ارسال بار به آیندهوون | فریت هوایی آیندهوون

حمل و نقل و باربری به آیندهوون 

 

 

ارسال بار به آیندهوون یکی از خدمات تخصصی آنی بار است که به هموطنان گرامی ارائه می شود ، باربری به آیندهوون همه روزه از تمام نقاط کشور انجام می شود . هموطنان و مهاجران گرامی می توانند با کمترین هزینه ارسال بار به آیندهوون را از تمام نقاط کشور با انواع روش های باربری انجام دهند . 

 

 

تمامی خدمات ارسال بار به آیندهوون همراه با انجام فرایند گمرکی در ایران و هلند توسط شرکت آنی بار انجام می شود و این امکان برای شما فراهم است که در اسرع وقت انواع بار و کالا را به آیندهوون یا هر یک از شهرهای هلند ارسال کنید.

 

 

ارسال بار به آیندهوون و سایر شهرهای هلند بصورت همه روزه انجام میشود و برای حفاظت از محموله شما بیمه بار بصورت کامل انجام میشود ؛ بسته بندی نیز بصورت تخصصی و حرفه ای توسط آنی بار برای ارسال بار به آیندهوون ارائه می شود.

 

 آیندهوون شهری زیبا، مدرن و صنعتی است در استان برابانت شمالی در جنوب شرقی هلند که محل تولد کارخانه‌های فیلیپس محسوب می‌شود. مجسمهٔ آن نیز در شهر ساخته شده. تیم باشگاهیِ فوتبال پی اس وی آیندهوون باشگاه این شهر است. 

 

ارسال انواع بار و کالاهای تجاری و صنعتی ، اثاثیه و لوازم منزل ، فریت بارهای مسافربری و . . . را از تهران و سایر شهرها به آیندهوون به آنی بار بسپارید .  

ارسال بار به آیندهوون هلند
ارسال بار به آیندهوون هلند

 

ارسال اثاثیه منزل از ایران به آیندهوون 

 

حمل اثاثیه و لوازم منزل یکی از خدمات آنی بار برای ارسال بار به آیندهوون می باشد . برخی از هموطنانی قصد مهاجرت و ادامه زندگی در آیندهوون یا سایر شهر های هلند را دارند ، برای همین موضوع نیاز به شرکت معتبری دارند که بهترین خدمات ارسال بار به آیندهوون را در اختیارشان قرار دهد.

 

ارسال اثاث به هلند به دو صورت هوایی و زمینی انجام می شود .

 

حمل اثاثیه به صورت زمینی ، نیز به دو صورت دربستی و خرده بار انجام دهید. آنی بار خدمات بسته بندی و پکینگ لیست را برای اسباب کشی و ارسال بار به آیندهوون در اختیارتان قرار می دهد.

 

برای ارسال اثاث به آیندهوون نیاز به دریافت اخذ اقامت دائم یا موقت کشور هلند دارید ، برای این امر نیز می توانید از کارشناسان ما مشاوره دریافت کنید .

 

شما عزیزان باید حداقل 2 هفته قبل از زمان مورد نظرتان برای ارسال بار به آیندهوون با آنی بار تماس بگیرید.

 

ارسال هوایی بار به آیندهوون 

 

 

ارسال بار به آیندهوون با روش های مختلف باربری هوایی ، زمینی انجام می شود .

 

یکی از روش های ارسال بار به آیندهوون ، حمل و نقل هوایی می باشد . در این روش محموله شما به ایرلاین های معتبر و باسابقه تحویل داده میشود و طبق قرارداد حمل ، محموله شما در کمترین زمان ممکن به آیندهوون ارسال میشود. 

 

حمل و نقل هوایی سریعترین و بهترین روش برای ارسال بار به آیندهوون است که با سرعت بسیار بالایی که دارد محموله ها کوچک و بزرگ را در کمترین زمان ارسال می کند . 

 

ارسال بار به آیندهوون بصورت هوایی ، شامل خدمات کارگو و فریت بار می شود.

 

کارگو به ارسال بار و کالا های تجاری با هواپیماهای باربری گفته می شود که امکان حمل حجم زیادی از انواع بار را فراهم می کند. اما منظور از فریت بار ، ارسال بار به آیندهوون در حجم کم و بصورت مسافری می باشد .

 

ارسال بار به آیندهوون بصورت هوایی در کوتاه ترین زمان از معتبرترین ایرلاین همراه با بیمه نامه کامل

 

حمل بار های مسافربری و کالاهای تجاری با استفاده از خدمات ارسال بار از هلند به ایران 

حمل بار هوایی به آیندهوون
حمل بار هوایی به آیندهوون

 

ارسال بار بصورت زمینی برای آیندهوون

 

باربری آنی بار ، متخصص ارسال بار به آیندهوون به صورت زمینی می باشد که طریق مرز های زمینی با این کشور انجام می شود . ارسال بار به آیندهوون به صورت زمینی به 2 صورت انجام می گردد .

  • گروپاژ ( خرده بار )
  • حمل دربستی 

 

در روش اول ، بار شما مشترک با چند بار دیگر ، با یک خودرو باربری ( کامیون یا ترانزیت بین المللی ) از ایران حرکت کرده و با عبور از کشور ها و شهر های مختلف در شهر آیندهوون ، تخلیه می شود . در بعضی موارد هزینه ارسال بار به آیندهوون بصورت خرده بار کمتر است اما ممکن است مدت زمان بیشتری به طول بینجامد .

 

در روش دوم ، بار شما به صورت دربست با یک خودرو باربری مشخص از ایران به آیندهوون حرکت می نماید. این روش ، از نظر زمانی بهتر از گروپاژ است. 

 

ترانزیت کالا به هلند از سراسر کشور با کمترین هزینه   

 

ارسال انواع بار و کالا به شهر آیندهوون 

 

آنی بار به عنوان برترین ارائه دهنده خدمات ارسال بار به آیندهوون ، همه روزه محموله های شما را با کمترین هزینه بارگیری و منتقل می نماید . ما برای ارسال بار به آیندهوون بدون هیچگونه محدودیت انواع محموله های شما را از هر نقطه از کشور بارگیری و منتقل خواهیم نمود . 

 

باربری آنی بار متخصص حمل بارهای صادراتی و بارهای بین المللی می باشد که به صورت دربستی و خرده باری اقدام به ارسال بار به آیندهوون می نمایند و محدودیتی در ارائه خدمات حمل بار به هلند به شما عزیزان ندارد. 

 

  • ارسال محموله صادراتی به آیندهوون
  • انتقال آهن آلات به آیندهوون
  • ارسال اثاثیه به آیندهوون
  • حمل لوازم شخصی به آیندهوون
  • ارسال کالاهای تجاری به آیندهوون

 

انجام تمام مراحل ارسال بار به آیندهوون توسط کارشناسان و پرسنل آنی بار انجام می شود ، از امور گمرکی گرفته تا بسته بندی و بارچینی.

 

حمل بار و کالا را می توانید با انواع روش های باربری به آیندهوون به آنی بار بسپارید.

حمل انواع بار با ترانزیت
حمل انواع بار با ترانزیت

موارد ممنوعه هنگام ارسال بار به آیندهوون

 

در خدمات ارسال بار به آیندهوون یا سایر شهر های هلند ، برخی اقلام و محموله ها به دلیل ممنوعیت های گمرک ایران و هلند قابلیت ارسال ندارند . کارشناسان ما به صورت همه روزه آماده ارائه خدمات مشاوره برای ارسال بار به آیندهوون هستند و در صورتی که از ممنوع بودن محموله خود آگاهی ندارید می توانید با شماره 5 رقمی ما در تماس باشید.

با این وجود ، قبل از ارسال بار به آیندهوون میبایست با کارشناسان ما در خصوص ارسال محموله های خود مشاوره نمایید.

  1. مواد خوراکی نظیر خشکبار ( آجیل و تنقلات ) 
  2. مواد غذایی شامل حبوبات ، برنج و . . . 
  3. میوه و سبزیجات خشک و منجمد
  4. عرقیجات و ترشیجات 
  5. اقلام آرایشی و بهداشتی ، عطر و ادکلن
  6. انواع دارو و یا دخانیات 

 

بجز این موارد ممنوعه ، سایر موارد مجاز به ارسال به آیندهوون می باشند و شما می توانید به سایر شهرهای هلند نیز بار ارسال کنید.

 

وجود کالاهای ممنوعه در بارتان سبب جریمه شدن و پیگرد قانونی می شود .

 

ارسال بار به مونیخ و ارسال بار به میلان از خدمات آنی بار در کشور آلمان و ایتالیا می باشد. 

حمل بار به آیندهوون تحت پوشش بیمه کامل 

 

در خدمات ارسال بار به آیندهوون ، یکی از مهمترین مواردی که باید به آن به صورت ویژه توجه نمود ، استفاده از بیمه نامه می باشد . بیمه نامه برای زمان بروز خسارات از واجبات خدمات ارسال بار به آیندهوون است . 

 

آنی بار با استفاده از بهترین بیمه نامه ، خدمات ارسال بار به آیندهوون خود را تحت پوشش قرار داده است. در زمان ارائه خدمات ارسال بار به آیندهوون ( چه به صورت زمینی و چه به صورت هوایی ) ، محموله های شما بر اساس میزان ارزش مالی که اعلام می نمایید تحت پوشش قرار میگیرد .

 

آنی بار برای ارسال بار به آیندهوون از بیمه نامه CMR و همچنین بیمه نامه تکمیلی از شرکت های ایرانی استفاده می نماید .

 

500 میلیون بیمه رایگان برای ارسال بار به آیندهوون به تمامی صاحبین بار ارائه می شود . 

 

آمستردام پایتخت کشور هلند می باشد ، برای ارسال بار به آمستردام نیز می توانید با آنی بار تماس بگیرید. 

 

بیمه نامه حمل و نقل بین الملل
بیمه نامه حمل و نقل بین الملل

مدارک مورد نیاز برای ارسال بار به آیندهوون

 

مدارک مورد نیاز برای ارسال بار مسافری به آیندهوون 

شما یا نماینده شما با در دست داشتن بلیط و پاسپورت خود در زمان حضورتان در گمرک فرودگاه می توانید اقدام به ارسال بار به آیندهوون در هلند نمایید. البته بدیهی است که باید مشخصات کامل (آدرس و تلفن) شخص مورد نظر در آیندهوون که دریافت کننده بار شما در فرودگاه آیندهوون می باشد با خود همراه داشته باشید.

 

مدارک مورد نیاز برای ارسال بار تجاری به آیندهوون 

با توجه به جمعیت زیاد ایرانیان در آیندهوون افراد بسیاری اقدام به صادرات بار تجاری به هلند مینمایند. برای ارسال بارهای تجاری به آیندهوون علاوه بر مدارک شناسایی می‌بایست کارت بازرگانی نیز در دسترس داشته باشید.

 

جهت دریافت اطلاعات تکمیلی و دقیق جهت ارسال بار به آیندهوون با کارشناسان ما تماس بگیرید. 

 

 

هزینه باربری از ایران به آیندهوون 

 

هزینه ارسال بار به آیندهوون یکی از سوالات مشترک همه عزیزانی است که با آنی بار تماس می گیرند . پاسخ این سوال با توجه به وزن بار ، حجم بار ، مبدا و مقصد بارتان ، شرایط حمل بار و خصوصیات آن مشخص می شود .

 

 

علاوه بر موارد بالا اینکه شما از چه روشی برای ارسال بار به آیندهوون استفاده می کنید بسیار مهم می باشد ، هزینه ارسال بار به آیندهوون بصورت هوایی بیشتر از زمینی می باشد و همچنین نوع خدمات دریافتی یعنی کارگو یا فریت بار هوایی یا فول تراک یا گروپاژ زمینی تاثیر مستقیمی بر نرخ کرایه ارسال بار به آیندهوون دارد.

 

 

شما می توانید با کارشناسان ما تماس گرفته و با دادن اطلاعات بالا نرخ دقیق باربری و ارسال بار به آیندهوون را استعلام بگیرید.

 

البته توجه داشته باشید که هزینه ارسال بار به آیندهوون به صورت روزانه دچار نوسان می باشند بنابراین ممکن است در روز باربری نرخ کرایه ارسال بار به آیندهوون بروز شود و با نرخ کرایه ای که قبلا استعلام کرده اید متفاوت باشد.

 

ارزانترین خدمات باربری و ارسال بار به لیورپول را از آنی بار دریافت کنید . 

شماره تماس آنی بار
شماره تماس آنی بار

چرا آنی بار را برای ارسال بار به آیندهوون انتخاب کنیم ؟

 

 

در انتهای این مقاله قصد داریم ویژگی های ارسال بار به آیندهوون توسط شرکت آنی بار را بصورت خلاصه به شما عرض کنیم :

 

  • مجموعه آنی بار بهترین تیم مشاوره و کارشناسی را در اختیار شما قرار می دهد تا کمترین هزینه ارسال بار به آیندهوون و همچنین ایمنی بالا را برای شما فراهم نماید. 
  • مجموعه آنی بار بر اساس میزان بودجه ، زمان و نوع محموله شما یکی از روش های ارسال بار به آیندهوون را به شما پیشنهاد می کند . این موضوع می تواند توسط شما پذیرفته یا رد شود. 
  • آنی بار از 2 نوع بیمه نامه برای جبران خسارات احتمالی استفاده مینماید . بیمه نامه CMR که تا مبلغ 20 هزار دلار میباشد و بیمه نامه شرکت های ایرانی که بر اساس میزان ارزش اعلامی شما مشخص میشود و طی یک قرار داد لازم اجرا تحویل شما می شود .
  • امکان ارسال بار به آیندهوون بصورت خرده باری و ارائه خدمات انبار داری نیز توسط آنی بار برای شما عزیزان فراهم است . شما می توانیم محموله خود را به بسپارید و طبق قرار داد در هر تاریخی که علاقه مند هستید ارسال شود.

 

تخصصی ترین خدمات ارسال بار به آیندهوون را از آنی بار بخواهید .ارسال بار از هلند به ایران را نیز به آنی بار بسپارید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هرگونه استفاده از خدمات آنی بار به معنی پذیرش قوانین آنی بار می باشد
تماس سریع