ارسال بار به استکهلم ( هوایی | زمینی | دریایی )

حمل بار و کالا به استکهلم از ایران

ارسال بار به استکهلم را به کارشناسان آنی بار بسپارید تا در کمترین زمان ممکن محموله های شما به این شهر ارسال شوند . ارسال بار به استکهلم تخصص آنی بار است و با بهترین کیفیت و با کمترین هزینه امکان انتقال محموله های شما را فراهم می نماید. 

برای ارسال بار به استکهلم روش های هوایی و زمینی و دریایی مورد استفاده قرار میگیرند که هر کدام از این روش ها برای انتقال محموله های مختلفی مورد استفاده قرار میگیرند. 

ارسال بار به استکهلم از همه شهر های کشور انجام میشود و محموله های مختلف تجاری ، صنعتی و شخصی در اسرع وقت منتقل خواهند شد و برای امنیت و سلامت محموله در همه روش های حمل و نقل از بهترین بیمه نامه استفاده می شود.

ارسال بار به استکهلم یک فرایند کاملا تخصصی است پیشنهاد ما به شما همکاری با شرکت آنی بار که دارای تجربه و سابقه بسیار زیادی در ارائه این خدمات می باشد است. برای مشاوره با متخصصی در خصوص خدمات ارسال بار به استکهلم فقط کافیست با شماره 57669-021 در تماس باشید. 

ارسال کالا به استکهلم سوئد
ارسال کالا به استکهلم سوئد

روش های ارسال بار به استکهلم

مجموعه آنی بار به عنوان یکی از برترین شرکت های حمل و نقل بین المللی برای ارسال بار به استکهلم روش های متنوع باربری را به شما عزیزان ارائه می نماید. 

حمل و نقل محموله های شما بر اساس ابعاد و نوع محموله ممکن است شرایط حمل را دچار تغییر نماید. روش های ارسال بار به استکهلم به صورت زیر می باشند : 

  • حمل هوایی 
  • حمل دریایی 
  • حمل زمینی 

متخصصین مجموعه آنی بار بر اساس تجربه و نوع محموله شما بهترین روش برای انتقال کالاها را به شما پیشنهاد خواهند داد که با بالاترین ایمنی و با کمترین هزینه امکان انتقال محموله های شما را فراهم نماید.

 

باربری هوایی به استکهلم 

یکی از روش های ارسال بار به استکهلم ، حمل و نقل هوایی می باشد . در این روش محموله شما توسط ایرلاین های ایرانی یا خارجی که پرواز به مقصد استکهلم دارند بارگیری و منتقل می شوند.

فرایند های خدمات ارسال بار به استکهلم به صورت هوایی مانند زیر می باشد : 

  1. بسته بندی و ارسال محموله های به فرودگاه امام خمینی 
  2. تحویل محموله ها به کارشناسان آنی بار 
  3. انتقال محموله ها برای ارزیابی 
  4. بسته بندی و پالت بندی محموله ها 
  5. انتقال به سالن برای بارگیری در زمان مناسب 
  6. صدور بارنامه و بیمه نامه 

برای ارسال بار به استکهلم به صورت هوایی از 2 روش استفاده می شود :

  1. حمل هوایی به صورت کارگو 
  2. فریت بار مسافری 

حمل و نقل محموله های مختلف شما در اسرع وقت با کمترین هزینه و به صورت همه روزه انجام میشود و دفتر آنی بار در فرودگاه امام خمینی به صورت تخصصی آماده همکاری با شما عزیزان است.

حمل و نقل هوایی به استکهلم
حمل و نقل هوایی به استکهلم

ارسال بار بصورت زمینی برای استکهلم

باربری آنی بار ، متخصص ارسال بار به استکهلم به صورت زمینی می باشد که طریق مرز های زمینی با این کشور انجام می شود . ارسال بار به استکهلم به صورت زمینی به 2 صورت انجام می گردد .

  • در روش گروپاژ ، بار شما مشترک با چند بار دیگر ، با یک خودرو باربری ( کامیون یا ترانزیت بین المللی ) از ایران حرکت کرده و با عبور از کشور ها و شهر های مختلف در شهر استکهلم ، تخلیه می شود . 
  • در روش دربستی ، بار شما به صورت دربست با یک خودرو باربری مشخص از ایران به استکهلم حرکت می نماید. این روش ، از نظر زمانی بهتر از گروپاژ است.

در مواردی مانند ارسال بار به استکهلم از لندی گرافت برای حمل کامیون باربری از طریق دریایی استفاده می شود زیرا در این صورت مدت زمان حمل و نقل کاهش چشمگیری پیدا می کند.

حمل و نقل دریایی برای استکهلم 

یکی دیگر از روش های ارسال بار به استکهلم ، باربری دریایی می باشد. شما می توانید برای حمل بارهای تجاری و صنعتی آن ها را در کانتینر بارگیری کرده و توسط خودرو های باربری به بنادر جنوب کشور ارسال کنید و سپس از آنجا با کشتی های باربری به بنادر استکهلم ارسال کنید .

ارسال بار به استکهلم بصورت دریایی ، برای حمل بارها در حجم زیاد مناسب تر است . این روش باربری نسبت به سایر روش های باربری کم هزینه تر است اما مدت زمان بیشتری به طول می انجامد.

توجه کنید اگر برای ارسال بار به استکهلم محدودیت زمانی دارید ( یا عجله دارید ) این روش ، مناسب شما نیست.

حمل ترکیبی با لندی گراف
حمل ترکیبی با لندی گراف

ارسال انواع بار و کالا به شهر استکهلم 

آنی بار به عنوان برترین ارائه دهنده خدمات ارسال بار به استکهلم ، همه روزه محموله های شما را با کمترین هزینه بارگیری و منتقل می نماید . ما برای ارسال بار به استکهلم بدون هیچگونه محدودیت انواع محموله های شما را از هر نقطه از کشور بارگیری و منتقل خواهیم نمود . 

باربری آنی بار متخصص حمل بارهای صادراتی و بارهای بین المللی می باشد که به صورت دربستی و خرده باری اقدام به ارسال بار به استکهلم می نمایند و محدودیتی در ارائه خدمات ارسال بار به سوئد به شما عزیزان ندارد. 

  • ارسال کالاهای صادراتی به استکهلم
  • انتقال آهن آلات به استکهلم
  • ارسال اثاث و لوازم منزل به استکهلم
  • حمل لوازم شخصی به استکهلم
  • ارسال کالاهای تجاری به استکهلم

انجام تمام مراحل ارسال بار به استکهلم از امور گمرکی گرفته تا بسته بندی و بارچینی توسط کارشناسان و پرسنل آنی بار انجام می شود.

 

موارد ممنوعه هنگام ارسال بار به استکهلم

هنگام ارسال بار به استکهلم  ، برخی اقلام و محموله ها به دلیل ممنوعیت های گمرک ایران و استکهلم قابلیت ارسال ندارند.

شما باید قبل از بسته بندی و اقدام برای ارسال بار به استکهلم از لیست موارد ممنوعه ، مطلع باشید؛ کارشناسان ما به صورت همه روزه آماده ارائه خدمات هستند.

با این وجود ، قبل از ارسال بار به استکهلم میبایست با کارشناسان ما در خصوص ارسال محموله های خود مشاوره نمایید.

  1. مواد خوراکی نظیر خشکبار ( آجیل و تنقلات ) 
  2. مواد غذایی شامل حبوبات ، برنج و . . . 
  3. میوه و سبزیجات خشک و منجمد
  4. عرقیجات و ترشیجات 
  5. اقلام آرایشی و بهداشتی ، عطر و ادکلن
  6. انواع دارو و یا دخانیات 

بجز این موارد ممنوعه ، سایر موارد مجاز به ارسال به استکهلم می باشند . اگر هنگام ارسال بار به استکهلم به کالاهای ممنوعه توجه نکنید ، مجبور به پرداخت جریمه و در مواردی مانند دخانیات تحت پیگرد قانونی قرار می گیرید.

لیست کالاهای ممنوعه
لیست کالاهای ممنوعه

ارسال بار به کپنهاگ دانمارک با انواع روش های باربری 

ارسال اثاثیه منزل از ایران به استکهلم 

علاوه بر ارسال بارهای تجاری و صنعتی ، حمل اثاثیه و لوازم منزل یکی دیگر از خدمات آنی بار برای ارسال بار به استکهلم می باشد . بسیاری از هموطنانی که قصد مهاجرت و ادامه زندگی در استکهلم یا سایر شهر های سوئد را دارند برای همین موضوع نیاز به شرکت معتبری دارند که بهترین خدمات ارسال بار به استکهلم را در اختیارشان قرار دهد.

حمل اثاث به سوئد به دو صورت هوایی و زمینی انجام می شود.

برای ارسال اثاث به استکهلم نیاز به دریافت اخذ اقامت دائم یا موقت کشور سوئد دارید ، برای این امر نیز می توانید از کارشناسان ما مشاوره دریافت کنید.

انتخاب روش مناسب برای ارسال بار به استکهلم ، انجام امور گمرکی ، راهنمایی برای اخذ اقامت سوئد و . . . را به کارشناسان ما بسپارید. 

 

ارسال حیوانات خانگی به استکهلم

 

یکی از خدماتی که مجموعه آنی بار برای ارسال بار به استکهلم ارائه می نماید امکان انتقال حیوانات خانگی است. در این خدمات می توانید حیوانات خانگی خود را از طریق فرودگاه امام خمینی به استکهلم ارسال نمایید.

 

برای ارسال حیوانات به استکهلم حیوان تنها از طریق پروازی که صاحب آن نیز در آن پرواز حضور دارد ارسال میشود که از مهمترین قوانین انتقال حیوانات است. برخی ایرلاین ها برای انتقال حیوانات اجازه حضور حیوان در سالن هواپیما را صادر می نمایند اما برخی از ایرلاین ها برای انتقال حیوانات فقط اجازه بارگیری در قسمت بار را صادر می نمایند.

 

برای ارسال حیوانات به استکهلم ابتدا باید شناسنامه حیوان را دریافت نمایید. در مرحله بعدی کارشناسان آنی بار مراکز معتبری برای انجام واکسیناسیون و تزریق چیپ اطلاعات حیوان به شما معرفی می نمایند که پس از انجام این مرحله حیوانات از طریق فرودگاه امام خمینی تهران ارسال می شوند.

 

برای مشاوره در خصوص ارسال حیوانات خانگی به استکهلم فقط کافیست با شماره 57669-021 در تماس باشید.

حمل بار به استکهلم تحت پوشش بیمه کامل 

هنگام حمل و نقل بین المللی ، یکی از مهمترین مواردی که باید به آن به صورت ویژه توجه نمود ، استفاده از بیمه نامه میباشد . بیمه نامه برای زمان بروز خسارات از واجبات خدمات ارسال بار به استکهلم است . 

آنی بار با استفاده از بهترین بیمه نامه ، خدمات ارسال بار به استکهلم خود را تحت پوشش قرار داده است. در زمان ارائه خدمات ارسال بار به استکهلم ( چه به صورت زمینی و چه به صورت هوایی یا دریایی ) ، محموله های شما بر اساس میزان ارزش مالی که اعلام می نمایید تحت پوشش قرار میگیرد .

آنی بار برای ارسال بار به استکهلم یا سایر شهر های سوئد از بیمه نامه CMR و همچنین بیمه نامه شرکت های ایرانی استفاده می نماید و تا 500 میلیون تومان بیمه به صورت رایگان ارائه می شود . 

پوشش بیمه از لحظه تحویل بار به باربری شروع می شود و تا هنگام تحویل بارتان در استکهلم شامل می باشد.

بیمه نامه حمل و نقل بین الملل
بیمه نامه حمل و نقل بین الملل

مدارک مورد نیاز برای ارسال بار به استکهلم

مدارک مورد نیاز برای ارسال بار مسافری به استکهلم

شما یا نماینده شما با در دست داشتن بلیط و پاسپورت خود در زمان حضورتان در گمرک فرودگاه می توانید اقدام به ارسال بار به استکهلم نمایید. البته بدیهی است که باید مشخصات کامل (آدرس و تلفن) شخص مورد نظر در استکهلم که دریافت کننده بار شما در فرودگاه استکهلم می باشد با خود همراه داشته باشید.

مدارک مورد نیاز برای ارسال بار تجاری به استکهلم 

با توجه به جمعیت زیاد ایرانیان در استکهلم افراد بسیاری اقدام به صادرات بار تجاری به سوئد مینمایند. برای ارسال بارهای تجاری به استکهلم علاوه بر مدارک شناسایی می‌بایست کارت بازرگانی نیز در دسترس داشته باشید.

مدارک مورد نیاز برای ارسال بار به استکهلم شامل :

  • کپی صفحه اول پاسپورت
  • کپی ویزای سوئد
  • کپی ثبت نام در فدراسیون سوئد
  • فهرست موجودی یا لیست کالا
  • وکالتنامه قانونی توسط دفتر اسناد رسمی سوئد
  • INN یا شماره پرداخت کننده مالیات فردی سوئد

علاوه بر ارسال بار به استکهلم ،  ارسال بار به نروژ از ایران با استفاده از انواع روش های باربری در اسرع وقت انجام میشود.

خدمات آنی بار جهت ارسال بار به استکهلم

بسته بندی تخصصی

خدمات بسته بندی برای ارسال فریت مسافری و ارسال لوازم منزل با کمترین هزینه در اختیارتان قرار می گیرد. پرسنل آنی بار در محل مورد نظر شما حضور پیدا کرده و با استفاده از بهترین و مرغوب ترین لوازم بسته بندی ، بارهای شما را جهت حفظ سلامت ، بسته بندی می کنند .

در بعضی موارد و به درخواست مشتری از جعبه های چوبی برای حمل بار استفاده می شود که کارگران آنی بار برای شما می سازند. 

حمل بار از محل مورد نظر شما تا فرودگاه جهت فریت بار و یا تا گمرک جهت ارسال زمینی

انجام تشریفات گمرکی و ترخیص کالا

این مرحله می تواند همراه با صاحب بار یا بدون حضور صاحب بار ، توسط پرسنل آنی بار انجام شود .

نگهداری بار شما در انبار در مبدا

در صورتی که هنگام ارسال بار به استکهلم وقفه ای در ارائه خدمات رخ دهد می توانید بارتان را در انبارهای آنی بار در گمرک نگهدارید.

صدور بارنامه بین المللی

بارنامه سندی حقوقی و بین المللی است که مشخصات بار شما در آن ثبت می شود . بارنامه مشخص می کند شما باری را با مبلغ توافق شده در فلان تاریخ به فلان شرکت حمل بار سپرده اید و این در واقع حکم رسیدی را دارد که تا زمان تحویل بار در دست خواهید داشت!

شماره تماس آنی بار
شماره تماس آنی بار

 

ارزان ترین خدمات باربری و ارسال بار به آمستردام ، پایتخت هلند را از شرکت حمل و نقل بین المللی آنی بار بخواهید .

هزینه باربری از ایران به استکهلم 

هزینه ارسال بار به استکهلم یکی از سوالات مشترک همه عزیزانی است که با آنی بار تماس می گیرند . پاسخ این سوال با توجه به وزن بار ، حجم بار ، مبدا و مقصد بارتان ، شرایط حمل بار و خصوصیات آن مشخص می شود .

علاوه بر موارد بالا اینکه شما از چه روشی برای ارسال بار به استکهلم استفاده می کنید بسیار مهم می باشد ، هزینه ارسال بار به استکهلم بصورت هوایی بیشتر از زمینی می باشد و همچنین نوع خدمات دریافتی یعنی کارگو یا فریت بار هوایی یا فول تراک یا گروپاژ زمینی تاثیر مستقیمی بر نرخ کرایه های ارسال بار به استکهلم دارد.

موارد موثر بر نرخ کرایه ارسال بار به استکهلم شامل :

  • هزینه بسته بندی
  • هزینه‌ی حمل
  • هزینه‌ی تخلیه و بارگیری و انبارداری
  • هزینه‌های گرفتن مجوزهای مربوط
  • هزینه بارنامه‌ی بین المللی
  • هزینه‌ی تشریفات گمرکی و گرفتن پته مسافری (برگه سبز) یا جواز صادراتی برای کالاهای تجاری

 

البته توجه داشته باشید که هزینه ارسال بار به استکهلم به صورت روزانه دچار نوسان می باشند بنابراین ممکن است در روز باربری نرخ کرایه ارسال بار به استکهلم بروز شود و با نرخ کرایه ای که قبلا استعلام کرده اید متفاوت باشد. 

 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هرگونه استفاده از خدمات آنی بار به معنی پذیرش قوانین آنی بار می باشد
تماس سریع