ارسال بار به عمان ( فریت هوایی و حمل دریایی + بیمه کامل)

حمل بار و کالا از ایران به عمان با کمترین قیمت

ارسال بار به عمان به دلیل افزایش میزان تجارت بین دو کشور و همچنین افزایش مهاجرت ها از ایران به عمان نسبت به گذشته افزایش چشمگیری داشته است و همه روزه حجم زیادی از انواع بار و کالا و محموله های مختلف به صورت مستقیم و غیر مستقیم به این کشور منتقل میشوند.

ارسال بار به عمان از خدماتی است که مجموعه آنی بار به صورت تخصصی و با بهترین کیفیت برای انتقال انواع محموله ها در اختیار شما قرار میدهد تا انواع محموله ها و کالاهای صادراتی ، مواد غذایی و خوراکی ، لوازم و شخصی و . . . را با کمترین هزینه از ایران به عمان ارسال نمایید.

 

برای ارسال بار به عمان می توانید از روش حمل دریایی یا هوایی استفاده نمایید که هر یک از این روش ها برای انتقال حجم مختلفی از محموله و کالاها مورد استفاده قرار میگیرند. یکی از مهمترین مراحل برای انتقال بار و کالا از ایران به عمان بسته بندی محموله ها و انجام فرایند های تشریفات گمرکی است که این موارد نیز توسط آنی بار با بهترین کیفیت انجام خواهد.کارشناسان و متخصصین آنی بار به صورت رایگان آماده ارائه مشاوره تخصصی برای انتقال فوری و ارزان محموله های شما از ایران به عمان هستند و فقط کافیست با شماره 57669-021 در تماس باشید یا تا انتهای مقاله با ما همراه باشید.

 

 ارسال بار به عمان با انواع روش های باربری ارزان و کم هزینه در باربری آنی بار بصورت همه روزه انجام میشود و محموله های در اسرع وقت منتقل میشوند.د. 

 

عوامل موثر در هزینه ارسال بار به عمان

 

برای ارسال بار و کالا از ایران به عمان موارد زیادی در هزینه های نهایی انتقال محموله ها موثر هستند. این موارد ممکن است بر اساس شرایط دچار تغییراتی شوند و سبب افزایش و کاهش هزینه های حمل و نقل کالاها شوند.

 

مهمترین موردی که در هزینه های انتقال محموله ها به عمان موثر است نرخ ارز می باشد. از آنجایی که هزینه های انتقال محموله ها بر اساس ارز محاسبه می شود افزایش و کاهش قیمت ارز در هزینه های انتقال محموله ها کاملا محسوس است. موارد زیر نیز در هزینه های ارسال کالا و محموله به عمان موثر هستند :

 

  1. نوع محموله و هزینه های گمرکی 
  2. شرایط و نحوه انتقال 
  3. هزینه های اخذ مجوز برای محموله های خاص
  4. هزینه و قیمت ارز 
  5. بسته بندی و انتقال محموله ها

با توجه به موارد گفته شده ، هزینه انتقال یک محموله ممکن است با محموله های دیگر متفاوت باشد. از همین جهت ، برای ارسال بار به عمان باید ابتدا شرایط محموله به صورت کامل برای کارشناسان ما شرح داده شود تا بهترین قیمت و نرخ نهایی انتقال به شما عزیزان ارائه شود.

 

ارسال بار به عمان
ارسال بار به عمان

علاوه بر ارسال بار به عمان ،  ارسال بار به دبی ( امارات ) بصورت همه روزه و سریع انجام میشود و محموله های شما با بهترین کیفیت منتقل میشوند.

ارسال انواع بار به عمان

آنی بار انواع بارهای صنعتی و غیر صنعتی ، تجاری و اثاث منزل شما را در کمترین زمان به عمان ارسال خواهد کرد. ارسال بار به عمان با توجه به وزن و حجم آنها به روش های مختلف ارسال می شوند.

  • انتقال لوازم شخصی و اثاثیه
  • ارسال مواد غذایی و خوراکی 
  • ارسال دستگاه های صنعتی و کارخانجات 
  • حمل و نقل کالاهای تجاری 
  • ارسال لباس و کفش 

برای ارسال بار به عمان ، تنها محدودیت آنی بار موانع و محدودیت های گمرکی است . در صورتی که محموله شما شامل محدودیت های گمرکی نباشد به صورت قطعی قابل ارسال خواهد بود.

عمان کشوری پادشاهی در شرق شبه جزیره عربستان است. پایتخت این کشور شهر مسقط است.  عمان از شرق به دریای عرب و از شمال به دریای عمان منتهی می‌شود، از جنوب با یمن  و از غرب با عربستان سعودی و امارت متحده عربی مرز زمینی و با ایران مرز دریایی دارد.

علاوه بر ارسال بار به عمان ، ارسال بار به قطر با انواع روش های باربری انجام میشود. 

ارسال اثاث منزل به عمان

 

با استفاده از خدمات ارسال بار به عمان می توانید انواع بار را حمل کنید ، از جمله اثاث منزل و لوازم اداری خود را نیز می توانید به صورت امن و مطمئن به عمان ارسال کنید. شرکت با بیمه نامه معتبر سلامت باربری و ارسال بار به عمان را تضمین خواهد کرد.

 

در حمل اثاث به خارج از کشور قانون و قواعدی وجود دارد که با رعایت آن می توانید به سرعت بار خود را از مرز و گمرک عبور داده و در زمان بندی مناسب در مقصد تخلیه کنید.

 

انتقال اثاثیه منزل به عمان
انتقال اثاثیه منزل به عمان

برای آگاهی از آن روی نکات ارسال اثاث به خارج از کشور کلیک کنید.    

ارسال کالاهای تجاری به عمان

 

انتقال محموله های تجاری و صنعتی از ایران به عمان کمی متفاوت از ارسال اثاثیه می باشد. معمولا گمرکات کشور ها برای جلوگیری از ضربه به اقتصاد آن کشور ورود و خروج برخی کالاها را ممنوع اعلام نموده اند که در زمان انتقال کالاهای تجاری و صنعتی باطلاع از انها بسیار مهم و حیاتی است.

برای ارسال کالاهای تجاری به عمان کارشناسان مجموعه آنی بار ابتدا محموله شما را از نظر قوانین گمرکی ایران مورد بررسی قرار می دهند و در صورتی که ممنوعیت و محدودیتی برای آن وجود نداشت نوبت به بررسی موارد مربوط به گمرک عمان می شود.

 

در برخی موارد برای انتقال نوع خاصی از کالا محدودیت یا ممنوعیت در نظر گرفته نشده است اما نیاز به اخذ مجوز از مراجع مختلف وجود دارد. به عنوان مثل برای انتقال برخی اقلام دارویی و بهداشتی ممکن است نیاز به اخذ مجوز از وزارت بهداشت وجود داشته باشد. 

 

در چنین شرایطی کارشناسان ما تمامی موارد مورد نیاز برای ارسال کالاهای تجاری به عمان را به اطلاع شما خواهند رساند و برای اخذ مجوز ها و تهیه مدارک شما را همراهی خواهند کرد.

 

انواع روش های ارسال بار به عمان

ارسال بار به عمان از طریق 2 روش انجام میشود که هر یک از این روش ها دارای شرایط خاص خود هستند. روش های باربری ایران به عمان به صورت زیر هستند : 

 

  1. حمل هوایی 
  2. حمل دریایی 

 

حمل هوایی یک روش سریع است که امکان انتقال فوری محموله ها به عمان را برای شما فراهم می نماید. اما روش دریایی از نظر زمانی کمی طولانی می باشد. حمل دریایی یا حمل ترکیبی برای انتقال محموله ها در حجم و وزن زیاد مناسب است اما حمل هوایی برای انتقال محموله های با وزن و حجم کم در اسرع وقت مناسب است . در ادامه به بررسی روش های حمل بار به عمان می پردازیم.

ارسال بار هوایی به عمان 

 

برای ارسال بار به عمان ، یکی از بهترین و سریعترین روش ها انتقال هوایی محموله های شما میباشد. در روش انتقال هوایی بار و کالاها ، محموله ها بصورت تخصصی با استفاده از خطوط هوایی معتبر بین المللی بارگیری و منتقل میشوند. 

 

برای ارسال بار به عمان ، روش حمل هوایی به 2 صورت انجام میشود : 

  • حمل هوایی بصورت فریت بار 
  • حمل هوایی بصورت کارگو 

در روش کارگو ، محموله های با وزن سنگین و ابعاد بزرگ با استفاده از هواپیماهای ترابری بارگیری و منتقل میشوند  که این روش برای انتقال محموله های کوچک اصلا مناسب نیست. به همین دلیل ، بخش زیادی از خدمات ارسال بار به عمان بصورت فریت بار مسافری انجام میشود.

حمل و نقل هوایی برای کشور عمان
حمل و نقل هوایی برای کشور عمان

هزینه های ارسال هوایی به عمان چقدر است؟

 

ارسال هوایی به عمان دارای هزینه های مستقیم و غیر مستقیم است. هزینه اصلی برای انتقال محموله بر اساس وزن و ابعاد و حجم یک محموله مشخص می شود. برای اندازه گیری وزن حجمی برای بارهای هوایی بایستی اندازه طول و عرض و ارتفاع را (به سانتی متر) در یکدیگر ضرب کرده و تقسیم بر عدد 6000 کنیم.

 

با محاسبه این فرمول ، مقدار وزن حجمی محموله ها محاسبه میشود. اما در فرودگاه برای محاسبه هزینه های حمل هوایی وزن باسکول نیز مورد توجه قرار میگیرد. در صورتی که هر یک از این 2 وزن بالاتر باشد همان مبلغ به عنوان هزینه حمل محموله در نظر گرفته میشود.

 

موارد فرعی برای هزینه های حمل هوایی به عمان به صورت زیر می باشند :

 

  • هزینه انتقال محموله به فرودگاه 
  • هزینه جابجایی های داخل فرودگاه
  • هزینه بسته بندی و پالت بندی  
  • هزینه صدور بارنامه و بیمه نامه حمل هوایی

هزینه نهایی خدمات پس از انجام بسته بندی و پالت بندی محموله مشخص می شود و کارشناسان در فرودگاه امام خمینی هزینه دقیق را به شما عزیزان اعلام خواهند نمود.

مراحل فریت بار هوایی عمان چیست ؟ 

 

فریت بار هوایی نام دیگر ارسال محموله های به صورت هوایی به عمان می باشد . مراحل انجام این خدمات به صورت زیر می باشد : 

 

  1. انتقال بار از منزل یا شرکت شما به پایانه هوشمند فرودگاه امام خمینی (ره)
  2. تهیه و تکمیل مدارک فریت بار مسافری
  3. گرفتن مجوزهای لازم جهت فریت بار به عمان
  4. انجام تشریفات گمرکی برای ارسال بار به عمان
  5. صدوربارنامه ، گرفتن رزرو و صدور بیمه نامه فریت بار مسافری به مقصد عمان
  6. الصاق تگ و لیبل ، ایکس ری و تحویل بار به ایرلاین
  7. تحویل بارنامه و سایر مدارک به مشتری و تسویه حساب
  8. پشتیبانی و پیگیری بار تا رسیدن آن به شهر مورد نظر شما در کشور عمان

 

در تمامی مراحل انجام خدمات فریت بار هوایی برای عمان کارشناسان ما در کنار شما هستند و خدمات به صورت تخصصی توسط ایشان انجام میشود. از همین جهت می توانید با خیال آسوده محموله های خود را به آنی بار بسپارید.

 

ارسال بار بصورت دریایی به عمان 

 

برای ارسال بار به عمان ، روش حمل دریایی نیز بسیار سریع و مناسب است. ما از طریق خدمات باربری دریایی با بهترین ایمنی و بالاترین کیفیت محموله های شما را بارگیری و از طرق بندرعباس به عمان ارسال می نماییم. 

 

در روش حمل دریایی ، محموله ها داخل کانتینر 40 فوت یا 20 فوت بارگیری میشوند. برای ارسال بار به عمان ، حمل دریایی یکی از امن ترین روش های باربری است که با کمترین هزینه امکان انتقال محموله های شما را فراهم می نماید.

 

حمل بار از بندرعباس به عمان در بازه های زمانی مشخصی انجام میشود تا محموله های مختلف به این کشور منتقل شوند. معمولا انتقال محموله ها به صورت غیر مستقیم و از طریق دبی انجام میشود اما در برخی موارد که حمل مستقیم فراهم باشد کشتی ها به صورت مستقیم به بنادر عمان وارد میشوند.

حمل دریایی به عمان یک روش بسیار مقرون به صرفه و ارزان قیمت است که امکان انتقال محموله های مختلفی را فراهم می نماید. ارسال بار به عمان به این صورت از نظر زمان ممکن است کمی طولانی باشد اما هزینه انتقال دریایی به عمان نسبت به حمل هوایی بسیار کمتر خواهد بود. برای اطلاعات بیشتر در خصوص خدمات ارسال بار به عمان بصورت دریایی با ما همراه باشید.

حمل و نقل دریایی برای کشور عمان
حمل و نقل دریایی برای کشور عمان

انواع کانتینر 

 

همانطور که گفته شد برای حمل دریایی محموله ها به اسپانیا باید محموله ها داخل کانتینر بارگیری شوند. از همین جهت آشنایی با کانتینر ها از مهمترین مواردی است که در حمل دریایی وجود دارد.

 ابعاد کانتینرها را براساس فوت مشخص می کنند. کانتینرها دارای ابعاد 10، 20، 30 و 40  فوتی می باشند که رایج ترین و پرکاربردترین آنها کانتینرهای 20 و 40 فوتی می باشند.

 انواع کانتینر از لحاظ کاربری :

1.کانتینر یخچالی
2.کانتینر کالای خشک 
3.کانتینر روباز
 4.کانتینر پهلو باز
5.کانتینر عایق بندی شده 
6.کانتینر حرارتی 
7.کانتینر تهویه دار
8.کانتینر تاشو 
9.کانتینر مخزن دار
10.کانتینر مسطح
11. کانتینر حمل حیوانات و احشام
12.کانتینر حمل خودرو 

 

کانتینر ها به صورت اجاره ای در اختیار صاحبین بار قرار میگیرد و نیازی به خرید یک کانتینر وجود ندارد. علاوه بر ارسال بار به  عمان ،  برای ارسال بار به سوریه نیز می توانید در اسرع وقت از آنی بار بهترین و تخصصی ترین خدمات را بخواهید.

 

 

برای حمل بار به عمان چند روز زمان لازم است؟

 

همانطور که گفته شد برای ارسال بار به عمان 2 روش هوایی و دریایی مورد استفاده قرار میگیرند.  در روش حمل هوایی مدت زمان رسیدن محصول شما به گمرک فرودگاه بین المللی مسقط 1 الی 2  روز کاری می باشد.

 

در این روش کافیست چند روز قبل از زمان مد نظر برای ارسال محموله های خود را به کارشناسان آنی بار در فرودگاه امام خمینی تهران تحویل نمایید. 

در روش دریایی از آنجایی که حمل محموله به صورت ترکیبی ( زمینی و دریایی ) انجام میشود زمانبندی انتقال محموله ها متفاوت است. ابتدا باید محموله ها داخل کانتینر بارگیری شده و به صورت زمینی به بندرعباس منتقل شوند. از زمان بارگیری محموله در بندرعباس تا زمان رسیدن به بندر صحار در عمان حدود 2 هفته زمان نیاز است.

برای انجام هماهنگی و مشاوره با کارشناسان و اطلاعات در خصوص زمانبندی های انتقال محموله ها به عمان می توانید با شماره 57669-021 در تماس باشید.

 

تشریفات گمرکی برای ارسال بار به عمان چیست ؟ 

 

تشریفات گمرکی از مهم ترین اصطلاحات گمرکی بوده و به مجموعه اقداماتی است که توسط تاجران و یا نماینده قانونی آن‌ها، جهت ترخیص کالا از گمرک انجام می‌شود. تشریفات گمرکی با رعایت قوانین و آیین نامه‌های گمرکی انجام می‌گیرد، تنظیم اظهارنامه گمرکی و ارائه آن به گمرکی یکی از مهم‌ترین اقدامات برای انجام تشریفات گمرکی است.

همانطور که گفته شد محموله ها پس از انجام تشریفات و فرایند های گمرکی در فرودگاه امام خمینی یا در گمرک بندر عباس اجازه بارگیری و ترخیص برای آنها صادر می شود.

 

مراحل انجام تشریفات گمرکی به صورت زیر است : 

 

  1. بررسی مدارک لازم و مجوز ها 
  2. بازرسی چشمی و ارزیابی محموله ها توسط ارزیاب گمرک
  3. بازرسی محموله توسط سگ موادیاب
  4. بازرسی و انجام ایکس ری توسط دستگاه 
  5. پلمپ کانتینر در بندر 

برای ارسال بار به عمان در برخی موارد نیاز به اخذ مجوز های خاصی وجود دارد. فرایند اخذ مجوز و اجازه خروج کالا از ایران به عمان ممکن است کمی زمان بر باشد که با توجه به نوع مجوز و شرایط دریافت آن متفاوت است. به صورت کلی انجام فرایند ها و تشریفات گمرکی برای انتقال محموله های غیر خاص از ایران به عمان حدود 1 الی 2 روز زمان نیاز دارد که بستگی به شرایط گمرک دارد.

تشریفات گمرکی ارسال بار به عمان
تشریفات گمرکی ارسال بار به عمان

بیمه نامه معتبر در ارسال بار به عمان

 

بیمه نامه معتبر آنی بار برای حمل و نقل و ارسال بار به عمان تنظیم می شود ، این بیمه نامه جامع و کامل بوده و معادل با ارزش بار می باشد. انواع روش های ارسال بار به عمان شامل این بیمه نامه می شوند و شما می توانید با کمترین هزینه تمامی حوادث را تحت پوشش قرار دهید.

در هنگام بروز حادثه بیمه نامه خسارت ان را به صورت تمام و کمال پرداخت خواهد کرد. نرخ کرایه نهایی ارسال بار به عمان هزینه بیمه را نیز شامل می شود.

 

علاوه بر ارسال بار به عمان ، همه روزه برای ارسال بار به کویت از ایران همراه با بیمه بین المللی نیز می توانید با شماره 57669-021 در تماس باشید.

 

حمل بار از بندرعباس به عمان

 

یکی از خدماتی که مجموعه آنی بار ارائه می نماید ، حمل بار از بندرعباس به عمان است. اگر محموله و کالایی را در یکی از انبار های بندرعباس دپو کرده اید و یا قصد انتقال کانتینر محموله های خود به بندرعباس و سپس به عمان را دارید فقط کافیست با شماره های ما در تماس باشید.

 

حمل بار از بندرعباس به عمان به صورت دریایی در اسرع وقت انجام میشود و تمامی فرایند های گمرکی و ترخیص کالا نیز توسط کارشناسان ما در اسرع وقت انجام خواهد شد. 

 

با مشاوره تخصصی با کارشناسان ما می توانید از طریق خدمات آنی بار با بهترین کیفیت محموله های خود را منتقل کنید.

حمل بار از بندرعباس به عمان
حمل بار از بندرعباس به عمان

ارسال بار از عمان به ایران

 

همانطور که می دانید شرایط اقتصادی کشور سبب شده است که واردات کالا از سایر کشور ها به ایران افزایش چشمگیری داشته باشد. یکی از کشور هایی که تجار ایرانی با آن مراودات زیادی دارند عمان است. 

تیم متخصص آنی بار برای ارسال بار از عمان به ایران 2 راهکار تخصصی ارائه می نماید که امکان انتقال محموله های مختلف را فراهم می نماید. 

در روش اول می توانید از طریق حمل هوایی و از طریق فرودگاه بین‌المللی مسقط ( Muscat International Airport ) محموله های خود را به ایران و فرودگاه امام خمینی منتقل نمایید. در روش حمل هوایی ابتدا باید از امکان بارگیری و انتقال محموله به ایران ( بررسی شرایط هواپیمایی و بررسی قوانین گمرکی در خصوص محموله مورد نظر ) اطمینان حاصل نماییم که این امر توسط کارشناسان مجموعه انجام خواهد شد.

در گام دوم باید محموله ها پس از انجام بسته بندی به کارشناسان در فرودگاه مسقط تحویل داده شود تا در اسرع وقت پس از انجام فرایند گمرکی در فرودگاه و  پالت بند ی آنها محموله با استفاده از ایرلاین مناسب به ایران منتقل شوند.

در زمان تحویل محموله در فرودگاه امام خمینی ارائه مدارک شناسایی خواسته شده الزامی است و تا 48 ساعت هزینه انبارداری به محموله ها تعلق نخواهد گرفت. 

روش دومی که برای ارسال بار از عمان به ایران مورد استفاده قرار میگیرد روش حمل دریایی است. در روش حمل دریایی ابتدا باید محموله ها داخل کانتینر بارگیری شده و سپس به بندر مسقط ( سلطان قابوس ) یا بندر صحار منتقل شده و سپس از طریق خدمات آنی بار با استفاده از کشتی های باری به بندرعباس منتقل میشوند. در گام بعدی محموله های شما پس از  ترخیص از گمرک بندرعباس از طریق حمل زمینی به هر نقطه ای از ایران که مدنظر  شما باشد منتقل خواهد شد.

 

لازم به ذکر است که تمامی فرایند های ارسال بار از عمان به ایران به صورت کامل توسط کارشناسان مجموعه آنی بار انجام میشود  و از بیمه نامه کامل برای هر 2 روش استفاده می شود.

Port-of-Sohar
Port-of-Sohar

 

دریافت مشاوره رایگان در ارسال بار به عمان

آنی بار با بیش از سی سال سابقه فعالیت در زمینه باربری و حمل تمامی تجربیات خود را برای ارسال بار به عمان در اختیار مشتری قرار می دهد.

کارشناسان ما تمامی اطلاعات را در اختیار مشتری قرار می دهند تا آن ها با آگاهی از انواع روش ها بهترین روش ارسال بار به عمان را انتخاب کنند.

حمل و نقل و ارسال بار به عمان با یکی از بزرگ ترین و معتبر ترین شرکت های باربری آنی بار با کمترین هزینه و در اسرع وقت بار شما را به عمان ارسال و در شهر مقصد تخلیه خواهد کرد.

برای ارتباط با شرکت و دریافت مشاوره رایگان و ثبت درخواست ارسال بار به عمان با شماره تلفن های زیر تماس بگیرید و در صورتی که امکان تماس با کارشناسان از این طریق را ندارید می توانید با واتساپ سوالات خود را با ان ها در میان بگذارید.

ارسال بار به اردن با انواع روش های باربری از دیگر خدمات آنی بار می باشد . 

شماره تماس آنی بار
شماره تماس آنی بار

علاوه بر ارسال بار به عمان ، ارسال بار به عراق با بهترین مناسب ترین هزینه باربری توسط شرکت حمل و نقل بین المللی آنی بار انجام خواهد شد .

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هرگونه استفاده از خدمات آنی بار به معنی پذیرش قوانین آنی بار می باشد
تماس سریع