حمل بار به ازبکستان بصورت تخصصی و ارزان

ارسال کالا به ازبکستان به صورت همه روزه 

برای ارسال بار به ازبکستان ، تیم متخصص آنی بار به صورت همه روزه امکان انتقال محموله ها و کالاهای مختلف را برای شما عزیزان فراهم می نماید تا در اسرع وقت خدماتی دقیق و ارزان قیمت را تجربه کنید.

 

ارسال بار به ازبکستان به عنوان یکی از بهترین و تخصصی ترین خدمات مجموعه آنی بار شناخته می شود و با سالها تجربه در ارائه خدمات باربری امکان انتقال فوری و ارزان را برای شما فراهم می نماید. 

 

در خدمات حمل بار به ازبکستان از 2 روش حمل زمینی و هوایی استفاده می شود که هر 2 این روش ها امکان انتقال ارزان قیمت و مقرون به صرفه را فراهم می نمایند. 

 

مشاوره تخصصی مجموعه آنی بار برای ارسال بار به ازبکستان از مهمترین ویژگی های این مجموعه می باشد. فقط کافیست با شماره های ما در تماس باشید.

حمل بار به ازبکستان در کمترین زمان و کمترین کرایه حمل بار در باربری بین المللی آنی بار انجام می شود.

باربری به ازبکستان با ارائه مشاوره رایگان

تمامی کارشناسان واحد بین الملل شرکت باربری آنی بار متخصص و زبده در حمل بار به ازبکستان و سایر کشورها آسیایی و اروپایی می باشند.

اگر در عبور از مراحل گمرک حین حمل بار به ازبکستان دچار مشکل شده اید و یا اطلاعات کافی در این زمینه ندارید با ترخیص کاران آنی بار در ارتیاط باشید.

این ترخیص کاران مراحل گمرکی را به سرعت انجام خواهند داد و مشتریان در صورتی که وقت کافی برای انجام این مراحل را ندارند و  یا آشنایی چندانی با امور گمرکی و مراحل ترخیص کالا را ندارند آن را با ترخیص کاران ما در میان بگذارند.

برای انجام امور گمرکی در حمل بار به ازبکستان تنها کافیست بار خود را به تهران انتقال داده و ادامه این مسیر را به ما بسپارید. واحد بین الملل آنی بار کارت بازرگانی و سایر مجوز های استاندارد و صادرات را در اختیار مشتری قرار خواهند داد.

همانطور که می دانید برای حمل اثاث منزل تنها کارت بازرگانی لازم و ضروری است و سایر مراحل گمرکی در این مورد طی نمی شود.

اما در ارسال بارهای تجاری نیاز به عبور از مراحل مختلف گمرک دارید.

حمل انواع بار به ازبکستان

در باربری بین المللی آنی بار تمامی بارهای تجاری، غیر تجاری ،صنعتی و اثاث منزل و . . . با استفاده از خدمات حمل بار به ازبکستان به سراسر این کشور ارسال می شود.

شما می توانید به راحتی اثاث و لوازم منزل خود را به ما بسپارید . شما می توانید انواع بارهای سبک و کم حجم و یا بارهای سنگین و حجیم خود را با انواع روش های حمل بار به ازبکستان ارسال کنید.

  • ارسال لوازم خانه و اثاث منزل 
  • انتقال محموله های تجاری و صادراتی 
  • ارسال مواد غذایی و خوراکی 
  • انتقال تجهیزات صنعتی 
  • ارسال قطعات و سازه های بزرگ

ازبکستان کشوری در آسیای مرکزی و دارای مرز مشترک با کشورهای افغانستان، تاجیکستان،ترکمنستان،قرقیزستان، و قزاقستان است و پایتخت این کشور شهر تاشکند است.

ارسال بار به ازبکستان
ارسال بار به ازبکستان

حمل بار به تاجیکستان به صورت هوایی و زمینی با کمترین هزینه 

حمل اثاث منزل به ازبکستان

حمل اثاثیه منزل همچون حمل بار به ازبکستان در کمترین زمان و در اسرع وقت در آنی بار

برای حمل بار به ازبکستان مجموعه ای مقررت و مراحل وجود دارد که مشتری باید آن را رعایت کرده تا بار به راحتی و به سرعت از مرز عبور کرده تا هیچ گونه خللی در فرآیند حمل ایجاد نشود.

این مقررات و قوانین در نکات مهم اثاث کشی به خارج از کشور ذکر شده است.

شما می توانید با مطالعه دقیق آن به راحتی از این مرحله عبور کنید.

با مطالعه دقیق آن می توانید بدون هیچ گونه مساله ای حمل بار به ازبکستان را به در اسرع وقت ارسال کنید.

یکی از این موارد تهیه invoice و یا لیست اثاث می باشد که باید به صورت دقیق تنظیم شود .

و برای هر کارتن یک کد تعیین شود و در این لیست باید تمام اسباب داخل کارتن نوشته شود .

زیرا هنگام حمل بار به ازبکستان در گمرک به طور تصادفی چند مورد از کارتن را بررسی کرده و در صورت عدم تطابق لیست با وسایل داخل کارتن برای شما مشکل ایجاد خواهد شد.

ارسال بار به ارمنستان با کمترین نرخ کرایه باربری

انواع روش های حمل بار به ازبکستان

در حمل بار به تمام کشورهای آسیایی،اروپایی و آمریکایی انواع روش های باربری  توسط مجموعه آنی بار ارائه میشود. روش های ارسال بار به ترکمنستان به صورت زیر می باشند : 

 

  • ارسال بار به صورت زمینی 
  • ارسال بار به صورت هوایی 

روش های حمل بار به ازبکستان بستگی به زمان و میزان هزینه ای که مشتری در نظر گرفته است دارد و انتخاب روش مناسب کاملا بر این اساس انجام میشود. به این صورت که اگر محدودیت زمانی برای مشتری وجود داشته باشد می توانیم باربری و حمل بار به ازبکستان را به صورت هوایی انجام دهیم.

اگر محدودیت مالی اولویت بالاتری نسبت به زمان داشته باشد می توانیم حمل بار به ازبکستان را با روش زمینی،دریایی و ریلی انجام دهیم.

البته کارشناسان ما روشی را برای شما در نظر گرفته و پیشنهاد می دهند که هم محدودیت زمانی و هم مالی مشتری را در نظر بگیرد ،به طور کلی حمل بار به ازبکستان بصورت دریایی از تمامی روش ها ارزان تر می باشد سپس روش زمینی و در نهایت روش هوایی می باشد.

در آنی بار گاهی بنابر موقعیت شهر مقصد ، حمل بار به ازبکستان به صورت ترکیبی به کشور مقصد ارسال می شود.

به این صورت که یک قسمتی از مسیر با یک روش و باقی مانده مسیر با روشی دیگر طی می شود و در صورتی که بار شما به صورت خرده بار باشد و هزینه حمل آن به صورت دربست و یا هوایی به صرفه نباشد.

حمل بار به قزاقستان و حمل بار به افغانستان از دیگر خدمات آنی بار می باشد که با انواع روش های باربری انجام می شود . 

حمل بار به ازبکستان
حمل بار به ازبکستان

ارسال هوایی بار به ازبکستان

یکی از مهمترین خدمات باربری آنی بار ، حمل و نقل هوایی برای ازبکستان است . ما در مجموعه آنی بار برای ارسال بار به ازبکستان به صورت همه روزه انتقال انواع کالا و محموله ها را در دستور کار خود قرار داده ایم  و با بهترین کیفیت آماده همکاری با شما عزیزان هستیم. 

در ارسال بار به ازبکستان ، همه روزه انتقال محموله های سبک و سنگین از طریق خطوط هواپیمایی و فرودگاه بین المللی امام خمینی انجام میشود.

ما برای حمل هوایی به ازبکستان در اسرع وقت آماده انتقال محموله های شما در کمترین زمان ممکن هستیم.

حمل و نقل هوایی برای ازبکستان
حمل و نقل هوایی برای ازبکستان

برای ارسال بار به ترکیه نیز همه روزه خدمات تخصصی آنی بار آماده انتقال محموله های شما می باشد . با ما در تماس باشید . 

 

ارسال زمینی به ازبکستان 

 

روش ارسال زمینی به کشور های آسیای میانه بسیار پر استفاده است . حمل زمینی کاملا مقرون به صرفه است و امکان بارگیری و ارسال محموله ها در حجم زیاد را فراهم می نماید. 

ارسال زمینی به ازبکستان از مهمترین ویژگی های آنی بار است که با استفاده از تریلی ترانزیت چادری انجام میشود . انتقال کالاهای شما در اسرع وقت و با بهترین کیفیت انجام خواهد و تا 24 تن امکان بارگیری وجود دارد. 

 

ارسال زمینی به ترکمنستان
ارسال زمینی به ترکمنستان

 

بیمه نامه معتبر در حمل و نقل به ازبکستان

حمل بار به ازبکستان بدون بیمه بسیار پر خطر و ریسک پذیر می باشد.

در بیمه نامه تمامی حوادث ذکر می شود و در صورت هر گونه خسارت ناشی از این حوادث جبران خواهد شد. مشتری می تواند در حمل بار به ازبکستان ،بار را مستقلا بیمه کند و یا این بیمه را نیز به شرکت بسپارد.

آنی بار در حمل بار به ازبکستان بیمه نامه معتبر و قانونی تنظیم می کند و در اختیار مشتری قرار می دهد. مشتری می تواند بار خود را به اندازه ارزش آن بیمه کند و از این طریق هر گونه خسارتی جبران پذیر شود.

علاوه بر حمل بار به ازبکستان ،  حمل بار به ترکمنستان بصورت تخصصی و سریع انجام میشود . 

حمل بار به ازبکستان با کمترین هزینه 

هزینه حمل بار به ازبکستان بستگی به نوع روش حمل بار دارد.  اگر از روش زمینی و یا دریایی برای حمل بار به ازبکستان استفاده کنید هزینه ای کمتر نسبت به حمل هوایی پرداخت خواهید کرد. 

و یا اگر بار به صورت خرده بار و یا گروپاژ حمل شود هزینه ای کمتر نسبت به حمل بار به ازبکستان به صورت دربست دارد.

کارشناسان با بررسی دقیق نوع بار،وزن و حجم آن روشی را به شما پیشنهاد خواهند داد که کمترین هزینه باربری به ازبکستان را داشته باشد. از عوامل دیگر تاثیر گذار براین هزینه حمل بار به ازبکستان به مسافت بین محل بارگیری و تخلیه می توان اشاره کرد .

همچنین هزینه بیمه نیز در این موضوع دخیل می باشد .

هزینه گمرک و سایر مراحل باربری و حمل بار به ازبکستان به عهده مشتری می باشد.

علاوه بر خدمات حمل بار به ازبکستان ، حمل بار به روسیه با کمترین نرخ کرایه انجام خواهد شد.

راه ارتباطی مشتریان در حمل بار به ازبکستان

برای حمل بار به ازبکستان و ثبت سفارش و یا دریافت مشاوره رایگان می توانید از روش های زیر اقدام نمایید .

از جمله تماس با شماره تلفن های پنج رقمی شرکت می باشد و راه دیگر ارتیاط با کارشناسان با واتساپ می باشد.

کارشناسان ما در تمامی ساعات آنلاین بوده و آماده پاسخ گویی به مشتریان عزیز و ثبت درخواست حمل بار به ازبکستان می باشند.

شماره تماس آنی بار
شماره تماس آنی بار

آنی بار به عنوان یکی از برترین شرکت های باربری  و حمل و نقل انواع خدمات خود را برای حمل بار به ازبکستان را در اختیار  مشتریان خود  قرار می دهد، تا باربری به کشور مقصد با کمترین هزینه و بالاترین سرعت انجام شود.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هرگونه استفاده از خدمات آنی بار به معنی پذیرش قوانین آنی بار می باشد
تماس سریع