بار را فراهم می کند. اما منظور از فریت بار ، ارسال بار به آلبورگ در حجم کم و بصورت مسافری می باشد .

 

ارسال بار بصورت زمینی برای آلبورگ

 

باربری آنی بار ، متخصص ارسال بار به آلبورگ به صورت زمینی می باشد که طریق مرز های زمینی با این کشور انجام می شود . ارسال بار به آلبورگ به صورت زمینی به 2 صورت انجام می گردد .

 

در روش گروپاژ ، بار شما مشترک با چند بار دیگر ، با یک خودرو باربری ( کامیون یا ترانزیت بین المللی ) از ایران حرکت کرده و با عبور از کشور ها و شهر های مختلف در شهر آلبورگ ، تخلیه می شود . در بعضی موارد هزینه ارسال بار به آلبورگ بصورت خرده بار کمتر است اما ممکن است مدت زمان بیشتری به طول بینجامد .

 

در روش دربستی ، بار شما به صورت دربست با یک خودرو باربری مشخص از ایران به آلبورگ حرکت می نماید. این روش ، از نظر زمانی بهتر از گروپاژ است.

 

برای حمل اثاثیه می توانید از روش گروپاژ استفاده کنید و بارتان را بصورت مشترک با یک بار دیگر به دانمارک ارسال کنید و هزینه کمتری پرداخت کنید و یا م توانید در کوتاه ترین زمان بصورت دربست حمل اثاث و ارسال بار به آلبورگ را انجام دهید . 

ترانزیت کالا به آلبورگ
ترانزیت کالا به آلبورگ

ارسال بار به نروژ با کمترین و ارزانترین نرخ کرایه حمل و نقل بین المللی

 

ارسال انواع بار و کالا به شهر آلبورگ 

 

آنی بار به عنوان برترین ارائه دهنده خدمات ارسال بار به آلبورگ ، همه روزه محموله های شما را با کمترین هزینه بارگیری و منتقل می نماید . ما برای ارسال بار به آلبورگ بدون هیچگونه محدودیت انواع محموله های شما را از هر نقطه از کشور بارگیری و منتقل خواهیم نمود . 

 

باربری آنی بار متخصص حمل بارهای صادراتی و بارهای بین المللی می باشد که به صورت دربستی و خرده باری اقدام به ارسال بار به آلبورگ می نمایند و محدودیتی در ارائه خدمات ارسال بار به دانمارک به شما عزیزان ندارد. 

 

  • ارسال کالاهای صادراتی به آلبورگ
  • انتقال آهن آلات به آلبورگ
  • ارسال اثاث و لوازم منزل به آلبورگ
  • حمل لوازم شخصی به آلبورگ
  • ارسال کالاهای تجاری به آلبورگ

 

انجام تمام مراحل ارسال بار به آلبورگ توسط کارشناسان و پرسنل آنی بار انجام می شود ، از امور گمرکی گرفته تا بسته بندی و بارچینی.

شماره تماس آنی بار
شماره تماس آنی بار

 

موارد ممنوعه هنگام ارسال بار به آلبورگ

 

هنگام ارسال بار به آلبورگ یا سایر شهر های دانمارک ، برخی اقلام و محموله ها به دلیل ممنوعیت های گمرک ایران و دانمارک قابلیت ارسال ندارند .

 

شما باید قبل از بسته بندی و اقدام برای ارسال بار به آلبورگ از لیست موارد ممنوعه ، مطلع باشید؛ کارشناسان ما به صورت همه روزه آماده ارائه خدمات هستند .

 

با این وجود ، قبل از ارسال بار به آلبورگ میبایست با کارشناسان ما در خصوص ارسال محموله های خود مشاوره نمایید.

 

  1. مواد خوراکی نظیر خشکبار ( آجیل و تنقلات ) 
  2. مواد غذایی شامل حبوبات ، برنج و . . . 
  3. میوه و سبزیجات خشک و منجمد
  4. عرقیجات و ترشیجات 
  5. اقلام آرایشی و بهداشتی ، عطر و ادکلن
  6. انواع دارو و یا دخانیات 

 

بجز این موارد ممنوعه ، سایر موارد مجاز به ارسال به آلبورگ می باشند و شما می توانید به سایر شهرهای دانمارک نیز بار ارسال کنید.

 

اگر هنگام ارسال بار به آلبورگ به کالاهای ممنوعه توجه نکنید ، مجبور به پرداخت جریمه و در مواردی مانند دخانیات تحت پیگرد قانونی قرار می گیرید.

لیست کالاهای ممنوعه
لیست کالاهای ممنوعه

 

مدارک مورد نیاز برای ارسال بار به آلبورگ

 

 

مدارک مورد نیاز برای ارسال بار مسافری به آلبورگ دانمارک

شما یا نماینده شما با در دست داشتن بلیط و پاسپورت خود در زمان حضورتان در گمرک فرودگاه می توانید اقدام به ارسال بار به آلبورگ در دانمارک نمایید. البته بدیهی است که باید مشخصات کامل (آدرس و تلفن) شخص مورد نظر در آلبورگ که دریافت کننده بار شما در فرودگاه آلبورگ می باشد با خود همراه داشته باشید.

مدارک مورد نیاز برای ارسال بار تجاری به آلبورگ دانمارک

با توجه به جمعیت زیاد ایرانیان در آلبورگ افراد بسیاری اقدام به صادرات بار تجاری به دانمارک مینمایند. برای ارسال بارهای تجاری به آلبورگ علاوه بر مدارک شناسایی می‌بایست کارت بازرگانی نیز در دسترس داشته باشید.

 

مدارک مورد نیاز برای ارسال بار به آلبورگ شامل :

 

  • کپی صفحه اول پاسپورت
  • کپی ویزای دانمارک
  • کپی ثبت نام در فدراسیون دانمارک
  • فهرست موجودی یا لیست کالا
  • وکالتنامه قانونی توسط دفتر اسناد رسمی دانمارک
  • INN یا شماره پرداخت کننده مالیات فردی دانمارک

 

 

ارسال بار به برلین آلمان همه روزه از تمام نقاط کشور

 

حمل بار به آلبورگ تحت پوشش بیمه کامل 

 

هنگام حمل و نقل بین المللی ، یکی از مهمترین مواردی که باید به آن به صورت ویژه توجه نمود ، استفاده از بیمه نامه میباشد . بیمه نامه برای زمان بروز خسارات از واجبات خدمات ارسال بار به آلبورگ است . 

 

 

آنی بار با استفاده از بهترین بیمه نامه ، خدمات ارسال بار به آلبورگ خود را تحت پوشش قرار داده است. در زمان ارائه خدمات ارسال بار به آلبورگ ( چه به صورت زمینی و چه به صورت هوایی یا دریایی ) ، محموله های شما بر اساس میزان ارزش مالی که اعلام می نمایید تحت پوشش قرار میگیرد .

 

 

آنی بار برای ارسال بار به آلبورگ یا سایر شهر های دانمارک از بیمه نامه CMR و همچنین بیمه نامه شرکت های ایرانی استفاده می نماید و تا 500 میلیون تومان بیمه به صورت رایگان ارائه می شود . 

 

 

پوشش بیمه از لحظه تحویل بار به باربری شروع می شود و تا هنگام تحویل بارتان در آلبورگ را شامل می باشد.

بیمه نامه باربری بین المللی

ارسال بار به رم پایتخت ایتالیا تحت پوشش بیمه نامه معتبر ، همراه با بارنامه بین المللی

 

خدمات آنی بار جهت ارسال بار به آلبورگ

 

بسته بندی تخصصی

خدمات بسته بندی برای ارسال فریت مسافری و ارسال لوازم منزل با کمترین هزینه در اختیارتان قرار می گیرد. پرسنل آنی بار در محل مورد نظر شما حضور پیدا کرده و با استفاده از بهترین و مرغوب ترین لوازم بسته بندی ، بارهای شما را جهت حفظ سلامت ، بسته بندی می کنند .

در بعضی موارد و به درخواست مشتری از جعبه های چوبی برای حمل بار استفاده می شود که کارگران آنی بار برای شما می سازند. 

 

حمل بار از محل مورد نظر شما تا فرودگاه جهت فریت بار و یا تا گمرک جهت ارسال زمینی

 

انجام تشریفات گمرکی و ترخیص کالا

این مرحله می تواند همراه با صاحب بار یا بدون حضور صاحب بار ، توسط پرسنل آنی بار انجام شود .

 

نگهداری بار شما در انبار در مبدا

در صورتی که هنگام ارسال بار به آلبورگ وقفه ای در ارائه خدمات رخ دهد می توانید بارتان را در انبارهای آنی بار در گمرک نگهدارید.

 

صدور بارنامه بین المللی

بارنامه سندی حقوقی و بین المللی است که مشخصات بار شما در آن ثبت می شود . بارنامه مشخص می کند شما باری را با مبلغ توافق شده در فلان تاریخ به فلان شرکت حمل بار سپرده اید و این در واقع حکم رسیدی را دارد که تا زمان تحویل بار در دست خواهید داشت!

 

ارسال بار به فرانسه از تمام نقاط کشور بصورت همه روزه  

شماره تماس آنی بار
شماره تماس آنی بار

 

 

هزینه باربری از ایران به آلبورگ 

 

هزینه ارسال بار به آلبورگ یکی از سوالات مشترک همه عزیزانی است که با آنی بار تماس می گیرند . پاسخ این سوال با توجه به وزن بار ، حجم بار ، مبدا و مقصد بارتان ، شرایط حمل بار و خصوصیات آن مشخص می شود .

 

علاوه بر موارد بالا اینکه شما از چه روشی برای ارسال بار به آلبورگ استفاده می کنید بسیار مهم می باشد ، هزینه ارسال بار به آلبورگ بصورت هوایی بیشتر از زمینی می باشد و همچنین نوع خدمات دریافتی یعنی کارگو یا فریت بار هوایی یا فول تراک یا گروپاژ زمینی تاثیر مستقیمی بر نرخ کرایه های ارسال بار به آلبورگ دارد.

 

شما می توانید با کارشناسان ما تماس گرفته و با دادن اطلاعات بالا نرخ کرایه ارسال بار به آلبورگ را استعلام بگیرید.

 

البته توجه داشته باشید که هزینه ارسال بار به آلبورگ به صورت روزانه دچار نوسان می باشند بنابراین ممکن است در روز باربری نرخ کرایه ارسال بار به آلبورگ بروز شود و با نرخ کرایه ای که قبلا استعلام کرده اید متفاوت باشد. 

علاوه بر آلبورگ ، ارسال بار به کپنهاگ نیز از تخصص های آنی بار است.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هرگونه استفاده از خدمات آنی بار به معنی پذیرش قوانین آنی بار می باشد
تماس سریع