ارسال بار به قبرس شمالی ( باربری ایران به قبرس )

ارسال بار به قبرس چگونه انجام میشود ؟

 

ارسال بار و کالا به قبرس روش های مختلفی دارد و بر اساس نوع محموله و شرایط آن باید روشی مناسب را انتخاب نمود که امکان انتقال سریع و ارزان و حرفه ای را فراهم نماید. فرایند انتقال بار به قبرس می تواند بسیار ساده و سریع انجام شود در صورتی که با یک شرکت معتبر که سابقه درخشانی در ارائه این خدمات داشته باشد همکاری کنید.

روش های ارسال بار به قبرس را می توان روش حمل هوایی و حمل زمینی-دریایی نامید که این 2 روش امکان انتقال محموله های تجاری و صنعتی و شخصی را فراهم می نماید. 

برای ارسال بار به قبرس در ابتدا باید نوع محموله و شرایط آن به صورت کامل مشخص شود. برخی محموله ها از طرف گمرک ایران امکان انتقال به خارج از کشور را ندارند و از طر فی گمرک کشور قبرس نیز ورود برخی کالاها را ممنوع اعلام نموده است. 

در مرحله اول برای ارسال بار به قبرس کافیست با کارشناسان مجموعه آنی بار از طریق شماره 57669-021 در تماس باشید تا با بررسی محموله شما امکان انتقال آن را به شما اعلام نمایند . در صورتی که محموله محدودیت یا ممنوعیتی برای انتقال به قبرس نداشته باشد می توانید با مشاوره با کارشناسان روش مناسب را برای انتقال محموله های خود با مشاوره کارشناسان انتخاب نمایید.

در مرحله بعدی ،  محموله ها باید به درستی بسته بندی شوند تا امنیت و سلامت محموله ها تامین شود که این خدمت نیز توسط کارشناسان آنی بار با استفاده از تیم متخصص بسته بندی فراهم میگردد. 

پس از انجام بسته بندی حرفه ای ، محموله های شما  باید به گمرک مورد نظر برای انجام تشریفات گمرکی منتقل شود . در این مرحله کارشناسان و متخصصین ما با انجام این فرایند با کمترین هزینه و در اسرع وقت امکان ترخیص کالا و محموله از گمرک را فراهم می نماید. 

نهایتا ، پس از انجام فرایند های گمرکی محموله های شما با بالاترین سرعت به قبرس ارسال می شوند .

در تمامی مراحل ارسال بار به قبرس کارشناسان آنی بار از طریق شماره 57669-021 در کنار شما عزیزان هستند و پشتیبانی تخصصی ارائه می نمایند.

ارسال بار به قبرس اروپایی
ارسال بار به قبرس اروپایی

ویژه >>> ارسال اثاثیه به ترکیه بصورت همه روزه و تخصصی انجام میشود و محموله های شما با بهترین کیفیت منتقل خواهند شد . 

روش های ارسال بار به قبرس 

برای ارسال بار به قبرس ، روش های مختلفی وجود دارد و هر یک از این روش ها برای انتقال انواع خاصی از محموله ها بازده متفاوتی دارند . برای انتقال روش مناسب برای ارسال بار به قبرس بهتر است با مشاوران ما در تماس باشید و محموله های خود را از طریق کارشناسان و متخصصین ما منتقل نمایید .

روش های حمل بار به قبرس به صورت زیر می باشند : 

  • حمل هوایی 
  • حمل دریایی 
  • حمل زمینی 

برای حمل بار به قبرس ، روش های بالا بهترین و مناسب ترین روش های هستند و از آنجایی که آنی بار برای انتقال محموله های به صورت همه روزه خدمات باربری ارائه می نماید ، شما عزیزان می توانید محموله های مختلف را با بهترین کیفیت منتقل نمایید. 

 

تیم آنی بار در ادامه تمامی روش های ارسال بار به قبرس را به صورت کامل توضیح می دهد.

ارسال بار به اروپا با بهترین روش باربری در شرکت بین المللی آنی بار انجام میشود و محموله های شما به همه نقاط اروپا ارسال می شوند.

روش حمل هوایی برای قبرس 

یکی از بهترین و سریعترین روش ها برای ارسال بار به قبرس ، حمل هوایی است که از طریق خطوط هواپیمایی معتبر ایرانی و خارجی انجام می شود . در این روش ، محموله های شما که دارای شرایط ارسال هستند پس از بسته بندی تخصصی و پالت بندی شدن ،از طریق هواپیماهای مسافری یا کارگو بارگیری می شوند. 

 

حمل هوایی به قبرس دارای شرایط خاص خود است. برخی اقلام به دلیل قوانین هواپیمایی قابل بارگیری نمی باشند و همین موضوع سبب بروز مشکلاتی برای صاحبین گرامی بار می باشد.

 

به عنوان مثال ، امکان بارگیری باطری به دلیل آتش زا بودن وجود ندارد. همین موضوع سبب می شود که انتقال لپ تاپ که دارای باتری باشد ممکن نشود.

اما از ویژگی های حمل هوایی برای قبرس می توان به سرعت بالای انتقال اشاره نمود . در این روش ، پس از تحویل محموله های خود به آنی بار و انجام فرایند ها و تشریفات گمرکی در فرودگاه امام خمینی ، محموله ها ظرف چند روز کاری در قبرس تخلیه می شوند . 

ارسال بار به قبرس با هواپیما
ارسال بار به قبرس با هواپیما

بسته بندی کامل برای انتقال هوایی 

یکی از مهمترین موارد در حمل هوایی به قبرس بسته بندی محموله های می باشد. در حمل هوایی شرایط خاصی برای بسته بندی در نظر گرفته می شود که باید به صورت اصولی انجام شود.

به عنوان مثال ، برای حمل هوایی انواع ساز و آلات موسیقی باید از جعبه های چوبی استفاده نمود. در این مورد نیاز به سمپاشی جعبه های چوبی نیز اقدام شود و مدارک مربوط به آن نیز در اختیار گمرک فرودگاه امام خمینی قرار گیرد.

بسته بندی محموله ها در 2 مرحله انجام میشود . مرحله اول بسته بندی که توسط صاحبین محموله ها برای انتقال انها به گمرک فرودگاه انجام میشود و مرحله دوم بسته بندی تخصصی و پالت بندی محموله ها در فرودگاه می باشد که توسط کارشناسان ما انجام خواهد شد.

مدارک مورد نیاز برای تشریفات گمرکی حمل هوایی

همانطور که گفته شد ، برای ارسال هوایی به قبرس باید محموله ها در گمرک امام خمینی تهران تشریفات گمرکی را طی نمایند. برای انجام تشریفات گمرکی و صدور مجوز های ارسال محموله باید مدارک زیر را تهیه نمود.

  • لیست بسته‌بندی بار Packing List
  • اصل پاسپورت فرستنده 
  • اصل کارت ملی فرستنده 
  • کپی بلیت
  • آدرس کامل فرستنده و گیرنده 
  • پستی گیرنده 
  •  شماره تلفن گیرنده

اگر باری که به قبرس می فرستد به منظور تجارت باشد، علاوه بر اسناد بالا باید مدارک زیر را نیز ارائه دهید :

  • کارت بازرگانی 
  • مجوزهای لازم(در صورت لزوم)
  • لیست بسته بندی
  • فاکتور فروش

برای انجام فرایند های گمرکی و ترخیص کالا مدارک بالا لازم است اما در برخی موارد برای محموله های خاص یا برخی از انواع کالا ها نیاز به دریافت مجوز های خاصی نیز وجود دارد که با هماهنگی کارشناسان ما این مدارک برای شما دریافت خواهد شد.

 

هزینه های ارسال هوایی به قبرس چقدر است؟

 

ارسال هوایی به قبرس دارای هزینه های مستقیم و غیر مستقیم است. هزینه اصلی برای انتقال محموله بر اساس وزن و ابعاد و حجم یک محموله مشخص می شود. برای اندازه گیری وزن حجمی برای بارهای هوایی بایستی اندازه طول و عرض و ارتفاع را (به سانتی متر) در یکدیگر ضرب کرده و تقسیم بر عدد 6000 کنیم.

با محاسبه این فرمول ، مقدار وزن حجمی محموله ها محاسبه میشود . اما در فرودگاه برای محاسبه هزینه های حمل هوایی وزن باسکول نیز مورد توجه قرار میگیرد. در صورتی که هر یک از این 2 وزن بالاتر باشد همان مبلغ به عنوان هزینه حمل محموله در نظر گرفته میشود.

 

موارد فرعی برای هزینه های حمل هوایی به قبرس به صورت زیر می باشند :

  • هزینه انتقال محموله به فرودگاه 
  • هزینه جابجایی های داخل فرودگاه
  • هزینه بسته بندی و پالت بندی  
  • هزینه صدور بارنامه و بیمه نامه حمل هوایی

 

 

کدام شرکت هواپیمای ارسال هوایی به قبرس انجام میدهد؟ 

 

همانطور که می دانید ، متاسفانه پرواز مستقیم در حال حاضر توسط خطوط هواپیمایی ایرانی انجام نمی پذیرد و ارسال محموله ها توسط ایرلاین های خارجی انجام میشود. ایر لاین هایی که برای انتقال محموله ها مورد استفاده قرار میگیرند 

 

  • Aeroflot Airlines
  • Qatar Airways
  • Emirtaes Airlines
  • turkish airline

 

ارسال محموله ها توسط هر یک از این ایرلاین ها هزینه ای متفاوت دارد. البته میزان تفاوت هزینه چشمگیر نیست.

 

ارسال دریایی به قبرس 

 

ارسال بار به صورت دریایی به قبرس نیز از روش های حمل و نقل کالا و محموله های تجاری است که با کمترین هزینه و برای انتقال حجم زیاد محموله ها مناسب است.

در روش حمل دریایی ، محموله های داخل کانتینر های 20 و 40 فوت بارگیری و از طریق بندرعباس به قبرس یا سایر کشور های جهان منتقل می شوند . این روش امکان حمل بار در تناژ بالا را برای شما فراهم می نمایند و معمولا این روش از بهترین روش ها برای انتقال کالاهای صادراتی و تجاری است.

آنی بار برای ارسال بار به قبرس به صورت دریایی امکان بارگیری از همه نقاط کشور و حمل زمینی آن به بندرعباس را فراهم می نماید.

علاوه بر ارسال بار به قبرس ،  ارسال بار به یونان با کمترین هزینه و بصورت تخصصی انجام خواهد شد.

ارسال دریایی برای قبرس
ارسال دریایی برای قبرس

ارسال زمینی به قبرس 

یکی از روش هایی که از این طریق می توان محموله و کالاها را به قبرس ارسال کرد حمل زمینی است . در حمل زمینی ، محموله های شما از نقاط مختلف کشور با کامیونت مسقف و با تریلی چادری بارگیری و از طریق مرز زمینی وارد خاک ترکیه میشود. 

روش حمل زمینی یک روش مناسب برای انتقال محموله ها با حجم و وزن زیاد است که امکان بارگیری تا 24 تن برای تریلی و تا 4 تن برای کامیونت را فراهم می نماید . 

مراحل حمل زمینی به قبرس 

برای انجام حمل زمینی به قبرس ،  از آنجایی که قبرس یک جزیره است  از ترکیه تا قبرس محموله شما از طریق حمل دریایی منتقل میشود.

به این صورت که تریلی یا کامیونت حامل محموله شما از طریق بندر مرسین با استفاده از لندینگ کرافت به جزیره قبرس منتقل میشود. سپس محموله ها تخلیه شده و مسیر بازگشت نیز به همین صورت است. 

در مرحله اول ، کارشناسان و متخصصین برای بررسی و امکان سنجی محموله ها در شهر مورد نظر شما در ایران به صورت رایگان کاملترین مشاوره و راهکار های انتقال محموله ها را ارائه می نمایند. 

در مرحله دوم ، محموله ها بر اساس فنون بسته بندی که امنیت کامل برای محموله ایجاد می نماید بسته بندی می شود. این مرحله قابل انجام توسط شما یا کارشناسان ما می باشد.

 

در مرحله سوم ، محموله ها باید به اداره گمرک تهران و یا گمرک مرزی بازرگان برای انجام فرایند و تشریفات گمرکی منتقل شود. در این مرحله ارزیاب و کارشناسان گمرکی محموله را مورد بررسی قرار داده و بر همین اساس اجازه صدور کالا به خارج صادر می شود.

 

مرحله چهارم ارسال محموله می باشد . پس از انجام فرایند های گمرکی و صدور اجازه نامه و بارنامه ، محموله به خاک ترکیه وارد میشود.

 

روش حمل زمینی برای قبرس نیز از نظر زمانی و هزینه بسیار مقرون به صرفه است. برای انتقال محموله ها به قبرس به صورت زمینی می توانید از طریق شماره 57669-021 بهترین و کاملترین مشاوره را در اختیار داشته باشید.

ارسال زمینی برای قبرس
ارسال زمینی برای قبرس

 

کالاهای ممنوعه برای ارسال به قبرس

در ارسال بار به قبرس مواردی هست که ممنوعیت ارسال دارد و شرکت این را متذکر میگرد.

  • مواد خوراکی (همه نوع) : خشکبار .تره بار .حبوبات .برنج خشك .ادویه جات .میوه و سبزی خشك و تازه و فریز .ترشیجات و عرقیجات و هر نوع خوراکی
  • مایعات کلی : )داروهای شمیایی و گیاهی، مشروبات ….
  • لوازم آرایشی بهداشتی ، عطر ادکلن
  • گل و گیاه و موجودات زنده

 تجهیزات و یا مواردی که برای محیط زیست مضر باشد و یا دلایل امنیتی برای منع ارسال داشته باشند مانند تجهیزات کامپیوتری و غیره در ارسال بار به قبرس ممنوع می باشد .

علاوه بر ارسال بار به قبرس ، برای ارسال بار به روسیه نیز می توانید از خدمات تخصصی آنی بار بهره مند شوید .

ارسال بار به قبرس
ارسال بار به قبرس

 

ارسال اثاثیه و لوازم خانه به قبرس

 

یکی از خدماتی که مهاجرین عزیز به آن نیاز دارند ، ارسال اثاثیه و لوازم خانه است. از آنجایی که قیمت ارز های خارجی به صورت همه روزه افزایش چشمگیری داشته اند ، خرید لوازم منزل در قبرس یا سایر کشور های جهان بسیار هزینه بر می باشد.

 

از همین جهت ، بسیاری از هموطنان با امکانی که آنی بار برای آنها فراهم نموده است می توانند اثاثیه و لوازم منزل خود را به صورت کامل به قبرس شمالی ارسال نمایند.

 

برای ارسال اثاثیه و لوازم منزل به قبرس ، تهیه پکینگ لیست و بسته بندی تخصصی نیز توسط تیم متخصص آنی بار انجام میشود.

 

نکات اسباب کشی به خارج از کشور را مطالعه کنید تا با مقررات و ضوابط ارسال بار به قبرس آشنا شوید.

 

ارسال بسته پستی به قبرس

 

یکی از مهمترین خدمات مجموعه آنی بار ، ارسال بسته پستی به قبرس است . در این روش ، مجموعه آنی بار با کمترین هزینه بسته های شما را از طریق فریت مسافری با کمترین هزینه و در اسرع وقت منتقل می نماید.

 

برای ارسال بسته پستی به قبرس باید محموله ها از نظر ابعاد و شرایط و محتوا مورد بررسی قرار گیرند و در صورتی که ممنوعیتی برای ارسال آنها وجود نداشته باشد به راحتی و در اسرع وقت منتقل می شوند.

 

ارسال بسته پستی به ترکیه نیز از خدمات آنی بار است و با بهترین کیفیت انجام خواهد شد . 

 

مدارک مورد نیاز برای ترخیص بار در قبرس چیست ؟ 

 

همانطور که گفته شد ، محموله های وارداتی به قبرس نیز در گمرک این کشور به شما عزیزان تحویل می شود. برای دریافت محموله ها در گمرک باید مدارک زیر را به کارشناسان گمرک قبرس ارائه نمایید : 

 

  • Packing list
  • Invoice
  • کپی بارنامه صادر شده 
  • کارت شناسایی 
  • Import license
  • گواهی مبدا
  • گواهی بهداشت (در صورت نیاز)

 

 

بیمه نامه معتبر در ارسال بار به قبرس اروپایی

 

برای ارسال بار به قبرس اروپایی لازم ست که مشتریان بار خود را مطابق با ارزش آن بیمه کنند. به همین دلیل آنی بار بیمه نامه معتبری را برای ارسال بار به قبرس خود در نظر گرفته است تا بار به طور امن به مقصد برسد.

در صورتی که هر گونه خسارت و زیان به بار وارد شود بیمه نامه آن را جبران خواهد کرد. برای جبران هر گونه زیان سبک و سنگین به بار ،می توانید بیمه نامه ارسال بار به قبرس را تا سقف ارزش بار افزایش دهید.

مجموعه آنی بار بار حفاظت از محموله های شما تا 500 میلیون تومان بیمه به صورت رایگان در اختیارتان قرار میدهد و امکان ارسال محموله های مختلف شما با پوشش بالاتر بیمه فراهم است.

برای ارسال بار به آلمان نیز ما همه روزه بهترین خدمات را با کمترین قیمت به شما عزیزان ارائه می نماییم 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هرگونه استفاده از خدمات آنی بار به معنی پذیرش قوانین آنی بار می باشد
تماس سریع