حمل بار به ایتالیا ( حمل زمینی ، فریت هوایی و حمل دریایی )

ارسال بار به ایتالیا در کمترین زمان ممکن

حمل بار به ایتالیا توسط آنی بار به صورت همه روزه انجام میشود و امکان انتقال محموله های مختلف شما با بهترین کیفیت فراهم خواهد بود . ما برای حمل بار به ایتالیا از همه نقاط کشور اماده ارائه خدمات باربری هستیم و در کمترین زمان ممکن محموله های شما با ارزانترین قیمت منتقل خواهند شد . 

ارسال بار به ایتالیا توسط آنی بار در کمترین زمان به روش های مختلف حمل بین المللی انجام خواهد شد . 

  • حمل هوایی به ایتالیا
  • حمل زمینی به ایتالیا
  • حمل دریایی به ایتالیا

تیم متخصص آنی بار برای حمل و نقل محموله های مختلف شما با بهترین مشاوره آماده ارائه خدمات میباشد و برای حمل سریع و ارزان محموله های شما بهترین راهکار ها را در اختیارتان قرار میدهد. 

 

برای حمل بار به ایتالیا ، ما با کمترین هزینه در خدمت شما هستیم و با بهترین بیمه نامه محموله های شما را منتقل خواهیم نمود. برای استعلام هزینه حمل بار به ایتالیا ، فقط یک تماس با شماره 5 رقمی 57669-021 کافیست.

ارسال بار به ایتالیا به صورت تخصصی-min
ارسال بار به ایتالیا به صورت تخصصی-min

هزینه حمل بار به ایتالیا چقدر است؟

 

برای تجار و صاحبین گرامی بار که قصد ارسال بار به ایتالیا را دارند ، مهمترین موضوع هزینه حمل بار است . زیرا هزینه حمل بار به ایتالیا بخش مهمی از هزینه های نهایی محموله های شما را مشخص خواهد نمود.

 

در محاسبه ی هزینه حمل بار به ایتالیا عوامل زیادی دخیل هستند که از مهم ترین آن می توان به روش باربری و مسافت و فاصله شهر مبدا و مقصد مورد نظر می باشد.

 

هزینه بیمه و سایر هزینه های حمل بار به ایتالیا نیز دسته ی دیگر از این هزینه ها می باشند. هزینه ارسال بار به ایتالیا به کمترین میزان کاهش یافته و مشتریان با ارزان ترین کرایه بهترین روش حمل را انتخاب می کنند.

 

حمل بار به ایتالیا با انواع روش های زمینی،هوایی،دریایی با کمترین هزینه و مناسب ترین تعرفه انجام می شود.  برای استعلام و دریافت هزینه حمل بار به ایتالیا می توانید با کارشناسان ما در تماس باشید.

حمل بار به ایتالیا
حمل بار به ایتالیا

علاوه بر حمل بار به ایتالیا ، همه روزه  ارسال بار به فرانسه بصورت تخصصی و با کمترین قیمت انجام میشود.

انواع روش های حمل به ایتالیا

برای حمل بار به ایتالیا انواع روش های باربری وجود دارد که بنابر درخواست مشتری انتخاب می شود.شما می توانید برای حمل بار به ایتالیا یکی از روش های زیر را انتخاب کنید

در ارسال بار به ایتالیا کارشناسان ما روشی را برای شما انتخاب می کنند که کمترین هزینه را برای مشتری داشته باشد و در ضمن بار در زمان خواسته شده به مقصد برسد و در نهایت کمترین صدمه به بار وارد نشود.

شرکت باربری داخلی و بین المللی آنی بار همه روزه در حال خدمت رسانی به مشتریان می باشد و حمل بار به ایتالیا را با بیمه نامه معتبر و روشی بهینه انجام دهید.

 

حمل بار به ایتالیا بصورت هوایی

ارسال بار هوایی محبوب ترین و سریع ترین روش باربری و حمل بار به ایتالیا می باشد.حمل بار به ایتالیا بصورت هوایی شامل خدمات کارگو و فریت بار می باشد.هزینه ارسال بار به ایتالیا بر اساس حجم و وزن بارتان محاسبه میشود.

در روش حمل هوایی به ایتالیا ( فریت بار به ایتالیا ) ، همه روزه امکان بارگیری و انتقال محموله های شما فراهم است و از طریق فرودگاه امام خمینی ( ره ) بارگیری و انتقال کالاهای شما انجام خواهد شد.

لازم به ذکر است که برای حمل بار به ایتالیا به صورت هوایی ، لازم است که قبل انجام پرواز می باید فرایند های تحویل محموله ها به کارشناسان ما در انجام گردد تا زمان رسیدن شما به فرودگاه مقصد و تحویل بار همزمان گردد.

 

مدت زمان حمل هوایی 

 

یکی از مهمترین ویژگی های حمل هوایی بار و کالا به ایتالیا مدت زمان کم انتقال محموله ها می باشد . در روش هوایی ، انتقال محموله ها از تهران به شهر های مختلف ایتالیا حدود 2-3 روز کاری زمان نیاز دارد. 

این ویژگی باعث شده است که حمل هوایی انواع محموله ها در مدت زمان کم میسر شود و خصوصا محموله های حساس به سادگی و سرعت جابجا شوند.

 

مراحل حمل هوایی

 

برای انتقال هوایی محموله ها به ایتالیا باید مراحل زیر را به دقت انجام دهیم : 

 

  • مشاوره تخصصی با کارشناسان
  • تهیه پکینگ لیست و مدارک 
  • انتقال محموله به فرودگاه 
  • بسته بندی و پالت بندی تخصصی
  • صدور بارنامه و بیمه نامه 
  • ارسال محموله با استفاده از ایرلاین

 

در تمامی این مراحل ، کارشناسان و متخصصین ما همراه شما خواهند بود و در اسرع وقت تمامی فرایند های لازم انجام خواهد شد.

باربری هوایی به ایتالیا
باربری هوایی به ایتالیا

علاوه بر حمل بار به ایتالیا ، آنی بار همه روزه برای حمل بار به سوئد نیز خدمات تخصصی ارائه می نماید .

حمل بار به ایتالیا بصورت زمینی

 

برای حمل بار به ایتالیا می توانید از روس باربری زمینی استفاده کنید.ترانزیت برای حمل زمینی کاربرد دارد و با کمترین هزینه و به صورت ایمن حمل بار به ایتالیا را انجام خواهد داد . حمل بار به ایتالیا بصورت زمینی به دو روش دربستی و گروپاژ انجام می شود .

در روش حمل بار به ایتالیا به صورت زمینی ، محموله های شما با استفاده از تریلی ترانزیت به صورت ایمن و ارزان از نقاط مختلف کشور بارگیری و منتقل خواهند شد . این روش نسبت به حمل هوایی سرعت کمتری دارد اما از نظر هزینه بسیار مقرون به صرفه است . 

برای حمل زمینی به ایتالیا ، محموله های شما از همه شهر های کشور بارگیری و منتقل می شوند.

 

حمل بار به ایتالیا
حمل بار به ایتالیا

باربری به ایتالیا به صورت گروپاژ

 

حمل بار به ایتالیا به صورت زمینی در آنی بار به صورت دربست و گروپاژ انجام می شود. حمل زمینی به صورت دربستی به معنی اختصاص یک تریلی ترانزیت به صورت کامل به یک محموله می باشد اما حمل گروپاژ به معنی حمل محموله به صورت اشتراکی می باشد.

 

در حمل گروپاژ ، محموله های 2-3 نفر با استفاده از یک تریلی به مقصد ایتالیا ارسال می شود . در این روش هزینه های انتقال نسبت به حمل دربست کمتر خواهد بود اما به دلیل حمل اشتراکی ممکن است زمان انتقال محموله ها کمی طولانی تر شود.

 

مجموعه آنی بار به عنوان متخصص حمل گروپاژ و دربست بهترین خدمات را با کمترین هزینه به صورت همه روزه در اختیار شما قرار میدهد. با شماره 57669-021 در تماس باشید تا اطلاعات کامل و کافی در اختیار شما قرار گیرد.

گروپاژ بار به ایتالیا

ارسال بار به ایتالیا به صورت دریایی 

روش حمل دریایی یک روش مقرون به صرفه برای انتقال محموله ها و کالاها مختلف از ایران به ایتالیا میباشد که امکان ارسال محموله های تجاری را برای شما با کمترین هزینه فراهم می نماید. در روش حمل دریایی باید محموله ها داخل کانتینر 20 فوت یا 40 فوت بارگیری شوند تا امکان انتقال آنها به کشتی فراهم شود. 

در روش حمل دریایی می توانید انواع محموله ها را از نقاط مختلف کشور به بنادر جنوبی منتقل نموده و از طریق کشتی های ترابری بارگیری و منتقل نمایید.  این روش از نظر هزینه و حجم محموله های قابل انتقال بسیار مقرون به صرفه است اما برای ارسال بار به ایتالیا حدود 35-40 روز زمان نیاز دارد .

 

روش های حمل دریایی

 

حمل و نقل دریایی با توجه به حجم کالا خود شامل دو بخش می شود که در ادامه به توضیح آن میپردازیم.

 

  • حمل به روش FCL
  • حمل به روش LCL

 در روش FCL کل کالای موجود در این کانتینر تنها مرتبط به یک عدد پروانه گمرکی می باشد. بنابراین می توان گفت این نوع کانتینرها اختصاصی هستند. در روش LCL به جای پر کردن کانتینر توسط کالاهای خودتان این فضا را با سایر صادرکنندگان به اشتراک میگذارید.

 

 

ارسال بار به ایتالیا به صورت دریایی
ارسال بار به ایتالیا به صورت دریایی

 

علاوه بر حمل بار به ایتالیا ، برای ارسال بار به انگلستان با انواع روش های باربری هوایی و زمینی و دریایی می توانید از آنی بار درخواست خدمات نمایید.

مراحل ارسال بار به ایتالیا چگونه است ؟

 

برای ارسال بار به ایتالیا مراحل کار به صورت زیر می باشد : 

 

  • تماس با شرکت آنی بار به عنوان متخصص انتقال کالا به ایتالیا 
  • مشاوره تخصصی و رایگان به صورت تلفنی و حضوری 
  • انتخاب روش حمل کالا 
  • انجام بسته بندی تخصصی توسط کارشناسان 
  • انتقال محموله به گمرک ایران برای انجام تشریفات گمرکی و بازرسی و پلمپ محموله
  • صدور بارنامه و مجوز های حمل و بیمه نامه محموله
  • ارسال محموله به ایتالیا در کمترین زمان ممکن

 

این فرایند ممکن است 1-2 روز کاری زمان نیاز داشته باشد . بر اساس شرایط گمرک ایران ممکن است این زمان دچار تغییراتی شود تا ارزیابان گمرک به خوبی فرایند و تشریفات گمرکی را انجام دهند. برای مشاوره تخصصی با کارشناسان مجموعه آنی بار کافیست با شماره 57669-021 در تماس باشید تا ارسال بار به ایتالیا با بهترین کیفیت و در اسرع زمان انجام شود.

 

مدارک مورد نیاز برای ترخیص کالای ارسال شده به ایتالیا

 

برای ترخیص محموله ها در گمرک ایتالیا نیاز به مدارک مشخصی داریم که بر اساس نوع محموله ها ممکن است مدارک بیشتری نیز لازم باشد. برای ترخیص محموله های شخصی و مسافری مدارک زیر مورد نیاز است : 

  • لیست اقلام packing list
  • فاکتور کالا
  • اصل ، کپی یا عکس بارنامه صادر شده
  • کارت شناسایی گیرنده

 

برای ترخیص محموله های شخصی و مسافری مدارک زیر مورد نیاز است : 

 

  • Packing list
  • Invoice
  • Import license
  • گواهی مبدا
  • گواهی بهداشت

تیم متخصص آنی بار برای ارسال بار به ایتالیا بهترین و کاملترین خدمات را با کمترین هزینه در اختیار شما قرار میدهد تا محموله های خود را منتقل کنید. در صورتی که نیاز به اطلاعات بیشتر یا مشاوره در خصوص مدارک مورد نیاز برای ترخیص کالا در ایتالیا دارید با شماره 57669-021 در تماس باشید.

مدارک مورد نیاز برای ترخیص کالا در گمرک ایتالیا
مدارک مورد نیاز برای ترخیص کالا در گمرک ایتالیا

حمل انواع بار به ایتالیا

حمل بار به ایتالیا از جمله بارهای صنعتی و تجاری و اثاث منزل با ارائه مشاوره تخصصی انجام خواهد شد . 

ایتالیا پنجمین کشور پرجمعیت اروپا و بیست و سومین کشور پرجمعیت دنیا است.

  • ارسال کالاهای تجاری 
  • ارسال دستگاه های صنعتی 
  • ارسال لوازم منزل و اداری 
  • حمل مواد غذایی و خوراکی 
  • ارسال مبلمان 

برای حمل بار به ایتالیا ، آنی بار بدون محدودیت امکان ارسال محموله های مختلف شما را فراهم می نماید تا در اسرع وقت محموله خود را در شهر های مورد نظر خود در ایتالیا تحویل بگیرید. برای حمل بار به ایتالیا ، انتقال محموله های تجاری و شخصی تحت پوشش بیمه نامه انجام میشود.

علاوه بر حمل بار به ایتالیا ، حمل بار به اسپانیا به صورت زمینی و هوایی با مناسب ترین هزینه انجام میشود و امور گمرکی نیز در اسرع وقت انجام خواهد شد.

 

ارسال لوازم خانه

 

یکی از مهمترین محموله هایی که توسط تیم انی بار به ایتالیا ارسال می شود لوازم و اثاثیه خانه است . اگر مهاجر هستید و یا قصد دارید لوازم و اثاثیه ای را برای دوستان خود در ایتالیا ارسال کنید به راحتی می توانید از طریق خدمات آنی بار این کار را انجام دهید. 

برای ارسال لوازم منزل به ایتالیا از هر 3 روش باربری می توان استفاده کرد که کارشناسان با بررسی نوع محموله و شرایط آن بهترین گزینه را به شما پیشنهاد خواهند کرد.

اگر محموله شما دارای وزن یا حجم کمی باشد بهترین روش حمل هوایی است که در اسرع وقت امکان انتقال را فراهم می نماید . برای حمل حجم زیاد اثاثیه می توانید از روش حمل زمینی یا دریایی نیز استفاده نمایید.

انتقال اثاثیه از ایران به ایتالیا
انتقال اثاثیه از ایران به ایتالیا

ارسال حیوانات خانگی

انتقال حیوانات خانگی از دغدغه همه افرادی است که قصد دارند در هنگام سفر حیوانات خود را نیز همراه خود داشته باشند. از همین جهت می توانید از طریق خدمات آنی بار انواع حیوانات خانگی مجاز را با کمترین هزینه از ایران به ایتالیا ارسال کنید.

انتقال حیوانات خانگی نیاز مند دریافت شناسنامه حیوان ، انجام تزریقات مربوط به واکسیناسیون و چیپ اطلاعات می باشد که همه این موارد توسط کارشناسان آنی بار انجام خواهد شد. علاوه بر این ، انتخاب ایرلاین مناسب برای انتقال حیوانات نیز از موارد مهم می باشد. برخی از ایرلاین ها اجازه انتقال حیوانات را نمی دهند اما برخی از آنها برای انتقال حیوانات امکان حضور آنها در داخل کابین مسافران و یا کابین بار را فراهخم می نمایند.

انتقال حیوانات خانگی به ایتالیا
انتقال حیوانات خانگی به ایتالیا

علاوه بر حمل بار به ایتالیا ، ارسال بار به آلمان با انواع روش های باربری با کمترین هزینه انجام خواهد شد. 

 

ارسال فرش و تابلو فرش به ایتالیا

 

یکی از محموله های مرسومی که توسط هموطنان گرامی به ایتالیا ارسال میشوند انواع فرش و تابلو فرش می باشد که از لوازم زینتی و یا تجاری می باشد. برای انتقال فرش از ایران به ایتالیا برای هر مسافر محدودیت 20 متر مربعی از طرف گمرک در نظر گرفته شده است.

 

در صورتی که قصد داریم حجم و متراژ بیشتری فرش به ایتالیا ارسال کنید محموله شما تجاری تلقی شده و هزینه ها و عوارض گمرکی بیشتر و همچنین مجوز های خاصی لازم دارد. برای انتقال فرش ابتدا کارشناسان و ارزیاب های گمرکی فرش مورد نظر شما را مورد بررسی قرار میدهند و در صورتی که فرش جزو کالاهای عتیقه نباشد امکان انتقال آن فراهم می باشد.

 

ارسال فرش به صورت تجاری معمولا به صورت دریایی یا زمینی انجام میشود که حجم زیادی از محموله در مدت زمانی معقول و با هزینه ای کم ارسال می شوند اما برای ارسال فرش به صورت شخصی به ایتالیا بهترین روش حمل هوایی است که از طریق فرودگاه امام خمینی انجام میشود.

 

 

حمل کالا به ایتالیا با بیمه نامه معتبر

 

برای حمل بار و کالا به ایتالیا استفاده از بیمه نامه الزامی است و باید بر اساس روش حمل و میزان ارزش محموله از بیمه مناسب استفاده نمود. مجموعه آنی بار برای انتقال محموله های شما از بهترین و کاملترین بیمه نامه استفاده می نماید تا در صورت بروز حادثه امکان جبران خسارات به صورت کامل فراهم باشد.

در ارسال زمینی به ایتالیا از 2 نوع بیمه نامه استفاده میشود : بیمه شرکت های ایرانی + بیمه cmr.

 

در حمل هوایی از بیمه نامه شرکت های هواپیمایی که کاملا معتبر و با بالاترین میزان پوشش هستند استفاده میشود و برای حمل دریایی نیز به همین صورت است. مجموعه آنی بار برای کاهش هزینه ارسال بار به ایتالیا تا 500 میلیون تومان بیمه رایگان در اختیار شما قرار میدهد.

 

 

شماره تماس آنی بار
شماره تماس آنی بار

 

علاوه بر ارسال بار به ایتالیا ،  ارسال بار به هلند بصورت همه روزه و تخصصی با بهترین مشاوره رایگان انجام میشود.

 

مشاوره تخصصی در حمل بار به ایتالیا

 

انتخاب یک شرکت باربری معتبر و با تجربه یکی از موثر ترین گام ها برای حمل بار به ایتالیا می باشد. آنی بار با بیش از سی سال سابقه فعالیت در زمینه باربری داخلی و بین المللی در حمل بار به ایتالیا توانسته است اعتماد و رضایت مشتریان را بدست آورد و خدمات باربری و ارسال بار به ایتالیا را در کمترین زمان به پایان برساند.

 

ارائه مشاوره دقیق قبل از حمل بار به ایتالیا یکی از مهم ترین وظایف یک شرکت باربری بین المللی می باشد. مشاوران باید تسلط کامل به قوانین گمرکی ایران و کشور مقصد داشته باشد زیرا در صورتی که مشاوره درست به مشتری داده نشود.

 

ممکن است هزینه ای مازاد بر مشتری تحمیل شود و یا روش درستی برای حمل بار به ایتالیا انتخاب نشود که در این صورت ممکن است به بار صدمه و آسیب وارد شود.

 

در حمل بار به ایتالیا کارشناسان متخصص و خبره استخدام شده اند که در تمامی ساعات آماده ارائه مشاوره دقیق می باشند. تعیین بیمه نامه معتبر که مطابقت و تناسب با ارزش بار داشته باشد بر عهده کارشناسان ما می باشد. برای ارتباط با شرکت و دریافت مشاوره رایگان جهت حمل بار به ایتالیا با شماره تلفن های زیر تماس بگیرید.

حمل و نقل بار بین المللی با کمترین نرخ کرایه از همه نقاط ایران انجام میشود و انواع محموله های شما در اسرع وقت منتقل میشوند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هرگونه استفاده از خدمات آنی بار به معنی پذیرش قوانین آنی بار می باشد
تماس سریع