ارسال بار به اسپانیا ( هوایی و دریایی و زمینی )

نحوه ارسال بار به اسپانیا چگونه است ؟ 

اگر قصد دارید بار و کالایی را به اسپانیا ارسال کنید می توانید از طریق خدمات آنی بار با بهترین کیفیت و با کمترین هزینه این امر را انجام دهید . برای ارسال بار به اسپانیا در مجموعه آنی بار خدمات باربری به صورت زمینی ، هوایی و دریایی انجام میشود که هر یک از این روش ها دارای شرایط و ویژگی های خاص خود هستند.

برای ارسال بار به اسپانیا مراحل به صورت زیر می باشد : 

  1. بررسی نوع محموله و شرایط انتقال آن 
  2. انتخاب روش مناسب بر اساس نوع محموله 
  3. بسته بندی و ارسال به گمرک 
  4. بررسی و ارزیابی توسط گمرک + ایکس ری 
  5. صدور مجوز های لازم و نهایتا ارسال محموله 

جهت ارسال بار به اسپانیا می توانید از روش های مختلفی استفاده نمایید که در ادامه به توضیح آنها پرداخته می شود اما مهترین موضوع امکان انتقال یک محموله می باشد.

 

از آنجایی که برخی محموله ها توسط گمرک ایران قابل ترخیص نمیباشند ابتدا باید با کارشناسان ما در خصوص نوع محموله خود مشاوره نمایید تا در صورت فراهم بودن شرایط محموله ارسال شود.برای ارسال بار به اسپانیا از بهترین و کاملترین بیمه نامه نیز استفاده می شود که امنیت محموله را به صورت کامل فراهم می نماید. 

 

شماره تلفن شرکت حمل و نقل کالا برای اسپانیا 57669-021 می باشد که به صورت همه روزه مشاوره تخصصی در اختیار شما قرار میدهد.

 

علاوه بر حمل بار به اسپانیا ،  ارسال بار به فرانسه به صورت تخصصی و حرفه ای توسط آنی بار انجام میشود .

ارسال بار به اسپانیا
ارسال بار به اسپانیا

چه نوع محموله هایی به اسپانیا ارسال می شوند ؟ 

ارسال بار به اسپانیا تابع قوانین گمرکی ایران و اسپانیا است و برای ارسال یک محموله باید شرایط و قوانین گمرک هر دو کشور مورد بررسی قرار گیرند. در بسیاری از موارد خروج یک کالا از ایران ممنوعیتی ندارد اما ورود همان محموله به اسپانیا دارای ممنوعیت یا محدودیت های مشخصی است. 

 

از همین جهت ، برای ارسال بار به اسپانیا بهتر است ابتدا با کارشناسان مجموعه آنی بار برای انتقال محموله های خود مشاوره نمایید تا بهترین شرایط برای انتقال کالاها فراهم شود. 

 

به صورت کلی ، هر نوع محموله ای که توسط گمرک ایران یا اسپانیا دارای ممنوعیت و محدودیت نباشند توسط مجموعه آنی بار با استفاده از روش های مختلف و به شهر های مختلف اسپانیا ارسال میشوند. برخی از این محموله ها به صورت زیر هستند : 

 

  • برخی از انواع مواد اولیه تولیدات
  • ارسال لوازم خانگی تولید ایران
  • ارسال اثاثیه و لوازم منزل 
  • ارسال مبلمان و فرش و تابلو 
  • انتقال دستگاه های صنعتی 

برای ارسال بار به اسپانیا به صورت تخصصی و ارزان قیمت فقط کافیست با شماره تلفن 57669-021 در تماس باشید. 

روش های مختلف برای ارسال بار به اسپانیا

یکی از مهمترین ویژگی های آنی بار ، ارائه روش های مختلف برای ارسال بار به اسپانیا به صورت همه روزه می باشد . در خدمات تخصصی آنی بار ، روش های مختلف ارسال بار به اسپانیا و یا سایر کشور های جهان به صورت زیر می باشند : 

  • حمل هوایی 
  • حمل زمینی 
  • حمل دریایی 

هریک از روش های نام برده شده برای انتقال محموله های مختلف بر اساس شرایط و وضعیت آنها مورد استفاده قرار میگیرند. به عنوان مثال برای ارسال یک چمدان ، بهترین روش ، حمل هوایی است. اما برای ارسال محموله های تجاری در حجم و تناژ بالا ، روش زمینی و دریایی مناسب است.

اگر برای ارسال بار به اسپانیا نیاز به مشاوره و اطلاعات بیشتر دارید ، با ما در تماس باشید.

ارسال بار به اروپا بصورت تخصصی و سریع با آنی بار 
روش های باربری
روش های باربری

 

ارسال بار به اسپانیا به صورت زمینی 

یکی از روش های حمل بار به اسپانیا یا سایر کشور های اروپایی ، حمل زمینی است . در روش حمل زمینی ، محموله های شما با بهترین کیفیت و با کمترین هزینه از نقاط مختلف ایران بارگیری و منتقل خواهند شد و با استفاده از تریلی ترانزیت این کالاها منتقل می شوند.
ارسال بار به اسپانیا به صورت زمینی توسط آنی بار در اسرع وقت انجام خواهد شد و مدت زمان تحویل محموله ها حدود 1 ماه می باشد. این روش از نظر هزینه کاملا مقرون به صرفه است و برای انتقال محموله ها و کالاهای تجاری بهترین انتخاب است. 

در روش حمل زمینی به اسپانیا ، محموله های شما پس از عبور از چند کشور وارد گمرک اسپانیا خواهد شد و سپس به شهر مورد نظر شما منتقل خواهد شد. 

برای ارسال بار به اسپانیا از 2 روش گروپاژ و حمل دربستی استفاده می شود.

 

حمل دربستی

بهترین و سریعترین روش برای ارسال بار به اسپانیا به صورت زمینی حمل زمینی است. در روش حمل زمینی محموله های مختلف با استفاده از یک تریلی چادری به صورت اختصاصی حمل خواهند شد.

در حمل دربستی شما می توانید تا 24 تن محموله و کالا را بارگیری و به نقاط مختلف اسپانیا ارسال کنید. حمل دربستی به صورت کامل تحت پوشش بیمه نامه قرار خواهد داشت. 

 

گروپاژ

 

یکی از روش های حمل زمینی به اسپانیا گروپاژ است . در این روش محموله ها به صورت اشتراکی حمل خواهند شد و یک دستگاه تریلی چادری بین  2 تا چند محموله در نظر گرفته می شود. 

در حمل گروپاژ مدت زمان انتقال محموله ها کمی بیشتر خواهد بود زیرا تعداد بارگیری ها متعدد خواهد بود اما از نظر هزینه برای انتقال محموله ها بسیار مقرون به صرفه است. 

علاوه بر اسپانیا ، برای حمل بار به آلمان نیز ما بهترین خدمات را به شما عزیزان ارائه می نماییم.

ترانزیت کالا به اسپانیا
ترانزیت کالا به اسپانیا

ارسال هوایی بار و کالا به اسپانیا

 

برای ارسال بار به اسپانیا نیز یکی از روش های باربری ، حمل هوایی است. در حمل هوایی و انتقال محموله های مختلف به اسپانیا می توانید از خدمات آنی بار با ارزانترین قیمت استفاده نمایید.

آنی بار برای ارسال هوایی به اسپانیا با بهترین کیفیت و با کمترین هزینه به صورت همه روزه آماده همکاری با شما عزیزان است و از طریق فرودگاه بین المللی امام خمینی محموله های مختلف شما را به اسپانیا ارسال می نماید.

تیم متخصص آنی بار برای ارسال بار به اسپانیا به روش هوایی علاوه بر مشاوره رایگان و تخصصی ، با بهترین بیمه نامه و از طریق بهترین ایرلاین ها محموله های شما را بارگیری و منتقل می نماید.

برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص خدمات ارسال هوایی به اسپانیا کافیست با شماره های ما در تماس باشید و بهترین خدمات را از طریق شماره های ما دریافت کنید.

 

هزینه های ارسال هوایی به اسپانیا چقدر است؟

 

ارسال هوایی به اسپانیا دارای هزینه های مستقیم و غیر مستقیم است. هزینه اصلی برای انتقال محموله بر اساس وزن و ابعاد و حجم یک محموله مشخص می شود. برای اندازه گیری وزن حجمی برای بارهای هوایی بایستی اندازه طول و عرض و ارتفاع را (به سانتی متر) در یکدیگر ضرب کرده و تقسیم بر عدد 6000 کنیم.

با محاسبه این فرمول ، مقدار وزن حجمی محموله ها محاسبه میشود. اما در فرودگاه برای محاسبه هزینه های حمل هوایی وزن باسکول نیز مورد توجه قرار میگیرد. در صورتی که هر یک از این 2 وزن بالاتر باشد همان مبلغ به عنوان هزینه حمل محموله در نظر گرفته میشود.

موارد فرعی برای هزینه های حمل هوایی به اسپانیا به صورت زیر می باشند :

  • هزینه انتقال محموله به فرودگاه 
  • هزینه جابجایی های داخل فرودگاه
  • هزینه بسته بندی و پالت بندی  
  • هزینه صدور بارنامه و بیمه نامه حمل هوایی

هزینه نهایی خدمات پس از انجام بسته بندی و پالت بندی محموله مشخص می شود و کارشناسان در فرودگاه امام خمینی هزینه دقیق را به شما عزیزان اعلام خواهند نمود.

 

مراحل فریت بار هوایی اسپانیا چیست ؟ 

 

فریت بار هوایی نام دیگر ارسال محموله های به صورت هوایی به اسپانیا می باشد . مراحل انجام این خدمات به صورت زیر می باشد : 

 

  1. انتقال بار از منزل یا شرکت شما به پایانه هوشمند فرودگاه امام خمینی (ره)
  2. تهیه و تکمیل مدارک فریت بار مسافری
  3. گرفتن مجوزهای لازم جهت فریت بار به اسپانیا
  4. انجام تشریفات گمرکی برای ارسال بار به اسپانیا
  5. صدوربارنامه ، گرفتن رزرو و صدور بیمه نامه فریت بار مسافری به مقصد اسپانیا
  6. الصاق تگ و لیبل ، ایکس ری و تحویل بار به ایرلاین
  7. تحویل بارنامه و سایر مدارک به مشتری و تسویه حساب
  8. پشتیبانی و پیگیری بار تا رسیدن آن به شهر مورد نظر شما در کشور اسپانیا

 

ارسال بار به اسپانیا و کل اتحادیه اروپا تخصص تیم آنی بار است. برای  ارسال بار به بلژیک با انواع روش های باربری با کمترین هزینه نیز می توانید با ما در تماس باشید.

 

ارسال بار به اسپانیا به صورت دریایی

 

یکی از روش هایی که برای ارسال بار به اسپانیا مورد استفاده قرار میگیرد ، روش دریایی است. این روش برای انتقال محموله های در حجم زیاد بسیار مناسب است و هزینه های انتقال نسبتا پایینی دارد.

 

حمل دریایی از بنادر جنوبی و مخصوصا بندرعباس انجام میشود و تاریخ های مشخصی برای ارسال بار به اسپانیا وجود دارد. کشتی های ترابری بر اساس زمانبندی مشخص شده در تاریخ های خاصی حرکت می نماید. 

 

برای ارسال دریایی به اسپانیا نیاز است که محموله ها داخل کانتینر 20 یا 40 فوت بارگیری شوند. امکان ارسال محموله های شما از همه نقاط کشور فراهم است و از طریق حمل زمینی کانتینر ها به بنادر جنوبی ارسال می شوند که از همین جهت به این روش حمل ترکیبی نیز گفته می شود. 

 

حمل دریایی برای اسپانیا
حمل دریایی برای اسپانیا

 

انواع کانتینر 

 

همانطور که گفته شد برای حمل دریایی محموله ها به اسپانیا باید محموله ها داخل کانتینر بارگیری شوند. از همین جهت آشنایی با کانتینر ها از مهمترین مواردی است که در حمل دریایی وجود دارد.

 ابعاد کانتینرها را براساس فوت مشخص می کنند. کانتینرها دارای ابعاد 10، 20، 30و40  فوتی می باشند که رایج ترین و پرکاربردترین آنها کانتینرهای 20 و 40 فوتی می باشند.

 

 انواع کانتینر از لحاظ کاربری :

1.کانتینر یخچالی
2.کانتینر کالای خشک 
3.کانتینر روباز
 4.کانتینر پهلو باز
5.کانتینر عایق بندی شده 
6.کانتینر حرارتی 
7.کانتینر تهویه دار
8.کانتینر تاشو 
9.کانتینر مخزن دار
10.کانتینر مسطح
11. کانتینر حمل حیوانات و احشام
12.کانتینر حمل خودرو 

 

حمل-کانتینر-40-فوت
حمل-کانتینر-40-فوت

مدارک مورد نیاز برای ارسال بار به اسپانیا

اگر قصد ارسال لوازم شخصی و فریت کالا و حمل بار به اسپانیا به صورت هوایی را دارید ابتدا نیاز است که مدارک زیر را تکمیل کنید :

  • یک کپی یا عکس از بلیط هواپیمای شما
  • اصل و کپی پاسپورت یا کارت ملی فرستنده‌ی بار
  • پکینگ لیست (لیست بار موجود در بسته های شما)

اما چنانچه قصد ارسال بار تجاری به اسپانیا را دارید، میبایست این مدارک را ارائه دهید:

  • کارت بازرگانی و یا معرفی‌نامه از شرکت جهت ارسال بار تجاری به اسپانیا
  • مجوزهای لازم جهت اخذ مجوز صادراتی (در صورت لزوم)
  • پکینگ لیست (لیست بار موجود در بسته های شما)
  • اینوویس

برای ارسال برخی کالا های خاص نیاز به مجوزهای خاص می باشد، با همکاران ما در امور صادرات بار تماس گرفته و راهنمایی های لازم جهت حمل بار به اسپانیا بخواهید. 

علاوه بر حمل بار به اسپانیا ، برای  ارسال بار به انگلستان با کمترین و ارزان ترین نرخ کرایه توسط آنی بار می توانید به شماره 5 رقمی ما در تماس باشید.

حمل اثاث منزل به اسپانیا

مشتریان می توانند ارسال اثاثیه و حمل بار به اسپانیا را به ما بسپارند.

روش حمل اثاث به اسپانیا با روش حمل بار به اسپانیا یعنی ارسال بارهای تجاری و صنعتی متفاوت می باشد. هر کدام از بارها دارای قوانین و ضوابط خاص خود می باشند که کارشناسان ما اطلاعات آن را در اختیار شما قرار خواهند داد.

در حمل اسباب و اثاث منزل لیستی تهیه می شود و مشخصات تمام اثاث در آن ذکر می شود. در حمل اثاث منزل نیاز به عبور از مجوز های گمرکی نمی باشد تنها کارت بازرگانی کافی می باشد زیرا اثاث منزل جزو کالاهای دست دوم منظور می شود .

از شهرهای پرجمعیت اسپانیا می توان به مادرید،بارسلون ،والنسیا،لاس پالماس اشاره کرد که به صورت کامل تحت پوشش خدمات حمل بار به اسپانیا آنی بار می باشند . 

ارسال بار به اسپانیا
ارسال بار به اسپانیا

ارسال حیوانات خانگی به اسپانیا 

یکی از خدماتی که مجموعه آنی بار به صورت تخصصی و با بهترین کیفیت ارائه می نماید انتقال حیوانات خانگی از ایران به اسپانیا برای مسافرین و مهاجرین محترم می باشد. بسیاری از افراد که قصد سفر به اسپانیا را دارند از امکان انتقال حیوانات خود به این کشور اطلاع ندارند اما می توان این مژده را به شما عزیزان داد که این خدمت برای انتقال انواع حیوانات خانگی در مدت زمانی بسیار کم و با کمترین هزینه توسط آنی بار انجام میشود.

برای انتقال حیوانات خانگی به اسپانیا تنها کافیست مراحل زیر را انجام دهیم : 

 

  • دریافت شناسنامه حیوان 
  • انجام واکسیناسیون 
  • تزریق چیپ اطلاعات 
  • تهیه باکس مخصوص و مناسب حیوان 
  • انتقال حیوان به فرودگاه امام خمینی تهران 

کارشناسان مجموعه آنی بار در فرودگاه امام خمینی پس از دریافت حیوان و مدارک مربوطه فرایند انتقال را در اسرع  وقت انجام خواهند داد. لازم به ذکر است که انتقال حیوانات خانگی تنها در صورتی انجام میشود که صاحب حیوان نیز در پرواز مذکور حضور داشته باشد.

علاوه بر حمل بار به اسپانیا ، برای  ارسال بار به ایتالیا همراه با خدمات ویژه با شماره های ما در تماس باشید.

 

انتقال فرش و تابلو فرش به اسپانیا 

 

یکی دیگر از خدمات مجموعه آنی بار انتقال انواع فرش های دستباف و ماشینی از ایران به اسپانیا می باشد که علاوه بر جنبه استفاده به عنوان لوازم خانگی ، جنبه تجاری نیز دارد. از همین جهت برای انتقال فرش از ایران به اسپانیا قوانین و مقررات خاصی توسط گمرک ایران در نظر گرفته شده است.

برای انتقال فرش ، مهمترین موضوع متراژ فرش مورد نظر می باشد. برای ارسال مسافری به اسپانیا تنها اجازه ارسال 20 متر مربع توسط گمرک صادر می شود و برای محموله های با متراژ بالاتر می بایست هزینه های گمرکی بالا پرداخت نمود و مجوز هایی نیز اخذ شود. 

 در صورتی که گمرک ایران محموله فرش شما را عتیقه یا خاص نشناسد امکان ارسال زمینی و هوایی آن فراهم است. بازرسی فرش توسط گمرک فرودگاه امام خمینی برای ارسال هوایی در مدت زمان بسیار کمی انجام میشود و معمولا محموله ها 3-4 روزه به اسپانیا منتقل می شوند.

 

حمل و نقل بین المللی به اسپانیا با بیمه نامه معتبر

آنی بار حمل بار به اسپانیا را با معتبرترین بیمه نامه انجام می دهد. بیمه نامه قانونی آنی بار برای حمل بار به اسپانیا تنظیم و حافظ ایمنی بار می باشد.

با بیمه نامه آنی بار نگران آسیب و یا صدمه به بار نباشید. تمامی حوادثی که می تواند سلامت بار را  در حین حمل بار به اسپانیا به خطر بیندازد در این بیمه نامه پوشش داده شده است. 

میزان بیمه نامه بر اساس میزان ارزش محموله مورد استفاده قرار میگیرد اما به صورت پیش فرض برای ارسال بار به اسپانیا تا 500 میلیون تومان بیمه رایگان در اختیار شما قرار میگیرد.

باربری آنی بار برای ارسال بار به اسپانیا مشتریان بیمه نامه ای معادل ارزش بار تنظیم می کند.

بیمه باربری
بیمه باربری

علاوه بر ارسال بار به اسپانیا ، ارسال بار به سوئیس به صورت تخصصی و همه روزه انجام خواهد شد . فقط کافیست با ما در تماس باشید.

اهمیت بسته بندی محموله برای ارسال به اسپانیا 

 

یکی از مهمترین مواردی که قبل از ارسال اثاثیه به اسپانیا باید در نظر داشت ، بسته بندی محموله های می باشد. در انتقال های بین المللی برای افزایش امنیت محموله ها باید بسته بندی به صورت تخصصی و حرفه ای انجام شود تا در صورت ایجاد ضربه به محموله خسارتی وارد نشود.

ارسال بار به اسپانیا توسط مجموعه آنی بار همراه با بسته بندی تخصصی انجام میشود و تیم حرفه ای ما بر اساس نوع محموله ، روش حمل و شرایط کلی حمل بهترین بسته بندی را انجام خواهد داد.

 

بسته بندی به چند صورت انجام میشود : 

 

  1. بسته بندی عادی با کارتن 
  2. بسته بندی با نایلون حبابدار و کارتن و ضربه گیر
  3. بسته بندی با جعبه های چوبی 

 

برای ارسال بار به اسپانیا با امنیت کامل قبل از ثبت سفارش خود با کارشناسان ما در تماس باشید تا بهترین حدمات بسته بندی نیز برای شما در نظر گرفته شود.

مشاوره تخصصی و رایگان برای ارسال بار به اسپانیا

یکی از مهمترین ویژگی های آنی بار ، ارائه مشاوره تخصصی به صورت تلفنی یا به صورت حضوری می باشد. مشاوره پخش مهمی از خدمات ارسال بار به اسپانیا می باشد که سبب کاهش هزینه های حمل و نقل ، افزایش بازده و سرعت خدمات خواهد شد.

از همین جهت ، مجموعه آنی بار بهترین و حرفه ای ترین مشاوران را برای ارائه خدماتی تخصصی و سریع در اختیار شما قرار میدهد تا با نازلترین قیمت امکان ارسال محموله ها به اسپانیا یا سایر شهر های این کشور فراهم شود.

مشاوران آنی بار با سالها سابقه در ارائه خدمات ارسال بار به اسپانیا تمامی موارد قانونی را به اطلاع شما عزیزان خواهند رساند.

علاوه بر ارسال بار به اسپانیا ، ارسال بار به پرتغال نیز به صورت حرفه ای و همه روزه انجام خواهد شد. 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هرگونه استفاده از خدمات آنی بار به معنی پذیرش قوانین آنی بار می باشد
تماس سریع